Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei TTC:

De hoop gezever gaat misschien nog veel groter worden, nog even en we zijn immers met dubbel zoveel. Je zou haast gaan denken dat we die nieuwe (extra) wereld nodig hebben om ze allemaal een plaats te geven.

Flauwekul. De hele wereldbevolking past in de drie noordelijke provincies en dan hebben ze allemaal een meter ter beschikking. Kwestie van goed verdelen en de wereld kan met gemak nog vele jaren mee zonder dat je elkaar in de weg loopt. Overbevolking zit tussen de oren en in de hebzucht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Flauwekul. De hele wereldbevolking past in de drie noordelijke provincies en dan hebben ze allemaal een vierkante meter ter beschikking. Kwestie van goed verdelen en de wereld kan met gemak nog vele jaren mee zonder dat je elkaar in de weg loopt. Overbevolking zit tussen de oren en in de hebzucht.

Ja, maar je zal niet willen ontkennen dat er dan nog meer gezever komt, over wat gaan ze het allemaal willen hebben? Gezever goed verdelen blijft gezever, tegen die tijd gaan we ook nog veel meer nieuwe woorden verzinnen opdat begripsverwarring gegarandeerd blijft. Maar wat denk je te doen aan die hebzucht?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Ja, maar je zal niet willen ontkennen dat er dan nog meer gezever komt, over wat gaan ze het allemaal willen hebben? Gezever goed verdelen blijft gezever, tegen die tijd gaan we ook nog veel meer nieuwe woorden verzinnen opdat begripsverwarring gegarandeerd blijft.

Prachtig, neologisme.

3 minuten geleden zei TTC:

Maar wat denk je te doen aan die hebzucht?

Delen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Flauwekul:De hele wereldbevolking past in de drie noordelijke provincies en dan hebben ze allemaal een meter ter beschikking. Kwestie van goed verdelen en de wereld kan met gemak nog vele jaren mee zonder dat je elkaar in de weg loopt. Overbevolking zit tussen de oren en in de hebzucht.

Ik heb dit even voor je aangepast.... Denken dat de wereldbevolking in de drie noordelijke provincies past, dat is pas flauwekul.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei TTC:

Delen is vermenigvuldigen, het kan eenvoudig zijn. Ga je dan niet wat protest ervaren? 

Niet van mij.

14 minuten geleden zei Foppe1986:

Ik heb dit even voor je aangepast.... Denken dat de wereldbevolking in de drie noordelijke provincies past, dat is pas flauwekul.

1 vierkante kilometer is gelijk aan 1.000.000 vierkante meter. Drenthe, Friesland en Groningen bedragen zo'n 9000 vierkante kilometer bij elkaar. 1.000.000 x 9000= 9 miljard. Houden we zelfs nog wat speling over!

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Nee, de ander aanraden om hetzelfde te doen.

Wel, stel dat Trump jouw idee wel super vindt, misschien heeft hij er nog nooit over nagedacht. En als je Trump kan meekrijgen in jouw verhaal dan zal het beslist niet ontbreken aan Trumpetgeschal, niet? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Wel, stel dat Trump jouw idee wel super vindt, misschien heeft hij er nog nooit over nagedacht. En als je Trump kan meekrijgen in jouw verhaal dan zal het beslist niet ontbreken aan Trumpetgeschal, niet? 

Momentje hoor, ben ff bellen met Trump.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Aha, je hebt de boodschap begrepen, probeer ook je lokale burgemeester eens.

Wel dan, Trump vind het een mooi voorstel echter niet realistisch. Hij is bang dat de terroristen teveel krijgen. En de burgemeester alhier bel ik niet, want die zit toch met zijn hoofd in de anus van de bonders. Die vinden namelijk dat alle rijkdom een gave van God is en gehouden mag worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Wel dan, Trump vind het een mooi voorstel echter niet realistisch. Hij is bang dat de terroristen teveel krijgen. En de burgemeester alhier bel ik niet, want die zit toch met zijn hoofd in de anus van de bonders. Die vinden namelijk dat alle rijkdom een gave van God is en gehouden mag worden.

Heb je het wel goed uitgelegd? Die terroristen zijn nu net bezig met onze 'kapitalistische' wereld te ontwrichten, Trump kan ze een handje helpen maar dan op een positieve manier. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Heb je het wel goed uitgelegd? Die terroristen zijn nu net bezig met onze kapitalistische wereld te ontwrichten, Trump kan ze een handje helpen maar dan op een positieve manier. 

Wellicht dat u een wat politiek correctere wijze van benaderen hebt. Waag ook eens een poging.

Telefoon:+1 202-456-1111

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Foppe1986:

Hoe weet je dat dit van God komt? Misschien is het wel jouw intuïtie? De mens heeft intuitie namelijk, of je nou christen bent of boeddhist of atheist. 

Dat is voor veel christenen ook een lastige vraag. Voor mij ook. Ik weet het vaak ook niet zeker en het blijft vaak een zaak van geloven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Wellicht dat u een wat politiek correctere wijze van benaderen hebt. Waag ook eens een poging. Telefoon:+1 202-456-1111

Ik had hem al laten weten dat je hem zou contacteren, heel moedig dat je het nog gedaan hebt ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Helaas zonder gewenst resultaat. Gelukkig ben ik er zelf ook nog, dan hou ik het daar wel bij.

Misschien had je hem moeten zeggen dat je iedereen meer wil geven, want hoe meer BNG hoe makkelijker dat wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Gaitema:

De echte Jezus weet wel hoe Hij verschijnen moet. De schapen herkennen de stem van de goede herder. Zijn nieuwe wereld zal niet hier op de aarde komen, maar wordt een compleet nieuwe wereld. De huidige hemel en aarde vergaan. Van de illuminatie, vrijmetselaars en de satanisten zeg ik je dat je hun invloed enorm onderschat. De christenen worden sinds de "verlichting" door satan die zich voor doet als een engel van het licht (lucifer=lichtdrager) niet meer geloofd. Satan is de gene die met vernietigen bezig is en niet God. God respecteerd alleen ieders besluit om niet bij Hem te willen horen en liever hun vertrouwen stellen op de duistere krachten achter de zo genaamde  verlichting. Echter is het vaak jullie misverstand om te geloven dat jullie bij het sterven op aarde ook helemaal er niet meer zijn. Dat jullie geen geesten hebben die zich na de lichamelijke dood in bepaalde sferen van het hiernamaals ophouden. God wil niks slechts met die geesten en waarschuwt vooral voor de geestelijke armoedige staat waarin veel mensen sterven, wat op zich de geestelijke dood behelst en als gevolg heeft dat in het hiernamaals duistere machten te veel de ruimte krijgen die geesten helemaal leeg te zuigen.

 

Wat de anti-christ betreft kan ik dat er niet uit halen wat jij er uit haalt. Als dat het is, dan doelen ze op keizer Nero. Echter was hij ook een voorloper van de antichrist in de laatste dagen. Openbaring zit denk ik ook zo in elkaar dat het wat over elke tijd waarin christenen leefden wat zei. Elke tijd kenmerkt voorlopers van "de antichrist".

 

De grote spannende vraag blijft waarom John F. Kennedy en zijn broer werkelijk vermoord werden :(

Niet alleen zij trouwens, maar ook Pim Fortuyn 

Het grappige is dat ik nog wilde schrijven "en kom niet met de herder en de schaapjes, want dat is kinderachtig gepraat :D ". 

Wat bedoel je met hemel en Aarde? Denk je dat het universum zal vergaan (de joden dachten namelijk dat alles ineengerold zal worden als een boekrol)? Ben je dan niet heel aardsgericht bezig? Nog steeds denkend dat de Aarde alles is, en de hemel. Iedere keer als ik mijn bed uitstap dan verwonder ik mij erover. Wij, de Aarde, worden met zoveel duizend kilometer per uur door het universum voortbewogen aan de hand van moeder Zon. Iets wonderbaarlijker kan ik mij niet voorstellen! Dit gun ik iedereen. http://wibnet.nl/heelal/ruimtevaart/hoe-snel-bewegen-wij-in-het-heelal

Ik geloof in de illuminatie en de VM, niet in de satanisten. Toen ik nog gelovig was ben ik eens gewaarschuwd voor satanisten die satan aanbaden en zelfs aan kinderoffers deden. Gewoon bangmakerij. Satanisten zijn mensen die de credo "doe wat je wilt, als je anderen maar niet schaadt" hebben. Totaal veilig dus. Illuminatie staat voor verlichten. En als je de geschiedenis van de illuminatie leest dan is dat een goed iets. Vooruitstrevende mensen hoorden hierbij, die begrepen dat waarheid nooit van 1 groep kan komen. En die dus alle menselijk ideeen omarmen en het goede eruit halen. De VM begonnen gewoon als vrije metselaars, die elkaar via symbolen herkenden. Dit is later overgenomen door een groep illuminatie die onder de radar van de RK wilde blijven. Ook niks kwalijks dus. Maar soit, jij gelooft complottheorieën, daar valt voor de rest weinig aan te doen. Het schrijnende is wel dat de illuminatie de goeien waren en dat mensen bij de RK graag de macht wilden behouden. Vandaar dat ze allerlei complottheorieën rondbazuinden die nergens op gebaseerd waren, maar die gelooft men. Jezus zei al eens "mijn volk gaat ten onder aan kennis". En dit is nog steeds zo.

Van die geesten in het hiernamaals snap ik de ballen, dus daar reageer ik maar niet op. 

Waarom zouden ze enkel op keizer Nero doelen? Staat er niet letterlijk, dat zij die niet geloven dat Christus in het vlees gekomen is antichristen zijn? Voor mij is dit een later toevoeging, of een mooie manier om met verschillende christelijke sekten af te rekenen. Er waren namelijk sekten die geloofden dat Christus maar een verschijning was. Vergelijkbaar met een avatar bij de hindoes.

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei TTC:

Dan krijg je dit verhaal weer? Iets over een geweten dat doorbrak.

Dat soort verhalen ja.  Allemaal lulverhalen die precies stroken met wat bepaalde complottheoristen willen dat de Wereld eruit ziet. Nul bewijs, behalve anekdotes. Of zoals die man op het filmpje zegt "dat is waarschijnlijk de reden dat ik nog leef", in plaats van erkennen dat de rest lachend de schouders ophaalt voor een fantast als hij. En dit merk je bij veel van die mensen "als ik met mijn informatie naar buiten kom, dan word ik dood gemaakt". Zes jaar later leven ze nog. Komen er een paar om bij een ongeluk: Dat kan geen toeval zijn!

Jawel, dat kan het wel.

Gaitema heeft hier ook een handje van, door complotten te zien in zowel de dood van Kennedy als in die van Fortuyn. Sorry voor mijn nuchterheid, ik geloof er gewoon niet in. Zoals ik ook niet in duivel-God geloof, of satan-God. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Foppe1986:

Dat soort verhalen ja.  Allemaal lulverhalen die precies stroken met wat bepaalde complottheoristen willen dat de Wereld eruit ziet. Nul bewijs, behalve anekdotes. Of zoals die man op het filmpje zegt "dat is waarschijnlijk de reden dat ik nog leef", in plaats van erkennen dat de rest lachend de schouders ophaalt voor een fantast als hij. En dit merk je bij veel van die mensen "als ik met mijn informatie naar buiten kom, dan word ik dood gemaakt". Zes jaar later leven ze nog. Komen er een paar om bij een ongeluk: Dat kan geen toeval zijn!

Jawel, dat kan het wel.

Gaitema heeft hier ook een handje van, door complotten te zien in zowel de dood van Kennedy als in die van Fortuyn. Sorry voor mijn nuchterheid, ik geloof er gewoon niet in. Zoals ik ook niet in duivel-God geloof, of satan-God. 

Dat betekend niets anders dan, dat jij jou laat misleiden door hun leugens dat ze zeer onschuldig zijn. Denk alleen al aan de vraag hoe Adolf Hitler een oorlog kan beginnen waarbij hij heel Europa (behalve Engeland en een paar neutrale landen natuurlijk) kan binnenvallen en de economie een impuls kon geven, terwijl het land praktisch blut was in de jaren 30. Bosnië, was die oorlog nodig? Irak? Echt een principiële oorlog? Je moet maar in de elusie geloven. En natuurlijk komt aids van de apen. Vooral aannemen. Dat kanker doodsoorzaak nummer 1 is onder de mannen, terwijl voor een eeuw terug het bij lange na niet zo'n drijging was, is natuuurlijk allemaal onze eigen schuld dikke buld. Het gedonder met de megastallen en onze explosieve economie met de vele brandhaarden in de wereld. Allemaal pure pech. Het is gemakkelijk en mooi te geloven zoals jij doet, maar enkel alleen al het fijn dat de vrijmetselaars met de illuminatie en de satanisten God Lucifer noemen, is voor mij al de geest van de antichrist en de vader van de leugen. Tel er bij op dat die jongens vaak omkomen in het geld en zichzelf verrijken over de ruggen van de derde wereld o.a. zegt mij al genoeg. Waar geld heerst, zijn de bezitters er slaven van en heeft de leugen alle macht. En de geschiedenisboeken leert dat dergelijke maatschappijen altijd naar de kloten gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Gaitema:

Dat kanker doodsoorzaak nummer 1 is onder de mannen, terwijl voor een eeuw terug het bij lange na niet zo'n drijging was, is natuuurlijk allemaal onze eigen schuld dikke buld.

Het klopt maar de complot theorie er achter is dat we steeds langer leven en daarmee steeds meer kans maken op ouderdoms gerelateerde ziekten (en kanker is er daar één van). Maar ik begrijp het wel. De medische wetenschap is bezig met een groot complot. Het aantal kankergevallen neemt af ( bron ) terwijl de bevolking toeneemt. Door onze levensverwachting te verhogen zal het aantal dementie gevallen toenemen ( bron ) waardoor de vraag naar zorg in stand zal blijven. Ze zijn namelijk bang dat ze zonder werk komen te zitten, daar in de zorg. En dementerende kun je helemaal plukken want die begrijpen er toch niks meer van.

Dit is toch een onzin redentatie van lik mijn vestje :+

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid