Spring naar bijdragen

2de coronagolf op komst


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Nu de zaken niet omdraaien hè. Jij maakt het verschil tussen theaters en kerken omdat je Christen bent. Zo is het en niet anders.

Wij willen best mee werken, maar storen ons er aan dat pleziertochtjes gewoon doorgaan. De herfstvakantie begint en nu gaat heel Nederland "weer" op vakantie. Vlieghavens zijn nog open. Theaters ook.  Waarom? Daarom liggen de Refokerken "ook" dwars. En terecht. Er gaat een verkeerd signaal van uit, zo van "het valt wel mee allemaal". 

Citaat

Christenen worden niet eerst aangepakt. Kroegen daarentegen mogen nog maar maximaal 30 mensen hebben en moeten eerder dicht.

Ja, de kroegen wel, omdat de overheid "slechts" een noodpakket moet afgeven, terwijl Schiphol plat leggen veel te veel gaat kosten,  net als de theaters en dierentuinen. Dus laten ze dat maar open. En kerken kost de overheid niks, dus kunnen wel dicht. Maatwerk? Natuurlijk niet!!!! 

En wat dacht je van scholen en bibliotheken?

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog een predikant die de plandemic tot in detail benadert. Nederlands ondertitteld. @antoon Hoor ook eens wat hij toe te voegen heeft aan de Daniël profetieën.  De globalistische Kabal ontm

Maart: 63.163 testen – 12.714 positief (20,13%) April: 175.509 testen – 30.808 positief (17,55%) Mei: 124.195 testen – 6.626 positief (5,34%) Juni: 251.956 testen – 3.335 positief (1,32%) Juli

Deze Spaanse arts wat een (h)eerlijke vent.  

Posted Images

Blijkt weer dat er op alle fronten tegenstrijdige maatregelen zijn genomen waarbij geld een grote rol speelt, deze oorlog, want ik noem het oorlog is niet te winnen, waarschijnlijk worden regeerder als marionetten gebruikt door Satan, wat zal overgaan tot een echte oorlog en grote slachting op Armageddon 

Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei antoon:

Blijkt weer dat er op alle fronten tegenstrijdige maatregelen zijn genomen waarbij geld een grote rol speelt, deze oorlog, want ik noem het oorlog is niet te winnen, waarschijnlijk worden regeerder als marionetten gebruikt door Satan, wat zal overgaan tot een echte oorlog en grote slachting op Armageddon 

Dat mag tegenwoordig niet meer gezegd worden, maar ik ben het grotendeels met je eens.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Gaitema:

Wij willen best mee werken, maar storen ons er aan dat pleziertochtjes gewoon doorgaan. De herfstvakantie begint en nu gaat heel Nederland "weer" op vakantie. Vlieghavens zijn nog open. Theaters ook.  Waarom? Daarom liggen de Refokerken "ook" dwars. En terecht. Er gaat een verkeerd signaal van uit, zo van "het valt wel mee allemaal".

Als je vindt dat daar een verkeerd signaal van uit gaat, kun je twee dingen doen.

- Bij elkaar blijven komen omdat anderen het nu eenmaal ook doen.
- Zelf het goede voorbeeld geven en het anders doen.

Één ding is duidelijk: als iedereen voor het tweede zou kiezen, hadden we nu geen probleem.
Het verschil tussen ons in deze is dat jij voor het eerste kiest en ik voor het tweede.
Een aantal kerken kiest voor het eerste (niet allemaal!). Dat is een keus voor jezelf, niet voor de medemens.
Maar ga dan alsjeblieft niet zeggen dat je best wel mee wil werken.
Want dat wil je niet en anders deed je het wel.

1 uur geleden zei antoon:

Blijkt weer dat er op alle fronten tegenstrijdige maatregelen zijn genomen waarbij geld een grote rol speelt,

Dat is een politieke uitspraak, haha !

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei antoon:

Blijkt weer dat er op alle fronten tegenstrijdige maatregelen zijn genomen waarbij geld een grote rol speelt, deze oorlog, want ik noem het oorlog is niet te winnen, waarschijnlijk worden regeerder als marionetten gebruikt door Satan, wat zal overgaan tot een echte oorlog en grote slachting op Armageddon 

Wereldwijd sterven miljoenen kinderen omdat ze door “Corona” verhongeren.

Waarom denk jij dat “de toorn van God” (de uitbetaling van het opgestapelde karma) gaat neerkomen? Daarom. De satanische “maatregelen” zijn pure evil. Het kwaad in de mensheid is dusdanig groot geworden dat het karma zich heeft opgestapeld tot in de hemel. Het karma van de mensheid komt tot uitbetaling.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei antoon:

Blijkt weer dat er op alle fronten tegenstrijdige maatregelen zijn genomen waarbij geld een grote rol speelt, deze oorlog, want ik noem het oorlog is niet te winnen, waarschijnlijk worden regeerder als marionetten gebruikt door Satan, wat zal overgaan tot een echte oorlog en grote slachting op Armageddon 

Wereldwijd zijn er al een miljoen doden. Zoveel mensen passen er ook weer niet op Armageddon. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei antoon:

Blijkt weer dat er op alle fronten tegenstrijdige maatregelen zijn genomen waarbij geld een grote rol speelt, deze oorlog, want ik noem het oorlog is niet te winnen, waarschijnlijk worden regeerder als marionetten gebruikt door Satan, wat zal overgaan tot een echte oorlog en grote slachting op Armageddon 

Het karma van de mensheid regeert in deze wereld. Het karma trekt de gebeurtenissen, de leiders en de natuurrampen zoals aardbevingen aan. De manier om deze oorlog voorgoed te winnen is de bevrijding uit deze quarantainewereld  in Christus.  

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Als je vindt dat daar een verkeerd signaal van uit gaat, kun je twee dingen doen.

- Bij elkaar blijven komen omdat anderen het nu eenmaal ook doen.
- Zelf het goede voorbeeld geven en het anders doen.

Één ding is duidelijk: als iedereen voor het tweede zou kiezen, hadden we nu geen probleem.
Het verschil tussen ons in deze is dat jij voor het eerste kiest en ik voor het tweede.
Een aantal kerken kiest voor het eerste (niet allemaal!). Dat is een keus voor jezelf, niet voor de medemens.
Maar ga dan alsjeblieft niet zeggen dat je best wel mee wil werken.
Want dat wil je niet en anders deed je het wel.

Nou, bij ons in de kerk komen we samen met maximaal 30 personen, exclusief kinderen onder de 13 en de genen die een taak hebben in de dienst en voldoen zo aan de aanbevelingen. Ook wordt afgeraden te zingen. Neuriën of heel zachtjes voor jezelf zingen staan ze oogluikend toe. De rest zit op Zoom thuis.  Maar wij hebben gemakkelijk praten, want we hebben maar rond de 80 leden en afgelopen tijd in een dienst tussen de 50 a 60 bezoekers gehad.

Al maanden terug adviseerde ik mijn voorganger om niet te gaan zingen met de kerk. Echter gaat hij er nu pas in mee. 

Dus zo extreem ben ik niet. In een kerk zitten met 150 bezoekers op 2400 zitplaatsen heb ik geen moeite mee. Het massaal zingen vind ik wel link.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Gaitema:

Nou, bij ons in de kerk komen we samen met maximaal 30 personen, exclusief kinderen onder de 13 en de genen die een taak hebben in de dienst en voldoen zo aan de aanbevelingen. Ook wordt afgeraden te zingen. Neuriën of heel zachtjes voor jezelf zingen staan ze oogluikend toe. De rest zit op Zoom thuis.  Maar wij hebben gemakkelijk praten, want we hebben maar rond de 80 leden en afgelopen tijd in een dienst tussen de 50 a 60 bezoekers gehad.

Al maanden terug adviseerde ik mijn voorganger om niet te gaan zingen met de kerk. Echter gaat hij er nu pas in mee. 

Dus zo extreem ben ik niet. In een kerk zitten met 150 bezoekers op 2400 zitplaatsen heb ik geen moeite mee. Het massaal zingen vind ik wel link.

 

Dat is wat God wil: stiekem doen... Het wordt afgeraden om te zingen?

Het woord van Christus wone rijkelijk in u, in alle wijsheid; leert en vermaant elkander, met psalmen en lofzangen, en geestelijke liederen, zingende den Heere met aangenaamheid in uw hart. En al wat gij doet met woorden of met werken, doet het alles in den Naam van den Heere Jezus, dankende God en den Vader door Hem. (Kol.3:16-17, SV)

En wordt niet dronken in wijn, waarin overdaad is, maar wordt vervuld met den Geest; Sprekende onder elkander met psalmen, en lofzangen, en geestelijke liederen, zingende en psalmende den Heere in uw hart; Dankende te allen tijd over alle dingen God en den Vader, in den Naam van onzen Heere Jezus Christus; Elkander onderdanig zijnde in de vreze Gods. (Ef.5:18-21, SV)

We worden niet gevraagd om te zingen; het wordt ons geboden. Dus als we zingen, doen we wat God van ons vraagt. God houdt niet van consessies en verwacht dat het zingen met heel het hart wordt gedaan zonder benauwd te zijn voor overheden die het beter menen te weten.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Dat is wat God wil: stiekem doen... Het wordt afgeraden om te zingen?

Het woord van Christus wone rijkelijk in u, in alle wijsheid; leert en vermaant elkander, met psalmen en lofzangen, en geestelijke liederen, zingende den Heere met aangenaamheid in uw hart. En al wat gij doet met woorden of met werken, doet het alles in den Naam van den Heere Jezus, dankende God en den Vader door Hem. (Kol.3:16-17, SV)

En wordt niet dronken in wijn, waarin overdaad is, maar wordt vervuld met den Geest; Sprekende onder elkander met psalmen, en lofzangen, en geestelijke liederen, zingende en psalmende den Heere in uw hart; Dankende te allen tijd over alle dingen God en den Vader, in den Naam van onzen Heere Jezus Christus; Elkander onderdanig zijnde in de vreze Gods. (Ef.5:18-21, SV)

We worden niet gevraagd om te zingen; het wordt ons geboden. Dus als we zingen, doen we wat God van ons vraagt. God houdt niet van consessies en verwacht dat het zingen met heel het hart wordt gedaan zonder benauwd te zijn voor overheden die het beter menen te weten.

Niemand heeft er problemen mee als je zingt IN JE HART. Probleem ontstaat als je het doet met je mond. Dan levert dat tegenwoordig een gevaar op voor de gezondheid van anderen.

42 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Mijn schrijven is gericht aan christenen, die snappen prima wat er staat.

Nee want jij maakt er íets anders van dan er staat. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Mijn schrijven is gericht aan christenen, die snappen prima wat er staat.

Klopt, 

5 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Niemand heeft er problemen mee als je zingt IN JE HART. Probleem ontstaat als je het doet met je mond. Dan levert dat tegenwoordig een gevaar op voor de gezondheid van anderen.

Als er geen universeel moraal bestaat, is het gewoon survival of te fittest waarom schreeuw jij zo hard?

Zingen is gezond voor je bloeddruk lijkt me beter dat jij daar eens mee begint, want zoals jij in angst wil ik mijn leven niet leven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Thinkfree:

Als er geen universeel moraal bestaat, is het gewoon survival of te fittest waarom schreeuw jij zo hard?

Zingen is gezond voor je bloeddruk lijkt me beter dat jij daar eens mee begint, want zoals jij in angst wil ik mijn leven niet leven.

De atheïsten alhier zijn waarschijnlijk niet van het sterkste soort...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei thom:

Mijns inziens is een Christen; Hij die de Geest heeft.

Alleen al het feit dat je "Hij" met een kapitaal neerzet getuigt van onwetendheid.

Zojuist zei Thinkfree:

Zijn altijd degene die absolute waarheden, en universele wetten verwerpen, zij schreeuwen het hardst welke bevestigd hetgeen zij alvorens tegenspraken.

Absolute moraal bestaat niet, tenzij ze een dreun krijgen of hun leven zogenaamd gevaar loopt. Dan schreeuwen ze het hardst:

DAT MAG NIET!

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Absolute moraal bestaat niet, tenzij ze een dreun krijgen of hun leven zogenaamd gevaar loopt. Dan schreeuwen ze het hardst:

DAT MAG NIET!

Stelletje hypocrieten, doen zich moedig voor aan de buitenkant, maar de angst regeert van binnen.

Ik heb geen geest van angst ontvangen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid