Spring naar bijdragen

2de coronagolf op komst


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Gaitema:

Ja, dit keer met je eens. We hadden twee kattenbakken en we hebben twee katten. Nu hebben we haar bak die wat groot is in de schuur gedaan. Na wat redeneren kwamen we erop dat die toch terug moet.

Oké, terug on topic. Brussel is een mondkapje op zak plicht aan het overwegen:

 

coronapret.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog een predikant die de plandemic tot in detail benadert. Nederlands ondertitteld. @antoon Hoor ook eens wat hij toe te voegen heeft aan de Daniël profetieën.  De globalistische Kabal ontm

Maart: 63.163 testen – 12.714 positief (20,13%) April: 175.509 testen – 30.808 positief (17,55%) Mei: 124.195 testen – 6.626 positief (5,34%) Juni: 251.956 testen – 3.335 positief (1,32%) Juli

Deze Spaanse arts wat een (h)eerlijke vent.  

Posted Images

6 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Oké, terug on topic. Brussel is een mondkapje op zak plicht aan het overwegen:

 

coronapret.jpg

Ja, lijkt me ook zinloos 😁

Ik heb nog iets schokkends: https://www.ellaster.nl/2020/10/04/dood-duitse-kinderen-in-verband-gebracht-met-mondkapjesplicht/

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Gaitema:

Hoe is nu werkelijk niets schokkend aan. Ik vraag me af hoe ze er bij komen dat dit aan het mondkapje ligt:

Citaat

Op social media werd echter wel een verband gelegd tussen het dragen van een mondkapje en de plotselinge dood van de tiener

Ah, iemand suggereerde het op Facebook.....

Serieus,  zullen er het vaststellen van doodsoorzaken gewoon aan de artsen overlaten?  Lijkt me beheer dan de eerste de beste anonieme twitteraar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Hoe is nu werkelijk niets schokkend aan. Ik vraag me af hoe ze er bij komen dat dit aan het mondkapje ligt:

Ah, iemand suggereerde het op Facebook.....

Serieus,  zullen er het vaststellen van doodsoorzaken gewoon aan de artsen overlaten?  Lijkt me beheer dan de eerste de beste anonieme twitteraar.

Dit staat er ook:

Deze deskundige, ingenieur Helmut Traindl, heeft de CO2-waarden voor de camera gemeten onder een zelfgemaakte en twee in de handel verkrijgbare corona-mondkapjes. Het bleek dat de maximaal toegestane waarden voor werkplekken vele malen werden overschreden. Dit betekent niet alleen dat met een mondkapjesplicht burgers een onrechtmatige voorwaarde krijgen opgelegd; volgens alle medische gegevens wordt een dergelijke ademnood ook als “acuut verdovend en gevaarlijk voor de gezondheid” beschouwd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Gaitema:

Dit staat er ook:

Deze deskundige, ingenieur Helmut Traindl, heeft de CO2-waarden voor de camera gemeten onder een zelfgemaakte en twee in de handel verkrijgbare corona-mondkapjes. Het bleek dat de maximaal toegestane waarden voor werkplekken vele malen werden overschreden. Dit betekent niet alleen dat met een mondkapjesplicht burgers een onrechtmatige voorwaarde krijgen opgelegd; volgens alle medische gegevens wordt een dergelijke ademnood ook als “acuut verdovend en gevaarlijk voor de gezondheid” beschouwd.

Het hele bericht hang aan elkaar van suggesties.
 

Citaat

KNO-arts Bodo Schiffmann zegt in deze video van een collega te horen hebben gekregen dat er een tweede kind gestorven zou zijn, volgens hem als het gevolg van het dragen van een mondkapje.

Citaat

In een latere video verklaart de zeer geëmotioneerde Schiffmann dat hij bericht heeft gekregen dat er een derde kind zou zijn gestorven door het dragen van een mondkapje. Hij zou deze informatie uit eerste hand gekregen hebben.

en dat wordt gevolgd door de vraag: "Hij vraagt zich af wat er nu nog nodig is om zich tegen dit beleid te verzetten en of drie kinderen in één week niet genoeg zijn."

Welnu, ik weet het antwoord op de vraag van de beste man: concrete gevallen aangeven, waarbij daadwerkelijk als doodsoorzaak het dragen van een kapje is vastgesteld. Zie daar zijn probleem: dit is nog nooit gebeurd.
Het artikel geeft nogal af op 'factcheckers'.  Welnu, er valt hier niets te checken, want de 2 laatste gevallen zijn zo vaag dat er niet op vat te zoeken , en bij de 13-jarige is de doodsoorzaak simpelweg onbekend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Het hele bericht hang aan elkaar van suggesties.
 

en dat wordt gevolgd door de vraag: "Hij vraagt zich af wat er nu nog nodig is om zich tegen dit beleid te verzetten en of drie kinderen in één week niet genoeg zijn."

Welnu, ik weet het antwoord op de vraag van de beste man: concrete gevallen aangeven, waarbij daadwerkelijk als doodsoorzaak het dragen van een kapje is vastgesteld. Zie daar zijn probleem: dit is nog nooit gebeurd.
Het artikel geeft nogal af op 'factcheckers'.  Welnu, er valt hier niets te checken, want de 2 laatste gevallen zijn zo vaag dat er niet op vat te zoeken , en bij de 13-jarige is de doodsoorzaak simpelweg onbekend.

Het probleem is dat we onze eigen uit ademende stikstof of koolstofdioxide weer inademen, wat ik zo hoor.

Daarbij zijn wettelijk dragen van mondkapjes op scholen niet verplicht. Dus je mag als ouder weigeren. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een buschauffeur die gisteren is mishandeld in Amsterdam blijkt kort daarvoor een woordenwisseling te hebben gehad met een passagier over het dragen van een mondkapje.

De 67-jarige chauffeur wilde de man niet in de bus hebben omdat die geen kapje droeg. De passagier ging daarop door het lint. De chauffeur werd meerdere keren gebeten, geschopt en geslagen.

De buschauffeur is na de mishandeling met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Hij mist vier tanden, heeft een hersenschudding, gekneusde ribben en een gehavend gezicht.

Bron: https://origin.nos.nl/artikel/2351334-passagier-mishandelde-buschauffeur-na-weigering-om-mondkapje.html

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Gaitema:

Het probleem is dat we onze eigen uit ademende stikstof of koolstofdioxide weer inademen, wat ik zo hoor.

Daarbij zijn wettelijk dragen van mondkapjes op scholen niet verplicht. Dus je mag als ouder weigeren. 

We doen al duizenden jaren lang niets anders dan gebruikte lucht indademen.
Daarnaast zijn er meer zaken dat wettelijke eisen. Scholen mogen ook zelf regels stellen over allerlei zaken en hebben dat al altijd gedaan. Nu ze het over mondkapjes doen is dat ineens een probleem en mag je als ouder weigeren ?  

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Bastiaan73:

Een buschauffeur die gisteren is mishandeld in Amsterdam blijkt kort daarvoor een woordenwisseling te hebben gehad met een passagier over het dragen van een mondkapje.

De 67-jarige chauffeur wilde de man niet in de bus hebben omdat die geen kapje droeg. De passagier ging daarop door het lint. De chauffeur werd meerdere keren gebeten, geschopt en geslagen.

De buschauffeur is na de mishandeling met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Hij mist vier tanden, heeft een hersenschudding, gekneusde ribben en een gehavend gezicht.

Bron: https://origin.nos.nl/artikel/2351334-passagier-mishandelde-buschauffeur-na-weigering-om-mondkapje.html

Wellicht de druppel die de emmer vol van discriminatie die deze meneer heeft meegemaakt deed overlopen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Wellicht de druppel die de emmer vol van discriminatie die deze meneer heeft meegemaakt deed overlopen.

Mondkapjes zijn al sinds 1 juni 2020 verplicht in het openbaar vervoer. Daar heeft iedereen zich aan te houden. Als je daar problemen mee hebt moet je geen gebruik maken van het openbaar vervoer. Ga dan lekker lopen of fietsen. Heeft niks met discriminatie te maken maar alles met een asociale klootzak die de problemen blijkbaar bewust opzoekt.

Zo'n eikel is geen meneer. Meneer komt van mijnheer en een heer is iemand die goede manieren heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Bastiaan73:

Mondkapjes zijn al sinds 1 juni 2020 verplicht in het openbaar vervoer. Daar heeft iedereen zich aan te houden. Als je daar problemen mee hebt moet je geen gebruik maken van het openbaar vervoer. Ga dan lekker lopen of fietsen. Heeft niks met discriminatie te maken maar alles met een asociale klootzak die de problemen blijkbaar bewust opzoekt.

Zo'n eikel is geen meneer. Meneer komt van mijnheer en een heer is iemand die goede manieren heeft.

De tijd zal leren wie de echte asocialen zijn geweest.

Wat onverlet laat dat geweld uit den boze is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Bastiaan73:

Heeft niks met discriminatie te maken maar alles met een asociale klootzak die de problemen blijkbaar bewust opzoekt.

Al heeft deze meneer een reden om zonder kapje te reizen, je komt er gewoon niet in. Naar de rechtbank stappen voor een vrijstelling heeft geen nut,:

https://www.ovpro.nl/bus/2020/07/27/rechter-geen-vrijstelling-voor-mondkapje-in-ov/?gdpr=accept

Als mensen verstoppertje gaan spelen moeten ze niet vreemd staan te kijken als er hard wordt gebuut.

Link naar bericht
Deel via andere websites

In mijn optiek wordt er genocide gepleegd op de eigen bevolking door mondkapjes en coronaverhalen. Een mondkapje kan zelfs hartritmestoornissen veroorzaken.  Het is zeer zeer ongezond en heeft geen enkel nut.  Bovendien geraakt het lichaam in nood door stress. Een obstructie van neus en mond geeft een signaal af aan het lichaam dat er iets niet goed gaat.   De mensen worden dag en nacht door de staatsmedia gehersenspoeld (als je daar nog naar kijkt, als je wijs bent zap je weg van die hersenspoeling). De bevolking wordt constant letterlijk en figuurlijk in een staat van paniek gehouden.  Dit is bijzonder kwaadaardig als je het mij vraagt. 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites

Het lijkt mij dat een gewetensvol persoon geen buschauffeur kan blijven. Als je inziet dat je wordt gebruikt om schadelijke maatregelen door te voeren, en je hebt een scherp geweten cq bent van zeer goede wil, dan ga je daaraan vroeg of laat kapot. 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Dat beloof ik:

We doen al duizenden jaren lang niets anders dan gebruikte lucht indademen.
Daarnaast zijn er meer zaken dat wettelijke eisen. Scholen mogen ook zelf regels stellen over allerlei zaken en hebben dat al altijd gedaan. Nu ze het over mondkapjes doen is dat ineens een probleem en mag je als ouder weigeren ?  

ja, las ik een interessant artikel over. Ik krijg ze allemaal van een zwager. Kom ik vanavond op terug. Maar ik ben nuchter: laten ze het goed onderzoeken. Ff kapje op bij de Kruidvat gaan we echt niet dood aan. Voor de rest zien we wel weer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Gaitema:

ja, las ik een interessant artikel over. Ik krijg ze allemaal van een zwager. Kom ik vanavond op terug. Maar ik ben nuchter: laten ze het goed onderzoeken. Ff kapje op bij de Kruidvat gaan we echt niet dood aan. Voor de rest zien we wel weer.

Beetje de schijnheilige moraalridder uithangen met je mondkapje die je driekwart jaar lang niet hebt gedragen terwijl corona net zo dodelijk was en jij daarvan op de hoogte was. En nu er dwang om de hoek komt kijken als een schaap dat ding opzetten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
59 minuten geleden zei Plume:

Voor Kruidvat tien andere drogisten. Online nog goedkoper ook.

Bedankt voor de tip 🙃

1 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Beetje de schijnheilige moraalridder uithangen met je mondkapje die je driekwart jaar lang niet hebt gedragen terwijl corona net zo dodelijk was en jij daarvan op de hoogte was. En nu er dwang om de hoek komt kijken als een schaap dat ding opzetten.

Ik droeg ze ook in de kipfabriek. Was daar verplicht. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Gaitema:

Ik droeg ze ook in de kipfabriek. Was daar verplicht. 

Ik heb de productieketen van de fabriek in Oosterwolde 's nachts schoongemaakt. Ontdaan van alle kippenkoppen, poten en heel veel bloed met voornamelijk de hogedrukspuit. Hielp geen kapje tegen en ik weet heel goed hoe kippenbloed smaakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Citaat:

Voor mijn part ‘geloof’ je niet in corona en wil je geen mondmasker dragen. Maar aanvaard dan de consequenties: blijf weg uit het openbaar vervoer en bestel je boodschappen maar online. En doe niet alsof mensen die wel een maskertje dragen zich laten muilkorven. Je bent geen haar beter dan zij. Zeur evenmin dat je met zo’n frutsel op ‘haast niet kunt ademhalen’: de artsen en verpleegkundigen die je ouders, je buren en met pech straks ook jou moeten verzorgen, hebben maandenlang een aanzienlijk dikker en stugger mondkapje moeten dragen, soms hele diensten achter elkaar, met overuren erbij. Ze droegen ook nog handschoenen, een spatbril en een haarmuts. Zij klaagden niet over benauwdheid, zelfs niet over de absurde werkdruk – ze zeiden alleen dat ze doodmoe waren en bang.

Voor mijn part ‘geloof’ je niet in corona. Maar noem jezelf geen ‘vrijheidsstrijder’ als je expres te dicht bij een politicus gaat staan en die in het gezicht blaat of naar een van hen spuugt. Noem het geen ‘verzetsdaad’ als je een verpleegtehuis, dat dicht moest vanwege een rondwarende uitbraak, opbelt om het personeel dood te wensen. En wie met een groepje gelijkgestemden bij een school gaat protesteren, uitgerust met borden met ‘mondmaskers = kindermishandeling’, maakt vooral zichzelf belachelijk, jaagt kinderen schrik aan, brengt docenten van slag en devalueert het begrip kindermishandeling ernstig. Dan ben je gewoon een minkukel.

Voor mijn part ‘geloof’ je niet in corona. Maar intussen krijgt het er alle schijn van dat zulk ongeloof vooral hardop wordt geventileerd door mensen die zich God in eigen ego wanen en bij wie vrijheid er hoofdzakelijk uit bestaat dat de rest mag stikken.

De coronamaatregelen in acht nemen wordt zo welhaast een bewijs van beschaving. En het mondmasker dragen een teken van weldenkendheid.

Bron: Parool.nl: Wil je geen mondmasker dragen? Aanvaard dan de consequenties.
https://www.parool.nl/columns-opinie/wil-je-geen-mondmasker-dragen-aanvaard-dan-de-consequenties~b19cf143/

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid