Spring naar bijdragen

2de coronagolf op komst


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog een predikant die de plandemic tot in detail benadert. Nederlands ondertitteld. @antoon Hoor ook eens wat hij toe te voegen heeft aan de Daniël profetieën.  De globalistische Kabal ontm

Maart: 63.163 testen – 12.714 positief (20,13%) April: 175.509 testen – 30.808 positief (17,55%) Mei: 124.195 testen – 6.626 positief (5,34%) Juni: 251.956 testen – 3.335 positief (1,32%) Juli

Deze Spaanse arts wat een (h)eerlijke vent.  

Posted Images

4 uur geleden zei Desid:
Op 29-9-2020 om 17:28 zei antoon:

Allerbeste @Desid Natuurlijk zijn we geen van beiden knettergek,

Nee, jij bent het vrij zeker wel.

Beetje eigenzinnig he om te schreeuwen en niet op de topic in te gaan. laat jij dat niet meer blijken hier, goed  ik zie het door de vingers.

Maar lees jij altijd wel wat er staat, beschouw jij de dingen, en als het onjuist of tegenstrijdig zou lijken ga jij er dan eens goed over nadenken, alvorens te reageren, ik doe dat namelijk wel. en het bevalt mij goed.

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Mullog:

Wil jij de politieke chaos waaruit het Griekse kolonels regime ontstond en dat zomaar in staat was om wel 6 jaar (1967 t/m 1973) een junta in leven te houden vergelijken met de huidige situatie waarin de Nederlandse regering met steun van het grootste deel van de Nederlandse bevolking (want hoewel herrieschoppers als viruswaanzin anders willen doen geloven is dat wel degelijk zo) probeert een pandemie onder controle te houden? 

Dat raakt kant noch wal. 

 

Je ziet het verkeerd  @Mullog of je begrijpt niet waar ik op doel, of je leest niet goed, zoiets als daar in Griekenland was  kan ook in Nederland ook gaan gebeuren, mede door de raadselachtige en zinloze  wetten die burgers behoorlijk knel zetten, zakenmensen in de Horeca, ZZP, kinderen die een leer achterstand kunnen oplopen, overspannen mensen en wat er al niet kan komen.

Indien de kermis voortduurt kan er een opstand of coup komen, hopelijk niet want de geschiedenis leert dat er in het algemeen ook niet veel goeds uit komt.

Wat alternatieve sites doen in het algemeen (uitzonderingen daargelaten) is rustig respectvol  en wetenschappelijk laten zien dat er niet zoveel veel meer aan de hand is dan met BV. een griep, die in verhouding  veel en veel minder slachtoffers treft, percentueel denk je dan aan verschillen van 0,0 tot 0,00 procent en vaak is het weerwoord van hen niet meer dan gebrabbel, dat zij dan dom zijn zonder in te gaan op de kern van de zaak. zo zit het gewoon en ik heb zo een vermoeden dat jij en @Desiddat ook wel min of meer beseffen maar moeilijk kunnen toegeven, want je vertrouwd op de staat en wetenschappers die zij raadplegen, je vind dat correct om te doen als goed burger, ik kan het begrijpen, waardeer het zelfs. 

Bedenk wel dat de geschiedenis ons te kennen geeft dat zij in heel veel gevallen een agenda of een dubbele hebben die niet altijd strookt met de belangen van de burgers, maar vaak voor eigenbelangen is. 

Ik laat mij niet gek of bang  maken, dat is ook slecht voor het immuunsysteem, dat bevordert juist om wel de, of een andere  ziekte te krijgen, zouden zij dat wel door hebben, ik betwijfel het, gezien ook met wat zij brabbelen. 

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Desid:
6 uur geleden zei Plume:

Zoals gebruikelijk komt er niets dan leugen en bedrog uit jouw zieke geest.

Het zijn niet mijn woorden, niet van beiden, toch zal ik duidelijk maken hoe het nu zit

Niburu geeft  een verslag met duidelijke bronverwijzing, hoewel op enkele topics of harde claims van hun kan ik niet met de gegevens  of conclusie eens zijn, tenminste nu nog niet, je weet niet wat de toekomst brengt, maar het gaat om het eerste een verslag dat na te trekken is.

Dan komt de conclusie of interpretatie en daarbij gaat het erom welke bril je opzet, vaak ben ik het niet eens met wat zij denken maar ook vaak laten zij ook duidelijke verbanden zien BV. met de jongens van het grote geld en belangrijke posten die zij elkaar ook toeschuiven, het normale verstand zegt dan echt wel dat er meer aan de hand is, daarbij moet je logisch denken en eventueel vooringenomenheid dat men met alles alleen maar het goede voorheeft rustig opzij zetten

We leven tenslotte  in de eindtijd, daar is geen ontkomen aan en in dat kader zijn veel dingen te doorzien en op de juiste manier te begrijpen, trouwens ook veel Atheïsten en mensen van linkse signatuur zijn ermee bezig en denken  dat er wel iets moet komen dat op een Armageddon lijkt.

In dit verband onderzoek ik alles, alle media dus  de alternatieve en daarnaast  ook de reguliere media die vaak aan de leiband lopen  van de gevestigde orde  en je daardoor  dan ook nog al eens met een klein korreltje zout moet nemen.

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Plume:

Op zich geen vreemd betoog, althans aangaande de ontwikkelingen omtrent covid-19. Wat ik jammer vind is dat hij in minuut 1:56 beweert de plicht te hebben om de waarheid te spreken, om vervolgens in minuut 16:08 aan te geven dat hij de waarheid niet spreekt vanwege problemen die hij erdoor zou hebben gehad.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei antoon:

Beetje eigenzinnig he om te schreeuwen en niet op de topic in te gaan. laat jij dat niet meer blijken hier, goed  ik zie het door de vingers.

Maar lees jij altijd wel wat er staat, beschouw jij de dingen, en als het onjuist of tegenstrijdig zou lijken ga jij er dan eens goed over nadenken, alvorens te reageren, ik doe dat namelijk wel. en het bevalt mij goed.

Het is gewoon onzin wat @Plume schreef; je kunt geen patent krijgen op iets dat gewoon in de natuur voor komt zoals een virus.

42 minuten geleden zei antoon:

Niburu geeft  een verslag met duidelijke bronverwijzing

Onzin, die ontbreekt hier volledig. 

44 minuten geleden zei antoon:

begrijpen, trouwens ook veel Atheïsten en mensen van linkse signatuur zijn ermee bezig en denken  dat er wel iets moet komen dat op een Armageddon lijkt.

Onzin. Noem één atheïst die dat denkt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei antoon:

zoiets als daar in Griekenland was  kan ook in Nederland ook gaan gebeuren, mede door de raadselachtige en zinloze  wetten die burgers behoorlijk knel zetten, zakenmensen in de Horeca, ZZP, kinderen die een leer achterstand kunnen oplopen, overspannen mensen en wat er al niet kan komen.

De laatste poging in Nederland was van Troelstra in 1918 in een tijd dat van economische malaise en politieke onrust. Dat eerste is er (nog) niet vanwege het regeringsbeleid en volgens mij is Nederland een stabielste landen dat er is, politiek gezien. Je hebt gelijk als je schrijft dat je het niet kunt uitsluiten maar de tekenen zitten volgens mij alleen in je hoofd.

3 uur geleden zei antoon:

Wat alternatieve sites doen in het algemeen (uitzonderingen daargelaten) is rustig respectvol  en wetenschappelijk laten zien dat er niet zoveel veel meer aan de hand is dan met BV. een griep, die in verhouding  veel en veel minder slachtoffers treft,

Er staat nu een bericht op nu.nl met de titel CBS: Ruim tienduizend mensen aan COVID-19 overleden tussen maart en juni

1 uur geleden zei antoon:

Niburu geeft  een verslag met duidelijke bronverwijzing, hoewel op enkele topics of harde claims van hun kan ik niet met de gegevens  of conclusie eens zijn

Dus Niburu is bijvoorbeeld een van die alternatieve sites en dan schrijf je daarbij dat je het zowel met de gegevens als de conclusies soms niet eens bent. Hoe kun je het niet eens zijn met hun gegevens? Dat zijn toch de feiten. Wat je dus schrijft is dat je vindt dat Niburu foute data gebruikt om tot onjuiste conclusies te komen. Ik weet niet goed wat ik daar nu weet van moet vinden... of eigenlijk wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Mullog:

Er staat nu een bericht op nu.nl met de titel CBS: Ruim tienduizend mensen aan COVID-19 overleden tussen maart en juni

Door de strot gedouwde valse informatie. Van die tienduizend is er bij velen sprake van comorbiditeit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Dat beloof ik je hebt gelijk dat Niburu beter aan  bron materiaal zou kunnen werken. het kan ook op een andere manier, onderstaande link geeft weer dat uit psychologie wereld alarmerende berichten komen, zonder echt duidelijke  bron

https://niburu.co/binnenland/15555-de-gehoorzame-slaven-vinden-zichzelf-normaal

maar als je gaat zoeken bij google kom je onder andere op

https://www.gelderlander.nl/zutphen/deze-psychologe-ziet-stress-als-groter-probleem-dan-corona-het-nieuwe-normaal-heeft-zoveel-nadelen~ab3ac3f5/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

zonder bron is het bericht van Niburo ook wel te begrijpen, mensen raken totaal ontwricht, daar is weinig fantasie voor nodig

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Door de strot gedouwde valse informatie. Van die tienduizend is er bij velen sprake van comorbiditeit.

Duitsland had gisteren 12 corona doden. Er leven 83 miljoen mensen. En 291 duizend besmettingen (nos nieuws). 

Volgens mij wordt er daar heel anders geteld dan hier. 

9 minuten geleden zei Quest:

Bron?

Fake news punt com

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Hermanos2:

Duitsland had gisteren 12 corona doden. Er leven 83 miljoen mensen. En 291 duizend besmettingen (nos nieuws). 

Volgens mij wordt er daar heel anders geteld dan hier. 

Verdeel en heers. Er staan een paar sjamanen die de sociale psychologie van de massa heel goed weten te beïnvloeden aan het roer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Door de strot gedouwde valse informatie. Van die tienduizend is er bij velen sprake van comorbiditeit.

Lees het artikel

Citaat

Bij 7.797 sterfgevallen werd het virus vastgesteld door de behandelende arts en bij 2.270 overledenen gaf een arts aan dat COVID-19 de vermoedelijke doodsoorzaak was.

Wat je schrijft staat er toch gewoon. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Waarom zou ik waarde aan de inhoud moeten hechten?

Dat hoef je wat mij betreft niet. Maar je beweert dat het door de strot gedouwde informatie is omdat comorbiditeit niet genoemd wordt terwijl het de wordt afgedekt in de tweede zin van het artikel. Niet bepaald een sterk argument om het artikel naar de prullenbak te verwijzen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Mullog:

Dat hoef je wat mij betreft niet. Maar je beweert dat het door de strot gedouwde informatie is omdat comorbiditeit niet genoemd wordt terwijl het de wordt afgedekt in de tweede zin van het artikel. Niet bepaald een sterk argument om het artikel naar de prullenbak te verwijzen. 

En waarom zou ik waarde moeten hechten aan iemand die schrijft dat comorbiditeit uitgesloten is? Waar zijn zijn bronnen? Waarom zou ik die moeten vertrouwen? Dat jij je van alles wijs laat maken moet je zelf weten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Volgens jou wordt comorbiditeit afgedekt in de tweede zin van het artikel. Weet je wel wat je schrijft?

De tweede zin gaat als volgt

"Bij 7.797 sterfgevallen werd het virus vastgesteld door de behandelende arts en bij 2.270 overledenen gaf een arts aan dat COVID-19 de vermoedelijke doodsoorzaak was."

Dat betekent dat er 10.067 mensen zijn overleden waarbij het virus is vastgesteld. Daarvan zijn er 2.270 overleden aan de corona en 7.797 zijn overleden aan iets anders maar er is wel geconstateerd dat ze besmet waren (geweest) met corona.

Dan kunnen je nog beginnen met wat "vermoedelijk" betekent. Meestal betekent dit dat er een afwijking zal zijn en mijn inschatting is dan dat het aantal door corona overledenen tussen de pakweg 2.100 en 2.400 ligt. 

Ik heb de overtuiging dat ik weet wat ik schrijf. Weet jij wel wat je leest? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Mullog:

De tweede zin gaat als volgt

"Bij 7.797 sterfgevallen werd het virus vastgesteld door de behandelende arts en bij 2.270 overledenen gaf een arts aan dat COVID-19 de vermoedelijke doodsoorzaak was."

Dat betekent dat er 10.067 mensen zijn overleden waarbij het virus is vastgesteld. Daarvan zijn er 2.270 overleden aan de corona en 7.797 zijn overleden aan iets anders maar er is wel geconstateerd dat ze besmet waren (geweest) met corona.

Dan kunnen je nog beginnen met wat "vermoedelijk" betekent. Meestal betekent dit dat er een afwijking zal zijn en mijn inschatting is dan dat het aantal door corona overledenen tussen de pakweg 2.100 en 2.400 ligt. 

Ik heb de overtuiging dat ik weet wat ik schrijf. Weet jij wel wat je leest? 

Wat een nonsens uitgangspunt hanteer jij. Het artikel schreeuwt luid en duidelijk 10.000 doden door corona en nu kom jij ineens met die prutsberekening aanzetten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei antoon:

@Dat beloof ik je hebt gelijk dat Niburu beter aan  bron materiaal zou kunnen werken. het kan ook op een andere manier, onderstaande link geeft weer dat uit psychologie wereld alarmerende berichten komen, zonder echt duidelijke  bron

https://niburu.co/binnenland/15555-de-gehoorzame-slaven-vinden-zichzelf-normaal

maar als je gaat zoeken bij google kom je onder andere op

https://www.gelderlander.nl/zutphen/deze-psychologe-ziet-stress-als-groter-probleem-dan-corona-het-nieuwe-normaal-heeft-zoveel-nadelen~ab3ac3f5/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

zonder bron is het bericht van Niburo ook wel te begrijpen, mensen raken totaal ontwricht, daar is weinig fantasie voor nodig

Je zegt ook maar wat je uitkomt. Eerst schrijf je dat aan duidelijke bron verwijzing doen. Ik geef aan dat dit VOLLEDIG ontbreekt en dan schrijf je dat het wel beter kan... man man man

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid