Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei 010:

Het vaccin heeft meer voordelen dan nadelen. De kans is groter om aan een Corona besmettingen te overlijden dan een ernstige bijwerking te krijgen van het vaccin. Je kunt je ook de volgende vraag stellen, waarom zou een overheid mensen met vaccins ziek willen maken? Dit zal de zorgkosten alleen maar opdrijven en daar zit een overheid totaal niet op te wachten. https://www.rd.nl/artikel/956560-nee-er-zijn-geen-6-2-miljoen-mensen-doodgespoten-met-vaccins

Propaganda. Net besmet voor de derde keer. Covid19, Delta en nu omicron. 

Ik had telkens meer dan 98% overlevingskans en ben nog steeds 100% beschermd tegen het vaccin. De risicopatiënten zijn al sedert 2020 bekend en de kinderen liepen nooit verhoogd risico. Mondkapjesplicht op de school is dus een aanslag op de volksgezondheid en geen medische meerwaarde tegen virusverspreiding.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

3 uur geleden zei 010:

. Je kunt je ook de volgende vraag stellen, waarom zou een overheid mensen met vaccins ziek willen maken? Dit zal de zorgkosten alleen maar opdrijven

Het ruimt de ouderen en de zieken het eerste op, het lost de woningnood op, het brengt de CO2-uitstoot terug, het draagt bij aan de geplande ineenstorting van het financiële systeem en de invoering van de geplande cryptomunt en het geplande social credit system, de schuld van alle vaccinatiedoden kan na de heropening van de samenleving aan de ongevaccineerden worden toegeschreven waarna de massa minder geneigd zal zijn te protesteren tegen het teken van het beest dat ze koppelen aan de medische gegevens van de mensen en als klap op de vuurpijl zal de gedroomde samenleving van de goddelozen minder geneigd zijn te protesteren bij de deportatie van degenen die het teken van het beest weigeren. Althans dat hoopt de gedroomde wereldregering misschien maar de Bijbel leert dat een gigantische  massa mensen in de verdrukking juist  tot geloof zal komen en het teken gaat weigeren en het beeld van het beest niet zal aanbidden.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Fundamenteel:

Propaganda. Net besmet voor de derde keer. Covid19, Delta en nu omicron. 

Ik had telkens meer dan 98% overlevingskans en ben nog steeds 100% beschermd tegen het vaccin. De risicopatiënten zijn al sedert 2020 bekend en de kinderen liepen nooit verhoogd risico. Mondkapjesplicht op de school is dus een aanslag op de volksgezondheid en geen medische meerwaarde tegen virusverspreiding.

Waar blijkt dit uit dat dit propaganda is, kom is met een goede bron.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei 010:

Waar blijkt dit uit dat dit propaganda is, kom is met een goede bron.

Dat is niet aan mij. U beweert dat het vaccin voor iedereen universeel dezelfde voordelen biedt. 

Kinderen liepen NOOIT verhoogd risico en hebben dus geen vaccin nodig, maar moeten nauwe contacten onderling behouden om hun groepsimmuniteit te behouden. 

Als je geen risicopatiënt bent, waarom dan vaccineren? Vaccineerde u zich tegen de griep of moet de tv u inlepelen wat ge wel of niet moet vaccineren?

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat is niet aan mij. U beweert dat het vaccin voor iedereen universeel dezelfde voordelen biedt. 

Volgens mij heb ik dit nooit beweerd, erger nog, ik zei dat ik me laat vaccineren voor een ander. Ik zelf ben niet bang voor Corona, maar door een vaccin te nemen voorkom ik verspreiding.

8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Kinderen liepen NOOIT verhoogd risico en hebben dus geen vaccin nodig, maar moeten nauwe contacten onderling behouden om hun groepsimmuniteit te behouden. 

Mar ze kunnen het wel verspreiden. Met het risico dat kwetsbare mensen ziek worden of dood gaan.

8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als je geen risicopatiënt bent, waarom dan vaccineren? Vaccineerde u zich tegen de griep of moet de tv u inlepelen wat ge wel of niet moet vaccineren?

Omdat ik wil voorkomen dat ik Corona verspreid. Want ook al word ik waarschijnlijk niet ernstig  ziek, andere mensen kunnen wel heel ziek worden of overlijden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei 010:

Volgens mij heb ik dit nooit beweerd, erger nog, ik zei dat ik me laat vaccineren voor een ander. Ik zelf ben niet bang voor Corona, maar door een vaccin te nemen voorkom ik verspreiding.

Mar ze kunnen het wel verspreiden. Met het risico dat kwetsbare mensen ziek worden of dood gaan.

Omdat ik wil voorkomen dat ik Corona verspreid. Want ook al word ik waarschijnlijk niet ernstig  ziek, andere mensen kunnen wel heel ziek worden of overlijden.

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht verspreid via mens en dier. Geen vaccin dat dit tegen zal houden. Je vaccinneert enkel tegen corona in de hoop de symptomen te onderdrukken, besmetting houdt het niet tegen.

vaccineren voor een ander is dus geen solidariteit maar wijsgemaakte propaganda van corrupte politici die lobbyen met de fabrikanten. Minions van het beest.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander.

Als vaccins daadwerkelijk efficiënt zijn, dan hoef je je inderdaad niet voor anderen te laten vaccineren, want dan zijn zij als gevaccineerden reeds beschermd. Wie zich laat vaccineren, doet dat inderdaad voor zichzelf en niet voor anderen.

Meer dan 91% van de in Australië geregistreerde COVID19-sterfgevallen heeft zich voorgedaan bij mensen die reeds een of meer andere gezondheidsproblemen hadden, zo blijkt uit nieuwe datagegevens.

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Fundamenteel:

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander.

Dit is niet correct, vaccinaties zijn nooit 100% effectief. De kan bestaat altijd nog dat je besmet raakt en een ander besmet. De kans op verspreiding, ziekte en overlijden neemt wel af. Hoe minder het zich verspreid, hoe minder groot de kans ook word dat anderen ziek worden.

https://www.nu.nl/coronavaccins/6166897/de-coronavaccins-werken-nog-altijd-erg-goed-dit-weten-we-over-de-effectiviteit.html

Citaat

Corona is een virus dat via de lucht verspreid via mens en dier. Geen vaccin dat dit tegen zal houden. Je vaccinneert enkel tegen corona in de hoop de symptomen te onderdrukken, besmetting houdt het niet tegen.

Vaccinatie zijn wel degelijk effectief.  De kans om besmet te raken neemt af. 

https://www.rivm.nl/nieuws/vaccinatie-vermindert-overdracht-covid-19

Citaat

vaccineren voor een ander is dus geen solidariteit maar wijsgemaakte propaganda van corrupte politici die lobbyen met de fabrikanten. Minions van het beest.

Als de politici corrupt zijn en de boel belazeren met vaccins, dan heb je daar vast bewijzen voor.

53 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Als vaccins daadwerkelijk efficiënt zijn, dan hoef je je inderdaad niet voor anderen te laten vaccineren, want dan zijn zij als gevaccineerden reeds beschermd. Wie zich laat vaccineren, doet dat inderdaad voor zichzelf en niet voor anderen.

Vaccins zijn nooit 100% effectief.

53 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Meer dan 91% van de in Australië geregistreerde COVID19-sterfgevallen heeft zich voorgedaan bij mensen die reeds een of meer andere gezondheidsproblemen hadden, zo blijkt uit nieuwe datagegevens.

Hoe meer mensen zich laten vaccineren, hoe minder het verspreid. En dan hebben kwetsbare mensen ook minder kans om ziek te worden of te overlijden.

bewerkt door 010
Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn jonge collega is al weken (dood)ziek van corona. Geen onderliggende ziektes. 75% van patiënten in ziekenhuizen zijn niet gevaccineerd. De feiten liegen niet.

12 uur geleden zei Fundamenteel:

Waarom zou ik moeten bewijzen wat de Geest reeds geopenbaard heeft aan miljoenen zo niet miljarden zielen?

Er is helemaal niks geopenbaard behalve misschien dan dat vaccinatie werkt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 16-2-2022 om 15:24 zei 010:

 

Als de politici corrupt zijn en de boel belazeren met vaccins, dan heb je daar vast bewijzen voor.

 

Dat de politici corrupt zijn en de boel belazeren is reeds zeer grondig bewezen. Men denke aan de onderzoekscommissie naar de getuigenissen over sadistisch kindermisbruik door hoge ambtenaren van het ministerie van justitie die door voormalig  minister van justitie Grapperhaus willens en wetens werd samengesteld door uitgerekend die ambtenaren die zelf verdachte zijn in deze zaken.  Met hulde aan Gideon van Meijeren  voor het onaflatend door blijven knokken voor waarheid en gerechtigheid voor de allerkleinsten.  En men denke aan de uitspraak van het gerechtshof van Amsterdam inzake de misdaden van de belastingdienst die hardwerkende mensen helemaal kapot hebben gemaakt.  Tot in de rechtszaal aan toe bleven ze liegen en bedriegen. https://www.nu.nl/binnenland/6182297/hof-vernietigend-over-belastingdienst-kan-de-rechter-de-fiscus-nog-geloven.html

1 Johannes 3:10

Hierin zijn de kinderen Gods en de kinderen des duivels openbaar. Een iegelijk, die de rechtvaardigheid niet doet, die is niet uit God, en die zijn broeder niet liefheeft


Ook de leugens omtrent het virus en de voorgeschreven wijze van omgang ermee en de achterliggende agenda zijn reeds lang ontmaskerd, en  de banden van de regering met buitenlandse instellingen als het WEF en hun doelstellingen  zijn in de Kamer vastgesteld en al houdt men nog zo lang de waarheid in ongerechtigheid ten onder, de waarheid zal zegevieren want onze Here Jezus Christus is Koning en Hij is de waarheid. En er komen nu dag aan dag meer professionals bij die zich omkeren en weigeren nog langer de leugens te dienen.

Dus als de Here Jezus je werkelijk lief is dan aanvaard je niets anders meer dan de waarheid, ook al doet het je  nog zo’n pijn dat je je twee jaar hebt laten voorliegen terwijl de waarheid je constant in het gezicht staarde. Dan kan men eens beginnen met te stoppen met een experimentele gentherapie een vaccin te noemen.  De Bijbel leert dat vele mensen in deze eindtijd misleid zouden worden. Velen hebben steeds de waarheid onder de aandacht gebracht.  Deze topic heeft al 101 pagina’s en er staan vele uitstekende bijdragen in las ik. En twee jaar vind ik meer dan genoeg tijd om de zaken te onderzoeken  om mensen op weg te helpen.  Men kan een paard wel naar het water brengen maar het niet doen drinken.  

Kwaad kan niet met kwaad vergolden worden maar dient wel ontmaskerd te worden.

Efeziërs 5:11-6 3Ontucht en zedeloosheid, in welke vorm dan ook, of hebzucht mogen bij u zelfs niet ter sprake komen – deze dingen horen niet bij heiligen. 4Ook dubbelzinnige, oppervlakkige en platvloerse taal is ongepast – spreek liever woorden van dank. 5 Want u moet goed weten dat iemand die in ontucht leeft, zedeloos of hebzuchtig is – dat is allemaal afgoderij – geen deel kan hebben aan het koninkrijk van Christus en van God. 6Laat u door niemand met loze woorden misleiden, want wie God ongehoorzaam is, wordt getroffen door zijn toorn. 7Gedraag u dus niet zoals zij, 8want eens was u duisternis maar nu bent u licht, nu u de Heer toebehoort. Ga de weg van de kinderen van het licht. 9 Het licht brengt niets dan goedheid voort en gerechtigheid en waarheid. 10Onderzoek wat de wil van de Heer is. 11Neem geen deel aan de vruchteloze praktijken van de duisternis maar ontmasker die juist, 12want wat daar in het verborgene gebeurt, is te schandelijk voor woorden. 13 Maar alles wat door het licht ontmaskerd wordt, wordt openbaar, 14en alles wat openbaar wordt, is zelf licht. Daarom staat er:
‘Ontwaak uit uw slaap,
sta op uit de dood,
en Christus zal over u stralen.’


In gehoorzaamheid aan de leugenregering hebben vele zogenaamde professionals zich laten misleiden en zo misdaden tegen de menselijkheid en de liefde gepleegd waardoor bijvoorbeeld  velen in eenzaamheid zonder bijzijn van hun geliefden stierven. De waarheid en de gerechtigheid zullen zegevieren. 

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei sjako:

Mijn jonge collega is al weken (dood)ziek van corona. Geen onderliggende ziektes. 75% van patiënten in ziekenhuizen zijn niet gevaccineerd. De feiten liegen niet.

Er is helemaal niks geopenbaard behalve misschien dan dat vaccinatie werkt.

Helaas worden gezonde mensen ook ziek, soms ook ernstig. Ik heb ook een collega die heel ziek is geworden. De man heeft maanden moeten revalideren, na korte inspanning was hij al snel snel buiten adem. De kans op ernstige bijwerkingen van een vaccinat is een stuk kleiner dan om ernstig ziek te worden van Corona.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/5266027/vaccins-corona-covid-19-bijwerkingen

https://m.youtube.com/watch?v=XISk6YbMx_U

bewerkt door 010
Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei sjako:

Mijn jonge collega is al weken (dood)ziek van corona. Geen onderliggende ziektes. 75% van patiënten in ziekenhuizen zijn niet gevaccineerd. De feiten liegen niet.

Er is helemaal niks geopenbaard behalve misschien dan dat vaccinatie werkt.

Ik heb covid19, delta en omikron gehad. Enfin, allemaal hier. We leven nog en niemand gevaccineerd. 

14 uur geleden zei 010:

Helaas worden gezonde mensen ook ziek, soms ook ernstig. Ik heb ook een collega die heel ziek is geworden. De man heeft maanden moeten revalideren, na korte inspanning was hij al snel snel buiten adem. De kans op ernstige bijwerkingen van een vaccinat is een stuk kleiner dan om ernstig ziek te worden van Corona.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/5266027/vaccins-corona-covid-19-bijwerkingen

https://m.youtube.com/watch?v=XISk6YbMx_U

Mod sjako: tekst verwijderd vanwege obsene taal

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik heb covid19, delta en omikron gehad. Enfin, allemaal hier. We leven nog en niemand gevaccineerd. 

De meeste mensen gaan niet dood aan Corona en worden er ook niet erg ziek van. Maar zoals ik al eerder schreef, ongevaccineerde zijn oververtegenwoordigd in de ziekenhuizen. Het is wel degelijk verstandig om een vaccin te nemen. Ook voor jezelf!

Citaat

Het risico voor een kind myocarditis te ontwikkelen is groter bij vaccinatie dan bij covid besmetting. 

En waar blijkt dat uit?

Zou je op de bal willen spelen in plaats van op de man? Verpleegkundige en doktoren beschuldigingen van het zijn van fascistoïde vaccinazi is niet echt beschaafd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei 010:

De meeste mensen gaan niet dood aan Corona en worden er ook niet erg ziek van. Maar zoals ik al eerder schreef, ongevaccineerde zijn oververtegenwoordigd in de ziekenhuizen. Het is wel degelijk verstandig om een vaccin te nemen. Ook voor jezelf!

En waar blijkt dat uit?

Zou je op de bal willen spelen in plaats van op de man? Verpleegkundige en doktoren beschuldigingen van het zijn van fascistoïde vaccinazi is niet echt beschaafd.

Zelfs agenten volgde blind orders van propaganda en niet de wet.

Ich habe es gewusst.

Link naar bericht
Deel via andere websites

010 is het misschien zo dat jij een reden zoekt waarom je de spuit genomen hebt, een excuus avant lettre met terugwerkende kracht.

De spuit lost niets op, verspreiding blijft gewoon, de mensen komen ook net zo goed in het ziekenhuis, waarschijnlijk ook veel meer dan hen die geen spuit hebben. Men wil vaak geen cijfers geven, dat zegt genoeg, net als Fundamenteel wil ik ook niets met dat zooitje te maken hebben, ik voel mij overheerlijk zonder die troep, gewoon normaal leven en normaal blijven denken is mijn raad.

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Zelfs agenten volgde blind orders van propaganda en niet de wet.

Ich habe es gewusst.

Je snapt er helemaal niks van. Die verpleegkundige en artsen die die vaccins toedienen, doen dit met de beste bedoelingen. Zulke mensen betichten van nazi praktijken is echt walgelijk! 

2 uur geleden zei antoon:

010 is het misschien zo dat jij een reden zoekt waarom je de spuit genomen hebt, een excuus avant lettre met terugwerkende kracht.

De spuit lost niets op, verspreiding blijft gewoon, de mensen komen ook net zo goed in het ziekenhuis, waarschijnlijk ook veel meer dan hen die geen spuit hebben. Men wil vaak geen cijfers geven, dat zegt genoeg, net als Fundamenteel wil ik ook niets met dat zooitje te maken hebben, ik voel mij overheerlijk zonder die troep, gewoon normaal leven en normaal blijven denken is mijn raad.

Antoon je valt in herhaling. Ik heb al een keer laten zien dat mensen die geen vaccin hebben gehad oververtegenwoordigd zijn in ziekenhuis opnames. Bekijk dit filmpje maar is.

https://m.youtube.com/watch?v=Ppv_POhnwlw

bewerkt door 010
Video linkje toegevoegd
Link naar bericht
Deel via andere websites

010 betreffende dat filmpje, daar staan weer veel artikelen en uitspraken tegenover, ik zou als ik jou was daar niet op blindvaren. 

Betreffende vergelijkingen met 1914/ 18 zou er achteraf weleens veel van kunnen kloppen, zij begonnen met liegen en bedriegen, wat is er nu anders.

Link naar bericht
Deel via andere websites
47 minuten geleden zei antoon:

010 betreffende dat filmpje, daar staan weer veel artikelen en uitspraken tegenover, ik zou als ik jou was daar niet op blindvaren. 

Doe je dat zelf ook?

47 minuten geleden zei antoon:

Betreffende vergelijkingen met 1914/ 18 zou er achteraf weleens veel van kunnen kloppen, zij begonnen met liegen en bedriegen, wat is er nu anders.

Wat bedoel je hier nu mee???

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 16-2-2022 om 11:01 zei Fundamenteel:

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht verspreid via mens en dier. Geen vaccin dat dit tegen zal houden. Je vaccinneert enkel tegen corona in de hoop de symptomen te onderdrukken, besmetting houdt het niet tegen.

vaccineren voor een ander is dus geen solidariteit maar wijsgemaakte propaganda van corrupte politici die lobbyen met de fabrikanten. Minions van het beest.

De pokken zijn uitgeroeid door vaccinatie. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Dat beloof ik:

De pokken zijn uitgeroeid door vaccinatie. 

Maar de griep en corona zullen dat nooit zijn. Stel u voor als ze 100 jaar geleden de pandemie aanhielden tot de beleidmakers besloten pas alle maatregelen op te heffen als het virus bestreden was? Varianten van de griep gaan nog steeds frequent pandemisch he. Lijkt me best voor iedereen corona zoals een seizoensgriep te zien en maatregelen/vaccinatie op vrije wil toe te passen.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Fundamenteel:

Maar de griep en corona zullen dat nooit zijn. Stel u voor als ze 100 jaar geleden de pandemie aanhielden tot de beleidmakers besloten pas alle maatregelen op te heffen als het virus bestreden was? Varianten van de griep gaan nog steeds frequent pandemisch he. Lijkt me best voor iedereen corona zoals een seizoensgriep te zien en maatregelen/vaccinatie op vrije wil toe te passen.

Daar ging het mij niet om. Jij stelde dat een vaccin de verspreiding van een virus niet tegen kan gaan. En ik laat met pokken zien dat die bewering niet klopt.

Je loopt meer kans een virus te verspreiden als je ziek bent, dan wanneer je niet ziek bent. Door vaccinatie loop je minder kans om ziek te worden en dus ook minder kans dat het verspreid. Allemaal niet zo heel erg ingewikkeld hoor.

9 uur geleden zei Piebe:

Laat de mensen vrij in hun keuze inderdaad. De vader van mijn vriendin was behoorlijk ziek van omikron en is volledig gevaccineerd en heeft alle boosters gehad. Hij was zieker dan mij terwijl ik net gevaccineerd ben.

Een geval waarin  iemand anders zieker wordt dan jij verandert daar niets aan. Ieder mens is anders.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid