Spring naar bijdragen

2de coronagolf op komst


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei antoon:

ik ben niet zo gediend van onzin en dingen toe schrijven aan mij 

Misschien moet je dan eens een keertje een kwartiertje wachten en teruglezen wat je schrijft voordat je het post. Misschien zie je dan waarom ik en @Dat beloof ik en bijvoorbeeld @Desid er af en toe geen touw aan vast kunnen knopen en het als volstrekte onzin bestempelen.

28 minuten geleden zei Plume:

Om diverse redenen, waaronder ademhalingsmoeilijkheden.  Wanneer het verplicht wordt ga ik geen publieke ruimten meer binnen. En ik hoop dan dat ze gaan rellen maar dan wel tegen de juiste personen, niet het volk. Dat er een flinke groep hooligans opstaat die dan maar oorlog gaat maken tegen de Haagse elite. Want het is toch al oorlog tegen de bevolking.

Het zou je sieren en helpen als je dat rellen niet aan anderen over laat maar zelf de barricades op gaat, want de hooligans van ADO Den Haag gaan bij voorkeur te keer tegen de hooligans van Ajax of Feyenoord en dat zet natuurlijk geen zoden aan de dijk. 

28 minuten geleden zei Plume:

In Duitsland was er een meisje van 14 met vrijstelling. In de schoolbus werd ze alsnog gedwongen een muilkorf om te doen en toen is ze gestorven door de muilkorf. Zij had een auto immuunziekte. Maar er zijn nog twee jongeren gestorven door de muilkorf en zij hadden geen onderliggende kwalen.    

Bron? Overigens kun je met een muilkorf prima ademen alleen niet meer bijten (althans bij honden). 

bewerkt door Mullog
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog een predikant die de plandemic tot in detail benadert. Nederlands ondertitteld. @antoon Hoor ook eens wat hij toe te voegen heeft aan de Daniël profetieën.  De globalistische Kabal ontm

Maart: 63.163 testen – 12.714 positief (20,13%) April: 175.509 testen – 30.808 positief (17,55%) Mei: 124.195 testen – 6.626 positief (5,34%) Juni: 251.956 testen – 3.335 positief (1,32%) Juli

Deze Spaanse arts wat een (h)eerlijke vent.  

Posted Images

55 minuten geleden zei antoon:

In verband met de ingeschreven brief in de site die je gaf @Plume ,ik heb ook  ademshaling problemen Jaren geleden heb ik een septumcorrectie operatie gehad die niet geholpen heeft, als ik al enige minuten of minder dat kapje draag krijg ik adem halings problemen, nu kan je geloof ik vrijstelling krijgen, maar hoe moet je dat uitleggen aan een weleens gestresde menigte om je heen, het is een ondoordachte aanbeveling of wet die echt geen zoden aan de dijk zet  met de corona problematiek.

Onzin. Papieren mondkapjes hinderen niet bij het ademen.

48 minuten geleden zei Plume:

Inderdaad. Ook ik weiger een muilkorf om te doen. Om diverse redenen, waaronder ademhalingsmoeilijkheden.  Wanneer het verplicht wordt ga ik geen publieke ruimten meer binnen. En ik hoop dan dat ze gaan rellen maar dan wel tegen de juiste personen, niet het volk. Dat er een flinke groep hooligans opstaat die dan maar oorlog gaat maken tegen de Haagse elite. Want het is toch al oorlog tegen de bevolking.

In Duitsland was er een meisje van 14 met vrijstelling. In de schoolbus werd ze alsnog gedwongen een muilkorf om te doen en toen is ze gestorven door de muilkorf. Zij had een auto immuunziekte. Maar er zijn nog twee jongeren gestorven door de muilkorf en zij hadden geen onderliggende kwalen.    
 

Ik begrijp dit domme volk niet. Mensen zouden hun kinderen massaal thuis moeten houden van school nu ze de muilkorf ook daar verplichten. Als ze dat massaal zouden doen, zou het zo afgelopen zijn. Maar nu zitten we opgescheept met een masssa angsthazen die zich met huid en haar verkopen aan een demonische overheid en brullen om meer maatregelen.

Van Niburu geknipte teksten. Niets anders dan onderbuikgevoel van tokkies.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Onzin. Papieren mondkapjes hinderen niet bij het ademen.

Dus wel. je blijkt er niet alles van te weten, Tokkies zijn mensen die graag hun wil aan anderen opleggen en dan zich gesteund voelen door vadertje staat, dat laatste  is belangrijk voor hen, want in de normale samenleving hebben zij weleens  weinig te zeggen, gewoon mensen die dan van niets  iets worden, we hebben er niet zo goede herinneringen aan

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Mullog:

Misschien moet je dan eens een keertje een kwartiertje wachten en teruglezen wat je schrijft voordat je het post. Misschien zie je dan waarom ik en @Dat beloof ik en bijvoorbeeld @Desid er af en toe geen touw aan vast kunnen knopen en het als volstrekte onzin bestempelen.

Het zou je sieren en helpen als je dat rellen niet aan anderen over laat maar zelf de barricades op gaat, want de hooligans van ADO Den Haag gaan bij voorkeur te keer tegen de hooligans van Ajax of Feyenoord en dat zet natuurlijk geen zoden aan de dijk. 

Bron? Overigens kun je met een muilkorf prima ademen alleen niet meer bijten (althans bij honden). 

De censuur van Youtube, Google, Facebook, ed is inmiddels letterlijk moordend. Veel informatie is en wordt kort na verschijning verwijderd. En dat weet jij best.  Onder de propagandaleugens van “fake news” wordt alles gecensureerd als het niet met de leugens van de gevestigde orde overeenkomt.

Facharzt beschreibt wie es zum Tod kommen kann

Der HNO-Arzt Dr. Bodo Schiffmann kommentierte den Zwischenstand der Ermittlungen in einem Video wie folgt:

Es gibt Masken ohne medizinsichen Sinn, die aber Menschen schädigen. Es ist bereits ein 13-jähriges Kind gestorben, weil es eine Maske getragen hat. Das Kind ist obduziert. In dem Obduktionsergebnis gab es kein Ergebnis, außer dass dieses Kind eine Maske trug. Kinder können es ganz schlecht ausgleichen, wenn sie zu viel CO2 zurückatmen. Sie fangen dann an, einen falschen Atemantrieb zu entwickeln und sie merken nicht, wenn sie quasi ersticken und es gibt Störungen in der Niere, der Elektrolyte und es gibt Störungen der Herzfrequenz. Und dann fällt man einfach um und ist tot.

Faktenchecker erbost über abweichende Meinungen

So genannte Faktenchecker wie die linkstendenziöse „Mimikama“ reagierten erbost auf die Mutmaßungen, das Mädchen könne aufgrund der Mund-Nasen-Schutzmaske an einer CO2-Vergiftung gestorben sein. Deshalb verordneten die Wahrheitsprüfer im Dienste des Systems, dass über eine mögliche Todesursache, die mit der Maske zu tun habe, nicht gemutmaßt werden dürfe.

Berufsverband der Kinder- und Jugendärzte warnten ebenso vor CO2 unter den Masken

Generell sind die „Faktenchecker“ tunlichst darauf bedacht, ausschließlich positive Meinungen zum Thema Corona-Schutzmasken zuzulassen, während die Warnungen renommierter Wissenschaftler in den Wind geschlagen werden. Dabei empfahl in Deutschland sogar der Berufsverband der Kinder- und Jugendärzte, dass man zumindest Kinder unter 6 Jahren mit der Maske verschonen möge. Es würde sich zu viel CO2 unter der Maske sammeln, was letztendlich zur Atemlähmung führe.

 

http://www.wochenblick.at/obduktion-nach-tod-13-jaehriger-maskentraegerin-klaert-todesursache-nicht/

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Na het uitlekken van Trumps belastingaangiftes, zondag, en het chaotische debat, dinsdag, beleeft de Amerikaanse presidentsrace zijn derde ‘game changer’ in een week: de president heeft het coronavirus.

Bron: https://www.nrc.nl/nieuws/2020/10/02/trump-besmet-wat-betekent-dat-voor-zijn-herverkiezingskansen-a4014447

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Onzin. Papieren mondkapjes hinderen niet bij het ademen.

 

20 minuten geleden zei Bastiaan73:

Na het uitlekken van Trumps belastingaangiftes, zondag, en het chaotische debat, dinsdag, beleeft de Amerikaanse presidentsrace zijn derde ‘game changer’ in een week: de president heeft het coronavirus.

Bron: https://www.nrc.nl/nieuws/2020/10/02/trump-besmet-wat-betekent-dat-voor-zijn-herverkiezingskansen-a4014447


Hij is positief getest. Dit wil zoals bekend niet zeggen dat hij het virus heeft, aangezien die testen niet deugen.  Zijn adviseur “ontwikkelde symptomen”. Dat kan een snotneus zijn of een hoest.  Als je je dan laat testen is de kans vrij groot dat er een vals positief testresultaat uitkomt.  Uit paniek gaan nu velen van met een snotneus direct naar de “teststraat”. Ook zo’n woord van het “nieuwe normaal”, zoals een auto door de wasstraat.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei antoon:
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Onzin. Papieren mondkapjes hinderen niet bij het ademen.

Dus wel. je blijkt er niet alles van te weten, Tokkies zijn mensen die graag hun wil aan anderen opleggen en dan zich gesteund voelen door vadertje staat, dat laatste  is belangrijk voor hen, want in de normale samenleving hebben zij weleens  weinig te zeggen, gewoon mensen die dan van niets  iets worden, we hebben er niet zo goede herinneringen aan

Je haalt een aantal zaken door elkaar.  
Tokkies zijn asociale mensen die te dom zijn om hun reet af te vegen.
Mensen die graag hun wil aan anderen opleggen heten 'dominant', of 'dictator'. 

57 minuten geleden zei Bastiaan73:
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Onzin. Papieren mondkapjes hinderen niet bij het ademen.

En ook niet bij spreken.

Dat kan soms lastig zijn. Niet het spreken maar het gegeven dat anderen je niet zo goed kunnen horen. Ik was eerder deze maand een aantal weken in Frankrijk en daar is met compleet gewend.  Als je een ander niet verstaat, dan vraag je even en dan herhalen ze het nog eens. Niemand die er moeilijk over doet, geen hysterische groepen die beweren dat het einde der tijden aanbreekt (niet zichtbaar op straat althans). 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je brabbelt maar weer wat, alleen de tokkies, tenminste zoals jij ze noemt hebben door dat de maatregelen dom zijn en  kunnen ook later slecht uitpakken en gevaarlijk worden voor veel mensen maar dat heb ik al uitgelegd, En mens kan moe worden van jou, je verdraait nogal eens de worden van je opponent en wil enkele dingen niet zien of begrijpen, toch heeft het ook voordelen, het forum kabbelt verder, bij slecht weer kan je binnen lekker wat typen, alhoewel ik als nadenkend mens vind dat je dan  ook toch beter even naar buiten kan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Plume:

Hij is positief getest. Dit wil zoals bekend niet zeggen dat hij het virus heeft, aangezien die testen niet deugen.

Ja hoor.

Hope Hicks is positief maar die heeft het toch niet.
En Ivanka is positief maar die heeft het toch niet.
En Donald is ook positief, maar die heeft het ook niet.

9 minuten geleden zei antoon:

je verdraait nogal eens de worden van je opponent en wil enkele dingen niet zien of begrijpen

Dat klopt. Dan maak ik er bv 'woorden' van ipv van worden, om te laten zien dat de opponent het verkeerd heeft.
Ik wil alles zien en begrijpen, maar wel met onderbouwing.
 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei antoon:

Tokkies zijn mensen die graag hun wil aan anderen opleggen en dan zich gesteund voelen door vadertje staat,

De Tokkies is de naam waaronder de Amsterdamse familie Ruijmgaart-Tokkie vanaf 2003 landelijk bekend werd als een typisch geval van EPH: Extreem Problematische Huurders, een term voor mensen die zoveel overlast veroorzaken dat niemand naast hen wil wonen. Door de aandacht van de media voor dit gezin is 'een tokkie' een synoniem geworden voor een asociaal persoon. (bron)

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Mullog:
2 uur geleden zei antoon:

Tokkies zijn mensen die graag hun wil aan anderen opleggen en dan zich gesteund voelen door vadertje staat,

De Tokkies is de naam waaronder de Amsterdamse familie Ruijmgaart-Tokkie vanaf 2003 landelijk bekend werd als een typisch geval van EPH: Extreem Problematische Huurders, een term voor mensen die zoveel overlast veroorzaken dat niemand naast hen wil wonen. Door de aandacht van de media voor dit gezin is 'een tokkie' een synoniem geworden voor een asociaal persoon. (bron)

Hier in mijn woonplaats had je 60 jaar geleden ook een familie tokkie, (bijnaam) het waren gewone mensen die een vodden verkoop bedrijf hadden, en daarnaast veel in de muziek en natuur deden, Tokkies avant lettre zal ik ze dan maar noemen, echter het waren allesbehalve asociale mensen, ik heb er goede jeugdherinneringen aan

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn naaste is anderhalf uur geleden opnieuw per ambulance weggebracht.  In de hele huisartsenpraktijk (een h.o.e.d = “huisartsen onder 1 dak”) was vandaag letterlijk 1 arts aanwezig.  Die raadde aan ziekenhuis te bellen cardiologie. Deze raadde aan terug naar de huisarts te bellen. Uiteindelijk kwam die ene aanwezige langs en belde een ambulance. Zij zei huilend dat ze de enige arts op de praktijk was, van de vijf. 

En dan zijn er misselijke figuren hier onder de atheisten op dit forum die beweerden dat ik loog. 

No charge, maar jullie steken wel je kop in het zand en dat komt je duur te staan. Het is jullie wereld.   De ambulanciers zijn ook uiterst kritisch op wat er nu gebeurt en dan druk ik me heel zachtjes uit om geen mensen in propaganda problemen te brengen.  Ik mocht niet mee. Er mag weer niemand mee.  Mijn naaste belde me net vanaf de IC. Ook in het ziekenhuis geloven ze niet in de Corona propaganda, fluisterde ze door de telefoon, want er zijn altijd individuen die wel in de massapsychose meegaan. Medici klagen steen en been over wat hen wordt aangedaan. 

Moge het Recht zegevieren. En Dát Zal Het. Want Het Recht heeft Gezegevierd aan het Levenschenkend kruis.

6 uur geleden zei antoon:

Dus wel. je blijkt er niet alles van te weten, Tokkies zijn mensen die graag hun wil aan anderen opleggen en dan zich gesteund voelen door vadertje staat, dat laatste  is belangrijk voor hen, want in de normale samenleving hebben zij weleens  weinig te zeggen, gewoon mensen die dan van niets  iets worden, we hebben er niet zo goede herinneringen aan

Juist. Wij zeiden tegen elkaar exact hetzelfde.  Eindelijk zijn zulke mensen ergens “goed” in naar hun eigen idee, namelijk in coronaregels.

In het ziekenhuis in onze woonomgeving moeten nu verplicht alle mensen een mondkapje op.  Ook patiënten dus. Ook als je atriumfibrileren hebt. Van de achterlijke. Dit is een moordmachine die ze zo optuigen.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Mullog:

De Tokkies is de naam waaronder de Amsterdamse familie Ruijmgaart-Tokkie vanaf 2003 landelijk bekend werd als een typisch geval van EPH: Extreem Problematische Huurders, een term voor mensen die zoveel overlast veroorzaken dat niemand naast hen wil wonen. Door de aandacht van de media voor dit gezin is 'een tokkie' een synoniem geworden voor een asociaal persoon. (bron)

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Plume:

De ambulanciers zijn ook uiterst kritisch op wat er nu gebeurt en dan druk ik me heel zachtjes uit om geen mensen in propaganda problemen te brengen.

Een holle zin die kant noch wal raakt. Je doet alsof je iets wil zeggen, maar feitelijk zeg je niets.

3 uur geleden zei Plume:

Ik mocht niet mee

Volkomen begrijpelijk. Iemand die zo'n maling heeft aan corona-regels wil je niet binnen je ziekenhuis hebben.

3 uur geleden zei Plume:

Mijn naaste belde me net vanaf de IC. Ook in het ziekenhuis geloven ze niet in de Corona propaganda, fluisterde ze door de telefoon,

Dat kan niet, haha ! Op de IC is het gebruik van een telefoon door een patiënt niet toegestaan vanwege de kans op storing op de apparatuur.

3 uur geleden zei Plume:

Want Het Recht heeft Gezegevierd aan het Levenschenkend kruis.

Als dat kruis zo levenschenkend is, waarom wou je dan met alle geweld een dokter ? 

DUS:
De volgende keer als je een verhaal aan loopt te dikken, zorg dan tenminste dat het nog een beetje realistisch is; hier prikt iedereen zo doorheen.

 

3 uur geleden zei Plume:

In het ziekenhuis in onze woonomgeving moeten nu verplicht alle mensen een mondkapje op.  Ook patiënten dus. Ook als je atriumfibrileren hebt. Van de achterlijke. Dit is een moordmachine die ze zo optuigen.

Fibrilleren is met dubbel LL. Zorg dat je weet hoe je de aandoening van je vrouw, excuus je vrouwelijke naaste, moet schrijven. Een aandoening trouwens, die niet levensbedreigend is,

3 uur geleden zei Plume:

Dit is een moordmachine die ze zo optuigen

Dat was zo geweest als ze jou hadden mee genomen. Maar iemand de weigert om mondkapjes op te doen en oproept tot rellen tegen instanties die dat wel willen (ziekenhuizen bv) laten ze lekker buiten staan. En terecht.  

Op 29-9-2020 om 16:56 zei Plume:

Ja en de mensen worden gewoon beproefd en hebben het niet in de gaten, voorbeeld: vanmorgen moest ik naar het ziekenhuis met een familielid van 79 jaar oud, voor een holtertape. Dat was geplaatst en we konden weer weg. We kwamen buiten en terwijl we door de deur waren gegaan en op de stoep stonden, ststak er een mevrouw in grote pijn letterlijk hinkelend op 1 been de straat overal althans ze probeerde dat. Moederziel alleen.  Gelukkig kon mijn familielid even blijven staan dus ik liep naar die mevrouw toe en vroeg of ik even een rolstoel voor haar zou gaan halen.  Ze crepeerde van de pijn dus dat wilde ze graag. Ik terug naar binnen, een rolstoel gehaald, haar erin laten plaatsnemen en haar naar binnen gereden. Wat bleek nou, die mevrouw was van de trap gevallen. Waar weet ik niet, maar ze was alleen,  de huisarts had haar doorgestuurd naar radiologie.  Ze was alleen en een bekende heeft haar met de auto bij het ziekenhuis afgezet. Gewoon plompverloren op straat, wánt “ze mag niet dichter dan anderhalve meter bij haar”.  De hulpbehoevende vond dat niet maar de ander.  Dus je zet iemand met waarschijnlijk een gebroken enkel (ze kon er niet op staan en de huisarts stuurde door naar radiologie) gewoon alleen op straat en rijdt dan door. Dat is het “nieuwe normaal”.   Ik heb die mevrouw naar binnen gereden, alwaar je door een coronateam wordt ondervraagd.  Ik gaf aan dat ik niet bij die mevrouw hoorde, maar dat ze midden op de straat stond, waar auto’s overheen rijden, omdat ze niet aan een stuk door kon hinkelen en ook niet op het been kon staan.   En dat ik terug moest naar mijn eigen hulpbehoevende naaste.   Toen gingen ze een “gastheer” halen, die haar dan vermoedelijk verder zal hebben gereden. 

Maar wat een volslagen waanzin, dat je vanwege de anderhalve meter regel en omdat je niet samen “mag” zijn met iemand die niet uit je huisgezin komt, iemand uit de auto dumpt die niet kan lopen en dan wegrijdt.  Uit slaafse volgzaamheid aan een overheid die volslagen idiote regels invoert waar de massa slaafs achteraan loopt en uit angst voor het eigen vege lijf onder het mom van protectie.

Hoe krijg je het voor elkaar om zoveel absurde ziekenhuis horror storys te verzinnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Een holle zin die kant noch wal raakt. Je doet alsof je iets wil zeggen, maar feitelijk zeg je niets.

Volkomen begrijpelijk. Iemand die zo'n maling heeft aan corona-regels wil je niet binnen je ziekenhuis hebben.

Dat kan niet, haha ! Op de IC is het gebruik van een telefoon door een patiënt niet toegestaan vanwege de kans op storing op de apparatuur.

Als dat kruis zo levenschenkend is, waarom wou je dan met alle geweld een dokter ? 

DUS:
De volgende keer als je een verhaal aan loopt te dikken, zorg dan tenminste dat het nog een beetje realistisch is; hier prikt iedereen zo doorheen.

 

Fibrilleren is met dubbel LL. Zorg dat je weet hoe je de aandoening van je vrouw, excuus je vrouwelijke naaste, moet schrijven. Een aandoening trouwens, die niet levensbedreigend is,

Dat was zo geweest als ze jou hadden mee genomen. Maar iemand de weigert om mondkapjes op te doen en oproept tot rellen tegen instanties die dat wel willen (ziekenhuizen bv) laten ze lekker buiten staan. En terecht.  

Hoe krijg je het voor elkaar om zoveel absurde ziekenhuis horror storys te verzinnen.

Je loopt nogal achter en je liegt zwaar en kwaadaardig  over wat ik heb gezegd en dat is voor iedereen terug te lezen. Er mocht sinds vanochtend niemand meer mee de ic op. Dat wist de ambulancier te vertellen en klopt. 

Op de IC gebeurde Godzijdank een wonder. Plotseling na enkele uren is het hartritme plotsklaps normaal geworden. De arts en verpleegkundigen waren zeer verbaasd en zeiden “u heeft uzelf genezen”. 

Omdat ze voor een electrocardioversie werd binnengebracht per ambulance in pyjama met kniekorte pyjamabroek en ik morgen nog meer spullen zou brengen, was ik vergeten een lange broek in de tas te gooien.  Wat gebeurde? Je mag er niet bij, ook niet om iets af te geven dus, en ze hebben haar zo in pyjamabroek (een dunne broek tot op de knie) in de grote hal bij de uitgang gezet.  
 

A B S U R D


Kunnen die mensen niets aan doen, er lopen overal verspieders rond en je hebt zo een boete (zeiden ook zij).

Wat je nu ziet bij alle medisch personeel is een tweedeling. Zij die de staatsleugens geloven en boven alles gehoorzamen en zij die de waarheid liefhebben en boven alles de liefde gehoorzamen. Moge de Heer hen bijstaan.

Wat betreft de muilkorf, die had ik natuurlijk kortdurend om toen ik haar ophaalde. Door de deur, rolstoel pakken, naaste erin zetten en naar de auto brengen, rolstoel terug.  Nog geen vijf minuten op dus. Dat was verplicht in het ziekenhuis en de ambulance.  Ik heb gezegd dat ik weiger zo’n ding op te zetten in winkels en overal waar ik de keus heb. Daar hadden we het over. En gelukkig weigeren heel veel mensen dit. En dat kan ik blijven weigeren , ook bij verplichting in winkels omdat ik de boodschappen bij een online super kan doen en grotendeels al doe. Eentje zonder fysieke winkels. 

“Dat beloof ik”, ik heb medelijden met je. Wij weten waar wij vandaan komen en waar we naartoe gaan en weten ons gesterkt door lijden heen. Maar jij denkt dat je hele ziel en zaligheid enkel afhangt van deze wereld en de bouwval die je lichaam is. Dat vind ik verdrietig. Als je tenminste een mens bent, want je lijkt meer op een bot.
 

 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei antoon:

Dus wel. je blijkt er niet alles van te weten, Tokkies zijn mensen die graag hun wil aan anderen opleggen en dan zich gesteund voelen door vadertje staat, dat laatste  is belangrijk voor hen, want in de normale samenleving hebben zij weleens  weinig te zeggen, gewoon mensen die dan van niets  iets worden, we hebben er niet zo goede herinneringen aan

ik citeer mijzelf en corrigeer iets, onderstreepte vervang ik door mensen in het algemeen, kunnen zowel laag als hoog opgeleid zijn, er kunnen tokkies bij zijn naar dat is niet waarschijnlijk, er zijn gewoon niet heel veel tokkies in de definitie van Wikipedia volgens mij.

Er kunnen domme mensen bij zijn, maar dat zegt weinig of niets, domme mensen met zeer lage scholing zijn in het algemeen  zeer kundig in andere terreinen van het leven, dit terzijde.

Wat wel duidelijk is dat virus critici blijven komen met onderbouwde kritiek  en wat krijgen zij voor respons hoon en dat zij dom zijn hiermee diskwalificeren  zij zichzelf, de mensen die wijzen op de fouten en gemaakte fouten wetenschappelijk en humanitair zullen niet onder de indruk zijn.

 

DAAROM enige humor humor relativeert

martin.png

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Plume:

Wat betreft de muilkorf, die had ik natuurlijk kortdurend om toen ik haar ophaalde. Door de deur, rolstoel pakken, naaste erin zetten en naar de auto brengen, rolstoel terug.  Nog geen vijf minuten op dus. Dat was verplicht in het ziekenhuis en de ambulance.  Ik heb gezegd dat ik weiger zo’n ding op te zetten in winkels en overal waar ik de keus heb. Daar hadden we het over

Dat is een hele ommezwaai aangezien je eerder nog schreef. 

 

21 uur geleden zei Plume:

Ook ik weiger een muilkorf om te doen. Om diverse redenen, waaronder ademhalingsmoeilijkheden.  Wanneer het verplicht wordt ga ik geen publieke ruimten meer binnen. En ik hoop dan dat ze gaan rellen maar dan wel tegen de juiste personen, niet het volk.

Van iemand die  botweg weigert en kapje te dragen,  waar dan ook  en oproept tot trekken,  ben je nu dus iemand die braaf een mondkapje draagt als dat moet. 

 

 

8 uur geleden zei Plume:

Je loopt nogal achter en je liegt zwaar en kwaadaardig  over wat ik heb gezegd en dat is voor iedereen terug te lezen

Nee hoor, bellen op de IC gaat niet. De enige die hier aantoonbaar liegt ben jij. Eerst over het nooit dragen van kapjes en daarna over  bellen op de IC.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat kan niet, haha ! Op de IC is het gebruik van een telefoon door een patiënt niet toegestaan vanwege de kans op storing op de apparatuur.

Nog even los van dat je op IC's vaak weinig behoefte aan bellen hebt, zo aan de beademing en andere slangen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Plume:

Mijn naaste belde me net vanaf de IC.

Dat zegt maar weer genoeg over de ernst van de situatie. Ik heb 1x op de IC gelegen en geloof mij: daar wil je niet liggen. Dan ben je zo kapot dat je niet kunt bellen. Iemand die dat wel kan hoort daar niet.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Mullog:

Nog even los van dat je op IC's vaak weinig behoefte aan bellen hebt, zo aan de beademing en andere slangen.

Soms belt de IC verpleegkundige de naasten voor een update en laat de patiënt een paar zinnen uitwisselen. (Niet iedereen ligt aan de beademing op de IC) Maar dat gesprek gaat dan niet over het wel of niet dragen van mondkapjes of een discussie over corona maatregelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat is een hele ommezwaai aangezien je eerder nog schreef. 

 

Van iemand die  botweg weigert en kapje te dragen,  waar dan ook  en oproept tot trekken,  ben je nu dus iemand die braaf een mondkapje draagt als dat moet. 

 

 

Nee hoor, bellen op de IC gaat niet. De enige die hier aantoonbaar liegt ben jij. Eerst over het nooit dragen van kapjes en daarna over  bellen op de IC.

 

Het is voor iedereen zichtbaar waar jij mee bezig bent. Dingen verdraaien , in de mond leggen, en niet op de hoogte zijn van wat er in een ziekenhuis mogelijk is. Op de IC hier in dit ziekenhuis kun je bellen en lig je op een kamer alleen.  Het is allemaal niet meer als vroeger. En lang niet iedereen die op de IC ligt ligt aan de beademing.  Ze heeft er nu een aantal malen op gelegen mede omdat door de covidhype alle reguliere zorg ontzegd werd.  En eenmaal een nacht op doorgebracht. 
 

@ Mullog, Ook zijn geen twee mensen hetzelfde. Mijn naaste is de meest flinke, dappere mens die ik ooit gezien heb. Haar leven lang voor iedereen klaargestaan, wat haar handen konden vinden deed ze, wat ze met haar uitstekende verstand voor mensen kon regelen, regelde ze, en waar ze een luisterend oor kon bieden, deed ze dat. In geloofsvertrouwen. Zij ligt ofschoon zeer beroerd, toch pratend en lachend zelfs een hartinfarct door te maken.  Het medisch personeel en de buurt (als ze op brancard wordt opgehaald) staat er versteld van. Misschien dat een anti-gelovige zich daar niks bij voor kan stellen, want die ervaart die Geestkracht niet meer omdat ie Die te vaak genegeerd heeft of weggehoond of zo stomp in het leven staat dat ie Die nooit heeft opgemerkt en zijn houding nooit heeft bijgesteld.  Misschien dat een anti-gelovige (want het woord atheist voor de lieden die hier op dit forum dag in dag uit het christendom in al zijn facetten bestrijden vind ik een belediging voor echte atheisten) zich ook niet kan voorstellen dat een naaste die door de massapsychose die door Covid is veroorzaakt alleen naar het ziekenhuis moet per ambulance, haar naaste die het nakijken had, even belt.  Een gelovige put uit een kracht die door jullie ongekend is omdat je Die al zo lang weghoont en bestrijdt. Zo beroof  je jezelf van de mogelijkheid de Heilige Geest te leren kennen en in jezelf toe te laten en woning te laten maken voor de Vader en de Zoon.  Dat heb je aan jezelf te danken (en kun je ook alleen zelf wijzigen) want de Geest wijkt waar ZHij niet gewenst is, ja zelfs bestreden  wordt, en de Geest is allen zeer nabij die God ernstig zoeken.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Dat zegt maar weer genoeg over de ernst van de situatie. Ik heb 1x op de IC gelegen en geloof mij: daar wil je niet liggen. Dan ben je zo kapot dat je niet kunt bellen. Iemand die dat wel kan hoort daar niet.

Of iemand die dit geheel niet kent heeft de kracht van de Geest nog nooit in zich ervaren, ondanks dat ie zegt gelovig te zijn. God vermag wat geen mens vermag. Ook sommigen die zich christen noemen honen en versmaden de Geest en schelden mensen die Hem wel kennen uit voor smurf, een kloon van smeagol en andere benamingen omdat je de Geest niet eens herkent.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid