Spring naar bijdragen

Credible was offline


Aanbevolen berichten

37 minuten geleden zei Piebe:

Het berust kennelijk op een misverstand, allemaal vertrekken is niet nodig maar wees gegroet!

Niet vertrekken.....weggestuurd worden, dat is heel wat anders. En dan deels ook nog op onheuse gronden. Er is wel veel meer aan de hand dan een "misverstand".

bewerkt door Pjootr
Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei 010:

Heeft rommel geen Facebook of zo waarop iemand hem kan bereiken?

Ja, dat heeft hij. En al staat daar volgens mij ook niet iets dat recent is, iemand die het wil proberen kan van mij de info voor zijn Facebookaccount krijgen.

16 minuten geleden zei Pjootr:

Niet vertrekken.....weggestuurd worden, dat is heel wat anders. En dan deels ook nog op onheuse gronden. Er is wel veel meer aan de hand dan een "misverstand".

Stuur Sjako een verzoek om weer toegelaten te worden onder nieuwe naam. Inderdaad was je geblokt op eigen verzoekt. Omdat dat helaas hier niet door een moderator op te heffen is en de eigenaar niet te bereiken is, is toelaten onder nieuwe naam iets wat al eens gedaan is. Omdat Sjako tegenwoordig de zaken hier modereert en ik me grotendeels teruggetrokken op de achtergrond houd en me er nauwelijks mee bemoei, kun je het beste vragen aan Sjako je nu onder nieuwe naam wel te accepteren en bekend te maken dat HJW voortaan Pjootr heet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Piebe:

Het berust kennelijk op een misverstand, allemaal vertrekken is niet nodig maar wees gegroet!

Ben ik dan voor de laatste keer. Zoals ik al zei: er is meer aan de hand dan een misverstand.

Als dat zo was geweest, dan had Sjako dat aangegeven en had hij het teruggedraaid. Dat is wat een gewoon, normaal mens zou doen. Maar Sjako niet. Die gooit er nog een schepje bovenop. Dit noemen we nu kwaadaardig, oftewel: afwezigheid van het goede.

Ik wens jullie veel plezier hier verder.

bewerkt door Pjootr5
Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Peter79:

Ik zie nu dat Prob een ban heeft, terwijl hij eerder heeft aangegeven dat hij HJW niet meer kon gebruiken en hij geen reactie kreeg op zijn verzoek het account weer te openen. Nu er zo rigide wordt gemodereerd, houdt het voor mij (voorlopig?) ook op. Adieu!

He Peter verdorie nou dat weer. 😟

Nou dan sluit ik me bij jullie aan, 

 

15 uur geleden zei Peter79:

Hallo HJW, 

dat was inderdaad ook wat ik heb kunnen vinden. Wat Sjako zegt, is verifieerbar onjuist.

Het is jammer dat ons gesprek voortijdig wordt afgebroken. We zouden emailadressen kunnen uitwisselen, pb me dan. Anders: het ga je goed!

 

Hi Peter, 

Hebben jullie nog contact gegevens kunnen uitwisselen ? 

Ik weet dat HJW niet op GG wil vanwege Bonjour, dus daar heeft ie geen actief account meer. Mocht je nog mailadressen willen uitwisselen dan kan ik hem even appen. 

 

@sjako: aangezien HJW op eigen verzoek was uitgeschreven... kun je hem toch weer toelaten met een kloon als opnieuw activeren niet lukt.  

 

 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Peter79:

Is gelukt. Ik wacht nog even op het rechtzetten van het misverstand. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.

😘

 

Ik kijk nergens meer van op.. ook niet als jij nu geband wordt omdat je dit schrijft. Of ik nu.. ellke keer als ik denk dat het niet gekker kan.. kan het toch. 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Petra.:

😘

 

Ik kijk nergens meer van op.. ook niet als jij nu geband wordt omdat je dit schrijft. Of ik nu.. ellke keer als ik denk dat het niet gekker kan.. kan het toch. 

 

 

Weer zo'n post die nergens op slaat. Ga gewoon weg als het je hier niet bevalt. 

3 minuten geleden zei Peter79:

Poetinstijl ...

Het ga je goed, Hermanos.

Dankjewel broeder. Het ga je goed. We hebben allemaal nog veel te leren. Omgangsvormen zijn ons vreemd zodra er emotie in het spel is. Komt wel goed. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Petra.:

aangezien HJW op eigen verzoek was uitgeschreven... kun je hem toch weer toelaten met een kloon als opnieuw activeren niet lukt.  

 

Op eigen verzoek een permanente ban aanvragen is een permanente ban. Je kan dan niet met een andere naam terugkomen, vooral niet als je de boel op stelten komt zetten. Hij had eerst een aanvraag moeten doen. Niet sneaky terugkomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei sjako:

Op eigen verzoek een permanente ban aanvragen is een permanente ban. Je kan dan niet met een andere naam terugkomen, vooral niet als je de boel op stelten komt zetten. Hij had eerst een aanvraag moeten doen. Niet sneaky terugkomen.

Hij heeft een aanvraag gedaan, maar ontving geen reactie. Je zou daar begrip voor moeten hebben, want de site functioneert niet naar behoren door de afwezigheid van Rommel.

zie

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Peter79:

Hij heeft een aanvraag gedaan, maar ontving geen reactie. Je zou daar begrip voor moeten hebben, want de site functioneert niet naar behoren door de afwezigheid van Rommel.

Hij moet een pb sturen naar mij. Ik ben op dit moment de enige actieve moderator hier. Verre van ideale situatie, maar ik laat de boel hier niet uit de hand lopen. Dat gezeur over de moderatie begint me overigens me wel de keel uit te hangen. Vergeet niet dat zonder moderatie hier geen forum meer is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei sjako:

Hij moet een pb sturen naar mij. Ik ben op dit moment de enige actieve moderator hier. Verre van ideale situatie, maar ik laat de boel hier niet uit de hand lopen. Dat gezeur over de moderatie begint me overigens me wel de keel uit te hangen. Vergeet niet dat zonder moderatie hier geen forum meer is.

Zonder account kon hij de pb niet sturen. En toen hij de nieuwe account heeft aangemaakt, heeft hij verzuimd jou een pb te sturen. Wat zegt het reglement over deze situatie? Wat is rechtvaardig?

2 uur geleden zei Peter79:

Poetinstijl ...

Het ga je goed, Hermanos.

mod sjako. Dit is een belediging. Krijg je strafpunt voor. Jij wilt anargie op deze site. Dat gaat niet gebeuren.

Wie is er beledigd? Ik wens Hermanos het goede toe, maar ik wijs zijn stijl af.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Peter79:

Zonder account kon hij de pb niet sturen. En toen hij de nieuwe account heeft aangemaakt, heeft hij verzuimd jou een pb te sturen. Wat zegt het reglement over deze situatie? Wat is rechtvaardig?

Mijn antwoord was toch NEE geweest. HJW is een onruststoker. Het forum draait nu weer redelijk goed en ik laat niet toe dat dit verpest wordt door een paar lieden die zich niet aan de regels willen houden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei sjako:

Mijn antwoord was toch NEE geweest. HJW is een onruststoker. Het forum draait nu weer redelijk goed en ik laat niet toe dat dit verpest wordt door een paar lieden die zich niet aan de regels willen houden. 

Ik begrijp dat je bij je beslissing blijft. Dan hoop ik voor je dat Rommel je forum blijft ondersteunen. Doeg!

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei sjako:

Als iemand vraagt om een permanente ban dan is die permanent. Lijkt me logisch. Het is geen duiventil.

Ik denk dat het woord 'permanente ban' voor veel users echter een (te) punitieve betekenis heeft. Geband of verbannen worden doe je immers niet vrijwillig, dat zit in de definitie van het woord. Net zoals je bij een vereniging niet vrijwillig geroyeerd kan worden. Er wordt dan afgekondigd dat je 'hebt bedankt voor het lidmaatschap.'
Mijns inziens is het bij een vrijwillig vertrek beter om het precies dát te noemen, of dat diegene vrijwillig diens account heeft laten blokkeren. Dat wordt/werd normaliter ook gedaan in het betreffende afkondigingstopic. Het is maar een klein detail, maar qua toon kan dat wel een verschil maken en ook bepalend zijn voor de goede naam van de vertrokken user.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-8-2022 om 10:11 zei Thinkfree:

Zal met het jaarlijkse overmaken van het geld te maken hebben denk ik, de site is dacht ik eerder rond september offline gegaan.

Hangt dus van Rommel af.

Er is rond december weer betaald, althans toen kwam het forum weer in de lucht, dus als dat voor een jaar was zou de down-time pas rond december te verwachten zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid