Spring naar bijdragen

2de coronagolf op komst


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog een predikant die de plandemic tot in detail benadert. Nederlands ondertitteld. @antoon Hoor ook eens wat hij toe te voegen heeft aan de Daniël profetieën.  De globalistische Kabal ontm

Maart: 63.163 testen – 12.714 positief (20,13%) April: 175.509 testen – 30.808 positief (17,55%) Mei: 124.195 testen – 6.626 positief (5,34%) Juni: 251.956 testen – 3.335 positief (1,32%) Juli

Deze Spaanse arts wat een (h)eerlijke vent.  

Posted Images

De gekkies in deze panelen zijn vermoedelijk (40-)50 plus. Ze hebben nooit geleerd om met massamedia om te gaan, zijn niet hoog opgeleid, en vliegen dus totaal uit de bocht nu ze ongebreidelde toegang tot van alles hebben. Ze geloven altijd de meest gekke dingen. Intussen vergeten ze dat ze de meest verwende generatie ooit zijn, en dat ze nu veel te veel macht hebben, en ondertussen de samenleving verzieken met hun narcistische aanwezigheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Desid:

De gekkies in deze panelen zijn vermoedelijk (40-)50 plus. Ze hebben nooit geleerd om met massamedia om te gaan, zijn niet hoog opgeleid, en vliegen dus totaal uit de bocht nu ze ongebreidelde toegang tot van alles hebben. Ze geloven altijd de meest gekke dingen. Intussen vergeten ze dat ze de meest verwende generatie ooit zijn, en dat ze nu veel te veel macht hebben, en ondertussen de samenleving verzieken met hun narcistische aanwezigheid.

Dat zou kunnen, de tijd zal het leren hoe het nu werkelijk was/is, maar als ik moet kiezen gaat mijn krediet op dit moment merendeel naar de zgn. gekkies

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei antoon:

https://wakkermens.info/corona-en-samenleving/

Een aanbevelenswaardige site vind ik.

Dat die maatregelen maandenlang gehandhaafd blijven, klopt echter al lang niet meer en is naar het oordeel van veel juristen misdadig, omdat onze grondrechten en vrijheden worden ingeperkt zonder dat daar een gegronde reden voor bestaat.

Over grondrechten is veel gesproken, ook ik heb kanttekeningen bij de mening dat het ontnomen is, toch vind ik dat er voor alles een gegronde reden moet zijn  en die vind ik niet zo hard bewezen  in het mondkapjes gebod

Zelfs de Christen Unie papegaait domweg het RIVM na.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Desid:

De gekkies in deze panelen zijn vermoedelijk (40-)50 plus. Ze hebben nooit geleerd om met massamedia om te gaan, zijn niet hoog opgeleid, en vliegen dus totaal uit de bocht nu ze ongebreidelde toegang tot van alles hebben. Ze geloven altijd de meest gekke dingen. Intussen vergeten ze dat ze de meest verwende generatie ooit zijn, en dat ze nu veel te veel macht hebben, en ondertussen de samenleving verzieken met hun narcistische aanwezigheid.

?

Heb je de video 'Fraude' gezien Desid? Wat vind je van de 30 plus boodschap van deze moleculair medisch analist?

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei thom:
5 uur geleden zei Desid:

De gekkies in deze panelen zijn vermoedelijk (40-)50 plus. Ze hebben nooit geleerd om met massamedia om te gaan, zijn niet hoog opgeleid, en vliegen dus totaal uit de bocht nu ze ongebreidelde toegang tot van alles hebben. Ze geloven altijd de meest gekke dingen. Intussen vergeten ze dat ze de meest verwende generatie ooit zijn, en dat ze nu veel te veel macht hebben, en ondertussen de samenleving verzieken met hun narcistische aanwezigheid.

?

Heb je de video 'Fraude' gezien Desid? Wat vind je van de 30 plus boodschap van deze moleculair medisch analist?

 

Het lijkt er meer op, dat Desid zichzelf voor gekkie zet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei thom:

Het lijkt er meer op, dat Desid zichzelf voor gekkie zet.

Nee hoor, ik zie meteen dat de mevrouw uit het filmpje een beetje doorslaat. Enig onderzoek leert dat ze autist is, en ook een hang heeft naar gnosis en New Age. Een prima recept om de afslag richting gekkieland te nemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Desid:

Nee hoor, ik zie meteen dat de mevrouw uit het filmpje een beetje doorslaat. Enig onderzoek leert dat ze autist is, en ook een hang heeft naar gnosis en New Age. Een prima recept om de afslag richting gekkieland te nemen.

Hieruit blijkt slechts dat jij geen kaas hebt gegeten van wetenschap bedrijven of al zo ver van wetenschappelijke objectiviteit verwijderd bent dat je de leugen al niet meer van de waarheid onderscheiden kunt. 

 Die persoonlijke uithalen van je zijn ver beneden peil. Laat niemand van de christenen zich laten verleiden tot jouw niveau af te dalen en zo de olie te verspillen.

bewerkt door Chris Walters
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Chris Walters:
23 minuten geleden zei Desid:

Nee hoor, ik zie meteen dat de mevrouw uit het filmpje een beetje doorslaat. Enig onderzoek leert dat ze autist is, en ook een hang heeft naar gnosis en New Age. Een prima recept om de afslag richting gekkieland te nemen.

Hieruit blijkt slechts dat jij geen kaas hebt gegeten van wetenschap bedrijven of al zo ver van wetenschappelijke objectiviteit verwijderd bent dat je de leugen al niet meer van de waarheid onderscheiden kunt. 

 Die persoonlijke uithalen van je zijn ver beneden peil. Laat niemand van de christenen zich laten verleiden tot jouw niveau af te dalen en zo de olie te verspillen.

Ach ook een beetje de humor ervan inzien, begrijp mij goed ik lach niemand uit, de show in zijn geheel vind ik humor, ik vind de woorden van Desid passen in een wetenschappelijk moddergevecht en ik zit lekker in een luie stoel gade te slaan

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei antoon:

Ach ook een beetje de humor ervan inzien, begrijp mij goed ik lach niemand uit, de show in zijn geheel vind ik humor, ik vind de woorden van Desid passen in een wetenschappelijk moddergevecht en ik zit lekker in een luie stoel gade te slaan

Wetenschappelijk moddergevecht?

Persoonlijke intellectuele angst is het. :-)  Niet verder kunnen en durven kijken dan de haar gegeven regeltjes.

Dan richt men zich dus op de persoon.

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei thom:

Dapper wijf, met verstand van zaken en een juiste blik op wat het volk overkomt.

Dat dapper wijf Merel Boogaard, zit op LinkedIn en is medisch analist bij Leiden Univerity Medical Center. Ik begrijp niet goed waarom ze zichzelf moleculair analist noemt vals op LinkedIn schrijft dat ze medisch analist is.  Ze is HBO opgeleid in biologie en medisch laboratorium onderzoek en in tuin- en landschapsinrichting. Dat laatste omdat ze dat leuk vind, denk ik. 

Ze werk vanaf circa 2004 als medisch analiste. Ongetwijfeld zal ze er veel vanaf weten.  Maar haar onderbouwing over het frauduleus zijn van de test vind ik nogal mager.Ik had graag uitleg gehad waarom de test niet goed is maar die komt niet.en dan heeft Merel voor mij net niet genoeg autoriteit om geloofwaardig te zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit vind ik over haar o.a.

MEREL BOOGAARD
“Geen 2de golf, wel datazwendel”, zegt moleculair analist Merel Boogaard
Merel Boogaard is moleculair analist in een academisch ziekenhuis in Nederland. Zij heeft 15 jaar ervaring met PCR testen. Zij heeft PCR tests opgezet, uitgevoerd en mede gevalideerd, waaronder heel lastige. Zij zag direct de praktische en technische moeilijkheden van het testen van COVID-19 met een PCR test. In eerste instantie hield zij die twijfel voor zich, totdat er verhalen naar buiten begonnen te komen dat die test niet goed werkte.
Toen heeft zij contact opgenomen met Viruswaarheid met de vraag hoe zij daar in stonden. Zij werd uitgenodigd om deel te nemen aan een team van labmensen en is zich erin gaan verdiepen. Zij constateerde dat er weinig klopt van de PCR test. Er komt daarover binnenkort nog een rapport naar buiten. Kort gezegd dient een PCR test als voorbewerking voor vervolgonderzoek waar de uiteindelijke uitslag op gedaan wordt, en dat gebeurt nu niet. De uitslag wordt via de teststraten van de GGD direct op de PCR test gedaan en dat is een schandalige gang van zaken.
‘Analisten van Nederland, regering van Nederland, het RIVM, de GGD, ik sta hier om mij verontwaardiging en oprechte boosheid uit te spreken over het gebruik van een frauduleuze PCR test voor de diagnostiek van COVID-19. Deze test is slecht opgezet en geeft geen betrouwbaar testresultaat. Deze test geeft positieve resultaten waar zij er niet zijn en negatieve resultaten waar het SARS-CoV-2 virus er wel is, maar niet gedetecteerd wordt.

https://r.search.yahoo.com/_ylt=AwrJO1WoLklfpYEAnxafKgx.;_ylu=X3oDMTByaW11dnNvBGNvbG8DaXIyBHBvcwMxBHZ0aWQDBHNlYwNzcg--/RV=2/RE=1598660393/RO=10/RU=https%3a%2f%2fcorona-nuchterheid.nl%2fbronnen%2fmerel-boogaard%2f/RK=2/RS=fUQRVV6BWBdCVFsqsrLPRmqt344-

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei thom:

Dit vind ik over haar o.a.

MEREL BOOGAARD
“Geen 2de golf, wel datazwendel”, zegt moleculair analist Merel Boogaard
Merel Boogaard is moleculair analist in een academisch ziekenhuis in Nederland. Zij heeft 15 jaar ervaring met PCR testen. Zij heeft PCR tests opgezet, uitgevoerd en mede gevalideerd, waaronder heel lastige. Zij zag direct de praktische en technische moeilijkheden van het testen van COVID-19 met een PCR test. In eerste instantie hield zij die twijfel voor zich, totdat er verhalen naar buiten begonnen te komen dat die test niet goed werkte.
Toen heeft zij contact opgenomen met Viruswaarheid met de vraag hoe zij daar in stonden. Zij werd uitgenodigd om deel te nemen aan een team van labmensen en is zich erin gaan verdiepen. Zij constateerde dat er weinig klopt van de PCR test. Er komt daarover binnenkort nog een rapport naar buiten. Kort gezegd dient een PCR test als voorbewerking voor vervolgonderzoek waar de uiteindelijke uitslag op gedaan wordt, en dat gebeurt nu niet. De uitslag wordt via de teststraten van de GGD direct op de PCR test gedaan en dat is een schandalige gang van zaken.
‘Analisten van Nederland, regering van Nederland, het RIVM, de GGD, ik sta hier om mij verontwaardiging en oprechte boosheid uit te spreken over het gebruik van een frauduleuze PCR test voor de diagnostiek van COVID-19. Deze test is slecht opgezet en geeft geen betrouwbaar testresultaat. Deze test geeft positieve resultaten waar zij er niet zijn en negatieve resultaten waar het SARS-CoV-2 virus er wel is, maar niet gedetecteerd wordt.

https://r.search.yahoo.com/_ylt=AwrJO1WoLklfpYEAnxafKgx.;_ylu=X3oDMTByaW11dnNvBGNvbG8DaXIyBHBvcwMxBHZ0aWQDBHNlYwNzcg--/RV=2/RE=1598660393/RO=10/RU=https%3a%2f%2fcorona-nuchterheid.nl%2fbronnen%2fmerel-boogaard%2f/RK=2/RS=fUQRVV6BWBdCVFsqsrLPRmqt344-

Ik vind ongeveer hetzelfde. Wat ik mij dan afvraag is waarom zij met viruswaarheid opneemt en niet binnen haar medische vakbroeders de discussie begint. Wat ik mij ook afvraag is of ik iemand van de werkvloer, om het zo maar even moet noemen, eerder moet vertrouwen dan dan degene die dit inhoudelijk onderzoeken en beoordelen. En dat is niet om haar te diskwalificeren maar  er ik kan ook op een podium gaan staan en roepen dat het niet deugt. Maar daar heb ik het nog niet mee bewezen dat het zo is. Ik zou graag horen waarom ze dat vind, maar ik heb zo het gevoel dat ik dat nooit te horen ga krijgen.

En dat is ook het probleem wat ik zie met jullie, in jullie bubbels. Er komt iemand voorbij, die roept iets, en zolang het jullie bevestigd in wat jullie denken is het geweldig. En als dat niet zo is dan is het onzin. Ik zou graag iets inhoudelijks lezen wat mij zou kunnen overtuigen dat die PCR testen flauwekul zijn. Maar dan moet er met wat meer gekomen worden dan dat er fals positivies en fals negatives zijn. Want ook Merel Boogaard weet dat dit bij iedere test is. Mijn vrouw is vorig jaar positief getest op darmkanker met als consequentie dat er dan een buis met een camera je anus in gaat. Daar bleek gelukkig volstrekt niks aan de hand te zijn. Het gebeurt. 

En ik herhaal, als je in plaats van links eens een keer komt met iets wat inhoudelijk overtuigend is dan kom ik bij de club. Maar niet omdat iemand zomaar wat roept. Want als dat zo zou zijn was ik allang Jehova Getuigen geweest :-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Desid:

aha en een mevrouw zonder academische opleiding met autistische kenmerken en New-Age-ideeën is natuurlijk een toonbeeld van objectieve wetenschap. hahahah.

Beste Desid, even los van deze specifieke mevrouw: 'autistische kenmerken' an sich zijn geen reden om iemand te diskwalificeren, in mijn beleving. Autisme hoeft niet per definitie een zwaktebod te zijn. Vind jij van wel?

Link naar bericht
Deel via andere websites
57 minuten geleden zei Mullog:

Mijn vrouw is vorig jaar positief getest op darmkanker met als consequentie dat er dan een buis met een camera je anus in gaat. Daar bleek gelukkig volstrekt niks aan de hand te zijn. Het gebeurt. 

Ik heb ook al 5 keer zo'n camera in m'n darm gehad en daarbij heb ik óók platen in mijn lijf. Ik fiets ook nog eens heel hard.

Beste Mullog, dit heeft toch niets te maken met waar Merel Boogaard achterheen gaat.

 

 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei Bastiaan73:

Beste Desid, even los van deze specifieke mevrouw: 'autistische kenmerken' an sich zijn geen reden om iemand te diskwalificeren, in mijn beleving. Autisme hoeft niet per definitie een zwaktebod te zijn. Vind jij van wel?

Niet per definitie, maar het verhoogt sterk het risico op grote eenzijdigheid en eenkennigheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei thom:

Ik heb ook al 5 keer zo'n camera in m'n darm gehad en daarbij heb ik óók platen in mijn lijf. Ik fiets ook nog eens heel hard.

Beste Mullog, dit heeft toch niets te maken met waar Merel Boogaard achterheen gaat.

 

 

Het gaat niet om de camera in darmen.Het gaat er om dat testen fals positives of negatives geven. Iedere test. Er is geen enkele test in de hele wereld die geen fals positives of negatives oplevert. Als je wilt testen of iemand dood valt als hij van een flatgebouw van 10 verdiepingen springt zul je er achter komen dat er een klein percentage is die dat overleefd. Fals positives of negatives, afhankelijk van je gezichtspunt.

En waar gaar Merel Boogaard achteraan dan? Ik heb de volle 11:30 minuten uitgekeken. Ik zie iemand staan die vooral een mening heeft maar geen onderbouwing. In het begin heeft ze het nog over een rapport, maar dat is nog niet verschenen. Wanneer komt dat? Waar blijft de bijval van haar beroepsgenoten? En ik zie een groep mensen staan die in gejuich uitbarsten als ze iets zegt waarvan ze vinden dat het waar is. "Er is of komt geen tweede corona golf",  huppetee gejuich. En er is niemand die dat weet, het RIVM niet, die dat ook toegeven (dat ze het niet weten maar willen voorkomen) en Merel Boogaard niet, alhoewel ze het wel pretendeert het te weten. En al die mensen op het Malieveld horen wat ze willen horen en barsten uit in gejuich.

Ik heb die speech van Merel echt uitgeluisterd. Ik mis een hoop logica en hoor een hoop statements die niet onderbouwd worden. Zo moeilijk is dat niet. Ik vraag me oprecht af waarom jij dat niet hoort. Luister jij die speeches wel uit of is het gewoon lekker makkelijk een linkje plaatsen en over tot de orde van de dag? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei thom:

Zij constateerde dat er weinig klopt van de PCR test. Er komt daarover binnenkort nog een rapport naar buiten. Kort gezegd dient een PCR test als voorbewerking voor vervolgonderzoek waar de uiteindelijke uitslag op gedaan wordt, en dat gebeurt nu niet. De uitslag wordt via de teststraten van de GGD direct op de PCR test gedaan en dat is een schandalige gang van zaken.
‘Analisten van Nederland, regering van Nederland, het RIVM, de GGD, ik sta hier om mij verontwaardiging en oprechte boosheid uit te spreken over het gebruik van een frauduleuze PCR test voor de diagnostiek van COVID-19. Deze test is slecht opgezet en geeft geen betrouwbaar testresultaat.

https://r.search.yahoo.com/_ylt=AwrJO1WoLklfpYEAnxafKgx.;_ylu=X3oDMTByaW11dnNvBGNvbG8DaXIyBHBvcwMxBHZ0aWQDBHNlYwNzcg--/RV=2/RE=1598660393/RO=10/RU=https%3a%2f%2fcorona-nuchterheid.nl%2fbronnen%2fmerel-boogaard%2f/RK=2/RS=fUQRVV6BWBdCVFsqsrLPRmqt344-

Het lijkt mij duidelijk, er wordt een standaard gebruikelijk vervolgonderzoek overgeslagen, en aan een onbetrouwbare manier van uitslagen verzamelen gedaan.

Dat is niet de methode blijkbaar, en leidt tot ondeugdelijk testen afnemen en frauduleuze cijfers.

 

 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
Citaat

De kans op griep na een griepprik is gemiddeld 40% kleiner. Het ene jaar is het meer, het andere jaar minder. Een effectiviteit van 40% betekent dat de griepprik er bij 40 van de 100 mensen voor zorgde dat zij geen griep kregen.

https://www.rivm.nl/griep-griepprik/griepprik/werking#:~:text=De kans op griep na,griepprik beschermt dus niet 100%.

Je kan je afvragen of het bij de Corona vaccin anders, als het voor ongeveer de helft werkt

Citaat

De griepprik beschermt dus niet 100%. Maar als u toch griep krijgt, zorgt de griepprik er wel vaak voor dat u minder ernstig ziek wordt. 

 Daar zou dieper op ingegaan kunnen worden, in ieder geval is het voor mij en voor een aantal  in mijn omgeving al eerder een uitgemaakte zaak,  geen Corona vaccin en ik respecteer een ieder die het wel neemt  mijn familie misschien, en ik zal  helemaal niet gaan beweren  dat het 100 procent niet helpt.

 

Even terzijde Mullog er zijn veel duidelijke zaken aan het licht gebracht door JG. en door andere evangelische richtingen ook wel, ook zaken waarop geen toelichting gegeven kan worden omdat die er op dit moment niet is, niet denigrerend bedoelt geloof me maar een gek kan meer vragen stellen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden, dit in antwoord op je stelling enig zins offtopic  "JG worden of niet" enige mailings terug.

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites

https://viruswaarheid.nl/informeren/open-brief-aan-minister-grapperhaus/

Citaat

 

Wat ook opvalt, is dat bij de feestgangers elke angst voor het ‘killervirus’ ontbreekt. Dit terwijl u heel Nederland al zes maanden in een angstpsychose houdt. Niet alleen met doemscenario’s maar ook met bedreigingen.

U weet kennelijk, net als wij, dat de kans om getroffen te worden door dit virus ongelooflijk klein is.

Weet u het nog? Mensen die feestjes vieren, daar ga je niet mee in gesprek. Dat zijn ‘aso’s’ die snoeihard aangepakt moeten worden. Want we moeten het samen doen. Toch?

 

Citaat

“Met aso’s ga je niet in gesprek”, zei u regelmatig. Biedt daarom geen excuses aan, maar houdt de eer aan uzelf. U en de regering rest maar één ding, en dat is een onmiddellijk ontslag. Dan kan Nederland beginnen met het herstellen van de ongelooflijke menselijke, maatschappelijke en economische schade die u aangericht heeft.

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei thom:

Het lijkt mij duidelijk, er wordt een standaard gebruikelijk vervolgonderzoek overgeslagen, en aan een onbetrouwbare manier van uitslagen verzamelen gedaan.

Dat is niet de methode blijkbaar, en leidt tot ondeugdelijk testen afnemen en frauduleuze cijfers.

Mijn conclusie;

Het gesjoemel en de angstmedia over de cijfers, en het toekennen van deze cijfers aan Covid-19 is niet uit de testen op te maken.

Het zijn mogelijk gewoon griepverschijnselen. Maar de oorzaak is onbekend of wordt verzwegen, zoals reactie van het lichaam op de 5G uitrol als oorzaak.

https://r.search.yahoo.com/_ylt=AwrIQhyS8UlfNlQA4xGfKgx.;_ylu=X3oDMTByaW11dnNvBGNvbG8DaXIyBHBvcwMxBHZ0aWQDBHNlYwNzcg--/RV=2/RE=1598710290/RO=10/RU=https%3a%2f%2fcorona-nuchterheid.nl%2fnieuws%2fwaar-zijn-de-verdwenen-griepdoden%2f/RK=2/RS=hjgG5YID5NyPQS8GGuk84BvCjvE-

 

Er loopt al eeuwen een agenda, de NWO agenda, om de wereld naar de hand te willen zetten van de machten en krachten van deze wereld met 'de begeerte' als opperwezen; ook wel satan genoemd.

Wat van God los is, wil als God regeren en heersen maar mist de Liefde, het Leven en het Licht.

 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid