Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei 010:

Goed argument........

Ja iets voor onzin wegzetten en dan een link geven die mijn zorgen etaleert is een betere vorm van argumenteren dan?

De vaccins waren experimenteel en ze zijn pas veel later aan nasale vaccins begonnen. Terwijl men toen al wist dat ze veel effectiever en efficiënter zijn. “Experts” die over uw beeldschermen mogen rollen zijn vaker wel dan niet lobbyisten. Als ze voor hun versie gedoctoreerde artsen censureren en stigmatiseren, mag het belleke wel eens beginnen rinkelen hoor.

https://medicine.yale.edu/news-article/nasal-vaccines-may-protect-against-respiratory-viruses-better-than-injected-vaccines/

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ja iets voor onzin wegzetten en dan een link geven die mijn zorgen etaleert is een betere vorm van argumenteren dan?

De vaccins waren experimenteel en ze zijn pas veel later aan nasale vaccins begonnen. Terwijl men toen al wist dat ze veel effectiever en efficiënter zijn. “Experts” die over uw beeldschermen mogen rollen zijn vaker wel dan niet lobbyisten. Als ze voor hun versie gedoctoreerde artsen censureren en stigmatiseren, mag het belleke wel eens beginnen rinkelen hoor.

https://medicine.yale.edu/news-article/nasal-vaccines-may-protect-against-respiratory-viruses-better-than-injected-vaccines/

Wat debatteer je toch dat je liever door de kat of door de hond gebeten wil worden?  Dat begrijp ik niet.  Je zorgen maken om maakselen van de wereld  is zonde begaan.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei 010:

Zucht...... Dit word een herhaling van zetten.......

Euh neen? 

Ik vraag het u nog eens. Waarom is de beste techniek om virus verspreiding te minimaliseren de laatste strategie?

of is de besmetting anders dan de griep? Neen. Corona komt net zoals bij de griep via de luchtwegen binnen. De antistoffen meteen opbouwen waar het virus binnen komt is dus nasaal. Dat was geweten.

ik zeg: the virus is us. Men is aan eugenetica, de transhuman, de antichist bezig.

3 minuten geleden zei Divine_will:

Wat debatteer je toch dat je liever door de kat of door de hond gebeten wil worden?  Dat begrijp ik niet.  Je zorgen maken om maakselen van de wereld  is zonde begaan.

Ik ben niet bezorgd hoor. Nog steeds 100% beschermd tegen de korte en lange termijn effecten van die experimentele vaccins :)

Ik ben iets te vrijvochten om daarin mee te lopen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

 

Ik ben niet bezorgd hoor. Nog steeds 100% beschermd tegen de korte en lange termijn effecten van die experimentele vaccins :)

Ik ben iets te vrijvochten om daarin mee te lopen.

Dat is nog steeds vertrouwen op de maakselen der wereld. All you need is Love.  Van Jezus. En voor Jezus. That’s all. Theology of existence.

De liefde moet van het hart naar het hoofd migreren. Inner communion.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de vaccinatie wel genomen maar werd daarop aangesproken door bepaalde medechristenen, wat ik redelijk vervelend vond omdat ikzelf niet opriep tot vaccinatie, maar deze specifieke medechristenen twijfelden openlijk aan mijn christelijk geloof, alleen op basis van het nemen van een vaccinatie.

Ik vond dat ook vreemd omdat deze medechristenen al jaren geen voet meer in de kerk gezet hebben, ondanks uitnodigingen van onze kant.

Er zei iemand tegen mij dat hij geloofde dat de vaccinatie het teken van het beest was. Toen heb ik hem gevraagd of hij geloofde of ik het teken dan ook had gekregen en dus verloren was. Helaas kreeg ik daar geen duidelijk antwoord op.

Ik ben wel tegen gedwongen vaccinatie, maar niet tegen vaccinatie op zich.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Goeiemoggel:

Ik heb de vaccinatie wel genomen maar werd daarop aangesproken door bepaalde medechristenen, wat ik redelijk vervelend vond omdat ikzelf niet opriep tot vaccinatie, maar deze specifieke medechristenen twijfelden openlijk aan mijn christelijk geloof, alleen op basis van het nemen van een vaccinatie.

Ik vond dat ook vreemd omdat deze medechristenen al jaren geen voet meer in de kerk gezet hebben, ondanks uitnodigingen van onze kant.

Er zei iemand tegen mij dat hij geloofde dat de vaccinatie het teken van het beest was. Toen heb ik hem gevraagd of hij geloofde of ik het teken dan ook had gekregen en dus verloren was. Helaas kreeg ik daar geen duidelijk antwoord op.

Ik ben wel tegen gedwongen vaccinatie, maar niet tegen vaccinatie op zich.

Ik hoor ook vaak dat het vaccin het teken van het beest wordt genoemd. Onzin. Wel zie ik dat de vaccinatie status en de corona crisis misbruikt worden om de macht op de burger te vergroten. Voorbeeld is het digitale paspoort. Dit kan wel uitmonden in het teken van het beest. Maar het is nog te vroeg om dat te stellen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

De gelegenheid werd wel gebruikt om tot een beestensysteem te komen. Er werd voor het eerst in de geschiedenis -op wereldschaal- beperkingen aan een mens opgelegd via een QR code. Iedereen is vrij zich te vaccineren, maar de ongevaccineerde ervoer discriminatie terwijl vaccins geen besmetting tegenhielden. In een normale wereld met veilige en efficiënte vaccins, zou het dus worst moeten wezen wie zich niet vaccineert. Maar er werd -vanuit de politiek/media- haat gezaaid. De propaganda leidde tot iets veel besmettelijker dan het virus, haat en angst.

En Hij gaf ons geen geest van angst, maar van liefde, kracht en zelfbeheersing. Als de Geest ons leidt, weten we de Weg, de Waarheid en het Leven. Jesus is my vaccine.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

De gelegenheid werd wel gebruikt om tot een beestensysteem te komen. Er werd voor het eerst in de geschiedenis -op wereldschaal- beperkingen aan een mens opgelegd via een QR code. Iedereen is vrij zich te vaccineren, maar de ongevaccineerde ervoer discriminatie terwijl vaccins geen besmetting tegenhielden. In een normale wereld met veilige en efficiënte vaccins, zou het dus worst moeten wezen wie zich niet vaccineert. Maar er werd -vanuit de politiek/media- haat gezaaid. De propaganda leidde tot iets veel besmettelijker dan het virus, haat en angst.

En Hij gaf ons geen geest van angst, maar van liefde, kracht en zelfbeheersing. Als de Geest ons leidt, weten we de Weg, de Waarheid en het Leven. Jesus is my vaccine.

Dat is ook wat ik bedoel. Corona kwam de politiek goed uit. Konden ze gebruiken om ons allemaal regels door de strot te duwen en te experimenteren hoever ze konden gaan. 

Dus corona en het vaccin zijn geen teken. Het systeem wat eromheen gecreëerd werd, dat kan het wel zijn. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Hermanos2:

Dat is ook wat ik bedoel. Corona kwam de politiek goed uit. Konden ze gebruiken om ons allemaal regels door de strot te duwen en te experimenteren hoever ze konden gaan. 

Dus corona en het vaccin zijn geen teken. Het systeem wat eromheen gecreëerd werd, dat kan het wel zijn. 

Inderdaad. Het is duidelijk waar de prioriteiten lagen, en dan druk ik me nog zeer matig uit. 

Efeziërs 6:12 Want wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de geweldhebbers der wereld, der duisternis dezer eeuw, tegen de geestelijke boosheden in de lucht.

Openbaringen 18:23 En het licht der kaars zal in u niet meer schijnen; en de stem eens bruidegoms en ener bruid zal in u niet meer gehoord worden; want uw kooplieden waren de groten der aarde, want door uw toverij zijn alle volken verleid geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei Fundamenteel:

De gelegenheid werd wel gebruikt om tot een beestensysteem te komen. Er werd voor het eerst in de geschiedenis -op wereldschaal- beperkingen aan een mens opgelegd via een QR code.

QR code word nauwelijks meer gebruikt. Volgens mij alleen voor vliegreizen.

Citaat

Iedereen is vrij zich te vaccineren, maar de ongevaccineerde ervoer discriminatie terwijl vaccins geen besmetting tegenhielden.

Hoe vaak moet ik dit nog zeggen? Het corona vaccin heeft voor minder besmettingen gezorgd. 

Citaat

In een normale wereld met veilige en efficiënte vaccins, zou het dus worst moeten wezen wie zich niet vaccineert. Maar er werd -vanuit de politiek/media- haat gezaaid. De propaganda leidde tot iets veel besmettelijker dan het virus, haat en angst.

En Hij gaf ons geen geest van angst, maar van liefde, kracht en zelfbeheersing. Als de Geest ons leidt, weten we de Weg, de Waarheid en het Leven. Jesus is my vaccine.

Oh daarom waren er in Urk zoveel besmettingen?......

https://www.gelderlander.nl/binnenland/wat-is-er-in-coronabrandhaard-urk-aan-de-hand-een-urker-denkt-al-snel-corona-ontloopt-ons-wel~a583f3ed/

bewerkt door 010
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei 010:

QR code word nauwelijks meer gebruikt. Volgens mij alleen voor vliegreizen.

Hoe vaak moet ik dit nog zeggen? Het corona vaccin heeft voor minder besmettingen gezorgd. 

Oh daarom waren er in Urk zoveel besmettingen?......

Ja zoals de experts zeiden dat we tot groepsimmuniteit gingen komen als 70% zich vaccineerde, bullshit 010.

Ik leef tussen mensen en gevaccineerde en ongevaccineerde worden gewoon nog ziek van het coronavirus, combicron.

Besmettingen zijn permanent, overal. Je houdt dat niet tegen met vaccineren. Waar je op moet letten is het sterftecijfer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Hermanos2:

Ik kom zelfs het zwembad niet meer in zonder QR. Thuis boeken en betalen en QR downloaden. Telefoon moet mee naar zwembad terwijl ik voorheen die dure prul thuis kon laten. 

Het zwembad was de enige plek waar ik de QR code moest laten zien, vaak deed hij het niet eens en kon ik gewoon doorlopen 🙂

Interessant wat je zei over een beestensysteem. De vergelijking valt wel te maken maar ik denk niet dat politici de intentie hadden om te zien hoe ver ze konden gaan, in ieder geval niet met een lange termijn doel in gedachten. Politiek is erg slecht in lange termijn denken mijns inziens. Daarom denk ik dat complottheorieën meestal ook praktisch onmogelijk zijn. Tenzij men een geestelijke macht achter de politiek (ongeacht de partij of plaats) bedoelt. Mogelijk dat kwade machten dit geprobeerd hebben. Maar ik denk dat die zich meer verkneukelen in het feit dat kerken in een kwaad daglicht kwamen te staan als ze geen maatregelen namen. Dat journalisten lastig gevallen werden bij een kerk of dat christelijke jongeren gingen rellen. Dat zorgt alleen voor onbegrip.

Ik zie dit in het licht van een grotere strijd in de maatschappij om het morele gelijk. Van oudsher zijn kerken plekken waar men normen en waarden geleerd krijgt. Als de kerk niet het morele gelijk in de maatschappij heeft dan wil men er ook niet heen gaan om in de kerk onderwezen te worden. Dat is wat mij betreft de geestelijke strijd die gevoerd moet worden. Ik neem liever een vaccinatie om iemand geestelijk te redden, los van de lichamelijke gevolgen voor mijzelf.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Hermanos2:

Ik kom zelfs het zwembad niet meer in zonder QR. Thuis boeken en betalen en QR downloaden. Telefoon moet mee naar zwembad terwijl ik voorheen die dure prul thuis kon laten. 

Coronatoegangsbewijs

Nu het coronatoegangsbewijs bijna nergens meer wordt gebruikt, neemt het kabinet op 23 maart 2022 binnen Nederland afscheid van het gebruik van de coronapas. Voor reizen binnen de EU/Schengen wordt het coronatoegangsbewijs nog wel gebruikt. Voor reizen buiten de EU/Schengen gelden voor landen andere regels. 

https://www.kvk.nl/corona/alles-wat-je-moet-weten-over-het-coronatoegangsbewijs/

bewerkt door 010
Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het was nog maar een voorproefje, sensibiliseren en het platform etaleren voor de volgende fase.

You ain’t seen nothing yet...

En wanneer begint die volgende fase? En als corona over een jaar geheel of nagenoeg weg is, ben je dan ook bereid om toe te geven dat je er naast zat?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei 010:

En wanneer begint die volgende fase? En als corona over een jaar geheel of nagenoeg weg is, ben je dan ook bereid om toe te geven dat je er naast zat?

Zelfs “de experts” geven toe dat corona zoals de seizoensgriep permanent aanwezig zal blijven. Vaccins zijn nooit permanent efficiënt, antigene shift en mutaties maken zoiets onmogelijk. Dat is simpele basis evolutieleer, he?

(Met geen permanente bescherming van vaccins bedoel ik dan die voor respiratoire ziektes zoals de griep en corona)

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zelfs “de experts” geven toe dat corona zoals de seizoensgriep permanent aanwezig zal blijven.

Ik ben er ook bang voor dat we nooit meer af komen van corona, weg gaat het niet, maar hopelijk blijft het zoals nu of gaat het beter. De omikron variant is milder dan oa de Delta variant.

Citaat

Vaccins zijn nooit permanent efficiënt, antigene shift en mutaties maken zoiets onmogelijk. Dat is simpele basis evolutieleer, he?

(Met geen permanente bescherming van vaccins bedoel ik dan die voor respiratoire ziektes zoals de griep en corona)

Het feit dat corona muteert betekend niet dat het zinloos is om te vacineren. De vaccins worden alleen minder effectief. Daarom moeten er steeds nieuwe vaccins worden ontwikkeld, net zoals bij griep. En het is altijd nog beter om een iets verouderd vaccin te nemen dan helemaal niks. Kijk maar naar de cijfers van de ziekenhuizen, mensen zonder vaccinatie zijn oververtegenwoordigd in de ziekenhuisopnames.

 

Ben je trouwens bereid om in de toekomst te te geven als blijkt dat je er naast zat?

bewerkt door 010
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei 010:

Ik ben er ook bang voor dat we nooit meer af komen van corona, weg gaat het niet, maar hopelijk blijft het zoals nu of gaat het beter. De omikron variant is milder dan oa de Delta variant.

Het feit dat corona muteert betekend niet dat het zinloos is om te vacineren. De vaccins worden alleen minder effectief. Daarom moeten er steeds nieuwe vaccins worden ontwikkeld, net zoals bij griep. En het is altijd nog beter om een iets verouderd vaccin te nemen dan helemaal niks. Kijk maar naar de cijfers van de ziekenhuizen, mensen zonder vaccinatie zijn oververtegenwoordigd in de ziekenhuisopnames.

Het is  naar mijn waarneming voor de meeste zinloos te vaccineren. Ik ken zelfs bejaarden die genazen van covid, voor er vaccins waren.

 

Zijn de vaccins aangepast op de mutaties? Neen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is  naar mijn waarneming voor de meeste zinloos te vaccineren. Ik ken zelfs bejaarden die genazen van covid, voor er vaccins waren.

......

 

Is dit een serieuze opmerking? Corona is voor de meeste geen probleem. Alleen voornamelijk voor risico groepen, zoals bejaarden, mensen met een immuun stoornis of chronische ziekten. Jou opmerking is hetzelfde als, de meeste mensen die geen autogordel dragen raken niet ernstig gewond, dus zonder autogordel rijden is veilig. Maar je moet kijken wat er gebeurd als er wel een ongeluk gebeurd. Mensen die geen gordel dragen hebben veel meer kans op letsel of overlijden.

39 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zijn de vaccins aangepast op de mutaties? Neen.

Daarom moeten we nieuwe vaccins komen. En nogmaals, een verouderd vaccin is beter als geen vaccin.

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei 010:

de meeste mensen die geen autogordel dragen raken niet ernstig gewond, dus zonder autogordel rijden is veilig. Maar je moet kijken wat er gebeurd als er wel een ongeluk gebeurd. Mensen die geen gordel dragen hebben veel meer kans op letsel of overlijden.

Daarom moeten we nieuwe vaccins komen. En nogmaals, een verouderd vaccin is beter als geen vaccin.

De vergelijking met een autogordel klopt niet. Als iedereen die zonder autogordel om met behoorlijke snelheid tegen een boom oprijdt, zullen de meesten daar ernstige gevolgen van ondervinden. Als iedereen die zonder gordel om met behoorlijke snelheid tegen een stoeprand oprijdt, zullen de gevolgen voor de meesten meevallen.

Is corona een boom of een stoeprand?

bewerkt door sandingisaskill
Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei 010:

......

 

Is dit een serieuze opmerking? Corona is voor de meeste geen probleem. Alleen voornamelijk voor risico groepen, zoals bejaarden, mensen met een immuun stoornis of chronische ziekten. Jou opmerking is hetzelfde als, de meeste mensen die geen autogordel dragen raken niet ernstig gewond, dus zonder autogordel rijden is veilig. Maar je moet kijken wat er gebeurd als er wel een ongeluk gebeurd. Mensen die geen gordel dragen hebben veel meer kans op letsel of overlijden.

Daarom moeten we nieuwe vaccins komen. En nogmaals, een verouderd vaccin is beter als geen vaccin.

Uiteraard ben ik serieus.

Wie wel of beter geen vaccin nodig heeft, is niet eerlijk medegedeeld. Iedereen werd bang gemaakt, tegen elkaar opgezet om tot massa vaccinatie te komen (van experimentele vaccins van dubieuze farmabedrijven). Men pushte via allerlei retoriek tot massa haat en angst en bekampte de natuurlijke gang van zaken.

Het is kristalhelder voor me.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei sandingisaskill:

De vergelijking met een autogordel klopt niet. Als iedereen die zonder autogordel om met behoorlijke snelheid tegen een boom oprijdt, zullen de meesten daar ernstige gevolgen van ondervinden. Als iedereen die zonder gordel om met behoorlijke snelheid tegen een stoeprand oprijdt, zullen de gevolgen voor de meesten meevallen.

Is corona een boom of een stoeprand?

Niet iedere automobilist rijdt met dezelfde snelheid of met dezelfde auto. Dat is met corona ook, niet iedereen is even gezond of heeft dezelfde genetische achtergrond. Sommige mensen reageren mild op corona terwijl sommige op de IC komen.

bewerkt door 010
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 27-3-2022 om 19:37 zei sandingisaskill:

Iemand die ook maar iets heeft vernomen van geloofs/gebedsgenezers in deze coronatijd? Je weet wel: de Todd Bentley's, Benny Hinns, Kenneth Copeland's, Bill Johnsons etc. van deze wereld. Je snapt toch waar ik op doel? Op die zelfbenoemde apostelen die zo graag mogen dwepen met fysieke gezondheid. Het zou toch een koud kunstje voor ze moeten zijn om dit virusje te bannen in de naam van Jezus. Ze beweren zelfs doden te hebben opgewekt. Joehoe, werk aan de winkel!

https://nos.nl/artikel/2397199-evangelist-jan-zijlstra-82-overleden-na-coronabesmetting?fbclid=IwAR2miybwpqwqTEp2OclvDPa86hNZ52fZrbVVIrJYPdLrwFTp3TKiIfeQ3HE

Heel interessant.

Nu graag je ee m gat voor jeze

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid