Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei Divine_will:

Helemaal met je eens. Persoonlijk geloofde ik de bekering ook niet en ik denk Chan ook niet, want hij zegt niet voor niets dat hij hem niet kent. Een narcist is uitstekend in staat sociaal wenselijke antwoorden te geven. En duivelen zijn de grootste  narcisten. Enorm ijdel en overal beledigd over zodra ze maar kunnen.  Het is dan ook niet verwonderlijk dat er zoveel beledigden zijn tegenwoordig. 

Massagenezingen hebben sowieso weinig zin, omwille van wat ik al schreef en waarover te leren valt in het genoemde materiaal.

Zelfs Jezus wilde niet dat lichamelijke genezingen te bekend werden. De mensen die alleen maar lichamelijk genezen wilden worden belemmerden Zijn bediening. De genezingen waren tekenen en bevestigingen maar niet het doel. Ook ik heb bijzondere genezingen meegemaakt maar daar werd geen ophef over gemaakt. De genezing van de ziel is veel belangrijker en daarop behoort de nadruk te blijven. Een doofgeboren meisje dat op gebed in een bidstond, op speciaal verzoek van haar moeder, nog voor de kerkdienst, haar gehoor ontvangt is heel bijzonder om persoonlijk mee te maken maar wat ik nog indrukwekkender vond is dat daar tijdens de kerkdienst niet eens over werd gerept. Er werd alleen maar verteld dat er in de kerk waar Jezus Zelf aanwezig is bijzondere kracht aanwezig is. Meer niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

3 uur geleden zei 010:

Mag ik daar wetenschappelijke bewijzen van zien?

Vaccins hebben zelden lange termijn bijwerkingen omdat ze maar kort in je lijf blijven.

 

Maar het zal toch wel niks uitmaken, want het zal wel weer propaganda zijn omdat het niet in het straatje van fundamenteel past.

@Fundamenteel ik zou het op prijs stellen als je met bronnen komt als je een claim maakt. Kleine moeite lijkt mij, en zo kunnen andere ook controleren of het klopt wat iemand beweert.

 Het is geen youtube filmke. U weet dat de dood en mycocarditis in de bijsluiter wordt vermeld? 

En ook dit, lang ontkend door factcheckers, vat het mij eens samen. Anders wil ik u wel helpen met voor te kauwen. Wat leert onderstaande link u?

https://www.mdpi.com/1467-3045/44/3/73/htm

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Fundamenteel:

U weet dat de dood en mycocarditis in de bijsluiter wordt vermeld?

Onzin, dit is de pagina van de bijsluiter: https://www.cbg-meb.nl/onderwerpen/medicijninformatie-vaccinaties/coronavaccins/covid-19-vaccin-moderna. En hier de bijwerkingen: https://www.lareb.nl/bijwerkingen-coronavaccins#moderna. Dood en mycocarditis, geen sprake van.

20 minuten geleden zei Fundamenteel:

En ook dit, lang ontkend door factcheckers, vat het mij eens samen. Anders wil ik u wel helpen met voor te kauwen. Wat leert onderstaande link u?

https://www.mdpi.com/1467-3045/44/3/73/htm

Daar staat heel veel in. Als jij graag wil dat anderen hier iets uithalen dat jou is opgevallen, zeg dat dan gewoon. Je laat zien dat je niets weet van dit soort wetenschappelijke publicaties, doordat je vraagt naar een samenvatting. Die wordt altijd aan het begin of eind gegeven, en hier ook. Dat had je kunnen weten als je zelf had gelezen wat er in staat. Maar dat heb je dus kennelijk niet gedaan.

Veel succes met het afreageren en schelden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Onzin, dit is de pagina van de bijsluiter: https://www.cbg-meb.nl/onderwerpen/medicijninformatie-vaccinaties/coronavaccins/covid-19-vaccin-moderna. En hier de bijwerkingen: https://www.lareb.nl/bijwerkingen-coronavaccins#moderna. Dood en mycocarditis, geen sprake van.

Daar staat heel veel in. Als jij graag wil dat anderen hier iets uithalen dat jou is opgevallen, zeg dat dan gewoon. Je laat zien dat je niets weet van dit soort wetenschappelijke publicaties, doordat je vraagt naar een samenvatting. Die wordt altijd aan het begin of eind gegeven, en hier ook. Dat had je kunnen weten als je zelf had gelezen wat er in staat. Maar dat heb je dus kennelijk niet gedaan.

Veel succes met het afreageren en schelden

Schelden en afreageren zegt ook iets over de kracht van je standpunt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik schelde niet, kruidjes-roer-me-niet zeg. Ik vroeg u samen te vatten wat die studie op een cellijn u leert.

42 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Onzin, dit is de pagina van de bijsluiter: https://www.cbg-meb.nl/onderwerpen/medicijninformatie-vaccinaties/coronavaccins/covid-19-vaccin-moderna. En hier de bijwerkingen: https://www.lareb.nl/bijwerkingen-coronavaccins#moderna. Dood en mycocarditis, geen sprake van.

Daar staat heel veel in. Als jij graag wil dat anderen hier iets uithalen dat jou is opgevallen, zeg dat dan gewoon. Je laat zien dat je niets weet van dit soort wetenschappelijke publicaties, doordat je vraagt naar een samenvatting. Die wordt altijd aan het begin of eind gegeven, en hier ook. Dat had je kunnen weten als je zelf had gelezen wat er in staat. Maar dat heb je dus kennelijk niet gedaan.

Veel succes met het afreageren en schelden. 

Uw link vermeldt mycocarditis en is dodelijk gebleken bij vele mensen. Ik ken iemand die overleden is aan hartfalen na vaccinatie.

uw link: Een zeer zeldzame bijwerking op het vaccin is een ontsteking van de hartspier (myocarditis) of ontsteking van het hartzakje (pericarditis). Deze bijwerking komt bij minder dan 1 op de 10.000 mensen voor en is daarom zeer zeldzaam. Klachten zijn bijvoorbeeld kortademigheid, pijn op de borst en hartkloppingen die soms onregelmatig zijn. De klachten gaan meestal vanzelf over of zijn met medicijnen goed te behandelen. Ervaart u deze klachten? Neem dan contact op met uw (behandelend) arts of zorgverlener.

 

Vroeger was minder dan 1 op 1000000 zeldzaam, nu hielden ze daar wat nullen af om over zeldzaam te spreken. 

Ohja en weet je nog toen ik in 2020 over allergene reacties op PEG in het Pfizer vaccin sprak maar dat toen censuur ervoer en ik voor wappie weg gezet werd? Dat vermeldt uw link ook als je in de menu naar Pfizer gaat.

Bovendien wordt Moderna in vele landen niet meer aan mijn leeftijdscategorie gegeven. Weet u ook waarom? Dat was dan het vaccin dat mij gratis werd aangeboden en voor veilig werd verkocht. Politici zaaide hier zelfs haat tegen mensen die zich daarmee weigerde te vaccineren. 

In meerdere leeftijdsgroepen tot 40 jaar bleek het aantal meldingen hoger dan verwacht bij het Pfizer/BioNTech en Moderna vaccin https://www.lareb.nl/news/overzicht-meldingen-ontsteking-van-de-hartspier-en-hartzakje

En vergeet die zeldzame bloedstollingen door AstraZeneca niet. Wat ook meer doden veroorzaakte om nog over veilig te kunnen spreken.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik ken iemand die overleden is aan hartfalen na vaccinatie.

Ik ken 12 mensen die dood zijn gegaan nadat ze niet zijn gevaccineerd. 
Ik win..........

....

Werkelijk, wat een niveau weer.

27 minuten geleden zei Fundamenteel:

Uw link vermeldt mycocarditis en is dodelijk gebleken bij vele mensen. 

Ja, dat kan dodelijk zijn. Maar is dat ook geconstateerd na vaccinatie?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Ik ken 12 mensen die dood zijn gegaan nadat ze niet zijn gevaccineerd. 
Ik win..........

....

Werkelijk, wat een niveau weer.

Er staan links... en gequoteerd uit uw link. 

Las ge uw eigen link wel of zet je alles voor schelden en onzin weg? Dat het boven uw niveau is wist ik al van 2020. @010 kreeg ook een link, kan ie hem samenvatten of beperkt zijn kennis zich tot youtube films na-apen? Time will tell :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Las ge uw eigen link wel of zet je alles voor schelden en onzin weg? Dat het boven uw niveau is wist ik al van 2020. @010 kreeg ook een link, kan ie hem samenvatten of beperkt zijn kennis zich tot youtube films na-apen? Time will tell :)

Dat bedoelde ik dus:

47 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Veel succes met het afreageren en schelden.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Fundamenteel:

Er staan links... en gequoteerd uit uw link. 

Las ge uw eigen link wel of zet je alles voor schelden en onzin weg? Dat het boven uw niveau is wist ik al van 2020. @010 kreeg ook een link, kan ie hem samenvatten of beperkt zijn kennis zich tot youtube films na-apen? Time will tell :)

Ik laat liever experts aan het woord, die hebben er meer verstand van als ik.

56 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik schelde niet, kruidjes-roer-me-niet zeg. Ik vroeg u samen te vatten wat die studie op een cellijn u leert.

Uw link vermeldt mycocarditis en is dodelijk gebleken bij vele mensen. Ik ken iemand die overleden is aan hartfalen na vaccinatie.

Ik ken iemand die een corona vaccin heeft gekregen en daarna de Staatsloterij won.......

56 minuten geleden zei Fundamenteel:

uw link: Een zeer zeldzame bijwerking op het vaccin is een ontsteking van de hartspier (myocarditis) of ontsteking van het hartzakje (pericarditis). Deze bijwerking komt bij minder dan 1 op de 10.000 mensen voor en is daarom zeer zeldzaam. Klachten zijn bijvoorbeeld kortademigheid, pijn op de borst en hartkloppingen die soms onregelmatig zijn. De klachten gaan meestal vanzelf over of zijn met medicijnen goed te behandelen. Ervaart u deze klachten? Neem dan contact op met uw (behandelend) arts of zorgverlener.

 

Vroeger was minder dan 1 op 1000000 zeldzaam, nu hielden ze daar wat nullen af om over zeldzaam te spreken. 

Waar blijkt dat uit?

56 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ohja en weet je nog toen ik in 2020 over allergene reacties op PEG in het Pfizer vaccin sprak maar dat toen censuur ervoer en ik voor wappie weg gezet werd? Dat vermeldt uw link ook als je in de menu naar Pfizer gaat.

Bovendien wordt Moderna in vele landen niet meer aan mijn leeftijdscategorie gegeven. Weet u ook waarom? Dat was dan het vaccin dat mij gratis werd aangeboden en voor veilig werd verkocht. Politici zaaide hier zelfs haat tegen mensen die zich daarmee weigerde te vaccineren. 

In meerdere leeftijdsgroepen tot 40 jaar bleek het aantal meldingen hoger dan verwacht bij het Pfizer/BioNTech en Moderna vaccin https://www.lareb.nl/news/overzicht-meldingen-ontsteking-van-de-hartspier-en-hartzakje

En vergeet die zeldzame bloedstollingen door AstraZeneca niet. Wat ook meer doden veroorzaakte om nog over veilig te kunnen spreken.

Je zegt het zelf al, zeldzaam. Het komt dus zelden voor. De voordelen van een corona vaccin zijn altijd nog vele malen groter dan de nadelen. Dit komt bij mij over als iemand die geen groenten en fruit meer uit omdat hij bang is voor pesticiden. De gezondheids voordelen van groenten en fruit zijn vele malen groter dan de nadelen van pesticiden.  Ondertussen zijn er ook al miljoenen doden gevallen door corona en niet door de bijwerkingen van een vaccin.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat blijkt uit VAERS, ziekenhuisopnames waar behandeling nodig was en de autopsie van de overledenen. En als ik u zeg dat het werkelijke cijfer hoger ligt, gaat u dat niet geloven omdat u op “experts” verder gaat. Hier zijn de virologen ook experts, maar geen gedoctoreerd arts. Gedoctoreerde artsen die voor bv de bloedstollingen van AstraZeneca waarschuwden ervoeren censuur en zelfs stigmatisatie.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Divine_will:

Helemaal met je eens. Persoonlijk geloofde ik de bekering ook niet en ik denk Chan ook niet, want hij zegt niet voor niets dat hij hem niet kent. Een narcist is uitstekend in staat sociaal wenselijke antwoorden te geven. En duivelen zijn de grootste  narcisten. Enorm ijdel en overal beledigd over zodra ze maar kunnen.  Het is dan ook niet verwonderlijk dat er zoveel beledigden zijn tegenwoordig. 

Massagenezingen hebben sowieso weinig zin, omwille van wat ik al schreef en waarover te leren valt in het genoemde materiaal.

Ik dacht bij mezelf toen de wat corpulente dame naar voren kwam dat ze kwam vragen om genezing van haar obesitas. Maar nee. Zou toch wel apart zijn als daar eens iemand van werd genezen en als een slanke den het podium afkwam.

Bekijk al die poeha maar eens met het geluid uit. Meestal overschreeuwen die mensen alles verbaal, maar non verbale communicatie verraad een hoop.

bewerkt door sandingisaskill
Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat blijkt uit VAERS, ziekenhuisopnames waar behandeling nodig was en de autopsie van de overledenen. En als ik u zeg dat het werkelijke cijfer hoger ligt, gaat u dat niet geloven omdat u op “experts” verder gaat. Hier zijn de virologen ook experts, maar geen gedoctoreerd arts. Gedoctoreerde artsen die voor bv de bloedstollingen van AstraZeneca waarschuwden ervoeren censuur en zelfs stigmatisatie.

 

20 uur geleden zei 010:

 

@Fundamenteel ik zou het op prijs stellen als je met bronnen komt als je een claim maakt. Kleine moeite lijkt mij, en zo kunnen andere ook controleren of het klopt wat iemand beweert.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei 010:

 

 

Ik geef bronnen, u leest het nooit. Wat @Dat beloof ik voor “onzin” wegzette stond zelfs in diens eigen link verwerkt. 

Maar als je de links niet opent en die tijd liever in voorgekauwde youtube films steekt; be my guest. Ieder is verantwoordelijk over zijn leven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik geef bronnen, u leest het nooit. Wat @Dat beloof ik voor “onzin” wegzette stond zelfs in diens eigen link verwerkt. 

Maar als je de links niet opent en die tijd liever in voorgekauwde youtube films steekt; be my guest. Ieder is verantwoordelijk over zijn leven.

Ja je bent verantwoordelijk voor je eigen leven en je daden. Jij beseft nog steeds niet dat door vaccinaties verdacht te maken, dat misschien minder mensen zich laten vaccineren en er dus meer doden door bijvoorbeeld Corona vallen.

 

En ja, ik geef graag filmpjes, met experts die het woord nemen. Ik zei dat al eerder, experts weten er meer van dan ik.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei 010:

Ja je bent verantwoordelijk voor je eigen leven en je daden. Jij beseft nog steeds niet dat door vaccinaties verdacht te maken, dat misschien minder mensen zich laten vaccineren en er dus meer doden door bijvoorbeeld Corona vallen.

 

En ja, ik geef graag filmpjes, met experts die het woord nemen. Ik zei dat al eerder, experts weten er meer van dan ik.

 

En jij beseft niet dat het beter is door Corona om te komen dan te leven met het teken van het beest in of aan je lijf.  Waar jouw vaccinatiedwang op uitdraait als je leugens blijft verkondigen over het middel en andere mensen monddood blijft maken.

Zie je angst voor de dood onder ogen want die komt hoe dan ook.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Divine_will:

En jij beseft niet dat het beter is door Corona om te komen dan te leven met het teken van het beest in of aan je lijf.  

Zie je angst voor de dood onder ogen want die komt hoe dan ook.

Wat een liefhebbende tekst zeg...... Laat mensen maar door gaan door corona.... Nou zo erg is dat beest dan misschien nog niet.....

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik geef bronnen, u leest het nooit. Wat @Dat beloof ik voor “onzin” wegzette stond zelfs in diens eigen link verwerkt. 

Maar als je de links niet opent en die tijd liever in voorgekauwde youtube films steekt; be my guest. Ieder is verantwoordelijk over zijn leven.


Broeder. Stof van de voeten, zou ik zeggen. En wandelen. U heeft geduldig inhoudelijk geantwoord. Bent aldoor  correct gebleven. God zendt een krachtige dwaling ieder die de leugen liefheeft. Dier ogen kunnen wij niet meer openen.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei 010:

Ja je bent verantwoordelijk voor je eigen leven en je daden. Jij beseft nog steeds niet dat door vaccinaties verdacht te maken, dat misschien minder mensen zich laten vaccineren en er dus meer doden door bijvoorbeeld Corona vallen.

 

En ja, ik geef graag filmpjes, met experts die het woord nemen. Ik zei dat al eerder, experts weten er meer van dan ik.

 

De dood is onvermijdelijk. De vaccins zijn beter verkocht dan ze werkelijk zijn.  Dat is gevaarlijker dan eerlijk aanhalen wat ze kunnen veroorzaken. Punt aan de lijn.

Oh en @010 misschien kunt u ook dit eens aan de experts vragen, hier is het wachten op Godot: waarom kozen ze experimentele vaccins om in IM (in de spieren) te injecteren, terwijl men al van griepvaccins wist dat het via de neus veel maal effectiever en veiliger is?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

De dood is onvermijdelijk.

Dus je kijkt ook niet meer uit met oversteken?

2 uur geleden zei Fundamenteel:

De vaccins zijn beter verkocht dan ze werkelijk zijn.  Dat is gevaarlijker dan eerlijk aanhalen wat ze kunnen veroorzaken. Punt aan de lijn.

Bepaalde bijwerkingen zijn in de experimentele fase nog niet zijn opgemerkt omdat ze heel weinig voorkomen.

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Oh en @010 misschien kunt u ook dit eens aan de experts vragen, hier is het wachten op Godot: waarom kozen ze experimentele vaccins om in IM (in de spieren) te injecteren, terwijl men al van griepvaccins wist dat het via de neus veel maal effectiever en veiliger is?

Waar uit blijkt dat een vaccin via de neus veiliger is? En kan dit überhaupt met een Corona vaccinatie gedaan worden?

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Een andere expert:

 

Ee pastoor is een expert in theologie en niet in vaccins of virologie. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Fundamenteel:

Oh en @010 misschien kunt u ook dit eens aan de experts vragen, hier is het wachten op Godot: waarom kozen ze experimentele vaccins om in IM (in de spieren) te injecteren, terwijl men al van griepvaccins wist dat het via de neus veel maal effectiever en veiliger is?

Bij griep vaccins wel ja. Bij corona niet,  omdat die vergelijking nog niet is gemaakt.  De gezondheidsraad heeft al wel geadviseerd v om dit te gaan onderzoeken. Dus je werkt weer eens een suggestie die niet klopt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid