Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

Op 28-3-2022 om 12:55 zei sandingisaskill:

Sowieso is het niet aan mij om mensen te veroordelen. Neemt niet weg dat ik best een oordeel mag vormen over iemands handelen. Ik ben niet iemand die zaken met handschoentjes aanpakt en zal ook hierop geen uitzondering maken.

Klinkt stoer, maar je toont met de kritiek jouw standpunt dat Jezus niet meer geneest vandaag en dat is een valse leer. Jezus geneest echter niet iedereen. Dat moet jij als christen weten.

3 minuten geleden zei sandingisaskill:

Ik probeer te ontcijferen wat je zegt, maar heb echt je hulp nodig.

Beeld viel weg

Ik bedoelde dat je een gat graaft voor het standpunt dat Jezus vandaag nog geneest.

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Gaitema:

Klinkt stoer, maar je toont met de kritiek jouw standpunt dat Jezus niet meer geneest vandaag en dat is een valse leer. Jezus geneest echter niet iedereen. Dat moet jij als christen weten.

Nee hoor, ik ben van mening dat al dat gejubel over fysieke gezondheid ten koste gaat van de geestelijke.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei sandingisaskill:

Nee hoor, ik ben van mening dat al dat gejubel over fysieke gezondheid ten koste gaat van de geestelijke.

Dan heb je niet door hoe jouw opvattingen gelezen wordt. Je wijst indirect op het feit dat Jezus vandaag de dag niet iedereen genezen heeft. Meer doe je niet. Echter met een toon van: "zie je wel, Jezus geneest niet meer"

De opvatting van Johannes Calvijn, dat Jezus niet meer lichamelijk mensen geneest door gebedsgenezing. Je zal dat vast niet zo bedoelen, maar puur moeite hebben met bepaalde namen, echter onbewust zeg je in feite dat gebedsgenezing niet meer voor komt, omdat Corona zoveel slachtoffers maakte.

Verder ben ik voor geestelijke gezondheid in de eerste plaats, maar is het ook een zegen als mensen lichamelijk genezen en brand ik mij niet snel aan namen, hoewel Todd Bentley wel bewezen vals was.

 

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Gaitema:

Dan heb je niet door hoe jouw opvattingen gelezen wordt. Je wijst indirect op het feit dat Jezus vandaag de dag niet iedereen genezen heeft. Meer doe je niet. Echter met een toon van: "zie je wel, Jezus geneest niet meer"

De opvatting van Johannes Calvijn, dat Jezus niet meer lichamelijk mensen geneest door gebedsgenezing. Je zal dat vast niet zo bedoelen, maar puur moeite hebben met bepaalde namen, echter onbewust zeg je in feite dat gebedsgenezing niet meer voor komt, omdat Corona zoveel slachtoffers maakte.

Als God besluit iemand te genezen, dan doet Hij dat. Maar de manie van vandaag de dag omtrent dit onderwerp heb ik een grondige hekel aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei sandingisaskill:

Als God besluit iemand te genezen, dan doet Hij dat. Maar de manie van vandaag de dag omtrent dit onderwerp heb ik een grondige hekel aan.

De meeste namen die jij in het rijtje noemde ken ik eigenlijk amper. Ik houd mij er niet zo mee bezig. Van dichtbij heb ik wel gezien dat bij Jan Zijlstra en Martin Koornstra genezingen kwamen. Twee mannen waarbij het regelmatig voorkwam. Heb zelf voorkeur voor de opvattingen van Martin. Jan had een wat te directe theologie. Maar heb ook die indruk dat de één sterker is in de bediening en de ander in de verkondiging. Het laat mooi zien dat ook de kinderen van de Heer niet volmaakt zijn.

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei 010:

Niet iedere automobilist rijdt met dezelfde snelheid of met dezelfde auto. Dat is met corona ook, niet iedereen is even gezond of heeft dezelfde genetische achtergrond. Sommige mensen reageren mild op corona terwijl sommige op de IC komen.

De meesten reageren mild op corona, terwijl enkelen op de IC terecht komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Fundamenteel:

Uiteraard ben ik serieus.

Wie wel of beter geen vaccin nodig heeft, is niet eerlijk medegedeeld. Iedereen werd bang gemaakt, tegen elkaar opgezet om tot massa vaccinatie te komen (van experimentele vaccins van dubieuze farmabedrijven). Men pushte via allerlei retoriek tot massa haat en angst en bekampte de natuurlijke gang van zaken.

Het is kristalhelder voor me.

Euh nee, dat is zeker verteld. https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/risicogroepen

1 uur geleden zei sandingisaskill:

De meesten reageren mild op corona, terwijl enkelen op de IC terecht komen.

Dat klopt, alleen je weet nooit of jij gevoelig bent. Daarnaast kunnen mensen die corona krijgen het ook weer verspreiden. En misschien besmet je iemand die wel gevoelig is en daar heel ziek van word of overlijd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei 010:

Euh nee, dat is zeker verteld. https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/risicogroepen

Dat klopt, alleen je weet nooit of jij gevoelig bent. Daarnaast kunnen mensen die corona krijgen het ook weer verspreiden. En misschien besmet je iemand die wel gevoelig is en daar heel ziek van word of overlijd.

Toen ik de media nog opvolgde waren er wel harde woorden naar mensen die geen vaccin namen en daarmee mensen oproerde. 

Maar mensen verspreiden al millennia ziektes die anderen doden. Stel u eens voor als ze in de 20e eeuw met de Spaanse griep hetzelfde deden als degene die nu corona opvolgen? Als we bij iedere griepvariant de kinderen als kasplantjes hadden grootgebracht en alles in lockdown hadden gestoken, wat waren we vandaag geweest? 

Het werd ook betrokken op de kinderen, en valse solidariteitsgevoelens aan gekoppeld, daar zijn ze een rode lijn overschreden. We will never forget.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei 010:

Dat klopt, alleen je weet nooit of jij gevoelig bent. Daarnaast kunnen mensen die corona krijgen het ook weer verspreiden. En misschien besmet je iemand die wel gevoelig is en daar heel ziek van word of overlijd.

Wie weet waar ik allemaal wel niet overgevoelig voor ben, of waarmee ik anderen mogelijk besmet en potentieel de dood in jaag. Dat wordt heel krampachtig leven op die manier. Zodoende verwacht ik niet enkel een vaccin tegen corona, maar tegen heel veel andere mogelijke dooddoeners.

Ik snap niet zo goed waarom iemand die de evolutietheorie aanhangt problemen heeft met corona. Nu het tijd is om deze in actie te zien, staan ze ineens op de achterste poten.

bewerkt door sandingisaskill
Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Fundamenteel:

Ge hebt ook meelopers die uitbeelden wat de massa psychose hen voordeed uit te beelden. (Tv)

De verschrikkingen worden nu geopenbaard. O.a. negen pagina’s aan Pfizerdocumenten met 1300 bijwerkingen waaronder veranderingen aan het DNA. De mensen worden afgeleid met oorlog. 

Schuil bij de Allerhoogste. De Heer komt de wrake toe. Maar oh wat zie ik uit naar de dag dat de lieden de de waarheid in ongerechtigheid ten onder hielden en de mensen in benauwdheid brachten met hun dwang en de Gemeente monddood maakten worden gestraft. Dat er gerechtigheid geschieden moge voor de vele vele slachtoffers van de medische dictatuur in wording. Dat gelovigen en kerken die erin meeliepen zich alsnog zullen bekeren en ermee stoppen. En dat vele andere ongelovige ogen alsnog open mogen gaan nu het kwaad geopenbaard wordt waarin de wereld ligt.

 

 

 

 

 

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Divine_will:

De verschrikkingen worden nu geopenbaard. O.a. negen pagina’s aan Pfizerdocumenten met 1300 bijwerkingen waaronder veranderingen aan het DNA. De mensen worden afgeleid met oorlog. 

Schuil bij de Allerhoogste. De Heer komt de wrake toe. Maar oh wat zie ik uit naar de dag dat de lieden de de waarheid in ongerechtigheid ten onder hielden en de mensen in benauwdheid brachten met hun dwang en de Gemeente monddood maakten worden gestraft. Dat er gerechtigheid geschieden moge voor de vele vele slachtoffers van de medische dictatuur in wording. Dat gelovigen en kerken die erin meeliepen zich alsnog zullen bekeren en ermee stoppen. En dat vele andere ongelovige ogen alsnog open mogen gaan nu het kwaad geopenbaard wordt waarin de wereld ligt.

 

 

 

 

 

Mogen wij dat document ook even zien?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is de elite niet gelukt bij de rechter af te dwingen dat deze feiten voor 75 jaar geheimgehouden mogen worden.  
 

https://www.riotimesonline.com/wp-content/uploads/2022/03/Pfizer-real-data-released.pdf

https://www.riotimesonline.com/brazil-news/modern-day-censorship/pfizer-covid-vaccine-has-1291-side-effects-reveals-official-documents/
 

En al schakelen ze nog zoveel bots in om de Waarheid te onderdrukken, het zal allemaal aan het Licht komen en de daders branden in hel.

“De lijst omvat acuut nierletsel, acute slappe myelitis, antisperma-antilichaam-positief, hersenstamembolie, hersenstamtrombose, hartstilstand, hartfalen, hartventriculaire trombose, cardiogene shock, vasculitis van het centrale zenuwstelsel, neonatale dood, diepe veneuze trombose, encefalitis hersenstam, hemorragische encefalitis, epilepsie van de frontale kwab, schuim op de mond, epileptische psychose, aangezichtsverlamming, foetaal noodsyndroom, gastro-intestinale amyloïdose, gegeneraliseerde tonisch-klonische aanval, Hashimoto-encefalopathie, hepatische vasculaire trombose, herpes zoster-reactivering, immuun-gemedieerde hepatitis, interstitiële longziekte, halsaderembolie, juveniele myoclonische epilepsie, leverbeschadiging, laag geboortegewicht, multisysteem-inflammatoir syndroom bij kinderen, myocarditis, neonatale insult, pancreatitis, longontsteking, doodgeboorte, tachycardie, temporale epilepsie, testiculaire auto-immuniteit, trombotisch herseninfarct, Type 1 diabetes mellitus, veneuze trombose neonatale, en vertebrale arterietrombose onder 1.246 andere medische aandoeningen na vaccinatie. "Dit is een bom", zegt Mary Holland, president en algemeen adviseur van Children's Health Defense (CHD).”

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Divine_will:

Het is de elite niet gelukt bij de rechter af te dwingen dat deze feiten voor 75 jaar geheimgehouden mogen worden.  
 

https://www.riotimesonline.com/wp-content/uploads/2022/03/Pfizer-real-data-released.pdf

https://www.riotimesonline.com/brazil-news/modern-day-censorship/pfizer-covid-vaccine-has-1291-side-effects-reveals-official-documents/
 

En al schakelen ze nog zoveel bots in om de Waarheid te onderdrukken, het zal allemaal aan het Licht komen en de daders branden in hel.

“De lijst omvat acuut nierletsel, acute slappe myelitis, antisperma-antilichaam-positief, hersenstamembolie, hersenstamtrombose, hartstilstand, hartfalen, hartventriculaire trombose, cardiogene shock, vasculitis van het centrale zenuwstelsel, neonatale dood, diepe veneuze trombose, encefalitis hersenstam, hemorragische encefalitis, epilepsie van de frontale kwab, schuim op de mond, epileptische psychose, aangezichtsverlamming, foetaal noodsyndroom, gastro-intestinale amyloïdose, gegeneraliseerde tonisch-klonische aanval, Hashimoto-encefalopathie, hepatische vasculaire trombose, herpes zoster-reactivering, immuun-gemedieerde hepatitis, interstitiële longziekte, halsaderembolie, juveniele myoclonische epilepsie, leverbeschadiging, laag geboortegewicht, multisysteem-inflammatoir syndroom bij kinderen, myocarditis, neonatale insult, pancreatitis, longontsteking, doodgeboorte, tachycardie, temporale epilepsie, testiculaire auto-immuniteit, trombotisch herseninfarct, Type 1 diabetes mellitus, veneuze trombose neonatale, en vertebrale arterietrombose onder 1.246 andere medische aandoeningen na vaccinatie. "Dit is een bom", zegt Mary Holland, president en algemeen adviseur van Children's Health Defense (CHD).”

Waarmee we ook niet de gevaccineerden de stuipen op het lijf willen jagen. Maar het lijkt er inderdaad heel sterk op dat de pharmaceutische industrie voor hen schadelijke informatie gewoon verborgen probeert te houden. En dat komt aan het licht want je kunt de waarheid niet voor altijd verborgen houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Willempie:

Waarmee we ook niet de gevaccineerden de stuipen op het lijf willen jagen. Maar het lijkt er inderdaad heel sterk op dat de pharmaceutische industrie voor hen schadelijke informatie gewoon verborgen probeert te houden. En dat komt aan het licht want je kunt de waarheid niet voor altijd verborgen houden.

Willempie, de tijd is voorbij dat we de gevaccineerden kunnen beschermen tegen angst. De ene na de andere sterft aan de genoemde bijwerkingen inclusief kinderen.  Vorig week in onze familie nog iemand ter aarde besteld. Ze vallen bij bosjes.  Darmbloedingen, enorme hersenbloedingen, hartziekten, jong en oud valt neer.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Divine_will:

Willempie, de tijd is voorbij dat we de gevaccineerden kunnen beschermen tegen angst. De ene na de andere sterft aan de genoemde bijwerkingen inclusief kinderen.  Vorig week in onze familie nog iemand ter aarde besteld. Ze vallen bij bosjes.  Darmbloedingen, enorme hersenbloedingen, hartziekten, jong en oud valt neer.

Ik begrijp je maar..........er zijn zoveel mensen, ook gelovigen, die zich wel hebben laten prikken, vaak met de beste bedoelingen. Vele van hen konden zelfs moeilijk anders, i.v.m. (vrijwilligers)werk dat ze anders hadden moeten opgeven. De grote misleiding is niet hun schuld. Mijn vrouw bijvoorbeeld heeft alle prikken gehad, inclusief de booster. Ik bid dan maar dat God haar gezond wil houden, want ik ben ervan overtuigd dat Hij dat kan. Maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om haar te confronteren met al het slechte nieuws dat nu steeds meer bevestigd wordt. Ik vermoed dat er steeds meer mensen spijt gaan krijgen van die prikjes. Dat is al erg genoeg. Moge de Almachtige de negatieve bijwerkingen zoveel mogelijk beperken. En moge het een waarschuwing zijn voor al die naïeve mensen om niet blindelings de overheden van deze wereld te vertrouwen.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 3-4-2022 om 12:43 zei Divine_will:

Willempie, de tijd is voorbij dat we de gevaccineerden kunnen beschermen tegen angst. De ene na de andere sterft aan de genoemde bijwerkingen inclusief kinderen.  Vorig week in onze familie nog iemand ter aarde besteld. Ze vallen bij bosjes.  Darmbloedingen, enorme hersenbloedingen, hartziekten, jong en oud valt neer.

Ja ja, nadat de vaccinaties werden gegeven vielen de mensen bij bosjes tegelijk neer.......

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei 010:

Ja ja, nadat de vaccinaties werden gegeven vielen de mensen bij bosjes tegelijk neer.......

Er is inderdaad sprake van, nog onverklaarde, oversterfte, in alle leeftijdsgroepen, en vooral juist in die landen waar het meest gevaccineerd is. Dat is best wel een beetje zorgwekkend, om het voorzichtig uit te drukken. Maar we zullen nog moeten afwachten of deze trend zich voortzet. Ik hoop van niet natuurlijk. Misschien zijn de statistieken nog te kort van tijdspanne om er harde conclusies uit te trekken. Ik weet het niet. Tegelijkertijd is hier al door een heel aantal deskundigen voor gewaarschuwd maar daar werd totaal geen aandacht aan besteed want dat waren allemaal toch maar wappies.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid