sjako 699 Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 De meeste zullen het wel gemerkt hebben, Credible was offline. We hebben ons best gedaan Credible weer online te krijgen. We weten nog steeds niet precies de oorzaak, maar blijkbaar was er een betalingsproblemen bij de provider. Maar voor nu is het probleem opgelost. Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 2 uur geleden zei sjako: De meeste zullen het wel gemerkt hebben, Credible was offline. We hebben ons best gedaan Credible weer online te krijgen. We weten nog steeds niet precies de oorzaak, maar blijkbaar was er een betalingsproblemen bij de provider. Maar voor nu is het probleem opgelost. Klaarblijkelijk komt het uiteindelijk weer op platte aardse afspraken neer Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 15 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 1 uur geleden zei Mullog: Klaarblijkelijk komt het uiteindelijk weer op platte aardse afspraken neer We zijn in ieder geval weer in de lucht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 Daar ben ik blij mee😘 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 15 december 2020 Rapport Share Geplaatst 15 december 2020 Is het misschien een idee om zulke dingen te melden op het Twitter-account dat Credible.nl nog steeds heeft? Nu is dat account al heel lang inactief, maar het kan natuurlijk nog altijd voor dit soort dingen (alsnog) gebruikt worden. Zo weten users sneller wat er gaande is, dat het bijvoorbeeld niet aan hun internetverbinding of browser ligt, en kun je ze op de hoogte houden van belangrijke ontwikkelingen. Progton en Lobke reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 16 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2020 17 uur geleden zei Robert Frans: Is het misschien een idee om zulke dingen te melden op het Twitter-account dat Credible.nl nog steeds heeft? Nu is dat account al heel lang inactief, maar het kan natuurlijk nog altijd voor dit soort dingen (alsnog) gebruikt worden. Zo weten users sneller wat er gaande is, dat het bijvoorbeeld niet aan hun internetverbinding of browser ligt, en kun je ze op de hoogte houden van belangrijke ontwikkelingen. Ja, ik vind dat een goed idee. Ik zal het gaan overleggen met @Trajecto. Robert Frans reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 9 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2022 Helaas was Credible.nl weer enige tijd offline. Maar we zijn er gelukkig weer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
010 80 Geplaatst 9 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2022 10 minuten geleden zei sjako: Helaas was Credible.nl weer enige tijd offline. Maar we zijn er gelukkig weer. Wat ging er mis? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 9 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2022 12 minuten geleden zei 010: Wat ging er mis? Dat zal wel een onbeantwoorde vraag blijven. Toch heeft het wel iets bijbels vind ik. Je weet niet wanneer. Willempie reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 9 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2022 19 minuten geleden zei 010: Wat ging er mis? Kweenie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 9 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2022 Ik begrijp dat deze forum software niet gratis is. Dus @Rommelheeft toch gecontinueerd. Mysterieus bewonderenswaardig! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 10 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 12 uur geleden zei 010: Wat ging er mis? Ii heb het idee dat de software ietwat instabiel is. Ik denk dat de software regelmatig geüpdatet wordt en dat de provider daar wat moeite mee heeft. Maar we zijn er weer gelukkig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
010 80 Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 16 uur geleden zei Hermanos2: Ik begrijp dat deze forum software niet gratis is. Dus @Rommelheeft toch gecontinueerd. Mysterieus bewonderenswaardig! Is rommel weer in beeld? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 18 minuten geleden zei 010: Is rommel weer in beeld? Volgens mij niet. Ik heb hem trouwens nooit gesproken hier. Ken hem alleen van horen zeggen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 1 uur geleden zei Hermanos2: Volgens mij niet. Ik heb hem trouwens nooit gesproken hier. Ken hem alleen van horen zeggen. Ik heb hem nog wel meegemaakt en ik mis hem. Geen idee waarom hij zich teruggetrokken heeft. Moge God hem zegenen. Hermanos2 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Onze Lieven Heer werkt in mysterieuze wegen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 527 Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Ik kan het mis hebben, maar waarschijnlijk gaat credible binnenkort weer offline een tijdje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
010 80 Geplaatst 13 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 17 uur geleden zei Thinkfree: Ik kan het mis hebben, maar waarschijnlijk gaat credible binnenkort weer offline een tijdje. Hoe dat zo? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 527 Geplaatst 13 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 2 uur geleden zei 010: Hoe dat zo? Zal met het jaarlijkse overmaken van het geld te maken hebben denk ik, de site is dacht ik eerder rond september offline gegaan. Hangt dus van Rommel af. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Peter79 286 Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Ik zie nu dat Prob een ban heeft, terwijl hij eerer heeft aangegeven dat hij HJW niet meer kon gebruiken en hij geen reactie kreeg op zijn verzoek het account weer te openen. Nu er zo rigide wordt gemodereerd, houdt het voor mij (voorlopig?) ook op. Adieu! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pjootr 3 Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Peter79: Ik zie nu dat Prob een ban heeft, terwijl hij eerer heeft aangegeven dat hij HJW niet meer kon gebruiken en hij geen reactie kreeg op zijn verzoek het account weer te openen. Nu er zo rigide wordt gemodereerd, houdt het voor mij (voorlopig?) ook op. Adieu! Hallo Peter79, ik heb even een ander topic geopend (ik ben Prob/HJW). Ik heb GEEN permanente ban in het verleden gekregen, maar heb zelf gevraagd mijn account dicht te zetten. Dat is wel even iets anders. Op onheuse gronden heb ik nu dus een permanente ban gekregen. Het ga je goed, je was een prettige gesprekspartner, we waren het alleen niet eens...... 21 augustus 2022 bewerkt door Pjootr Dat beloof ik reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Peter79 286 Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 15 minuten geleden zei Pjootr: ik heb even een ander topic geopend (ik ben Prob/HJW). Ik heb GEEN permanente ban in het verleden gekregen, maar heb zelf gevraagd mijn account dicht te zetten. Hallo HJW, dat was inderdaad ook wat ik heb kunnen vinden. Wat Sjako zegt, is verifieerbar onjuist. 17 minuten geleden zei Pjootr: Dat is wel even iets anders. Op onheuse gronden heb ik nu dus een permanente ban gekregen. Het ga je goed, je was een prettige gesprekspartner, we waren het alleen niet eens...... Het is jammer dat ons gesprek voortijdig wordt afgebroken. We zouden emailadressen kunnen uitwisselen, pb me dan. Anders: het ga je goed! Petra. reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Het berust kennelijk op een misverstand, allemaal vertrekken is niet nodig maar wees gegroet! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Citaat Uitsluiten van meedoen op het forum op eigen verzoek. Trajecto, 29 oktober 2018 Het klopt dat HJW op eigen verzoek sinds toen niet meer mee kan doen. We hebben inmiddels gemerkt dat dat zo'n blokkering niet door ons weer op te heffen is. Eigenaar @Rommel zal dat vermoedelijk wel kunnen maar hij is helaas onbereikbaar. Op Geloofsgesprek kan ik in zo'n geval wel weer het account actief maken en vermoedelijk heb ik indertijd gedacht dat ik dat hier ook kon, maar helaas kan ik dat niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
010 80 Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 7 minuten geleden zei Trajecto: Het klopt dat HJW op eigen verzoek sinds toen niet meer mee kan doen. We hebben inmiddels gemerkt dat dat zo'n blokkering niet door ons weer op te heffen is. Eigenaar @Rommel zal dat vermoedelijk wel kunnen maar hij is helaas onbereikbaar. Op Geloofsgesprek kan ik in zo'n geval wel weer het account actief maken en vermoedelijk heb ik indertijd gedacht dat ik dat hier ook kon, maar helaas kan ik dat niet. Heeft rommel geen Facebook of zo waarop iemand hem kan bereiken? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten