Rommel 34 Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Vandaag hebben we verschillende wijzigingen doorgevoerd op Credible. Allereerst hebben we de doelstellingen aangepast die te vinden is in de FAQ; we hebben de geloofsbelijdenis van Nicea-Constantinopel vervangen voor de Apostolische Geloofsbelijdenis. We hebben daarnaast verschillende wijzigingen doorgevoerd in de Crew, allereerst beginnen we maar met het slechte nieuws. Dwarrel en Naeva gaan ons helaas verlaten als moderator, reden hiervan is vooral het tijdsgebrek. Voor ons geen onbekend verschijnsel, iets waar ik persoonlijk ook wel mee te maken heb, want al met al gaat er wel wat tijd in zitten om als moderator op Credible te zitten, @Dwarrel en @Naeva, wil jullie ontzettend bedanken voor jullie tijd, inzicht, werkzaamheden hier op Credible! Maar daarnaast zijn er ook 2 nieuwe moderators die hun proeftijd doorstaan hebben. Dan hebben we het natuurlijk over @Trajecto en @sjako. Trajecto heeft nu de rang algemene moderator terwijl Sjako het moderatorschap heeft over de categorie Levensbeschouwing. Na verschillende gesprekken zijn we tot de conclusie gekomen dat deze rolverdeling het beste is wat verder niet onze identiteit en doelstellingen in de weg zit. Allebei: welkom maar nu voor echt “echt" ☺️ Daarnaast kan het niet ontgaan zijn dat we verschillende wijzigingen hebben gedaan in verband met de AVG wetgeving. We hebben nog wat technische hobbels afgevlakt waardoor we nu, echt, helemaal AVG proof zijn. JoostG reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Gezocht; vrouwelijk crewlid Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 13 uur geleden zei Rommel: Allebei: welkom maar nu voor echt “echt" ☺️ Dankjulliewel, ik probeer er iets van te maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 14 uur geleden zei Rommel: Allebei: welkom maar nu voor echt “echt" ☺️ Dankjewel! Ik doe mijn best en hopelijk gaat het goed lukken! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Opvallend de wijziging in de FAQ. Wat is de reden geweest om de Apostolische Geloofsbelijdenis weer op te nemen in plaats van Nicea? Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 17 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2018 12 uur geleden zei Michiel: Opvallend de wijziging in de FAQ. Wat is de reden geweest om de Apostolische Geloofsbelijdenis weer op te nemen in plaats van Nicea? Dat lijkt me duidelijk. De invloed van Jehova Getuigen wordt steeds groter en zij staan niet achter het triniteits beginsel en de menswording van God in Jezus uit Nicea. Mullog en Quest reageerden hierop 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Op zich allemaal erg interessant, maar ik denk dat dat voor Credible de kwestie niet is. Nicea is nu gewoon een algemeen geldende geloofsbelijdenis en heeft Credible vele jaren prima gediend. Ook de Drie-eenheid als basislering voor het christendom was gewoon modereerbeleid van Credible. Dat is nu schijnbaar veranderd en het kan dus interessant zijn om te weten waarom dat gebeurd is. Heeft het er inderdaad mee te maken dat nu een JG tot de crew behoort, of zijn er andere overwegingen die hebben meegespeeld? Alleen de crew kan daarop het antwoord geven. Dat beloof ik reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 De discussie over de verschillen tussen Nicea en de AP is verplaatst naar dit topic. Ik besef dat deze discussie indirect te maken heeft met de vraag van Michiel en daarmee ook met de mededeling van Rommel maar het werd nu toch wat onoverzichtelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 @JoostG Fair enough, maar is het wel misschien wel mogelijk dat de crew antwoord op de vragen daarover stelt, puur op beleidsniveau? Dan kan men in het andere topic inderdaad inhoudelijk de twee geloofsbelijdenissen bediscussieren. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Wat is de reden dat de geloofsbelijdenis van Nicea-Constantinopel vervangen is? Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Ja, admin Rommel heeft het druk, maar er staat bericht aan te komen. Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 42 minuten geleden zei Trajecto: Ja, admin Rommel heeft het druk, maar er staat bericht aan te komen. Mooi zo. Ik ben uiteraard ook benieuwd. Link naar bericht Deel via andere websites
WdG 235 Geplaatst 19 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2018 Ben ook benieuwd. Het ontkennen van de Drie-ene God begint vervelende vormen aan te nemen. Heeft het iets te maken met de "nieuwe [wereld] koers"? Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Gezien het uitblijven van antwoorden op deze toch niet zo heel moeilijke vragen, tenslotte heeft men over deze wijzigingen vooraf kunnen nadenken, heet ik jullie van harte welkom op het nieuwe JG forum ? Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Ik sluit het topic even af, want nu is het wachten op Rommels bericht. Rommel kan zijn bericht gewoon plaatsen en allerlei gissen of grappen maken is niet de bedoeling, dus vandaar het slot. Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 Sinds een paar dagen forumt @nikie90 niet meer mee onder deze naam en het account is gesloten. Hij forumt nu onder de naam @leren_schoen. Het gaat dus om dezelfde persoon maar nu met een andere naam. Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 12 april 2020 Rapport Share Geplaatst 12 april 2020 @thom heeft laten weten weer graag mee te willen forummen. Zijn account is weer geactiveerd. Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Andere naam @Barnabas doet al enige tijd mee. Hij is dezelfde persoon die eerder meedeed met het account @Chiel Fernig. (Dat laatstgenoemde account is gesloten.) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten