Spring naar bijdragen

Credible was offline


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei sjako:

De meeste zullen het wel gemerkt hebben, Credible was offline. We hebben ons best gedaan Credible weer online te krijgen. We weten nog steeds niet precies de oorzaak, maar blijkbaar was er een betalingsproblemen bij de provider. Maar voor nu is het probleem opgelost. 

Klaarblijkelijk komt het uiteindelijk weer op platte aardse afspraken neer :-) 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is het misschien een idee om zulke dingen te melden op het Twitter-account dat Credible.nl nog steeds heeft? Nu is dat account al heel lang inactief, maar het kan natuurlijk nog altijd voor dit soort dingen (alsnog) gebruikt worden. Zo weten users sneller wat er gaande is, dat het bijvoorbeeld niet aan hun internetverbinding of browser ligt, en kun je ze op de hoogte houden van belangrijke ontwikkelingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Robert Frans:

Is het misschien een idee om zulke dingen te melden op het Twitter-account dat Credible.nl nog steeds heeft? Nu is dat account al heel lang inactief, maar het kan natuurlijk nog altijd voor dit soort dingen (alsnog) gebruikt worden. Zo weten users sneller wat er gaande is, dat het bijvoorbeeld niet aan hun internetverbinding of browser ligt, en kun je ze op de hoogte houden van belangrijke ontwikkelingen.

Ja, ik vind dat een goed idee. Ik zal het gaan overleggen met @Trajecto.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
1 uur geleden zei Peter79:

Ik zie nu dat Prob een ban heeft, terwijl hij eerer heeft aangegeven dat hij HJW niet meer kon gebruiken en hij geen reactie kreeg op zijn verzoek het account weer te openen. Nu er zo rigide wordt gemodereerd, houdt het voor mij (voorlopig?) ook op. Adieu!

Hallo Peter79,

 

ik heb even een ander topic geopend (ik ben Prob/HJW). Ik heb GEEN permanente ban in het verleden gekregen, maar heb zelf gevraagd mijn account dicht te zetten.

Dat is wel even iets anders. Op onheuse gronden heb ik nu dus een permanente ban gekregen. Het ga je goed, je was een prettige gesprekspartner, we waren het alleen niet eens......

bewerkt door Pjootr
Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Pjootr:

ik heb even een ander topic geopend (ik ben Prob/HJW). Ik heb GEEN permanente ban in het verleden gekregen, maar heb zelf gevraagd mijn account dicht te zetten.

Hallo HJW, 

dat was inderdaad ook wat ik heb kunnen vinden. Wat Sjako zegt, is verifieerbar onjuist.

17 minuten geleden zei Pjootr:

Dat is wel even iets anders. Op onheuse gronden heb ik nu dus een permanente ban gekregen. Het ga je goed, je was een prettige gesprekspartner, we waren het alleen niet eens......

Het is jammer dat ons gesprek voortijdig wordt afgebroken. We zouden emailadressen kunnen uitwisselen, pb me dan. Anders: het ga je goed!

Link naar bericht
Deel via andere websites


 

Citaat

 

Uitsluiten van meedoen op het forum op eigen verzoek.

Trajecto, 29 oktober 2018

 

Het klopt dat HJW op eigen verzoek sinds toen niet meer mee kan doen. We hebben inmiddels gemerkt dat dat zo'n blokkering niet door ons weer op te heffen is.

Eigenaar @Rommel zal dat vermoedelijk wel kunnen maar hij is helaas onbereikbaar.

Op Geloofsgesprek kan ik in zo'n geval wel weer het account actief maken en vermoedelijk heb ik indertijd gedacht dat ik dat hier ook kon, maar helaas kan ik dat niet.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Trajecto:


 

Het klopt dat HJW op eigen verzoek sinds toen niet meer mee kan doen. We hebben inmiddels gemerkt dat dat zo'n blokkering niet door ons weer op te heffen is.

Eigenaar @Rommel zal dat vermoedelijk wel kunnen maar hij is helaas onbereikbaar.

Op Geloofsgesprek kan ik in zo'n geval wel weer het account actief maken en vermoedelijk heb ik indertijd gedacht dat ik dat hier ook kon, maar helaas kan ik dat niet.

 

Heeft rommel geen Facebook of zo waarop iemand hem kan bereiken?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid