Spring naar bijdragen

2de coronagolf op komst


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Wat een nonsens uitgangspunt hanteer jij. Het artikel schreeuwt luid en duidelijk 10.000 doden door corona en nu kom jij ineens met die prutsberekening aanzetten?

Vanmorgen op Radio 1: de gemiddelde leeftijd van de (zogenaamde) Coronadoden is 80 voor mannen en 84 voor vrouwen. 😉

Maarja, sommigen willen blijven geloven dat een mens het lichaam is en dat alles ophoudt met het einde van het stoffelijk bestaan, ja dan laten sommigen zich graag muilkorven, “desinfecteren”,  platvaccineren en laten zich degraderen tot een soort robot, met chips en al, een real ID aansmeren, contactloos betalen met de rechter handpalm zoals bij Amazon al gebeurt. Lekker “veilig”, zonder dat “vieze” cashgeld en die “vieze” plastic kaartjes.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog een predikant die de plandemic tot in detail benadert. Nederlands ondertitteld. @antoon Hoor ook eens wat hij toe te voegen heeft aan de Daniël profetieën.  De globalistische Kabal ontm

Maart: 63.163 testen – 12.714 positief (20,13%) April: 175.509 testen – 30.808 positief (17,55%) Mei: 124.195 testen – 6.626 positief (5,34%) Juni: 251.956 testen – 3.335 positief (1,32%) Juli

Deze Spaanse arts wat een (h)eerlijke vent.  

Posted Images

14 minuten geleden zei Plume:

Vanmorgen op Radio 1: de gemiddelde leeftijd van de (zogenaamde) Coronadoden is 80 voor mannen en 84 voor vrouwen. 😉

Maarja, sommigen willen blijven geloven dat een mens het lichaam is en dat alles ophoudt met het einde van het stoffelijk bestaan, ja dan laten sommigen zich graag muilkorven, “desinfecteren”,  platvaccineren en laten zich degraderen tot een soort robot, met chips en al, een real ID aansmeren, contactloos betalen met de rechter handpalm zoals bij Amazon al gebeurt. Lekker “veilig”, zonder dat “vieze” cashgeld en die “vieze” plastic kaartjes.

Eigenlijk zou het nieuwe groeten moeten bestaan uit een afwerend gebaar om zodoende kenbaar te maken dat je de ander maar een viezerik vindt die de kwaliteit van je leven in gevaar brengt. Opgedonderd met je fysiek en alles wat er vanaf komt. Bij je houden die nare lucht die je in mijn leven blaast. Sterf maar aan je eigen adem.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanmiddag op de radio dat het kabinet nu ook voor middelbare scholen driiingennnnnd mondkapjes adviseert. Niet in de klassen, maar wel op de gangen, de kantine, de aula, etcetera đŸ€Ł

Wie nu nog niet in de gaten heeft dat ie - ongeacht of het virus nu wel of niet bestaat - zwaar in de maling wordt genomen die verdient in mijn optiek het gouden oormerk. Een oormerk als dat van koeien ten teken dat het eigen kritisch denkvermogen definitief is ingeleverd. 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Eigenlijk zou het nieuwe groeten moeten bestaan uit een afwerend gebaar om zodoende kenbaar te maken dat je de ander maar een viezerik vindt die de kwaliteit van je leven in gevaar brengt. Opgedonderd met je fysiek en alles wat er vanaf komt. Bij je houden die nare lucht die je in mijn leven blaast. Sterf maar aan je eigen adem.

Bestaat dat nog, de mond op mond beademing als levensreddende handeling?

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Hermanos2:
32 minuten geleden zei thom:

Bestaat dat nog, de mond op mond beademing als levensreddende handeling?

Bij het reanimeren van volwassenen is hartmassage belangrijkst. Bij kinderen de zuurstofaanvoer. 

 

50 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Opgedonderd met je fysiek en alles wat er vanaf komt. Bij je houden die nare lucht die je in mijn leven blaast. Sterf maar aan je eigen adem.

Het ging mij om de mensvriendelijke benadering van de zogenaamde christen. 

Op slangen en schorpioenen zult gij treden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei thom:

Het ging mij om de mensvriendelijke benadering van de zogenaamde christen. 

Op slangen en schorpioenen zult gij treden?

Mij niet, ik kan me goed voorstellen dat christenen het knap lastig hebben met vriendelijk blijven tegen mensen die agressief doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Mij niet, ik kan me goed voorstellen dat christenen het knap lastig hebben met vriendelijk blijven tegen mensen die agressief doen.

? Wie doet hier nu agressief dan.

Kaasjeskruid schreef; ''Eigenlijk zou het nieuwe groeten moeten bestaan uit een afwerend gebaar om zodoende kenbaar te maken dat je de ander maar een viezerik vindt die de kwaliteit van je leven in gevaar brengt. Opgedonderd met je fysiek en alles wat er vanaf komt. Bij je houden die nare lucht die je in mijn leven blaast. Sterf maar aan je eigen adem.''

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Wat een nonsens uitgangspunt hanteer jij. Het artikel schreeuwt luid en duidelijk 10.000 doden door corona en nu kom jij ineens met die prutsberekening aanzetten?

Ik weet het, het is lastig je ongelijk toe te geven. Zeker als rechtgeaarde christen đŸ‘č

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei thom:

? Wie doet hier nu agressief dan.

Kaasjeskruid schreef; ''Eigenlijk zou het nieuwe groeten moeten bestaan uit een afwerend gebaar om zodoende kenbaar te maken dat je de ander maar een viezerik vindt die de kwaliteit van je leven in gevaar brengt. Opgedonderd met je fysiek en alles wat er vanaf komt. Bij je houden die nare lucht die je in mijn leven blaast. Sterf maar aan je eigen adem.''

Dat had ik opgevat als cynisme. @Kaasjeskruid of bedoelde je het niet cynisch ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei Mullog:

Ik weet het, het is lastig je ongelijk toe te geven. Zeker als rechtgeaarde christen đŸ‘č

Ongelijk toegeven? Je mag de zaken graag omdraaien. De kope stelt duidelijk 10.000 doden door corona en vervolgens kom jij met amper 3000 aanzetten? Volgens mij ben jij gewoon zelf ook bezig met het verspreiden van valse informatie en ligt dat wat mij betreft dan ook ten grondslag aan jou redenering die dus net zo vals is.

5 minuten geleden zei Plume:

Dat had ik opgevat als cynisme. @Kaasjeskruid of bedoelde je het niet cynisch ?

De hele covid 19 klucht kan mij me rug op. Cynisch is nog mals uitgedrukt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei thom:

Gewoon schelden en tieren op alles wat een ander beweert. Doen er meer hier. 

Heb je soms lange tenen? Alles is weer afhankelijk van definities die vooral zeer subjectief zijn. Mocht je nu vinden dat je korte tenen hebt, kunnen we daar ook een balletje over opgooien. Wat is kort? En hoe lang moeten de mijnen zijn voordat ik op de jouwen sta? Is dat bij iedereen hetzelfde?

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Ongelijk toegeven? Je mag de zaken graag omdraaien. De kope stelt duidelijk 10.000 doden door corona en vervolgens kom jij met amper 3000 aanzetten? Volgens mij ben jij gewoon zelf ook bezig met het verspreiden van valse informatie en ligt dat wat mij betreft dan ook ten grondslag aan jou redenering die dus net zo vals is.

Man, lees gewoon wat er staat. 

5 uur geleden zei Mullog:

De tweede zin gaat als volgt

"Bij 7.797 sterfgevallen werd het virus vastgesteld door de behandelende arts en bij 2.270 overledenen gaf een arts aan dat COVID-19 de vermoedelijke doodsoorzaak was."

Dat betekent dat er 10.067 mensen zijn overleden waarbij het virus is vastgesteld. Daarvan zijn er 2.270 overleden aan de corona en 7.797 zijn overleden aan iets anders maar er is wel geconstateerd dat ze besmet waren (geweest) met corona.

Dan kunnen je nog beginnen met wat "vermoedelijk" betekent. Meestal betekent dit dat er een afwijking zal zijn en mijn inschatting is dan dat het aantal door corona overledenen tussen de pakweg 2.100 en 2.400 ligt. 

Ik heb de overtuiging dat ik weet wat ik schrijf. Weet jij wel wat je leest? 

Hoeveel is 7.797 + 2.270 ? Juist ja, 10.067. Jij begon over comorbiditeit. En koppen van artikelen zijn om lezers te trekken, niet om de inhoud objectief weer te geven. Moet je de Story of de Privé maar eens lezen. 

Of je bent te stom of je wilt het het niet begrijpen. Ik ga uit van het laatste. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Mullog:

Man, lees gewoon wat er staat. 

Hoeveel is 7.797 + 2.270 ? Juist ja, 10.067. Jij begon over comorbiditeit. En koppen van artikelen zijn om lezers te trekken, niet om de inhoud objectief weer te geven. Moet je de Story of de Privé maar eens lezen. 

Of je bent te stom of je wilt het het niet begrijpen. Ik ga uit van het laatste. 

Ik begrijp zoveel dat jij met nepnieuws aan komt zetten om je stelling mee te onderbouwen. 10.000 doden door corona zijn 10.000 doden door corona en niets anders.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Kaasjeskruid:
1 uur geleden zei thom:

Gewoon schelden en tieren op alles wat een ander beweert. Doen er meer hier. 

Heb je soms lange tenen? Alles is weer afhankelijk van definities die vooral zeer subjectief zijn. Mocht je nu vinden dat je korte tenen hebt, kunnen we daar ook een balletje over opgooien. Wat is kort? En hoe lang moeten de mijnen zijn voordat ik op de jouwen sta? Is dat bij iedereen hetzelfde?

Gooi maar een balletje op over de Christus in ons.

Want met zo'n opmerking; ''Het zien van de gouden ring. Dat moeten we doen. Die gouden ring waar komt die toch vandaan en hoe kan ik mij die eigen maken? Je bent vast een kloon van Sméagol.'' heeft het onderwerp geen pas.

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:
3 minuten geleden zei thom:

En dat gaat maar door hier.

Heb ik dan lange tenen, of kan gewoon niemand hierover schrijven.

Je doet alsof ik me geschoffeerd zou voelen wat helemaal niet zo is. Als jij je christen wil noemen bestaan mijn tenen gewoon niet.

Nee zo doe ik niet, ik wil graag weten hier, of iemand bekend is met het gegeven (..) van de Christus in de mens.

Het lijkt op een geloofsforum, maar het enige wat ik merk, is onbegrip over geloofszaken.

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei thom:

Nee zo doe ik niet, ik wil graag weten hier, of iemand bekend is met het gegeven (..) van de Christus in de mens.

In de mens per definitie? Als mystiek gebeuzel ben ik dat begrip meermaals tegengekomen. Maar praktisch? Ben ik van het tegendeel overtuigd wat betreft het merendeel van de mensheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid