Spring naar bijdragen

2de coronagolf op komst


Aanbevolen berichten

In de docu wordt een al vaak aangehaald fragment uit de film ‘Network’ (1976) herhaald. Daarin gaat een beroemde TV-presentator plotseling tegen het publiek in de studio tekeer: ‘Televisie is niet de waarheid! We hebben enkel illusies gecreëerd, er is NIETS van waar! Maar jullie, mensen van alle leeftijden, kleuren en soorten, zitten dag aan dag, avond na avond, naar ons te kijken, en beginnen de illusies die wij jullie voorspiegelen, te geloven. Jullie beginnen te geloven dat de TV de realiteit is, en jullie eigen levens onecht.’

‘Dit is massahysterie, stelletje maniakken! Jullie zijn echt, en wij zijn de illusie! Dus zet NU jullie televisies uit, en láát ze uit!’

 

 

https://www.xandernieuws.net/algemeen/docu-plandemic-ii-stelt-corruptie-manipulatie-en-nepnieuws-door-media-en-big-tech-aan-de-kaak/

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog een predikant die de plandemic tot in detail benadert. Nederlands ondertitteld. @antoon Hoor ook eens wat hij toe te voegen heeft aan de Daniël profetieën.  De globalistische Kabal ontm

Maart: 63.163 testen – 12.714 positief (20,13%) April: 175.509 testen – 30.808 positief (17,55%) Mei: 124.195 testen – 6.626 positief (5,34%) Juni: 251.956 testen – 3.335 positief (1,32%) Juli

Deze Spaanse arts wat een (h)eerlijke vent.  

Posted Images

15 minuten geleden zei thom:

Het kapje MOET op in sommige situaties, terwijl er geen bewijs is DAT het moet. Maar het MOET. Befehl! Uit het niets wordt onze vrijheid van verse lucht ademen en aanrakingscontacten afgenomen door een 1,5 meter afstand houden. Moet!

Aber, meine Liebe, het gaat er niet om of dat voor MIJN levenssituatie geldt waarin ik het niet MOET, maar voor de mensheid die dit opgelegd krijgt. :-) 

 

Ik draag regelmatig een mondkapje en heb nog nooit gemerkt dat je daardoor geen verse lucht zou kunnen inademen.
Je ruikt de lucht die je uit ademt wat beter maar het is typisch iets voor tegenstanders om dat door elkaar te halen met in ademen. 
Als je er problemen mee hebt, probeer eens 'tanden poetsen'.

Al met al duurt deze komedie over het antwoord op de vraag 'welke grondrechten worden afgenomen' nu wel lang genoeg.
Het is duidelijk dat er geen antwoord op komt.
Dat is niet zo gek, want er wordt geen enkel grondrecht afgenomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik draag regelmatig een mondkapje en heb nog nooit gemerkt dat je daardoor geen verse lucht zou kunnen inademen.
Je ruikt de lucht die je uit ademt wat beter maar het is typisch iets voor tegenstanders om dat door elkaar te halen met in ademen. 
Als je er problemen mee hebt, probeer eens 'tanden poetsen'.

Goed hoor van je, wat een kerel..?

Ook met fietsen/wielrennen op neem ik aan? Want het maakt toch niets uit.

 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Thinkfree:
6 minuten geleden zei Bastiaan73:

Als je niet kunt toelichten wie je bedoelt met 'ze' en 'zij' heb je dus eigenlijk geen punt. Dan voegt het inderdaad niets toe.

Daar op in gaan leidt tot oneindig andere discussies behalve dit punt dat ik maken wil, vandaar.

Je wil een punt maken maar je maakt geen punt. Nogmaals; je hebt het over 'ze' en 'zij' maar als ik vraag wie je daarmee bedoelt zeg je dat dat niet belangrijk is. Newsflash: dat is dus wél belangrijk. Nu is het een vaag verhaal, een losse flodder. Geen punt maar een vraagteken.

Weet je zelf wél wie je bedoelt met 'ze' en 'zij'?

7 minuten geleden zei Thinkfree:
11 minuten geleden zei Bastiaan73:

Waarop zijn de media 'me'/'ons' 'onderbewust' aan het voorbereiden?

Een dictatuur.

De media is een propaganda machine die invloedt heeft op je onderbewustzijn, 

Aha. Alle mensen die bij 'de media' hun best doen om bij te dragen aan voortschrijdend inzicht maken dus allemaal deel uit van een complot om ons uiteindelijk tot slavernij te brengen. We zijn er dus slechter aan toe dan de mensen in bijvoorbeeld Belarus. Mark Rutte is natuurlijk gewoon het Beest!

Effe kijken hoe ik zijn naam in verband kan brengen met het getal 666.

'Mark Rutte' zijn 9 letters. 9 is drie keer drie. 'Mark Rutte' zijn twee woorden.

333 x 2 = 666!

?

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei antoon:

In de docu wordt een al vaak aangehaald fragment uit de film ‘Network’ (1976) herhaald. Daarin gaat een beroemde TV-presentator plotseling tegen het publiek in de studio tekeer: ‘Televisie is niet de waarheid! We hebben enkel illusies gecreëerd, er is NIETS van waar! Maar jullie, mensen van alle leeftijden, kleuren en soorten, zitten dag aan dag, avond na avond, naar ons te kijken, en beginnen de illusies die wij jullie voorspiegelen, te geloven. Jullie beginnen te geloven dat de TV de realiteit is, en jullie eigen levens onecht.’

‘Dit is massahysterie, stelletje maniakken! Jullie zijn echt, en wij zijn de illusie! Dus zet NU jullie televisies uit, en láát ze uit!’

 

 

https://www.xandernieuws.net/algemeen/docu-plandemic-ii-stelt-corruptie-manipulatie-en-nepnieuws-door-media-en-big-tech-aan-de-kaak/

Iets dat heel goed past in die film, die gaat over een TV zender die er alles aan doet om de kijkcijfers op te krikken.
Dat iets heel anders dan berichtgeving over Covid-19. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Thinkfree:

Het dragen van mondkapjes symbooleert* voor de elite dat zij je de mond gesnoerd hebben.

Wie bedoel je met 'de elite'? Zijn zij die eerder door jouw genoemde 'ze' en 'zij'?

*PS 'symboliseert'

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Bastiaan73:

Aha. Alle mensen die bij 'de media' hun best doen om bij te dragen aan voortschrijdend inzicht maken dus allemaal deel uit van een complot

Elke macht staat onder een macht in angst hun baantje te verliezen, ik zeg niet dat ze allen in het complot zitten wel dat zij orders moeten opvolgen van hun machten boven hun evengoed als die machten het moeten van de machten weer boven hun.

1 minuut geleden zei Bastiaan73:

Wie bedoel je met 'de elite'? Zijn zij die eerder door jouw genoemde 'ze' en 'zij'?

De machthebbers wie dat zijn laat ik in het midden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei thom:
9 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik draag regelmatig een mondkapje en heb nog nooit gemerkt dat je daardoor geen verse lucht zou kunnen inademen.
Je ruikt de lucht die je uit ademt wat beter maar het is typisch iets voor tegenstanders om dat door elkaar te halen met in ademen. 
Als je er problemen mee hebt, probeer eens 'tanden poetsen'.

Goed hoor van je, wat een kerel..?

Ook met fietsen/wielrennen op neem ik aan? Want het maakt toch niets uit.

 

Ik snap dat het soms erg lastig voor je is om nog inhoudelijk een punt te maken als je wordt geconfronteerd met de onzin die uitslaat.
Toch is dat de enige manier om serieus over te komen, dus ik zou het toch maar doen als ik jou was.

Dat een kapje lastig zit is iets heel anders dan geen verse lucht in kunnen ademen.

Heb je al een antwoord op de vraag welke van de grondrechten je zijn afgenomen, of blijf je steeds over iets anders beginnen ?  

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Thinkfree:

Het dragen van mondkapjes symbooleert voor de elite dat zij je de mond gesnoerd hebben.

11 minuten geleden zei Thinkfree:

Elke macht staat onder een macht in angst hun baantje te verliezen, ik zeg niet dat ze allen in het complot zitten wel dat zij orders moeten opvolgen van hun machten boven hun evengoed als die machten het moeten van de machten weer boven hun.

De machthebbers wie dat zijn laat ik in het midden.

Met een mondkapje op kun je nog steeds verstaanbaar spreken. Ook bijvoorbeeld Mark Rutte draagt een mondkapje.

000_1VC037.jpg?itok=IxmPLNTm

Ben je in de war met een knevel van bijvoorbeeld duct tape?

zwijg-20304316.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Bastiaan73:
4 minuten geleden zei Thinkfree:

Je begrijpt de betekenis toch wel van het door jou gecorrigeerd gegeven?

Begrijp jij het verschil tussen een mondkapje en een knevel?

Dit is het moment waarop dit antwoord geen antwoord had moeten zijn het zwijgen ertoe doet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Thinkfree:

Dat zegt iets over de lengte van je neus, je moet niets evenals als ik niets moet, 

Ik heb best wel een grote neus ?

Ik zeg ook niet dat je iets moet. Ik vraag alleen wie je bedoelt met 'ze' en 'zij' maar ik krijg de indruk dat je het zelf ook niet weet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ik snap dat het soms erg lastig voor je is om nog inhoudelijk een punt te maken als je wordt geconfronteerd met de onzin die uitslaat.
Toch is dat de enige manier om serieus over te komen, dus ik zou het toch maar doen als ik jou was.

Dat een kapje lastig zit is iets heel anders dan geen verse lucht in kunnen ademen.

Heb je al een antwoord op de vraag welke van de grondrechten je zijn afgenomen, of blijf je steeds over iets anders beginnen ?  

Er zijn genoeg wetenschappelijke bewijzen dat het dragen van een mondkapje ronduit slecht is voor de mens.

Dat je dat niet begrijpen wil, evenals wat het schenden van grondrechten is, zegt alles over jou en niets over mij. :-) 

Bijzonder bijzonder toch, dit soort gesprekken..zulk maffen..

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei thom:

Er zijn genoeg wetenschappelijke bewijzen dat het dragen van een mondkapje ronduit slecht is voor de mens.

Dat je dat niet begrijpen wil, evenals wat het schenden van grondrechten is, zegt alles over jou en niets over mij. :-) 

Bijzonder bijzonder toch, dit soort gesprekken..zulk maffen..

 

Je hebt de discussie op alle fronten verloren. Nog steeds geen antwoorden, slechts het verwijten maken naar anderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei thom:

Er zijn genoeg wetenschappelijke bewijzen dat het dragen van een mondkapje ronduit slecht is voor de mens.

Dat je dat niet begrijpen wil, evenals wat het schenden van grondrechten is, zegt alles over jou en niets over mij. :-) 

Bijzonder bijzonder toch, dit soort gesprekken..zulk maffen..

 

https://www.ad.nl/buitenland/frankrijk-een-land-vol-mondkapjes-en-toch-veel-besmettingen~abd8c7db/

? Weetje wat het leuke is ze gaan nu niet nadenken van het helpt niet, nee wat ze gaan zeggen en doen het moet nog strenger we doen nog niet genoeg.

Hoppa, https://www.ad.nl/binnenland/live-berlijn-verbiedt-demonstratie-tegen-coronaregels-meeste-coronadoden-in-leidschendam-voorburg-br~a70bfa51/ 

Hoe zie ervaar jij beperkingen? ?

Op 1 augustus liepen volgens een opgave van de politie ongeveer 20.000 mensen al protesterend door de straten van Berlijn, velen zonder afstand te houden en zonder mondkapje. Een van de bijeenkomsten werd door de politie beëindigd. De organisatoren zagen overigens veel meer deelnemers: tussen de 800.000 en 1,3 miljoen.

Precies wat ik in begin van de discussie (mei) al voorspeld had, die anderhalve meter gebruiken ze om je demonstratie vrijheid af te nemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Quest:
30 minuten geleden zei thom:

Er zijn genoeg wetenschappelijke bewijzen dat het dragen van een mondkapje ronduit slecht is voor de mens.

Dat je dat niet begrijpen wil, evenals wat het schenden van grondrechten is, zegt alles over jou en niets over mij. :-) 

Bijzonder bijzonder toch, dit soort gesprekken..zulk maffen..

 

Je hebt de discussie op alle fronten verloren. Nog steeds geen antwoorden, slechts het verwijten maken naar anderen.

Nee, niets verloren, alleen zaken meer belicht.

Hoe kan men verliezen als er alleen gekeken wordt wat er eigenlijk aan de hand is in deze wereld.

Toeschouwen kent geen winnaars of verliezers.

No charge :-) 

 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid