Spring naar bijdragen

Zoenende mannen op poster? Hoe denken jullie hierover.


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Willempie:

Ik wel, dagelijks zelfs. Maar wat jij zegt wil ik ook wel geloven. Dat zou te maken kunnen hebben met verschillende woonomgevingen. De mijne is bijna zuiver atheïstisch. Woon jij in een streek waar christenen de overhand hebben?

Ik heb van mijn een deel van mijn jeugd in een zeer christelijke omgeving doorgebracht. Tegenwoordig woon ik in atheistische omgeving en daar werk ik ook, en door dat werk ben ik behoorlijk bekend en ik heb nergens last van.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 280
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Als je me toestaat hier een kleine nuancering te plaatsen: het is inderdaad mogelijk dat je een ongeordendheid in de schepping niet meteen als kwaad of ongewenst ziet. We geloven dat de schepping niet

We leven in een vrij land. Suitsupply mag hun poster ophangen. Iemand mag daar aanstoot aannemen. Ik moet zeggen dat ik zelf niet echt zit te wachten op een foto van een dominatrix en haar slaaf,

Ik vraag me af, hoelang het nog gepikt wordt dat vrouwen als sekssymbool staan voor de meest uiteenlopende product reclames. In de loop van de tijd veranderd van mooie plaatjes tbv. kleding, van gewoo

21 minuten geleden zei Maria K.:

Wat wij wel weten is, dat bijna de hele wereld deze wetten heeft vanwege de oude joodse wetten beschreven in de Tenach en overgenomen in het OT.

Niet in Afrika, waar in veel landen op homofilie de doodstraf staat. Ik ben dat nog niet tegengekomen in de Joodse en de christelijke westerse geschiedenis.

 

21 minuten geleden zei Maria K.:

Homo afwijzing en haat is vnl. cultuur bepaald. Cultuur die op veel plaatsen weer door religie is bepaald.

Het is bepaald door afwijzing van wat afwijkend is, niet door religie. Als voorbeeld geef ik albino's in Afrika.

 

21 minuten geleden zei Maria K.:

Dus in feite stamt de hele homohaat voor zover wij kunnen traceren en het op schrift is gesteld, van de Joodse wetten.

Is dus niet waar. Homo's in Israël zijn volkomen veilig. 

 

21 minuten geleden zei Maria K.:

Voor de tijd van het christendom, in de Griekse en Romeinse tijd was daar homofilie geaccepteerd.

Het Romeinse rijk is aan homofilie ten onder gegaan. Je kon niets meer bereiken als je niet bereid was met de ambtenaren seks te hebben

 

21 minuten geleden zei Maria K.:

In het verre Oosten, toch een aanzienlijk gedeelte van de wereldbevolking, maar nauwelijks invloed van het christendom, zijn mensen hierin vrij.

Daar weet ik niet zoveel van maar als dat zo is dan is dat zo. 

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Maria K.:

In het verre Oosten, toch een aanzienlijk gedeelte van de wereldbevolking, maar nauwelijks invloed van het christendom, zijn mensen hierin vrij.

Kan jij dan misschien verklaren waarom homoseksuele adoptieouders nooit toestemming zullen krijgen voor de adoptie van een kind uit welk land in het Verre Oosten dan ook?

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Quest:

Ik heb van mijn een deel van mijn jeugd in een zeer christelijke omgeving doorgebracht. Tegenwoordig woon ik in atheistische omgeving en daar werk ik ook, en door dat werk ben ik behoorlijk bekend en ik heb nergens last van.

Ik begrijp dat je ervaringsdeskundige bent? Daar kan ik niet tegenop. Ik aanvaard wat je zegt. Als het zo is dat je meer last had in een christelijke omgeving dan vind ik dat verschrikkelijk erg en vraag je daarvoor om vergeving. Ik voel me dan medeschuldig omdat ik mezelf ook een volgeling van Jezus noem en deel ben van zijn lichaam. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Thinkfree:

Nope, nogmaals ik vertrouw op gods standaard 

Als jij denkt dat je ermee geboren wordt, hebben de pedos zeer goed exuus vindt Je niet. 

Het probleem voor jouw is dat je geen absoluut standaard hebt dan. En het exuus van geboren worden "met" geldt Dan ook niet meer.

Alleen jammer dat het Christendom geen haat religie is, naar de persoon. maar naar de daad.

Zoals ik een haat aan moorden heb zal ik geen haat hebben tegen de moordenaar.

 

Je vertrouwd op de standaard waarvan jij vindt dat het Gods standaard is. Dat is iets anders als Gods standaard.

En ik heb inderdaad geen absolute standaard, omdat ik net als jij uniek ben. Wat ik denk, doe, voel, vind is niet te kopieren naar iemand anders en ik kan dus niet van iemand anders verwachten dat hij aan mijn interpretatie van Gods standaard voldoet.

Pedo's zijn zoals ze zijn, en ik gun ze van harte een gelukkig leven. Alleen hebben ze de pech dat ze mensen beschadigen als ze hun sexsualiteit praktiseren. Homo's hebben vaak een relatie waarbij beide partners met elkaar instemmen en elkaar lief hebben.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op het gevaar af dat het al eerder gezegd is in de vorige drie pagina's: Ik heb geen probleem met het feit dat het twee zoenende mannen zijn, ik vind twee zoenende vrouwen of  zoenende man en vrouw op een reclamezuil ook onnodig. Heeft geen imo toegevoegde waarde en als het de bedoeling is om te shockeren is het eerder anti-reclame.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Quest:

Je vertrouwd op de standaard waarvan jij vindt dat het Gods standaard is. Dat is iets anders als Gods standaard.

En ik heb inderdaad geen absolute standaard, omdat ik net als jij uniek ben. Wat ik denk, doe, voel, vind is niet te kopieren naar iemand anders en ik kan dus niet van iemand anders verwachten dat hij aan mijn interpretatie van Gods standaard voldoet

Volgens mij heeft god zijn standaard geopenbaard doormiddel van zijn onfeilbaar woord

 

1 uur geleden zei Quest:

Pedo's zijn zoals ze zijn, en ik gun ze van harte een gelukkig leven. Alleen hebben ze de pech dat ze mensen beschadigen

Ook tegen abortus dan ?

 

1 uur geleden zei Quest:

Homo's hebben vaak een relatie waarbij beide partners met elkaar instemmen en elkaar lief hebben.

Alleen jammer dat de kinderen eronder moeten lijden.. geen gezonde opvoeding. waarbij man en vrouw elkaar aanvullen met hun verschillende capiciteiten.

En gewoon in belang van het gezin een duidelijke lijn trekken zoals god doet.

 

bewerkt door Thinkfree
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Quest:

En ik heb inderdaad geen absolute standaard, omdat ik net als jij uniek ben. Wat ik denk, doe, voel, vind is niet te kopieren naar iemand anders en ik kan dus niet van iemand anders verwachten dat hij aan mijn interpretatie van Gods standaard voldoet.

Het enige wat jou redenatie zegt is dat jij niet de absolute standaard bent. Niet dat deze niet bestaat. Als nu iedereen uniek is en zijn eigen standaard zou hebben, wat let mij dan om jou te vermoorden behalve dan jou poging om dit te voorkomen? Pak ik daarna mooi al jou bezit en ben ik weer wat rijker. Ontoerekeningsvatbaarheid bestaat niet bij gebrek aan een universele standaard, dus rechters zijn ook overbodig want er is maar 1 rechter en dat ben ik. Hoef ik me daar ook geen zorgen over te maken.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Maria K.:

Homo afwijzing en haat is vnl. cultuur bepaald. Cultuur die op veel plaatsen weer door religie is bepaald.

Alles is de schuld van religie is wel een heel gemakkelijke uitweg. Als God stelt dat homoseksualiteit zonde is, wijst Hij daarmee de zondaar niet af. Echter door het accepteren van homoseksualiteit wijst men God wel af... En het afwijzen van homoseksualiteit door Christenen maakt dezen geen homofoben, maar we proberen om de liefde van Christus met homoseksuelen te delen en te voorkomen dat zij een afgrijselijk oordeel tegemoet zullen zien. De hel gun ik namelijk niemand, het is daar echt onvoorstelbaar verschrikkelijk. En zoals ik het moeilijk heb gehad met een drugsverslaving bijvoorbeeld, kan iemand die homofiele gevoelens heeft het ook moeilijk hebben om deze gevoelens niet te in de praktijk te brengen. Echter God zegt niet dat je iets niet mag doen om vervolgens het jou zelf uit te laten zoeken...

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Willempie:
11 uur geleden zei Dat beloof ik:

 

2 Beweringen van dezelfde schrijver.  Zo overduidelijk tegenstrijdig en ondoordacht.  Om misselijk van te worden, ik heb er geen andere woorden voor.

Ik aanvaard alle schepselen van God, met of zonder afwijking. Zelf heb ik ook afwijkingen. Niets tegenstrijdigs aan volgens mij. Waar je misselijk van wordt zijn jouw eigen vooroordelen.

Zelfs als christen kun je niet beweren dat het logisch is dat je 'homoseksuelen accepteert als schepsel van god' en tevens stelt 'homoseksualiteit is tegennatuurlijk en een afwijking'.  

Als je iemand accepteert als schepsel van god, kun je toch niet zeggen dat bepaalde onderdelen (waarvan je aanvaard dat die geschapen zijn door God) een afwijking en tegennatuurlijk zijn.. Dan vind je dus delen van God's schepping tegennatuurlijk en een afwijking.

Dat is een simpel gevolg van jouw uitspraken en heeft dus niets te doen met vooroordelen van mijn kant. Dit soort zaken denken is één ding, maar werkelijk uiten, dat is gewon strafbaar: discriminatie en belediging. Feitelijk zouden moderatoren hierop moeten ingrijpen want zij zijn er o.a. voor om er op toe te zien dat er geen strafbare feiten worden gepleegd.

6 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Als God stelt dat homoseksualiteit zonde is, wijst Hij daarmee de zondaar niet af.

Toch wel hoor:

(Leviticus 20:13) Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

(1 Korinthiers 6:9-10) Of weet gij niet, dat de onrechtvaardigen het Koninkrijk Gods niet zullen beërven? Dwaalt niet; noch hoereerders, noch afgodendienaars, noch overspelers, noch ontuchtigen, noch die bij mannen liggen, noch dieven, noch gierigaards, noch dronkaards, geen lasteraars, geen rovers zullen het Koninkrijk Gods beërven.

 

9 uur geleden zei Thinkfree:

Volgens mij heeft god zijn standaard geopenbaard doormiddel van zijn onfeilbaar woord

Met opzet plaats ik dit onder de quotes hierboven. Volgt hier uit dat jij van mening bent dat alle homo's moeten worden gedood?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Als je iemand accepteert als schepsel van god, kun je toch niet zeggen dat bepaalde onderdelen (waarvan je aanvaard dat die geschapen zijn door God) een afwijking en tegennatuurlijk zijn.. Dan vind je dus delen van God's schepping tegennatuurlijk en een afwijking.

Als je me toestaat hier een kleine nuancering te plaatsen: het is inderdaad mogelijk dat je een ongeordendheid in de schepping niet meteen als kwaad of ongewenst ziet. We geloven dat de schepping niet volmaakt is, dat er om wat voor reden dan ook ziekte, lijden, pijn en ongeordendheid is.
Nu zien we homoseksualiteit natuurlijk niet als ziekte, maar wel als ongeordend. Gewoonlijk, ook statistisch gezien, wil een man immers met een vrouw huwen of andersom en dat is bij homo's niet het geval.

Is dat erg? Niet automatisch. Is dat een zonde? Ook niet automatisch. Is de liefde tussen homo's dan minder oprecht? Niet meer of minder dan die tussen hetero's. Zijn homo's dan minder gelijkwaardig? Absoluut niet.
Ja, ontucht is zonde inderdaad, daar refereer je ook naar met die bijbelgedeelten, maar kan ook door hetero's worden gepleegd. Ook als heteromannen met elkaar naar bed gaan, zondigen zij. Waarom? Omdat dat per definitie seks buiten het huwelijk is en zelfs overspel als de man in kwestie alreeds getrouwd is. Het staat dus los van homoseksualiteit an sich.
Het is dan ook heel waarschijnlijk dat de bijbelse schrijvers uit die tijd dát voor ogen hadden en helemaal niet van homoseksualiteit qua geaardheid wisten. Wat veel mensen overigens ook nog altijd niet weten of erkennen en waar in de wetenschap volgens mij nog altijd onderzoek naar wordt gedaan.

We aanvaarden de schepping dus in de gebrokenheid waarin wij geloven dat zij nu is. Niet alles verloopt naar de goddelijke natuur. Ook een schepsel van God kunnen we in al diens gebrokenheid aanvaarden. Het is dan aan diegene zelf hoe ermee om te gaan.
Net zoals iemand met een ziekte of stoornis er goed of zondig mee om kan gaan, zo kan iemand met een ongeordendheid er goed of zondig mee omgaan. En je kunt altijd nog bediscussiëren in hoeverre iets een ongeordendheid zou zijn of niet.
Maar dat doet niets af aan het gegeven dat zo iemand door God geschapen en geliefd is. De uitkomst van zo'n discussie hangt daar niet van af.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Thinkfree:
12 uur geleden zei Maria K.:

Blijft: Homo afwijzing

De daad wijs ik af inderdaad de persoon niet

 

11 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Nee. Niet het afwijzen van de homofiel, maar van de daad.

Ik vraag mij af of je daadwerkelijk de daad en dader los van elkaar kunt zien. Datgene wat er gebeurd is fundamenteel in de persoonlijkheid van de "dader" door dat niet te erkennen, wat je met deze uitspraak doet, wijs je impliciet de "dader" af of erken je hem (of haar) niet volledig in zijn (of haar) menselijke waardigheid. Kortom je houdt jezelf en ons voor de gek. 

Ik schrijf hierboven dader, ik vind dat een slechte woordkeus, maar weet even ook geen betere, ook niet vanwege dat het in de uitspraken zo genoemd wordt.  

Verder heb ik een hekel aan in het openbaar nadrukkelijk aanwezig zijn van kleverige paartjes, of dat nu zoenende mannen, vrouwen, pubers, hetero's of wat dan ook zijn. het uitgebreid elkaar staan gaan aflikken in een openbare ruimte is not done en hoort in de private omgeving plaats te vinden (waarbij ik de campagne dan wel weer leuk vind :))  

bewerkt door Mullog
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Feitelijk zouden moderatoren hierop moeten ingrijpen want zij zijn er o.a. voor om er op toe te zien dat er geen strafbare feiten worden gepleegd.

Dan zou deze discussie snel over zijn. Daar gaat deze discussie nu net over.

27 minuten geleden zei Robert Frans:

We aanvaarden de schepping dus in de gebrokenheid waarin wij geloven dat zij nu is. Niet alles verloopt naar de goddelijke natuur. Ook een schepsel van God kunnen we in al diens gebrokenheid aanvaarden. Het is dan aan diegene zelf hoe ermee om te gaan.

Ik had het niet beter kunnen uitleggen, goed verhaal @Robert Frans

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Toch wel hoor:

(Leviticus 20:13) Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

(1 Korinthiers 6:9-10) Of weet gij niet, dat de onrechtvaardigen het Koninkrijk Gods niet zullen beërven? Dwaalt niet; noch hoereerders, noch afgodendienaars, noch overspelers, noch ontuchtigen, noch die bij mannen liggen, noch dieven, noch gierigaards, noch dronkaards, geen lasteraars, geen rovers zullen het Koninkrijk Gods beërven.

Als men volhard in bovenstaande zonden zou je inderdaad van een uitgestelde executie kunnen spreken. Gelukkig hebben we nog tijd om van gedachten en houding te veranderen! Ik zou zeggen grijp die kans met beide handen aan voordat het te laat is!

2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Met opzet plaats ik dit onder de quotes hierboven. Volgt hier uit dat jij van mening bent dat alle homo's moeten worden gedood?

Niet door mij, noch wens ik ze dood.

27 minuten geleden zei Mullog:

Ik vraag mij af of je daadwerkelijk de daad en dader los van elkaar kunt zien.

Zo pervasief is zonde. En zo pervasief kan de verlossing ervan ook zijn...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor allen die op Bijbelse gronden homoseksualiteit afwijzen en die nu schrijven dat zij niet de homoseksuele mens afwijzen in woord en gedachte, maar wel de daad als zodanige zonde ziet, dat die zal worden gestraft. 

Daarvoor heb ik een vraag nav. van Jezus woorden in diezelfde Bijbel met betrekking tot de gedachte en de daad. Hoe denken jullie daar over? Hoe moet ik dat uitleggen vlg. jullie visie?

Jezus heeft het niet over homo of hetero, maar wel over wat hij ziet als niet geoorloofde seksuele gedachten en daden, beschreven in Matth 5:27

Citaat

27     U hebt gehoord dat tegen het voorgeslacht gezegd is:  U zult geen overspel plegen.
 28     Maar Ik zeg u dat al wie naar een vrouw  kijkt om haar te begeren, in zijn hart al overspel met haar gepleegd heeft.
 29      Als dan uw rechteroog u doet struikelen, ruk het uit en werp het van u weg, want het is beter voor u dat een van uw lichaamsdelen te gronde gaat en niet heel uw lichaam in de hel geworpen wordt.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Maria K.:

Voor allen die op Bijbelse gronden homoseksualiteit afwijzen en die nu schrijven dat zij niet de homoseksuele mens afwijzen in woord en gedachte, maar wel de daad als zodanige zonde ziet, dat die zal worden gestraft. 

Daarvoor heb ik een vraag nav. van Jezus woorden in diezelfde Bijbel met betrekking tot de gedachte en de daad. Hoe denken jullie daar over? Hoe moet ik dat uitleggen vlg. jullie visie?

Jezus heeft het niet over homo of hetero, maar wel over wat hij ziet als niet geoorloofde seksuele gedachten en daden, beschreven in Matth 5:27

Er staat nog meer van gelijke strekking enkele verzen verderop:

En indien uw rechterhand u ergert, houwt ze af, en werpt ze van u; want het is u nut, dat een uwer leden verga, en niet uw gehele lichaam in de hel geworpen worde. (Mat.5:30)

Inderdaad heeft Hij het over praktiseren van zonden. Om deze tekst op mezelf te betrekken: ik heb nogal eens de neiging om een ander in elkaar te timmeren in de praktijk gebracht. Wat mij dus een praktiserende zondaar maakt. Gelukkig loop ik nog met beide handen aan mijn armen vast rond. Uit de context van de Bijbel in Zijn geheel blijkt immers wel dat zelfverminking niet is toegestaan. Toch heb ik mezelf onder handen genomen door mijn opvliegendheid te veroordelen en wel rigoureus. Kap daarmee en leer je ander gedrag aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Maria K.:

Voor allen die op Bijbelse gronden homoseksualiteit afwijzen en die nu schrijven dat zij niet de homoseksuele mens afwijzen in woord en gedachte, maar wel de daad als zodanige zonde ziet, dat die zal worden gestraft. 

Daarvoor heb ik een vraag nav. van Jezus woorden in diezelfde Bijbel met betrekking tot de gedachte en de daad. Hoe denken jullie daar over? Hoe moet ik dat uitleggen vlg. jullie visie?

Jezus heeft het niet over homo of hetero, maar wel over wat hij ziet als niet geoorloofde seksuele gedachten en daden, beschreven in Matth 5:27

 

Dit zegt heel duidelijk dat niemand van ons rechtvaardig staat voor God en dat we alleen maar gerechtvaardigd worden doordat Jezus de straf voor onze zonden op zich neemt. Alleen daardoor kan God als Rechter ons vrijspreken zonder onrechtvaardig te zijn. De wet dient om ons de zonde te doen kennen maar geen mens is in staat de wet gehoorzaam te zijn zonder die ooit te breken. Dat is de boodschap die Jezus en de apostelen brengen en die boodschap geldt nu nog steeds.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Dat beloof ik:

Toch wel hoor:

(Leviticus 20:13) Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

(1 Korinthiers 6:9-10) Of weet gij niet, dat de onrechtvaardigen het Koninkrijk Gods niet zullen beërven? Dwaalt niet; noch hoereerders, noch afgodendienaars, noch overspelers, noch ontuchtigen, noch die bij mannen liggen, noch dieven, noch gierigaards, noch dronkaards, geen lasteraars, geen rovers zullen het Koninkrijk Gods beërven.

Yep het overtreden van gods standaard wordt zonde genoemd

Ook al vanaf het paradijs verkondigd tegen de mens, indien gij daar van eet zult gij de dood sterven.

4 uur geleden zei Dat beloof ik:
13 uur geleden zei Thinkfree:

Volgens mij heeft god zijn standaard geopenbaard doormiddel van zijn onfeilbaar woord

Met opzet plaats ik dit onder de quotes hierboven. Volgt hier uit dat jij van mening bent dat alle homo's moeten worden gedood?

Men leeft nu nog in de genade tijd uiteindelijk zult gij sterven inclusief alle zonde.

God zelf heeft de straf op hem genomen en geeft jouw een kans, mijn vriend dat is onvoorwaardelijke liefde.

Wat is de mens dat gij hem gedenkt oh god.

Eenmaal jezus leren kennen, begint men waarlijk wijs te worden... En begint men te leren dat God altijd opkomt voor de zwakkeren

En zijn regels bij inzicht ter bescherming zijn van het gezin met name kinderen

 

 

bewerkt door Thinkfree
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Maria K.:

27     U hebt gehoord dat tegen het voorgeslacht gezegd is:  U zult geen overspel plegen.
 28     Maar Ik zeg u dat al wie naar een vrouw  kijkt om haar te begeren, in zijn hart al overspel met haar gepleegd heeft.
 29      Als dan uw rechteroog u doet struikelen, ruk het uit en werp het van u weg, want het is beter voor u dat een van uw lichaamsdelen te gronde gaat en niet heel uw lichaam in de hel geworpen wordt.

27: klopt

28: precies gedachten, woorden, en werken. god pakt het probleem bij de wortel aan.

29: het is beter inderdaad.

Link naar bericht
Deel via andere websites

 

37 minuten geleden zei Thinkfree:

Yep het overtreden van gods standaard wordt zonde genoemd

Ook al vanaf het paradijs verkondigd tegen de mens, indien gij daar van eet zult gij de dood sterven.

Men leeft nu nog in de genade tijd uiteindelijk zult gij sterven inclusief alle zonde.

God zelf heeft de straf op hem genomen en geeft jouw een kans, mijn vriend dat is onvoorwaardelijke liefde.

Maar je mag geen homoseksuele daden verrichten, allerlei andere regels overtreden ÉN je moet geloven in Hem. 

Volgens mij snap je niet wat onvoorwaardelijke liefde inhoudt. 

bewerkt door Appie B
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Appie B:

Maar je mag geen homoseksuele daden verrichten, allerlei andere regels overtreden ÉN je moet geloven in Hem. 

God haat de zonde en heeft zelfs zijn eigen zoon niet gespaard. 

De allerhoogste kwam neer voor ons

6 minuten geleden zei Appie B:

Volgens mij snap je niet wat onvoorwaardelijke liefde inhoudt. 

Vertel: jij hebt geen onvoorwaardelijke liefde voor Je kinderen als Je verteld dat roken uiteindelijk tot de dood lijd ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Thinkfree:

God haat de zonde en heeft zelfs zijn eigen zoon niet gespaard. 

De allerhoogste kwam neer voor ons

Vertel: jij hebt geen onvoorwaardelijke liefde voor Je kinderen als Je verteld dat roken uiteindelijk tot de dood lijd ?

Wil je zeggen dat wanneer je die daden wél verricht en niet in Hem gelooft, je alsnog wordt ‘gered’ en in het hemels koninkrijk terecht komt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid