Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik heb gehoord dat die tijdelijke tatoeages niet echt een goed idee zijn, de inkt zou wel moeten verdwijnen na ongeveer 5 jaar, maar dan krijg je naar't schijnt het effect dat sommige delen sneller verdwijnen dan andere enzo, en kan je maanden rondlopen met een halve tattoo, en ik heb zelfs gehoord dat het wel eens gebeurt dat er delen niet weggaan. Maar ja, dat zijn ook maar indianenverhalen, misschien is er iets van waar, misschien ook niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 301
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Tjsa... mijn moeder heeft twee tatoos, en ik wil er ook wel eentje.

Ze heeft een briljante filosofie aangaande de lichaamsversiering.

Als iemand tegen haar zegt dat ze zich niet had moeten laten tatoëren omdat haar lichaam een tempel van de Heilige Geest is reageert ze met: Oh? Gelukkig doe ik dan niets verkeerds en versier ik mijn tempel alleen maar.

Waarlijk, ik zie echt niets slechts in een tatoo. Maar daar ben je dan ook een rocker voor knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

nog even terugkomend op de "tijdelijke" tattoos... Ik heb er eens even over nagedacht; de enige echt tijdelijke tattoos zijn de plakplaatjes die je met water aanbrengt. Iedereen die beweert dat onderhuids aangebrachte inkt ook tijdelijk kan zijn, die liegt dat ie barst big-smile.gif

Ik herinner mij trouwens de opmerking van een vrouw in het zwembad die mij aansprak op mijn tattoos. Ze vroeg zich af of ik er geen spijt van kreeg. Ze ging er alvast maar vanuit dat ik niet religieus was, want " als God in mijn leven zou komen, dan zou ik zeker spijt krijgen ". Nou ja... ik dacht toen: "denk dat maar mevrouw... ik weet wel beter"... Waar bemoeit iemand zich uberhaupt mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Zit er nu ook al een tijdje over te denken om een tatoeage te laten zetten. Ik weet nog niet precies wat maar wil wel graag iets met mijn geloof doen daarin zeg maar...

Maar goed ik wou dus vragen of iemand hier weet of er ook christelijke tattoeerders (noem je die mensen eigenlijk zo verbaasd.gif ) en zo ja waar? Ik wil em nl niet door de eerste de beste tattoo bob ofzo laten zetten...

Overigens ben ik er ook nog over aan het bidden maar heb niet echt het idee dat God het echt een probleem vind...en ben ook niet bang om er op uitgekeken te raken aangezien ik wel echt iets wat met geloof te maken heb en daar raak ik niet op uitgekeken!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:42:45 schreef maaike het volgende:

Zit er nu ook al een tijdje over te denken om een tatoeage te laten zetten. Ik weet nog niet precies wat maar wil wel graag iets met mijn geloof doen daarin zeg maar...

Maar goed ik wou dus vragen of iemand hier weet of er ook christelijke tattoeerders (noem je die mensen eigenlijk zo
verbaasd.gif
) en zo ja waar? Ik wil em nl niet door de eerste de beste tattoo bob ofzo laten zetten...

Overigens ben ik er ook nog over aan het bidden maar heb niet echt het idee dat God het echt een probleem vind...en ben ook niet bang om er op uitgekeken te raken aangezien ik wel echt iets wat met geloof te maken heb en daar raak ik niet op uitgekeken!

Ik denk dat christelijke tattoeerders niet bestaan. Er zijn vast wel 'tattoeeerders' die een christelijk symbool kunnen zetten en als je een beetje een hygiënische tattoeeerder uitzoekt dan kan het toch nooit kwaad?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet het ook nog steeds niet ik mag waarschijnlijk niet eens van me ouders een tattoo maarja ik ben zelf ook nog neit zeker of ik er een wil ik kan zo ook wel van me geloof getuigen.

Dat vind ik eigelijk nog meer een uitdaging.

ik weet vanmezelf dat ik het ook voor de stoerheid zou doen en dat is geen goede reden.

Ik vind het erg mooi maar ik zelf heb er geen reden voor.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:42:45 schreef maaike het volgende:

Zit er nu ook al een tijdje over te denken om een tatoeage te laten zetten. Ik weet nog niet precies wat maar wil wel graag iets met mijn geloof doen daarin zeg maar...

Maar goed ik wou dus vragen of iemand hier weet of er ook christelijke tattoeerders (noem je die mensen eigenlijk zo
verbaasd.gif
) en zo ja waar? Ik wil em nl niet door de eerste de beste tattoo bob ofzo laten zetten...

Overigens ben ik er ook nog over aan het bidden maar heb niet echt het idee dat God het echt een probleem vind...en ben ook niet bang om er op uitgekeken te raken aangezien ik wel echt iets wat met geloof te maken heb en daar raak ik niet op uitgekeken!

Waarom per se een christelijke tattooman zoeken? Als ze maar bereid zijn om de tattoo die jij wilt te zetten, mag die man/vrouw toch zo duivels zijn als de duivel zelf?

Jij haalt je eten ook in de christelijke supermarkt en tankt bij het christelijke tankstation?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van het laten plaatsen van een tattoo krijg je vroeg of laat vrijwel zeker spijt. Ik ken behoorlijk wat mensen die een tattoo hebben, welke ze soms in een opwelling hebben laten plaatsen, maar meestal toch heel bewust en "gewild", echter...ze hebben er bijna allemaal spijt van.

Dus...denk héél goed na voor je besluit tot het laten plaatsen van een tattoo

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid