Spring naar bijdragen

2de coronagolf op komst


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog een predikant die de plandemic tot in detail benadert. Nederlands ondertitteld. @antoon Hoor ook eens wat hij toe te voegen heeft aan de Daniël profetieën.  De globalistische Kabal ontm

Maart: 63.163 testen – 12.714 positief (20,13%) April: 175.509 testen – 30.808 positief (17,55%) Mei: 124.195 testen – 6.626 positief (5,34%) Juni: 251.956 testen – 3.335 positief (1,32%) Juli

Deze Spaanse arts wat een (h)eerlijke vent.  

Posted Images

1 uur geleden zei thom:

En voel jij je vrij, met het verplichte mondkapje?

Nee, ik voel me daar niet vrij bij. Maar ik koester de gedachte dat ik anderen bescherm omdat ik, mocht ik het virus hebben, het door het mondkapje moeilijker zal verspreiden. 

Je noemt

1 uur geleden zei thom:

De wet is een gevaar voor de grondrechten
– de anderhalve meter-maatregel wordt vastgelegd
– Minister krijgt bevoegdheid om zonder instemming van het parlement hele bedrijfssectoren, scholen, verpleeghuizen, gebouwen, openbare plaatsen, gebieden en inrichtingen te sluiten
– De minister mag demonstraties, vergaderingen en manifestaties verbieden

Althans @Bastiaan73 heeft dat voor je gevonden. Behalve dat de wet er nog niet is wordt hier geen enkel grondrecht geschonden. Want zelfs als de minister demonstraties zou mogen gaan verbieden, waar ik niet in geloof want dat ligt nu bij de burgemeesters en ik zie dat niet gaan veranderen, dan is dit ook al vastgelegd in de grondwet, dat om veiligheidsredenen manifestaties verboden kunnen worden. Waar het om gaat is dat er een hoop mensen zijn die ieder weekeinde zo stoned als een aap en dronken als een dragonder op een festival terrein willen liggen rollen door hun eigen kots en zich aan allerlei andere uitspattingen willen overgeven. Dat is het grondrecht wat hier geschonden wordt.

En wat lever je nu eenmaal in? Er zijn honderden, zoniet duizenden, regels waar je je aan te houden hebt. Een deel van inkomen wordt in beslag genomen, je mag niet zo hard rijden als je zelf wilt, je mag geen weedplantage op je zolder, zelfs niet voor eigen gebruik, je mag niet dronken achter het stuur zitten, je moet talloze roze, blauwe en andere formulieren invullen als je iets gedaan wilt hebben (ik ben twee jaar bezig geweest een bouwvergunning te krijgen voor het bouwen van een serre op mijn eigen grond praktisch onzichtbaar voor de buren). En nu lig je te miepen over anderhalve meter? Ik ken een aantal mensen waarvan ik blij ben dat ze op anderhalve meter afstand moeten blijven. Ze hadden die maatregel voor hen al jaren geleden in moeten voeren.

Kom met iets serieus of hou erover op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei thom:

Vergiftigde cellen, die dit zogenaamde virus loslaat als zeer kleine deeltjes, kunnen wél door elektronificatie van de atmosfeer ontstaan; frequenties die het lichaam moet ondergaan en daardoor griepverschijnselen kunnen optreden.

Dit is een goed voorbeeld van een volledig inhoudsloze zin.
De delen klinken leuk maar als je ze zorgvuldig ontleed zijn ze stuk voor stuk complete onzin.
Feitelijk staat er helemaal niets.

Er staat: 
Door elektronificatie van de atmosfeer kunnen vergiftigde cellen ontstaan. 
en
Er kunnen griepverschijnselen optreden door frequenties die het lichaam ondergaat.

Ik zou zeggen: leg eens uit wat je bedoelt.
Maar dan kom je waarschijnlijk óf met een link, óf met de bewering dat je al hebt uitgelegd.
Ik vermoed dat je door dit soort antwoorden denkt te kunnen verhullen dat maar wat schrijft.
Het is echter allemaal vrij doorzichtig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb met recht vertrouwen in de schrift, de profetie over het getal van de mens 666 zal beslist uitkomen, maar om nu op voorhand te zeggen dat het verband houdt met de noodwet lijkt mij overtrokken. Met geladen onderwerpen zoals de lijkwade, het graf van Jezus, en nu het verband van  de noodwet met openbaring blijf ik voorzichtig, niet tegenstaande het blijft heel goed mogelijk dat dit het voorspel in van grote profetie, als dat nu  werkelijk het geval is zullen we beslist meer duidelijke matches krijgen.

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei antoon:

Ik heb met recht vertrouwen in de schrift, de profetie over het getal van de mens 666 zal beslist uitkomen, maar om nu op voorhand te zeggen dat het verband houdt met de noodwet lijkt mij overtrokken. Met geladen onderwerpen zoals de lijkwade, het graf van Jezus, en nu het verband van  de noodwet met openbaring blijf ik voorzichtig, niet tegenstaande het blijft heel goed mogelijk dat dit het voorspel in van grote profetie, als dat nu  werkelijk het geval is zullen we beslist meer duidelijke matches krijgen.

Meer matches?
Zoiets kun je alleen stellen als er iets dat is voorspeld.
En dat is niet het geval.
Zo ja, dan had je dat er beter bij kunnen zeggen, nu is het een wat onduidelijke post.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Desid:

Ah, te veel drugs gesnoven in het verleden zeker.

Dit is de 2e keer Desid dat je mijn schrijven en reacties met zoiets beledigt of in diskrediet brengt zonder dat je zelf mee doet in het topic.

Waarom doe je dit?

 

 

 

 

7 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dit is een goed voorbeeld van een volledig inhoudsloze zin.
De delen klinken leuk maar als je ze zorgvuldig ontleed zijn ze stuk voor stuk complete onzin.
Feitelijk staat er helemaal niets.

Er staat: 
Door elektronificatie van de atmosfeer kunnen vergiftigde cellen ontstaan. 
en
Er kunnen griepverschijnselen optreden door frequenties die het lichaam ondergaat.

Ik zou zeggen: leg eens uit wat je bedoelt.
Maar dan kom je waarschijnlijk óf met een link, óf met de bewering dat je al hebt uitgelegd.
Ik vermoed dat je door dit soort antwoorden denkt te kunnen verhullen dat maar wat schrijft.
Het is echter allemaal vrij doorzichtig.

Je hebt het begrepen zoals je de zin ontleed hebt. :-)

Goed hoor. 

Het lichaam reageert op straling. De hogere frequenties die in de atmosfeer zijn en worden ontwikkeld door de mens, vergiftigen de cellen in levende wezens. Deze cellen stoten op hun beurt weer materie af, wat in de volksmond, en in de wetenschap virus wordt genoemd.

Het is echter lichaamseigen materiaal, wat resten DNA en RNA bevat, ingekapseld door eiwit. Dit wordt opgenomen door de gezonde cellen en het lichaam uit-getransporteerd. Die werking geeft soms griepverschijnselen of ergere symptomen. Heeft de mens een verminderde weerstand of al een serieuze ziekte onder de leden, dan is die frequentie-invloed op het gestel soms de druppel en overlijdt die mens. 

Een virus in een menselijk lichaam is an sich nog nooit leven geïsoleerd en daardoor bestudeerd of verklaard.

De term virus, is dus een aanname van iets, maar wat niet leeft, afvalmateriaal is, een uitstoot van uit lichaamseigen materiaal. En daarop, op die aanname is de wetenschap van virusbestrijding gebaseerd alsof het wél een levend en lichaamsvreemd deeltje is, of besmettelijk. Dat is het niet.

De invloed van de vijfde generatie internet, wat over de hele wereld uitgerold wordt, is groot. Het wetenschappelijk bewijs van de gevaren van 5G is groot. De connectie van vergiftigde cellen en 5G is zeer aannemelijk.

De censuur hierop is buitenproportioneel. Wat 5G, een door-ontwikkeld defensiewapen van het leger, aanricht in een lichaam wordt verzwegen, en wat het gevolg is van deze straling, wordt echter als oorzaak gezien, en wordt ''de hele wereld'' geïsoleerd.

Er zijn ondertussen 20.000 satellieten aangebracht om het 5G netwerk 'te ondersteunen'. 

 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei thom:

Het lichaam reageert op straling. De hogere frequenties die in de atmosfeer zijn en worden ontwikkeld door de mens, vergiftigen de cellen in levende wezens. Deze cellen stoten op hun beurt weer materie af, wat in de volksmond, en in de wetenschap virus wordt genoemd.

Stel dat dit klopt en de huidige corona-pandemie inderdaad wordt veroorzaakt door 5G en virussen eigenlijk afvalproducten van ons eigen lichaam zijn, als reactie op die frequentie. Hoe verklaar je dan bijvoorbeeld de Russische griep? Door welke frequenties in de atmosfeer werden mensen dan in 1889 ziek? En de Spaanse griep in 1918-1919? Welke frequenties in de atmosfeer waren daar dan de oorzaak van?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Russische_griep

https://nl.wikipedia.org/wiki/Spaanse_griep

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Bastiaan73:

Stel dat dit klopt en de huidige corona-pandemie inderdaad wordt veroorzaakt door 5G en virussen eigenlijk afvalproducten van ons eigen lichaam zijn, als reactie op die frequentie. Hoe verklaar je dan bijvoorbeeld de Russische griep? Door welke frequenties in de atmosfeer werden mensen dan in 1889 ziek? En de Spaanse griep in 1918-1919? Welke frequenties in de atmosfeer waren daar dan de oorzaak van?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Russische_griep

https://nl.wikipedia.org/wiki/Spaanse_griep

De mens heeft de afgelopen 100-120 jaar diverse keren de elektrificatie van de atmosfeer beïnvloed. Denk aan de aanleg van het 'gewone elektriciteitsnetwerk', de ontwikkeling van radartechnologie. Er is een video geplaatst over deze frequentieveranderingen in relatie met die griep-uitbraken en die zocht ik even..

Maar ik heb verschillende pagina's teruggelezen, bijvoorbeeld 8 t/m 12 van dit topic, en kom tot de conclusie dat ik dit daar ook allemaal al uitgelegd en verklaard heb wat ik nu ook weer aan het opsommen ben. En wellicht het hele topic door.

tss.. :-) 

 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Mullog:

3% als je de cijfers op deze site mag geloven https://www.worldometers.info/coronavirus/ en gewoon zelf de berekening maakt. 

Dan is mijn schatting dus nog conservatief en had ik in plaats van 170.000 een aantal van een half miljoen moeten noemen. 

Ze hebben het hier over het aantal doden per corona "cases". Het is me nog niet helemaal duidelijk wat ze met "gevallen" bedoelen en daarom probeer ik de cijfers per land te vergelijken met de statistieken op de website van het RIVM. Dan lijkt het mij te gaan over werkelijke ziektegevallen en niet over positief geteste mensen. Dan gaat het dus over 3 procent sterfgevallen op het aantal zieken. Indien dit juist is, is het risico om te overlijden aan het virus zelf heel erg klein en vergelijkbaar met andere (gewone) griepgolven. Niet 1 procent maar ongeveer een honderdste daarvan. Ik ga er nog wat dieper induiken.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites

Corona is voor een aantal mensen  tot  een geloof verheven. De corona kerk heeft veel discipelen  die behoorlijk streng in de leer zijn. Vroeger had je de Dominee, pastoor en burgemeester die altijd haarfijn konden uitleggen wie de good of the bad was, nu is dat niet meer , dus zoekt men houvast in klimaat beweging Corona en nog meer .

 

https://nos.nl/artikel/2334114-hongerpandemie-dreigt-niet-corona-zelf-maar-gevolgen-maken-meeste-slachtoffers.html

nu eens niet uit de alternatieve hoek, Niburu of Xander

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei antoon:

Corona is voor een aantal mensen  tot  een geloof verheven. De corona kerk heeft veel discipelen  die behoorlijk streng in de leer zijn. Vroeger had je de Dominee, pastoor en burgemeester die altijd haarfijn konden uitleggen wie de good of the bad was, nu is dat niet meer , dus zoekt men houvast in klimaat beweging Corona en nog meer .

 

https://nos.nl/artikel/2334114-hongerpandemie-dreigt-niet-corona-zelf-maar-gevolgen-maken-meeste-slachtoffers.html

nu eens niet uit de alternatieve hoek, Niburu of Xander

Dat is aan het begin (begin mei)  al geopperd in deze discussie, enkel de blinden zagen niet.

Thinkfree     229

 

Geplaatst 8 mei

  Op 8-5-2020 om 04:05 zei Fundamenteel:

De remedie is erger dan de kwaal.

De kwaal verbleekt bij wat de gevolgen economisch gezien zijn, 1.5m samenleving is absurd alles gaat kapot.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei thom:

Het lichaam reageert op straling. De hogere frequenties die in de atmosfeer zijn en worden ontwikkeld door de mens, vergiftigen de cellen in levende wezens. Deze cellen stoten op hun beurt weer materie af, wat in de volksmond, en in de wetenschap virus wordt genoemd.

Hier ben ik maar gestopt met lezen. 
Ik kan me voorstellen dat @Desid reageert met 'te veel drugs gesnoven in met verleden zeker'.

10 uur geleden zei thom:

Een virus in een menselijk lichaam is an sich nog nooit leven geïsoleerd en daardoor bestudeerd of verklaard.

De term virus, is dus een aanname van iets

Dus je bent inmiddels dan ook gestopt met geloven in God? Is immers maar een aanname van iets ....

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Thinkfree:

Geplaatst 8 mei

  Op 8-5-2020 om 04:05 zei Fundamenteel:

De remedie is erger dan de kwaal.

De kwaal verbleekt bij wat de gevolgen economisch gezien zijn, 1.5m samenleving is absurd alles gaat kapot.

Inderdaad Thinkfree Fundamenteel was apart, maar had vaak wel realiteit onder ogen

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei Dat beloof ik:
11 uur geleden zei thom:

Het lichaam reageert op straling. De hogere frequenties die in de atmosfeer zijn en worden ontwikkeld door de mens, vergiftigen de cellen in levende wezens. Deze cellen stoten op hun beurt weer materie af, wat in de volksmond, en in de wetenschap virus wordt genoemd.

Hier ben ik maar gestopt met lezen. 
Ik kan me voorstellen dat @Desid reageert met 'te veel drugs gesnoven in met verleden zeker'.

 

 Ik heb het eerst mijn vrouw voorgelezen; of het zo duidelijk genoeg zou zijn. Ze had er geen probleem mee. :-) 

Ze gaf me net wel een goed advies; stoppen met die zuigers. 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei thom:

Ik heb het eerst mijn vrouw voorgelezen; of het zo duidelijk genoeg zou zijn. Ze had er geen probleem mee. :-) 

Ze gaf me net wel een goed advies; stoppen met die zuigers. 

gewoon doorgaan word je steeds scherper van, ik ben zelf niet helemaal zeker van die straling, maar de wereld wordt met de dag krankzinniger, ik vraag mij af of het gekker is om straling te geloven  of de super idiote adviezen van de gevestigde orde.

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei antoon:

gewoon doorgaan word je steeds scherper van, ik ben niet zeker van die straling, maar de wereld wordt met de dag krankzinniger, ik vraag mij af of het gekker is om straling te geloven  of de idiote adviezen van de gevestigde orde.

Dat valt wel mee, komt vooral omdat elke dorps gek tegenwoordig de beschikking heeft over internet en kan communiceren met anderen dorps gekken. Ging vroeger wat lastiger, toen stond je alleen op je dorpsplein en kon je schreeuwen wat je wilde, iedereen liep hoofdschuddend langs en die andere gek uit het dorp verderop hoorde je niet, hoe hard je ook schreeuwde. Nu versterken ze elkaar alleen maar in steeds geschiftere complottheorieën. 

Dus ik zou wat minder van die rare websites gaan lezen voor je jezelf helemaal verliest.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quest Ben jij nu werkelijk dom, zit je te zuigen of te vervelen, of iets anders, we komen met sites van deskundigen en overheden, je geeft nu  te kennen dat jij de dorpsgek bent die je meent te identificeren. 

Natuurlijk zit er ook kaf onder het koren, ik geloof niet alles van de alternatieven maar het is in ieder geval beter dan de klinkklare onzin van overheidswege die over ons uitgegoten wordt, dat zou jij ook moeten doen, gewoon onderzoeken en niet op voorhand schreeuwen

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei antoon:

gewoon doorgaan word je steeds scherper van, ik ben zelf niet helemaal zeker van die straling, maar de wereld wordt met de dag krankzinniger, ik vraag mij af of het gekker is om straling te geloven  of de super idiote adviezen van de gevestigde orde.

Ik ben deskundig op het gebied van ioniserende straling. Wat andere vormen van straling voor schade kunnen veroorzaken weet ik niet maar ik kan me goed voorstellen dat dit zomaar het geval zou kunnen zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei antoon:

Quest Ben jij nu werkelijk dom, zit je te zuigen of te vervelen, of iets anders, we komen met sites van deskundigen en overheden, je geeft nu  te kennen dat jij de dorpsgek bent die je meent te identificeren. 

Natuurlijk zit er ook kaf onder het koren, ik geloof niet alles van de alternatieven maar het is in ieder geval beter dan de klinkklare onzin van overheidswege die over ons uitgegoten wordt, dat zou jij ook moeten doen, gewoon onderzoeken en niet op voorhand schreeuwen

 

Wie zijn de gevestigde orde?

Wat zou de reden kunnen zijn van de gevestigde orde?

Verder nog geen antwoord gezien als een link tot op.het bot is gefileerd. Dan volgt gewoon weer een andere link met een video of meer klinkklare onzin. Antwoorden en discussie volgt er nooit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Quest:

Verder nog geen antwoord gezien als een link tot op.het bot is gefileerd. Dan volgt gewoon weer een andere link met een video of meer klinkklare onzin. Antwoorden en discussie volgt er nooit.

Er is niks gefileerd. er wordt een eigen mening gegeven dat mag maar cijfers zijn niet te ontkennen, verder denk ik dat je de neiging hebt om te trollen, dat mag ook maar ik negeer je liever, iets wat ik niet snel doe., maar nu druk ik wel de knop in, het ga je goed

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei antoon:

Er is niks gefileerd. er wordt een eigen mening gegeven dat mag maar cijfers zijn niet te ontkennen, verder denk ik dat je de neiging hebt om te trollen, dat mag ook maar ik negeer je liever, iets wat ik niet snel doe., maar nu druk ik wel de knop in, het ga je goed

En weer geen antwoorden!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid