Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

Wat een ander zegt zelfs als het een hele groep is of een kerkleer blijft altijd voor heroverweging vatbaar. Wat je zelf hebt ontdekt in het geleefde leven heeft daarentegen eeuwigheidswaarde omdat dan onomstotelijk is bewezen en het geloof daadwerkelijk tot de zekerheid is geworden der dingen die men niet ziet. Hebreeën 11:1 “Het geloof nu is de zekerheid der dingen die men hoopt en het bewijs der dingen die men niet ziet”.

Wat je doorleefd hebt is tot absolute geloofskennis geworden die van van binnenuit komt, waardoor het Nieuwe Verbond werkelijkheid is geworden waarvan de schrijver van de Hebreeënbrief verslag doet:


Hebreeën 8:10

10Want dit is het verbond dat Ik met het huis van Israël sluiten zal na die dagen, zegt de Heere: 

Ik zal Mijn wetten in hun verstand geven en Ik zal die in hun hart schrijven. 

Ik zal hun tot een God zijn, en zij zullen Mij tot een volk zijn.

11 En zij zullen beslist niet ieder zijn naaste en ieder zijn broeder onderwijzen en zeggen: Ken de Heere. Want zij allen zullen Mij kennen, van klein tot groot onder hen.

12Want Ik zal wat hun ongerechtigheden betreft genadig zijn en aan hun zonden en hun wetteloos gedrag beslist niet meer denken.

 

De mens is dan van binnenuit vernieuwd in zijn denken en het oude dat van buiten kwam, de religie, heeft afgedaan.

 

Hebreeën 8:13

13 Als Hij spreekt van een nieuw verbond, heeft Hij daarmee het eerste voor verouderd verklaard. En wat oud is verklaard en wat veroudert, staat op het punt te verdwijnen.
 

Totdat dit Nieuwe Verbond zich door ervaringskennis van binnenuit manifesteert  blijft wat van buitenaf door religie werd geleerd wankelbaar, aan twijfel onderhevig, groeit niet door tot zekerheid. 

Het beste vaccin tegen de leugengeesten is aanbidding in geest en waarheid.  De wet móet gebroken worden om de Genade te leren kennen. Hoe paradoxaal dat ook moge zijn, dat zijn de scharniermomenten.


Efeze 3:17

17 opdat Christus door het geloof in uw harten woont en u in de liefde geworteld en gefundeerd bent,

18 opdat u ten volle zou kunnen begrijpen, met alle heiligen, wat de breedte en lengte en diepte en hoogte is,

19 en u de liefde van Christus zou kennen, die de kennis te boven gaat, opdat u vervuld zou worden tot heel de volheid van God.

20 Hem nu Die bij machte is te doen ver boven alles wat wij bidden of denken, overeenkomstig de kracht die in ons werkzaam is,

21Hem zij de heerlijkheid in de gemeente, door Christus Jezus, in alle geslachten, tot in alle eeuwigheid. Amen.

 

Romeinen 5: 20-21

20 De wet echter kwam er nog bij opdat de overtreding zou toenemen, maar waar de zonde is toegenomen, daar is de genade meer dan overvloedig geweest,

21 opdat, evenals de zonde geregeerd heeft tot de dood, zo ook de genade zou regeren door gerechtigheid tot het eeuwige leven, door Jezus Christus, onze Heere.

 

5 uur geleden zei 010:

Het vaccin is veilig en effectief. Het vaccin is onder 40.000 mensen getest voor het gebruikt word. Er zijn geen ernstig bijwerkingen gemeld.

Dat er geen ernstige bijwerkingen zijn is een leugen en dat weet jij ook of dat zou je minimaal moeten weten want zelfs officiële instanties als de NHG  ontkennen dat niet. En dat het niet experimenteel was en is is ook een leugen.

En slaafs de verhalen van overheden volgen en andere mensen dwingen die na te praten, op te volgen,  of anders de mond te snoeren heeft ook zéér ernstige bijwerkingen! Die staan in de Bijsluiter bij het leven en die Bijsluiter heet de Bijbel.  

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Divine_will:

 Dat er geen ernstige bijwerkingen zijn is een leugen en dat weet jij ook of dat zou je minimaal moeten weten want zelfs officiële instanties als de NHG  ontkennen dat niet.

Je moet beter lezen! Ik schreef dat er bij de 40.000 mensen waar op het getest was, daar zijn geen ernstig bijwerkingen bij gezien. Ja er zijn bijwerkingen, sommige zijn ernstig. Alleen de kans op ernstige bijwerkingen zijn klein.

8 uur geleden zei Divine_will:

En dat het niet experimenteel was en is is ook een leugen.

Waar blijkt dat uit?

8 uur geleden zei Divine_will:

En slaafs de verhalen van overheden volgen en andere mensen dwingen die na te praten, op te volgen,  of anders de mond te snoeren heeft ook zéér ernstige bijwerkingen! Die staan in de Bijsluiter bij het leven en die Bijsluiter heet de Bijbel.  

Misschien moet je is een keer naar jezelf kijken en de wappie en indianen verhalen op internet wat minder slaafs te volgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei 010:

Je moet beter lezen! Ik schreef dat er bij de 40.000 mensen waar op het getest was, daar zijn geen ernstig bijwerkingen bij gezien. Ja er zijn bijwerkingen, sommige zijn ernstig. Alleen de kans op ernstige bijwerkingen zijn klein.


Aha, dus je weet donders goed dat er wel degelijk zeer ernstige ernstige bijwerkingen zijn.  Ook in de trials. Waarom probeerde je het dan zo voor te spiegelen alsof er volgens jou geen ernstige bijwerkingen zouden zijn? Waarom lieg je om de spuiten veiliger over te laten komen dan ze zijn?  En vervolgens de ander verbaal in een hoek trachten te drijven waar de overheden en de massa die hen volgt die mensen in willen hebben om ze tot zwijgen te brengen door ze uit te schelden voor wappies en allerhande beelden op die mensen te plakken.

 

4 uur geleden zei 010:

Waar blijkt dat uit?

 

 

Zelfs als je van het begin af aan goed naar de staatspropagandakanalen had geluisterd en goed naar de WEF-discipelen Rutte en de Jonge had geluisterd dan had je dat geweten want daar waren ze tot de eerste vaccinatierondes nog gewoon eerlijk over.    Maar blijkbaar is je dat ontgaan of heb je die informatie onderdrukt omdat je graag wilde geloven dat de spuiten je van ziekte en de angst daarvoor zouden verlossen. En dat is begrijpelijk en je goed recht zoals het andere mensen hun goed recht is om daarvan af te zien. Maar de woorden dat je de keuze bij de individu wilt laten komen niet overeen met de rest van je verbale acties en het erin willen drammen van leugens alsof er geen ernstige bijwerkingen zouden zijn. De kracht van de herhaling werkt niet bij zelf denkende mensen in Christus. Als je mensen daadwerkelijk de vrije keuze wilt laten dan zul je hen ook niet stiekem toch willen beïnvloeden door verdraaiing van de feiten.

 

4 uur geleden zei 010:

Misschien moet je is een keer naar jezelf kijken en de wappie en indianen verhalen op internet wat minder slaafs te volgen.

 

Dit soort  oorlogvoering tegen intelligente kritisch zelf nadenkende mensen door mensen zó te beschadigingen en een beeld over hen af te roepen van een soort beest dat je in quarantaine zou moeten zetten is al twee jaar aan de gang over de hele wereld. Het is niet verwonderlijk dat zich dit letterlijk begint uit te betalen door oorlog op het materiële niveau, waar onder andere Openbaring van verhaalt.

Bij de broedermoord van Kaïn op Abel ging het weliswaar direct al om moord op het materiële niveau, waarvan het karma zich in de aarde en uit de aarde en op de aarde uitbetaalde:

Genesis 4

8 En Kaïn sprak met zijn broer Abel. En het gebeurde, toen zij op het veld waren, dat Kaïn zijn broer Abel aanviel en hem doodde.

9 En de HEERE zei tegen Kaïn: Waar is Abel, uw broer? En hij zei: Ik weet het niet; ben ik de hoeder van mijn broer?

10 En Hij zei: Wat hebt u gedaan! Er is een stem van het bloed van uw broer, dat van de aardbodem tot Mij roept.

11 Nu dan, u bent vervloekt, weg van de aardbodem, die zijn mond heeft opengedaan om het bloed van uw broer uit uw hand op te nemen.

12 Als u de aardbodem bewerkt, zal die u zijn volle opbrengst niet meer geven; u zult dolend en dwalend over de aarde gaan.

 

Maar de Here Jezus is er heel duidelijk over dat het begin van de manifestatie van het karma dat broedermoord oproept reeds begint bij de gedachte, het woord, de geestelijke, innerlijke  houding:

https://www.herschepping.nl/05vs/wet_12niet_moorden.php


Als je de bijbel en het onderwijs van de Here Jezus zou kennen dan zou je begrijpen dat de kritisch denkende en beschouwende mensen die voortdurend voor wappies zijn uitgescholden en monddood gemaakt en voor gevaarlijk zijn weggezet en erger nog; dat de daders daarvan  strakjes op dezelfde manier zullen worden opgejaagd en gebrandmerkt met het teken van het beest als ze zich niet op tijd bekeren. De mensen zonder het teken van het beest zijn gevaarlijk, zal dan hoogst waarschijnlijk de mantra worden, want ze kunnen niet worden geïdentificeerd en ze kunnen gevaarlijke ziektes hebben en ze mogen niet meer in de winkels komen en betalen want ze hebben het teken van het beest niet genomen. Het zijn “wappies” zal het ook dan weer luiden, van die “wappies” die het teken van het beest niet vertrouwen omdat ze de indianenverhalen in de bijbel geloven. Dat zullen ze dan hoogst waarschijnlijk zeggen.

Gelukkig is er nog steeds bekering van een dergelijke houding tot waarheidslievende weldenkende medemensen mogelijk tot aan de Wederkomst. 

 

 

 

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites

Na de transformatie in de Opname der Gemeente hebben de getransformeerden alle mogelijkheden die Jezus ook heeft.  Jezus schiep uit het niets genezing en voedsel. Na de Opstanding verscheen Hij naar believen uit het Ontoegankelijk Licht en verdween weer in het Ontoegankelijk Licht wanneer Hij wilde. Muren verhinderden hem niet en over water liep Hij. Stormen beval Hij te gaan liggen. Zijn volgelingen hebben hun ziel  aan Hem toevertrouwd en Hem in zich ontvangen toen ze op de aarde woonden en na de Opname zijn ze met Zijn Licht overkleed. Ze hebben geen geld meer nodig en niemand kan hen de toegang beletten.

Johannes 10:9

Ik ben de Deur; indien iemand door Mij ingaat, die zal behouden worden; en hij zal ingaan en uitgaan, en weide vinden.

De duivel bootst op de aarde die situatie op knullige wijze na door middel van een QRcodemaatschappij, electronica en (nano) computerchips, zendmasten e.d. die de mensen zo makkelijk en snel mogelijk toegang biedt tot zaken, diensten en gebieden die voor degenen zonder zijn code ontoegankelijk zijn. Stormen beveelt hij met weermanipulatietechnieken te gaan liggen of de kop op te steken.  De mensen hoeven alleen maar hun ziel aan hem te geven en zijn merkteken te aanvaarden.  De duivel is de deur naar het rijk der duisternis dat zich voordoet als een rijk van licht; indien iemand zijn merkteken aanvaardt, die zal zijn stoffelijk leven behouden; en hij zal met de mogelijkheden die het rijk van het beest geeft ingaan en uitgaan in winkels, banken, internet, gezondheidszorg, auto’s en andere vervoersmiddelen, en gebondenheid vinden die voor vrijheid door moet gaan.

Het is allemaal zo doorzichtig. 

En……het teken van het beest heeft geen bijwerkingen. Katten en honden en vee heeft al tientallen jaren die electronica in hun lijf. Dus er zijn geen trials nodig want er is genoeg “bewijs” dat het werkt. Als je het teken van het beest weigert ben je een wappie.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 25-2-2022 om 14:24 zei 010:

Dat kan, maar de kans word kleiner. Dit heb ik ook al meerdere malen verteld. Vaccins zijn nooit 100% effectief.

De werkzaamheid neemt af als er nieuwe varianten komen. Maar gevaccineerd zijn is dan altijd nog beter als geen vaccin.

Hoe vaak moet ik dit nog herhalen! Kinderen worden waarschijnlijk niet ernstig ziek van corona, maar ze kunnen wel kwetsbare mensen besmetten! En die kunnen dan wel heel ziek worden of dood gaan.

Corona is veel erger dan griep.

https://www.nu.nl/nucheckt/6060087/nucheckt-covid-19-is-wel-degelijk-gevaarlijker-dan-seizoensgriep.html

Dat was met de griep ook zo. Waarom mochten mensen dood van de griep maar niet van corona? En als je kinderen moet vaccineren om reeds gevaccineerden beter te beschermen, zijn dus niet efficiënt. Veilig al evenmin want er ontstaan frequent hartproblemen bij gevaccineerden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 25-2-2022 om 02:07 zei Divine_will:

En het lijkt wel dat hoe meer we met God wandelen hoe meer de duivel op ons in probeert te spelen.  Om een voorbeeld te geven: ik had als ongelovige altijd een bloedhekel aan vloeken. Als iemand anders vloekte dan kromp ik innerlijk ineen. Vloeken was dus geen zonde die in mijn persoonlijk leven prominent aanwezig was.  Tot voor kort vloekte ik bijna nooit.  En ineens merkte ik dat er af en toe een vloek uitfloepte. Verschrikkelijk. Maar ik ga dan gelijk in gebed en breng het bij God en ik ben op zoek gegaan naar vervangende woorden om bij een sterke verontwaardiging uit te kunnen spreken.  Dat heeft geholpen. Wat ook heeft geholpen is het besef dat je de naam van je menselijke vader of moeder ook niet gebruikt om mee te vloeken.  Dat bracht het inzicht hoe enorm kwaadaardig onze gevallen natuur is. En als je van God houdt dan word je daar verdrietig van. Ik wel tenminste. Diep bedroefd dat zoiets lelijks uit mij komen kan jegens Hem die zoveel van mij houdt en van Wie ik zielsveel houdt.   Wat een afschuwelijke natuur hebben wij toch.

 

 

Ja, das waar en een training voor onze geestelijke welzijn. Want woorden hebben hij bron en vloeken dus ook.

Toch denk ik dat God zelf niet persoonlijk dan gekwetst is, maar het bedroeft Hem eerder om te zien hoe dit onszelf schaadt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 25-2-2022 om 14:24 zei 010:

Dat kan, maar de kans word kleiner. Dit heb ik ook al meerdere malen verteld. Vaccins zijn nooit 100% effectief.

De werkzaamheid neemt af als er nieuwe varianten komen. Maar gevaccineerd zijn is dan altijd nog beter als geen vaccin.

Hoe vaak moet ik dit nog herhalen! Kinderen worden waarschijnlijk niet ernstig ziek van corona, maar ze kunnen wel kwetsbare mensen besmetten! En die kunnen dan wel heel ziek worden of dood gaan.

En gevaccineerde mensen blijven ook besmettelijk. Net zo besmettelijk zelfs. Ze worden alleen zelf minder ziek.

 

 

Citaat

Misschien moet je is een keer naar jezelf kijken en de wappie en indianen verhalen op internet wat minder slaafs te volgen.

Ik vind dit weinig respectvol. Ik ben ook met hem eens. Op mijn werk zijn er een paar principiëlen altijd met de overheid eens. Altijd om gezondheidsredenen, maar nu de QR code opeens grotendeels niet meer nodig is reageren ze met: "heb ik voor niks een boosterprik gehaald!"

Ach, deden ze het dus voor de QR code? Ik dacht voor de volksgezondheid 

Op 12-2-2019 om 21:42 zei Marieke587:

Hoe staan jullie tegenover vaccineren? Ik heb er al best veel materiaal over gezien in het verleden, maar nu heb ik ook een sterke preek erover gezien waar ik het helemaal mee eens ben. Hoe denken jullie erover?

Voor de geïnteresseerden in dit topic:

https://ifbtube.com/vaccinations-in-light-of-the-bible-part-1-by-manly-perry/

Zo langzamerhand is wel duidelijk dat vaccineren enigzins Corona bij jezelf afremt. Echter besmettingen blijven vors doorgaan.

Het wel of niet vaccineren heeft denk ik nu niet ernstig veel invloed.

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 25-2-2022 om 16:44 zei sjako:
Op 25-2-2022 om 15:28 zei Ricky Tjin:
Op 24-2-2022 om 21:18 zei sjako:

Lukas 4:6 Toen zei de Duivel tegen hem: ‘Ik zal je de macht geven over al deze koninkrijken met hun pracht en praal, want die is mij in handen gegeven en ik geef die aan wie ik maar wil.

Hoe kon de duivel hier alle koninkrijken met hun pracht en praal aanbieden als die niet in zijn macht liggen?! Jezus ontkende niet dat hij dat kon, maar Hij ging er niet op in omdat je alleen God moet aanbidden.

Als de duivel aan Jezus macht zou geven over die koninkrijken, dan betekent dat nog niet dat de duivel aan Jezus die koninkrijken daadwerkelijk geheel en al zou afstaan. De duivel zou eerder macht geven aan Jezus om als een onderdaan te functioneren over die koninkrijken, zoals hedendaags ook de wereldregeringen functioneren als onderdanen van de duivel.

Nee, dat zou betekenen dat Jezus zich zou onderwerpen aan de duivel. Alleen de Vader komt aanbidding toe. Dan was Jezus niet meer zonder zonde geweest en kon Hij de duivel niet meer verslaan. Maar Jezus was uiteraard niet te verleiden tot verkeerde dingen. Hij is Gods Zoon.

Met je suggestie van "Nee, dat zou betekenen dat Jezus zich zou onderwerpen aan de duivel." kom je deels verwijtend over, terwijl dat niet nodig is. Je suggestie had ook wat vriendelijker gekund zoals bijvoorbeeld: "Daarnaast zou het betekenen dat Jezus Zich zou onderwerpen aan de duivel", want je suggestie betreft een aanvulling op het voorgaande bericht waarop je reageerde.

Als Jezus Zich zou onderwerpen aan de duivel, dan zou Hij Zichzelf erkennen als een onderdaan, en zou Hij als een onderdaan functioneren over die koninkrijken met hun pracht en praal.

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat was met de griep ook zo. Waarom mochten mensen dood van de griep maar niet van corona? En als je kinderen moet vaccineren om reeds gevaccineerden beter te beschermen, zijn dus niet efficiënt.

Corona is erger dan griep.

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/785247/uitgezocht-wat-is-dodelijker-griep-of-corona

Citaat

Veilig al evenmin want er ontstaan frequent hartproblemen bij gevaccineerden.

Waar blijkt dat uit?

12 uur geleden zei Gaitema:

En gevaccineerde mensen blijven ook besmettelijk. Net zo besmettelijk zelfs. Ze worden alleen zelf minder ziek.

De kans om Corona te krijgen en aan vaccinatie neemt af. Dus heb je na vaccinatie minder kans om Corona door te geven.

Citaat

Ik vind dit weinig respectvol. Ik ben ook met hem eens. Op mijn werk zijn er een paar principiëlen altijd met de overheid eens. Altijd om gezondheidsredenen, maar nu de QR code opeens grotendeels niet meer nodig is reageren ze met: "heb ik voor niks een boosterprik gehaald!"

Ach, deden ze het dus voor de QR code? Ik dacht voor de volksgezondheid 

Meneer gebruikte de dezelfde woorden over mij.

Citaat

Zo langzamerhand is wel duidelijk dat vaccineren enigzins Corona bij jezelf afremt. Echter besmettingen blijven vors doorgaan.

Het wel of niet vaccineren heeft denk ik nu niet ernstig veel invloed.

Vaccinatie heeft nog zeker invloed. Ik geef toe, het heeft nu minder invloed dan bij de Delta variant. Hoe meer het virus muteert, hoe minder goed het vaccin werkt. Maar het is altijd nog beter als geen vaccin nemen.

https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuws/2022/01/11/coronavaccins-effectief-tegen-ernstig-ziek-worden-en-ziekenhuisopname-door-omicron-variant

bewerkt door 010
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei 010:

Corona is erger dan griep.

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/785247/uitgezocht-wat-is-dodelijker-griep-of-corona

Waar blijkt dat uit?

De kans om Corona te krijgen en aan vaccinatie neemt af. Dus heb je na vaccinatie minder kans om Corona door te geven.

Meneer gebruikte de dezelfde woorden over mij.

Vaccinatie heeft nog zeker invloed. Ik geef toe, het heeft nu minder invloed dan bij de Delta variant. Hoe meer het virus muteert, hoe minder goed het vaccin werkt. Maar het is altijd nog beter als geen vaccin nemen.

https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuws/2022/01/11/coronavaccins-effectief-tegen-ernstig-ziek-worden-en-ziekenhuisopname-door-omicron-variant

Wat is erger? Hoeveel mensen mogen dan sterven aan de griep voor u het nodig vindt dat kinderen zich tegen de griep moeten vaccineren? De TV maakt ons wel wijs dat corona erger is, maar het was zoals de Spaanse griep en diens pandemie is ook nog steeds gaande als we varianten zouden opvolgen.

de waanzin zal zolang duren zolang mensen die Babylonische lobbyhoeren aka politici blijven geloven.

Wanneer ge dan hun beleid op onze kinderen wilt projecteren, zou ik toch eens 2x nadenken.

Mijn kinderen hadden griep en corona, maar waren zieker van de griep en quasi symptoomvrij bij corona.

Link naar bericht
Deel via andere websites

 

Citaat

De kans om Corona te krijgen en aan vaccinatie neemt af. Dus heb je na vaccinatie minder kans om Corona door te geven.

Meneer gebruikte de dezelfde woorden over mij.

Vaccinatie heeft nog zeker invloed. Ik geef toe, het heeft nu minder invloed dan bij de Delta variant. Hoe meer het virus muteert, hoe minder goed het vaccin werkt. Maar het is altijd nog beter als geen vaccin nemen.

https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuws/2022/01/11/coronavaccins-effectief-tegen-ernstig-ziek-worden-en-ziekenhuisopname-door-omicron-variant

Het werkt inderdaad wel, maar niet altijd voldoende om mensen die er aan kunnen sterven te beschermen. Mensen die een kwetsbare gezondheid hebben worden het beste beschermd door zelf ingeënt te worden en drukte (ook bij 1G evenementen, openbaar vervoer en kerken) niet op te zoeken.

Maar het vaccin kan wel het verschil uit maken tussen leven en dood, ben ik met je eens. Echter het wel of niet vaccineren moet je niet doen om "anderen" te beschermen. Het beschermd hoofdzakelijk jezelf.

8 uur geleden zei Fundamenteel:

Wat is erger? Hoeveel mensen mogen dan sterven aan de griep voor u het nodig vindt dat kinderen zich tegen de griep moeten vaccineren? De TV maakt ons wel wijs dat corona erger is, maar het was zoals de Spaanse griep en diens pandemie is ook nog steeds gaande als we varianten zouden opvolgen.

de waanzin zal zolang duren zolang mensen die Babylonische lobbyhoeren aka politici blijven geloven.

Wanneer ge dan hun beleid op onze kinderen wilt projecteren, zou ik toch eens 2x nadenken.

Mijn kinderen hadden griep en corona, maar waren zieker van de griep en quasi symptoomvrij bij corona.

Ik denk dat de versoepelingen nu goed zijn. Eerder waren ze striktere maatregelen wel nuttig, hoewel ook dubbel zinnig.

 

Voor kerken heeft dit ook effect. Ik hoor van kerken die nu op sterven na dood zijn, maar ook van kerken die juist voller stromen dan ooit 

In West Twente groeien drie nieuwe kerken vooral de pan uit. 2 in Rijssen (Mozaiek0548, en de Vol Evangelischen), 1 in Almelo/Wierden (Almelo Kingdom Centre)

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 26-2-2022 om 14:02 zei Divine_will:

Na de transformatie in de Opname der Gemeente hebben de getransformeerden alle mogelijkheden die Jezus ook heeft.  Jezus schiep uit het niets genezing en voedsel. Na de Opstanding verscheen Hij naar believen uit het Ontoegankelijk Licht en verdween weer in het Ontoegankelijk Licht wanneer Hij wilde. Muren verhinderden hem niet en over water liep Hij. Stormen beval Hij te gaan liggen. Zijn volgelingen hebben hun ziel  aan Hem toevertrouwd en Hem in zich ontvangen toen ze op de aarde woonden en na de Opname zijn ze met Zijn Licht overkleed. Ze hebben geen geld meer nodig en niemand kan hen de toegang beletten.

Johannes 10:9

Ik ben de Deur; indien iemand door Mij ingaat, die zal behouden worden; en hij zal ingaan en uitgaan, en weide vinden.

De duivel bootst op de aarde die situatie op knullige wijze na door middel van een QRcodemaatschappij, electronica en (nano) computerchips, zendmasten e.d. die de mensen zo makkelijk en snel mogelijk toegang biedt tot zaken, diensten en gebieden die voor degenen zonder zijn code ontoegankelijk zijn. Stormen beveelt hij met weermanipulatietechnieken te gaan liggen of de kop op te steken.  De mensen hoeven alleen maar hun ziel aan hem te geven en zijn merkteken te aanvaarden.  De duivel is de deur naar het rijk der duisternis dat zich voordoet als een rijk van licht; indien iemand zijn merkteken aanvaardt, die zal zijn stoffelijk leven behouden; en hij zal met de mogelijkheden die het rijk van het beest geeft ingaan en uitgaan in winkels, banken, internet, gezondheidszorg, auto’s en andere vervoersmiddelen, en gebondenheid vinden die voor vrijheid door moet gaan.

Het is allemaal zo doorzichtig. 

En……het teken van het beest heeft geen bijwerkingen. Katten en honden en vee heeft al tientallen jaren die electronica in hun lijf. Dus er zijn geen trials nodig want er is genoeg “bewijs” dat het werkt. Als je het teken van het beest weigert ben je een wappie.


Omicron is de middel vinger opgestoken tegen God de Alpha en Omega. 
O-micron is de tegenhanger van O-mega. De duivel aapt het Koninkrijk van God na op de aarde.

Helaas zit er een irritante ruis in deze video maar deze broeder legt het haarscherp uit in 17 minuten.
 

 

Mocht YT het verwijderen is het hier nog terug te vinden: https://thelightinthedarkplace.wordpress.com/2022/02/01/the-truth-about-the-omicron-movie-and-obama/


Omicron is de manifestatie en de implementatie van het alziend oog van Satan 

 

OMICRON = AYIN = EYE

Omicron (uppercase Ο, lowercase ο, όμικρον) is the 15th letter of the Greek alphabet. 

This letter is derived from the Phoenician letter ayin .

In the Hebrew language, ayin means eye.

OMICRON = AYIN = EYE

Omicron (uppercase Ο, lowercase ο, όμικρον) is the 15th letter of the Greek alphabet. 

This letter is derived from the Phoenician letter ayin .

In the Hebrew language, ayin means eye.

 

image.png.3d15f92aa4f8be3b249df7473e6b3eb8.png
 

In the Hebrew language, ayin means eye.
 

image.png.576a9e56c4c38311a5d09f97235e8539.png

 

Zie behalve de video op de site van broeder Kleck ook de uitleg onder de video op de genoemde pagina (https://thelightinthedarkplace.wordpress.com/2022/02/01/the-truth-about-the-omicron-movie-and-obama/ )

Los van de vraag of je je wilt laten vaccineren, gebruiken ze dit virus in elk geval duidelijk om het rijk van Satan op te richten via de QRcodemaatschappij . En dáár - tegen dat rijk -  helpt geen vaccinatie tegen. Alleen het geloof van Jezus Christus.  

Naar mijn mening is iedereen die aan het Coronavirus sterft beter af dan iedereen die vast komt te zitten in het rijk van het beest. Dat is nu denk ik nog niet het geval met de vaccinaties maar het gaat wel hard in die richting. Ze doen nu net alsof ze de Corona pas loslaten maar ik denk  niet dat ze die QRcode-maatschappij in twee jaar optuigen om hem ooit weer af te schaffen.  

De Europese Commissie wil het coronatoegangsbewijs omvormen tot een digital id : een alomvattend controlemechanisme.

 

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites

Jonathan schrijft op zijn site dat er ook een film bestaat uit 1963 met de titel Omicron. Dat heb ik gecheckt en dat blijkt te kloppen.  
 

Citaat

OMICRON MOVIE (1963)

Look at this movie called Omicron that was released back in 1963.

Notice the movie poster showing one guy winking, one guy sticking out his tongue?
 

https://thelightinthedarkplace.wordpress.com/2022/02/01/the-truth-about-the-omicron-movie-and-obama/


De poster van de film:

image.thumb.jpeg.cba9637fe50a5414a75294238dd1bd71.jpeg
 

Onder “Overview” staat in gele letters: “An alien takes over the body of a factory worker in order to learn about the planet so his race can take it over.” – Omicron (1963)

Wij begrijpen natuurlijk dat het geen aliens zijn die het lichaam van de mensen in bezit willen nemen maar Satan en de zijnen. 

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Fundamenteel:

Wat is erger? Hoeveel mensen mogen dan sterven aan de griep voor u het nodig vindt dat kinderen zich tegen de griep moeten vaccineren?

Corona is dodelijker, lees het bericht wat is poste.

22 uur geleden zei Fundamenteel:

De TV maakt ons wel wijs dat corona erger is, maar het was zoals de Spaanse griep en diens pandemie is ook nog steeds gaande als we varianten zouden opvolgen.

Na verloop van tijd hebben dit soort ziektes de neiging om milder te worden. Omdat die zich beter voortplanten en dus de meer Nate varianten verdrukken. Dat zie je nu bij corona ook. De omikron variant is minder dodelijk dan de Delta variant.

22 uur geleden zei Fundamenteel:

de waanzin zal zolang duren zolang mensen die Babylonische lobbyhoeren aka politici blijven geloven.

Wanneer ge dan hun beleid op onze kinderen wilt projecteren, zou ik toch eens 2x nadenken.

Mijn kinderen hadden griep en corona, maar waren zieker van de griep en quasi symptoomvrij bij corona.

Dat kan. Heel veel mensen krijgen het en hebben geen of nauwelijks symptomen. Probleem blijft nog steeds dat ze het kunnen verspreiden, maar dat heb ik geloof ik al wel is eerder verteld..... Hoe weet je trouwens zo zeker dat je kinderen griep hadden? Zo ver ik weet kan je je daar niet op laten testen. En er zijn meer virussen die griepachtige symptomen geven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei 010:

Corona is dodelijker, lees het bericht wat is poste.

Na verloop van tijd hebben dit soort ziektes de neiging om milder te worden. Omdat die zich beter voortplanten en dus de meer Nate varianten verdrukken. Dat zie je nu bij corona ook. De omikron variant is minder dodelijk dan de Delta variant.

Dat kan. Heel veel mensen krijgen het en hebben geen of nauwelijks symptomen. Probleem blijft nog steeds dat ze het kunnen verspreiden, maar dat heb ik geloof ik al wel is eerder verteld..... Hoe weet je trouwens zo zeker dat je kinderen griep hadden? Zo ver ik weet kan je je daar niet op laten testen. En er zijn meer virussen die griepachtige symptomen geven.

Er was in 2018 een zware griepgolf die de ronde deed en onze IC ook over belastte. 

Corona is niet dodelijker, of heb je daar grondige verslagen van? Zelfs weerbare bejaarden genazen covid, voor vaccinatie. Ik ken er voldoende. 

De natuurlijke evolutie deed en doet het werk, niet de vaccins. Als mensen al zo irrationeel deden bij een griepachtig virus; wat gaan jullie ons aandoen als ebola na een mutatie besmettelijker wordt? Onze kinderen doodkloppen als ze te dichtbij komen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

@010 even een nuance:

Corona is dodelijker voor mensen met onderliggende aandoeningen. Maar dat is enkel en alleen omdat de meeste een aangeboren immuniteit tegen de griep meekregen, of de griep eerder opdeden, en dus zo beschermd zijn. Tegen een nieuw virus hebben ze geen antistoffen en hakt er dus dieper in.

Hoe dan ook zal het niet lang duren dat corona steeds milder tekeer zal gaan in de mensheid omdat meer dan de helft reeds blootgesteld is. Dat leidt tot groepsimmuniteit waar iedereen in lockdown steken het virus dodelijker maakt. Doen ze dit moedwillig?

Zie ook dat er al mensen bestaan die natuurlijk bestand zijn tegen coronavirussen. Nog even en kinderen worden geboren met aangeboren immuniteit zoals we bij de griep zien. https://scientias.nl/sommige-mensen-zijn-mogelijk-van-nature-bestand-tegen-covid-19/

wees behoedzaam voor wolven in schaapsklederen die problemen ontpoppen in een verdienmodel en lobbyen met duistere overmachten. Wees niet onwetend met de duivel zijn boze werken. De politiek volgt een ander agenda dan wat Christus ons kwam leveren.

Efeziërs 6:12 Want wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de geweldhebbers der wereld, der duisternis dezer eeuw, tegen de geestelijke boosheden in de lucht.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vaccin efficiëntie bij kinderen:

VE against cases declined from 66% (95% CI: 64%, 67%) to 51% (95% CI: 48%, 54%) for those 12-17 years and from 68% (95% CI: 63%, 72%) to 12% (95% CI: 6%, 16%) for those 5-11 years. During the January 24-30 week, VE for children 11 years was 11% (95%CI -3%, 23%) and for those age 12 was 67% (95% CI: 62%, 71%). VE against hospitalization declined changed from 85% (95% CI: 63%, 95%) to 73% (95% CI: 53%, 87%) for children 12-17 years, and from 100% (95% CI: -189%, 100%) to 48% (95% CI: -12%, 75%) for those 5-11 years. Among children newly fully-vaccinated December 13, 2021 to January 2, 2022, VE against cases within two weeks of full vaccination for children 12-17 years was 76% (95% CI: 71%, 81%) and by 28-34 days it was 56% (95% CI: 43%, 63%). For children 5-11, VE against cases declined from 65% (95% CI: 62%, 68%) to 12% (95% CI: 8%, 16%) by 28-34 days. https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2022.02.25.22271454v1

Gezonde kinderen liepen dan ook nooit verhoogd risico. Wanneer vaccins de helft efficiëntie verliezen circa een maand na volledige vaccinatie, is het dus zinloos kinderen voor anderen te vaccineren en bloot te stellen aan potentiële vaccinatieschade. Een kind dat corona had en geneest wordt immuun, deze hoeft ook niet meer in lockdown. Het immuunsysteem onthoudt corona tot een jaar na infectie (bij kinderen), maar dit verlengt opnieuw zodra het kind opnieuw in contact komt met een coronavirus. Het is dus absurd hen bloot te stellen aan maatregelen, want zo vergeet hun immuunsysteem en kunnen ze net wel anderen opnieuw besmetten. Er van uitgaand dat de maatregelen werken dan, want dat was al even dubieus dan hun “veelbelovende” vaccins.

Beter is dus de kinderen voorop te plaatsen en aan hun welzijn te denken. Maar als ze in een bejaardenhuis gaan, kan je hen wel maatregelen opleggen. En sowieso niet op bezoek bij ziekte van eender welke besmettelijke ziekte. Of dit nu een valling, griep of corona is.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Fundamenteel:

Er was in 2018 een zware griepgolf die de ronde deed en onze IC ook over belastte. 

Corona is niet dodelijker, of heb je daar grondige verslagen van?

Corona is wel dodelijker dan griep. https://m.youtube.com/watch?v=-rbuPJ9ETZU

22 uur geleden zei Fundamenteel:

Zelfs weerbare bejaarden genazen covid, voor vaccinatie. Ik ken er voldoende. 

Ik ken ook heel veel mensen die zich hun hele leven suf hebben gerookt en niks mankeerde en allemaal 100 werden...... Die anekdotes waar jij mee komt bewijzen helemaal niks.

22 uur geleden zei Fundamenteel:

De natuurlijke evolutie deed en doet het werk, niet de vaccins. Als mensen al zo irrationeel deden bij een griepachtig virus;

Als de evolutie zijn werk gaat doen , dan betekend het dus dat er meer mensen zullen sterven aan corona. Is dat wat je wil. Dat vaccin voorkomt dat je (ernstig) ziek word en dus heb je minder kans om dood te gaan aan Corona.

22 uur geleden zei Fundamenteel:

wat gaan jullie ons aandoen als ebola na een mutatie besmettelijker wordt? Onze kinderen doodkloppen als ze te dichtbij komen?

Je moet geen dingen beweren die ik niet gezegd heb.

8 uur geleden zei Fundamenteel:

Vaccin efficiëntie bij kinderen:

VE against cases declined from 66% (95% CI: 64%, 67%) to 51% (95% CI: 48%, 54%) for those 12-17 years and from 68% (95% CI: 63%, 72%) to 12% (95% CI: 6%, 16%) for those 5-11 years. During the January 24-30 week, VE for children 11 years was 11% (95%CI -3%, 23%) and for those age 12 was 67% (95% CI: 62%, 71%). VE against hospitalization declined changed from 85% (95% CI: 63%, 95%) to 73% (95% CI: 53%, 87%) for children 12-17 years, and from 100% (95% CI: -189%, 100%) to 48% (95% CI: -12%, 75%) for those 5-11 years. Among children newly fully-vaccinated December 13, 2021 to January 2, 2022, VE against cases within two weeks of full vaccination for children 12-17 years was 76% (95% CI: 71%, 81%) and by 28-34 days it was 56% (95% CI: 43%, 63%). For children 5-11, VE against cases declined from 65% (95% CI: 62%, 68%) to 12% (95% CI: 8%, 16%) by 28-34 days. https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2022.02.25.22271454v1

Gezonde kinderen liepen dan ook nooit verhoogd risico. Wanneer vaccins de helft efficiëntie verliezen circa een maand na volledige vaccinatie, is het dus zinloos kinderen voor anderen te vaccineren en bloot te stellen aan potentiële vaccinatieschade. Een kind dat corona had en geneest wordt immuun, deze hoeft ook niet meer in lockdown. Het immuunsysteem onthoudt corona tot een jaar na infectie (bij kinderen), maar dit verlengt opnieuw zodra het kind opnieuw in contact komt met een coronavirus. Het is dus absurd hen bloot te stellen aan maatregelen, want zo vergeet hun immuunsysteem en kunnen ze net wel anderen opnieuw besmetten. Er van uitgaand dat de maatregelen werken dan, want dat was al even dubieus dan hun “veelbelovende” vaccins.

Beter is dus de kinderen voorop te plaatsen en aan hun welzijn te denken. Maar als ze in een bejaardenhuis gaan, kan je hen wel maatregelen opleggen. En sowieso niet op bezoek bij ziekte van eender welke besmettelijke ziekte. Of dit nu een valling, griep of corona is.

Hoe vaak moet ik het nog herhalen? Iemand die corona krijgt (dus ook kinderen) kunnen het doorgeven aan mensen die kwetsbaar zijn. Door vaccinatie voorkom je verspreiding en zullen er minder mensen sterven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei 010:

Hoe vaak moet ik het nog herhalen? Iemand die corona krijgt (dus ook kinderen) kunnen het doorgeven aan mensen die kwetsbaar zijn. Door vaccinatie voorkom je verspreiding en zullen er minder mensen sterven.

Gij legt niets uit, gij herhaalt virologen aka staatspropaganda om vaccins te verkopen. De link spreekt u dus tegen.

Iedereen die besmet is kan anderen aansteken, maar eens genezen worden kinderen het eerste jaar niet meer ziek dus is kinderen vaccineren als niet risicopatiënt zijnde zeer dom en gevaarlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toen:

There is no feasible means by which an mRNA vaccine could end up in the nucleus of a cell, nor prime a reverse transcription reaction, nor give you a mitochondrial disease.

There is no reasonable possibility based on the totality of our knowledge of cell biology, reverse transcriptases, human genetics, and the immune system that mRNA vaccines can affect your DNA.

https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-covid-19-vaccine-modify/false-claim-a-covid-19-vaccine-will-genetically-modify-humans-idUSKBN22U2BZ

Vandaag:

Huh7 cells were exposed to BNT162b2, and quantitative PCR was performed on RNA extracted from the cells. We detected high levels of BNT162b2 in Huh7 cells and changes in gene expression of long interspersed nuclear element-1 (LINE-1), which is an endogenous reverse transcriptase. Immunohistochemistry using antibody binding to LINE-1 open reading frame-1 RNA-binding protein (ORFp1) on Huh7 cells treated with BNT162b2 indicated increased nucleus distribution of LINE-1. PCR on genomic DNA of Huh7 cells exposed to BNT162b2 amplified the DNA sequence unique to BNT162b2. Our results indicate a fast up-take of BNT162b2 into human liver cell line Huh7, leading to changes in LINE-1 expression and distribution. We also show that BNT162b2 mRNA is reverse transcribed intracellularly into DNA in as fast as 6 h upon BNT162b2 exposure.

https://www.mdpi.com/1467-3045/44/3/73/htm

Myocarditis wordt vaak veroorzaakt door een virus. Bij mRNA vaccinatie werd beweerd dat het eiwit/virusmantel niet repliceert. Maar was dit waar zouden we geen myocarditis ervaren in gevaccineerden. Wat vaker voorkwam bij jongeren dan ze ons officieel delen.

En alle wappies nu in koor als engelengezang : told you so.

Link naar bericht
Deel via andere websites

I told you so zou ik alleen achterwege laten omdat het er niet om gaat wie het heeft gezegd maar opdat we samen voor de waarheid staan en die groep zolang de genade in de wereld is  altijd open staat voor meer mensen die voor de waarheid staan. Het gaat niet om “ik heb gelijk” maar om “ wij hebben de waarheid lief omdat de waarheid ons eerder heeft liefgehad”. 

Maar het gevoel “I told you so” is begrijpelijk gezien wat voor wappies uitgescholdenen twee jaar lang over zich heen hebben gekregen en het einde is nog niet in zicht. Daarin mochten wij de woorden  Zijner lijdzaamheid leren bewaren.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Divine_will:

I told you so zou ik alleen achterwege laten omdat het er niet om gaat wie het heeft gezegd maar opdat we samen voor de waarheid staan en die groep zolang de genade in de wereld is  altijd open staat voor meer mensen die voor de waarheid staan. Het gaat niet om “ik heb gelijk” maar om “ wij hebben de waarheid lief omdat de waarheid ons eerder heeft liefgehad”. 

Maar het gevoel “I told you so” is begrijpelijk gezien wat voor wappies uitgescholdenen twee jaar lang over zich heen hebben gekregen en het einde is nog niet in zicht. Daarin mochten wij de woorden  Zijner lijdzaamheid leren bewaren.

Dat zegt u mooi. 

Het gaat niet zozeer over “ik heb gelijk” maar meer “we hebben niet gelogen”. Er is heel snel geschakeld, de draak gestoken met peer reviewed wetenschappen, gecensureerd en mensen die het spel doorzagen kregen met karaktermoord te maken. 

Na corona kunnen die minions van de vader van alle leugens zich verschuilen achter een wereldoorlog en zal deze misdaad jegens de mensheid misschien ongezien voorbij gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid