Spring naar bijdragen

Roken. Kan dat?


Rook jij?  

1 lid heeft gestemd

  1. 1. Rook jij?

    • Ja
      52
    • Nee
      133
    • Heel soms
      27


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 517
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

net zoveel als dat jehovah getuigen zeggen dat je niet mag roken,

ik zie dit als een persoonlijke keuze, niet als iets wat een kerk of gemeenschap vor haar leden moet/mag bepalen..

hier bij laat ik erbuiten of het een slechte of goede keus is..

ik vind dit er dus net zoveel mee te maken als jehova`s zeggen dat je niet mag roken, ik zal het de volgende keer duidelijker roberen neer te zetten.

het was geen handige uitspraak van mij misschien maar ik moet nog een beetje leren forummen

groeten niels

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:45:28 schreef Live for Him het volgende:

Ik rook mn laatste pakje op en dan stop ik
mondhouden.gif

Je bent alvast te prijzen!

Toen ik stopte heb ik mijn laatste pakje kapotgeknepen!

veel goede moed toegewenst!

Aimé

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 7 months later...

Quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:43:41 schreef Ka het volgende:

Ik ben nu 10 dagen gestopt, maar ik begin het weer moeilijk te krijgen. Kan iemand snel iets bemoedigends zeggen?

Dat tien dagen respect verdient! party.gifparty.gifparty.gif

Ga door, der moet toch wel ergens een gevoel van euforie zitten in je?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:55:02 schreef Ka het volgende:

Euforie? Als ik een sigaret opsteek, dàn komt er euforie! Maar bedankt, ik heb al iets minder zin in!

Ach ik zie het zo, als je nu eentje opsteekt heb je even euforie, daarna waarschijnlijk toch weer een rotgevoel omdat je weer bent begonnen. Als je doorbijt komt dat euforische gevoel van het volhouden vanzelf wel smile.gif

Je houd het in ieder geval langer vol dan mensen die ik ken!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb eens in een preek gehoord: Ds: van roken ga je niet naar de hel.... (40% van de zaal slaakt een zucht van verlichting) Ds vervolgt: Je ruikt alleen wel alsof je er net vandaan komt... rofl.gifrofl.gifrofl.gif

Moraal van dit verhaal? Roken is heel erg slecht, maar niet slechter dan andere zonden/verkeerde/ongezonde gewoontes....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:15:24 schreef Mr. Emilio het volgende:

Heb eens in een preek gehoord:
Ds:
van roken ga je niet naar de hel....
(40% van de zaal slaakt een zucht van verlichting) Ds vervolgt:
Je ruikt alleen wel alsof je er net vandaan komt...
rofl.gifrofl.gifrofl.gif

Moraal van dit verhaal? Roken is heel erg slecht, maar niet slechter dan andere zonden/verkeerde/ongezonde gewoontes....

Hehehe, die ga ik wel onthouden denk ik. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik rook lekker mijn pijp, mijn sigaar, mijn zware Javaan (uut Grönnen) en het bevalt mij prima. Zolang ik maar héél weinig rook, alleen 's avonds, en alleen in bepaalde kamers van het huis. Want ik ben een tevreden roker; alles met mate. Bovendien; gerookt vlees blijft langer goed. rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:53:42 schreef *nath* het volgende:

Ik wilde stoppen met roken, heb het ook geprobeerd, maar het is WEER neit gelukt. Maar ik blijf het proberen!

Je hoeft toch niet alles te kunnen om tevreden te zijn? Ik wil niet eens stoppen met roken. Ik ben een echte doorzetter; ik wíl roken!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik snap niet dat rokers niet overgaan op pruimtabak. Je mag bijna nergens meer roken omdat andere mensen er last van hebben, maar als je pruimt heeft niemand er last van.

Zelf ben ik nooit begonnen met roken, dus hoef ook niet te stoppen net als weg2. Wel rook ik af en toe een sigaar.

Admod note: Banner verwijderd. Zoals je weet is SPAM niet toegestaan. Niet meer doen dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid