Spring naar bijdragen

2de coronagolf op komst


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:
5 minuten geleden zei thom:

Nee zo doe ik niet, ik wil graag weten hier, of iemand bekend is met het gegeven (..) van de Christus in de mens.

In de mens per definitie? Als mystiek gebeuzel ben ik dat begrip meermaals tegengekomen. Maar praktisch? Ben ik van het tegendeel overtuigd wat betreft het merendeel van de mensheid.

In de mens per definitie. Als fundament.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog een predikant die de plandemic tot in detail benadert. Nederlands ondertitteld. @antoon Hoor ook eens wat hij toe te voegen heeft aan de Daniël profetieën.  De globalistische Kabal ontm

Maart: 63.163 testen – 12.714 positief (20,13%) April: 175.509 testen – 30.808 positief (17,55%) Mei: 124.195 testen – 6.626 positief (5,34%) Juni: 251.956 testen – 3.335 positief (1,32%) Juli

Deze Spaanse arts wat een (h)eerlijke vent.  

Posted Images

1 minuut geleden zei thom:

In de mens per definitie. Als fundament.

Een leugen is het wat je verkondigd. Dan is ieder mens gered ongeacht wat deze doet, onafhankelijk van de keuze voor of tegen Hem. Een lafaardspositie. enkel lafaards blijven neutraal.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Kaasjeskruid:
7 minuten geleden zei thom:

In de mens per definitie. Als fundament.

Een leugen is het wat je verkondigd. Dan is ieder mens gered ongeacht wat deze doet, onafhankelijk van de keuze voor of tegen Hem. Een lafaardspositie. enkel lafaards blijven neutraal.

Wat een reactie weer.

In de mens per definitie. Als fundament. Dat is; het geloof. 

Daarop kan men bouwen, door Geest aan wat van Jezus Christus is.

Dan komt de tekst over Gods Tempel langs; of je dat weet, dat het fundament door aanname dat Hij in ons is, gelegd is.

 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei thom:

Wat een reactie weer.

In de mens per definitie. Als fundament. Dat is; het geloof. 

Daarop kan men bouwen, door Geest aan wat van Jezus Christus is.

Dan komt de tekst over Gods Tempel langs; of je dat weet, dat het fundament door aanname dat Hij in ons is, gelegd is.

Nee, daar wil ik niks van weten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:
2 minuten geleden zei thom:

Wat een reactie weer.

In de mens per definitie. Als fundament. Dat is; het geloof. 

Daarop kan men bouwen, door Geest aan wat van Jezus Christus is.

Dan komt de tekst over Gods Tempel langs; of je dat weet, dat het fundament door aanname dat Hij in ons is, gelegd is.

Nee, daar wil ik niks van weten.

Bijzonder toch.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei thom:

Nee zo doe ik niet, ik wil graag weten hier, of iemand bekend is met het gegeven (..) van de Christus in de mens.

Het lijkt op een geloofsforum, maar het enige wat ik merk, is onbegrip over geloofszaken.

Je kunt daar een goed voorbeeld in zijn, bijvoorbeeld door begrip op te brengen voor mensen die iets anders geloven dan jij.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Vind ik ook, lang leve de kannibaal.

Kannibalisme is geen geloof. 

4 minuten geleden zei thom:
6 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Je kunt daar een goed voorbeeld in zijn, bijvoorbeeld door begrip op te brengen voor mensen die iets anders geloven dan jij.

Maar als die geloven dat het niet zo is, dat de Verlosser niet in de mens kan zijn.. wat is het geloof dan waard?

Hun geloof is dan net zo veel waard als dat van jou.
Jij stoor je er aan dat er onbegrip is over geloofszaken, je gaat nu toch niet direct laten zien dat je zelf daarin het hardst mee doet ? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

 

31 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Hun geloof is dan net zo veel waard als dat van jou.
Jij stoor je er aan dat er onbegrip is over geloofszaken, je gaat nu toch niet direct laten zien dat je zelf daarin het hardst mee doet ? 

Maar als ik het geloof bespreekbaar wil maken, krijg ik alleen ongeloof terug.

Begrijp je?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Bastiaan73:

Kolossenzen 1 NBV:

27 Aan hen heeft God bekend willen maken hoe glorierijk dit mysterie is voor alle volken: Christus is in u, hij is uw hoop op goddelijke luister.

Kol1-27.png

Kollossenzen 1

26 Namelijk de verborgenheid, die verborgen is geweest van alle eeuwen en van alle geslachten, maar nu geopenbaard is aan Zijn heiligen;

27 Aan wie God heeft willen bekend maken, welke zij de rijkdom der heerlijkheid dezer verborgenheid onder de heidenen, welke is Christus onder u, de Hoop der heerlijkheid;

28 Denwelken wij verkondigen, vermanende een iegelijk mens, en lerende een iegelijk mens in alle wijsheid, opdat wij zouden een iegelijk mens volmaakt stellen in Christus Jezus;

29 Waartoe ik ook arbeide, strijdende naar Zijn werking, die in mij werkt met kracht.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sluitend bewijs : Covid-19 was gepland om een nieuwe wereldorde te creëren:

 

Leiders van de katholieke kerk waarschuwen de mensheid

Een aartsbisschop en enkele kardinalen van de rooms-katholieke kerk schreven een brief aan de mensheid, om ons te waarschuwen voor glorieuze tirannie onder het mom van Covid-19.

Dit is een uittreksel van deze historische boodschap, die in vele talen is vertaald en naar leiders over de hele wereld is gestuurd. (20)

“Op basis van de officiële gegevens over de omvang van de epidemie in relatie tot het aantal sterfgevallen, hebben wij reden om aan te nemen dat er machten zijn die er belang bij hebben om paniek te zaaien onder de wereldbevolking, met als enig doel het permanent opleggen van onaanvaardbare vormen van vrijheidsbeperking, het controleren van mensen en het volgen van hun verplaatsingen. Het opleggen van deze onliberale maatregelen is een verontrustende opmaat naar de realisatie van een wereldregering die buiten alle controle valt”.

https://www.frontnieuws.com/sluitend-bewijs-covid-19-was-gepland-om-de-nieuwe-wereldorde-te-lanceren/?fbclid=IwAR2tIzAye5ygropHiSzWREU4pXAtfWWeIvllJiYHt_NFhZg0f0IPOrdDik0

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Desid:

Ja, weer een smerige racistische leugensite. Gepost door een walgelijke racist.

De site was nieuw voor mij, en inderdaad zou je, mede door tijdsgeest  kunnen stellen dat hij racistisch is, ik begrijp het, maar ook hier blijf ik liever nuchter en zoek naar de waarheid, als het echt zo is zal ik hem nooit en te nimmer bookmarken of er naar verwijzen.

Ik lees alles over het onderwerp in alle media, pik de waarheid en onderbouwde commentaren eruit en steek daar wat van op. In alle media staan ook  dingen die mij niet aanstaan of waarschijnlijk gewoon niet waar zijn, die laat ik voor wat het is, maar om de media die hier nog al eens gegeven wordt racistisch te noemen.. 

 

 

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei antoon:

De site was nieuw voor mij, en inderdaad zou je, mede door tijdsgeest  kunnen stellen dat hij racistisch is, ik begrijp het, maar ook hier blijf ik liever nuchter en zoek naar de waarheid, als het echt zo is zal ik hem nooit en te nimmer bookmarken of er naar verwijzen.

Ik lees alles over het onderwerp in alle media, pik de waarheid en onderbouwde commentaren eruit en steek daar wat van op. In alle media staan ook  dingen die mij niet aanstaan of waarschijnlijk gewoon niet waar zijn, die laat ik voor wat het is, maar om de media die hier nog al eens gegeven wordt racistisch te noemen.

 

 

 

Ik weet niet wat je allemaal precies met dit geraaskal duidelijk wilt maken maar een een site met een artikel's als

Citaat
  • Waarom de blanke man zich comfortabel moet voelen om een racist te worden genoemd
  • Antiracisme-manie wordt steeds krankzinniger: deze bikinifoto “eigent zich vreemde cultuur toe”

lijkt mij toch wel enige racistische trekjes te hebben. Het is overigens ook een complot theorie site. Het sterft ervan. Het mooie is dat de bewijzen die ze hebben allemaal van vergelijkbare sites afkomen. Je kunt eindeloos doorklikken op links van sites die zogenaamd het nieuws bevestigen maar niet meer blijken te doen dan elkaar in een grote cirkelredenering na te praten. Het is verbijsterend, beangstigend en vermakelijk tegelijk.

Maar het is goed dat je hem niet bookmarkt. 👍

bewerkt door Mullog
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Plume:

Sluitend bewijs : Covid-19 was gepland om een nieuwe wereldorde te creëren:

 

Leiders van de katholieke kerk waarschuwen de mensheid

Een aartsbisschop en enkele kardinalen van de rooms-katholieke kerk schreven een brief aan de mensheid, om ons te waarschuwen voor glorieuze tirannie onder het mom van Covid-19.

Dit is een uittreksel van deze historische boodschap, die in vele talen is vertaald en naar leiders over de hele wereld is gestuurd. (20)

“Op basis van de officiële gegevens over de omvang van de epidemie in relatie tot het aantal sterfgevallen, hebben wij reden om aan te nemen dat er machten zijn die er belang bij hebben om paniek te zaaien onder de wereldbevolking, met als enig doel het permanent opleggen van onaanvaardbare vormen van vrijheidsbeperking, het controleren van mensen en het volgen van hun verplaatsingen. Het opleggen van deze onliberale maatregelen is een verontrustende opmaat naar de realisatie van een wereldregering die buiten alle controle valt”.

https://www.frontnieuws.com/sluitend-bewijs-covid-19-was-gepland-om-de-nieuwe-wereldorde-te-lanceren/?fbclid=IwAR2tIzAye5ygropHiSzWREU4pXAtfWWeIvllJiYHt_NFhZg0f0IPOrdDik0

Duidelijk van voor naar achter in elkaar gezet.  Er was op 29 augustus geen dag van demonstratie waaraan 12 miljoen mensen mee deden. 

Een plaatje van de site van Nederlandse overheids organisatie "rijksdienst voor ondernemers", grappig maar die rijksdienst bestaat niet. Zo kan ik nog even door gaan,  maar dat zou verspilling van tijd zijn. Uiteraard zijn er altijd mensen die er in trappen,  zoals @Plume en @antoon, dat zegt genoeg. 

3 uur geleden zei antoon:

Ik lees alles over het onderwerp in alle media,

 

3 uur geleden zei antoon:

In alle media staan ook  dingen die mij niet aanstaan of waarschijnlijk gewoon niet waar zijn, die laat ik voor wat het is,

 Jouw probleem is: nu je deze site serieus neemt, is duidelijk dat het vermogen om onderscheid te maken tussen waar een niet waar is,  bij jou volledig ontbreekt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Jouw probleem is: nu je deze site serieus neemt, is duidelijk dat het vermogen om onderscheid te maken tussen waar een niet waar is,  bij jou volledig ontbreekt. 

Was de mensheid maar zo kritisch op de informatie die dag in dag uit over ons heenge-hersen-spoeld wordt door het zogenaamde nieuws, de kranten en de praatprogramma's.

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Duidelijk van voor naar achter in elkaar gezet.  Er was op 29 augustus geen dag van demonstratie waaraan 12 miljoen mensen mee deden.

https://www.dlmplus.nl/2020/08/03/massa-demonstratie-in-berlijn-ondanks-medialeugens/

https://www.ad.nl/buitenland/politie-berlijn-demonstranten-negeren-regels-coronaprotest-moet-stoppen~a4968817/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Lulkoek inderdaad. Maar massaal was het wel. Van "several" is "twaalf" gemaakt:

https://humansarefree.com/2020/09/proof-covid-19-planned-new-world-order.html

45 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Een plaatje van de site van Nederlandse overheids organisatie "rijksdienst voor ondernemers", grappig maar die rijksdienst bestaat niet.

Volgens mij heb je een bril nodig, dat plaatje staat niet voor "rijksdienst voor ondernemers", maar voor "Rijksdienst voor Ondernemend Nederland":

https://www.rvo.nl/

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mullog en @Dat beloof ik ik ben niet zo gediend van onzin en dingen toe schrijven aan mij  die er niet zijn, gewoon beter lezen voor de verandering.

Ajuu Tudelu 

16 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Volgens mij heb je een bril nodig, dat plaatje staat niet voor "rijksdienst voor ondernemers", maar voor Rijksdienst voor Ondernemend Nederland.:

Sommigen hebben hier inderdaad een bril nodig, open een agentschap van een opticien hier Kaasje, misschien kan je commissie geld opstrijken

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Kaasjeskruid:
54 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Een plaatje van de site van Nederlandse overheids organisatie "rijksdienst voor ondernemers", grappig maar die rijksdienst bestaat niet.

Volgens mij heb je een bril nodig, dat plaatje staat niet voor "rijksdienst voor ondernemers", maar voor "Rijksdienst voor Ondernemend Nederland":

https://www.rvo.nl/

Daar heb je gelijk in, inderdaad. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

image.png.f1001e029e8de3e97216ba5832c88d16.png

 

“Het is werkelijk verbazingwekkend om te zien hoe gemakkelijk een heel volk tot slaaf te maken is. Er is werkelijk niets voor nodig, behalve wat paniekzaaierij via de mainstream media. 

Je kunt stellen dat een volk dat zo dom is niets anders verdient dan een slavenmasker, maar die angstige bange slaven sleuren de rest van de bevolking mee in hun angstvisioenen. Bang, bang en nog meer bang, dat typeert het volk aardig op dit moment. 

Mensen zijn zo bang dat ze niet eens meer in staat zijn om zelf ook nog maar een klein beetje na te denken. Het enige waar ze wel heel goed zijn is brullen om nog veel meer maatregelen van de overheid zodat ze toch vooral maar "veilig" zijn. “
 

https://www.niburu.co/lezersbrieven/15558-ik-ben-de-dupe-en-waarschijnlijk-meer-mensen

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites

In verband met de ingeschreven brief in de site die je gaf @Plume ,ik heb ook  ademshaling problemen Jaren geleden heb ik een septumcorrectie operatie gehad die niet geholpen heeft, als ik al enige minuten of minder dat kapje draag krijg ik adem halings problemen, nu kan je geloof ik vrijstelling krijgen, maar hoe moet je dat uitleggen aan een weleens gestresde menigte om je heen, het is een ondoordachte aanbeveling of wet die echt geen zoden aan de dijk zet  met de corona problematiek.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei antoon:

In verband met de ingeschreven brief in de site die je gaf @Plume ,ik heb ook  ademshaling problemen Jaren geleden heb ik een septumcorrectie operatie gehad die niet geholpen heeft, als ik al enige minuten of minder dat kapje draag krijg ik adem halings problemen, nu kan je geloof ik vrijstelling krijgen, maar hoe moet je dat uitleggen aan een weleens gestresde menigte om je heen, het is een ondoordachte aanbeveling of wet die echt geen zoden aan de dijk zet  met de corona problematiek.

Inderdaad. Ook ik weiger een muilkorf om te doen. Om diverse redenen, waaronder ademhalingsmoeilijkheden.  Wanneer het verplicht wordt ga ik geen publieke ruimten meer binnen. En ik hoop dan dat ze gaan rellen maar dan wel tegen de juiste personen, niet het volk. Dat er een flinke groep hooligans opstaat die dan maar oorlog gaat maken tegen de Haagse elite. Want het is toch al oorlog tegen de bevolking.

In Duitsland was er een meisje van 14 met vrijstelling. In de schoolbus werd ze alsnog gedwongen een muilkorf om te doen en toen is ze gestorven door de muilkorf. Zij had een auto immuunziekte. Maar er zijn nog twee jongeren gestorven door de muilkorf en zij hadden geen onderliggende kwalen.    
 

Ik begrijp dit domme volk niet. Mensen zouden hun kinderen massaal thuis moeten houden van school nu ze de muilkorf ook daar verplichten. Als ze dat massaal zouden doen, zou het zo afgelopen zijn. Maar nu zitten we opgescheept met een masssa angsthazen die zich met huid en haar verkopen aan een demonische overheid en brullen om meer maatregelen.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid