Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik ga 24 augustus m'n tattoo laten zetten widegrin.gif

M'n broer is bezig met het ontwerp.. Het worden hebreeuwse tekens. Welke zijn nog niet helemaal duidelijk omdat het mooi bij elkaar moet passen en natuurlijk iets moois moet zeggen smile.gif

Hij komt op de binnenkant van m'n enkel.. Pijnlijk, dat wel.. maar ik heb er ontzettend veel zin in widegrin.gif Ik zit al jaren naar de perfecte tatoo (voor mij dan) te zoeken.. En nu gaat m'n broer em ontwerpen! Hij kan zo prachtig tekenen yes.gif hij heeft zn eigen tattoo ook ontworpen: Een Jezus, maar dan in tribal vorm.. Heel mooi! Zal es vragen of ik een foto mag plaatsen smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 301
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

ik heb zelf ook 1 tattoo,maar vind het jammer nu ik bekeerd ben

verdiep je in het `tattoo wereldje` waar het is beginnen,en waarom?

Ik had in het verleden er over gehoord; dat het ter bescherming diende tegen geesten.dus ik zou zeggen,doorzoek het.persoonlijk ben ik er geen voorstander van nadat je de Heer hebt leren kennen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...

het idee is

de ster stelt het leven voor

je staat zelf in de ster en elke uiteinde van een punt is iemand in je leven. de een wat verderweg dan de ander

officieel hoort de tatoe half op de schouder waardoor de punten ook nog de diepte punten (half op de arm) en de hoogte punten (half op de schouder) voorstellen.

voor de rest heeft de ster ook nog iets wiskundig en symetrisch

bepaalde punten kunnen verbonden worden en zo. weet het ook niet heleem meer precies

het is een ontwerp van Corine's stief moeder.

ik vond het altijd al een mooie gedachte ook op mn eigen leven betrokken.

vanmiddag gingen we alleen maar voor een prijs indicatie. maar gezien we direct terecht konden hebben ze de stap maar genomen.


Samengevoegd:

het originele

P010208_2220.jpg


Samengevoegd:

en Corine's vader

th_IMGP1160.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Quote:

In de landen van de Hoorn van Afrika hebben de vrouwen op het voorhoofd het Kruis als tattoo.De Kopten een tatto kruisje op de pols bij de slagader,dus wat zou er mis met tattoos zijn,een Christelijke getuigenis op het lijf is al zo een CREDO.

Ja klopt, ik zit eraan te denken om de tekst van Opwekking 512 op mijn rug te tattoeëren. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:

Er staat nergens in de bijbel dat je geen tattoo en of piercings mag,dus waarom niet?

Of toch?

Leviticus 19:28

Wanneer je een dode te betreuren hebt, scheer dan het haar aan je slapen niet weg en knip geen stukken uit je baard, kerf geen tekens in je lichaam en breng geen tatoeages aan. Ik ben de HEER.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid