Spring naar bijdragen

2de coronagolf op komst


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog een predikant die de plandemic tot in detail benadert. Nederlands ondertitteld. @antoon Hoor ook eens wat hij toe te voegen heeft aan de Daniël profetieën.  De globalistische Kabal ontm

Maart: 63.163 testen – 12.714 positief (20,13%) April: 175.509 testen – 30.808 positief (17,55%) Mei: 124.195 testen – 6.626 positief (5,34%) Juni: 251.956 testen – 3.335 positief (1,32%) Juli

Deze Spaanse arts wat een (h)eerlijke vent.  

Posted Images

26 minuten geleden zei Bastiaan73:

Heb je je al door een coronapatiënt in je gezicht laten hoesten en niezen om te bewijzen dat dit en andere virussen niet bestaan? :-)

Nee vandaag nog niet. Het is wel al 100 jaar geleden met de Spaanse griep onderzocht; slijm van patiënten overgebracht op gezonde mensen, ingespoten, uitgesmeerd, weggehoest; niet besmettelijk door overdracht op deze manieren.

Vergiftigde cellen, die dit zogenaamde virus loslaat als zeer kleine deeltjes, kunnen wél door elektronificatie van de atmosfeer ontstaan; frequenties die het lichaam moet ondergaan en daardoor griepverschijnselen kunnen optreden. Dat is een mogelijke en zeer aannemelijke verklaring voor deze hype.

De mens is een gevoelig wezen voor straling, met al dat vocht in zijn lijf.

 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei thom:

Nee vandaag nog niet. Het is wel al 100 jaar geleden met de Spaanse griep onderzocht; slijm overgebracht op gezonde mensen, ingespoten, uitgesmeerd, weggehoest; niet besmettelijk door overdracht op deze manieren.

Vergiftigde cellen, die dit zogenaamde virus loslaat als zeer kleine deeltjes, kunnen wél door elektronificatie van de atmosfeer ontstaan; frequenties die het lichaam moet ondergaan en daardoor griepverschijnselen kunnen optreden. Dat is een mogelijke en zeer aannemelijke verklaring voor deze hype.

De mens is een gevoelig wezen voor straling, met al dat vocht in zijn lijf.

Ehm... Heb je het woord 'elektronificatie' zelf verzonnen? Het bestaat namelijk niet.

En 'frequenties die het lichaam moet ondergaan'? Noem eens een voorbeeld?

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Bastiaan73:

Ehm... Heb je het woord 'elektronificatie' zelf verzonnen? Het bestaat namelijk niet.

En 'frequenties die het lichaam moet ondergaan'? Noem eens een voorbeeld?

Ehm, dan moet het een woord zijn wat daarop lijkt. :-) elektrificatie.

Als voorbeeld zou ik 5G willen nemen, met zijn enorme bereik.

Zal ik wat interviews herplaatsen uit dit topic die je dan weer niet gaat lezen, maar wel flink dagenlang daaromheen vragen stellen? 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei thom:

Ehm, dan moet het een woord zijn wat daarop lijkt. :-) elektrificatie.

Als voorbeeld zou ik 5G willen nemen, met zijn enorme bereik.

Zal ik wat interviews herplaatsen uit dit topic die je dan weer niet gaat lezen, maar wel flink dagenlang daaromheen vragen stellen? 

Nee hoor Thom dat hoeft niet, 5G is inderdaad een voorbeeld van een frequentie. :-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Bastiaan73:

Nee hoor Thom dat hoeft niet, 5G is inderdaad een voorbeeld van een frequentie. :-)

De vijfde generatie internet, heeft een enorm bereik. De antennes kunnen variabele straling of frequenties uitzenden; 700 megahertz (0,7 gigahertz), 3,5 gigahertz en 26 gigahertz.

Heb jij al wetenschappelijk bewijs gevonden op internet, of in het echt, dat er een levende virus is geïsoleerd?

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei thom:

Als voorbeeld zou ik 5G willen nemen, met zijn enorme bereik.

Door de hogere frequentie is het bereik van 5G juist kleiner. Dat moet daarom worden gecompenseerd door meer antenne's per oppervlak. 

Het begint opvallend te worden dat je ook niks, maar dan ook helemaal niks, lijkt te weten over de onderwerpen waarover je het hebt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Mullog:

Door de hogere frequentie is het bereik van 5G juist kleiner. Dat moet daarom worden gecompenseerd door meer antenne's per oppervlak. 

Het begint opvallend te worden dat je ook niks, maar dan ook helemaal niks, lijkt te weten over de onderwerpen waarover je het hebt.

Frequentie-bereik schatje..

En dat moeten alle levende wezen maar weer bolwerken, zoals al de frequentie-aanpassingen, elektrificatie, in de atmosfeer door de mens in de laatste eeuw. https://apokalypsnu.nl/2020/08/15/bijen-massaal-dood-in-noord-italie-8-8-2020/

 

 

Zendmasten met frequenties rond 0,7 gigahertz zorgen voor basiscommunicatie op lange afstand. Zenders op straat met frequenties rond 3,5 gigahertz zorgen voor snelle communicatie bij meer dataverkeer (vergelijkbaar met huidige wifi-routers). Zenders in of aan woningen met frequenties rond 26 gigahertz zorgen voor zeer snelle communicatie van grote hoeveelheden data, dicht bij de gebruiker.

Alle mogelijke toepassingen die 5G kan ondersteunen, werken door de verschillende frequenties slim met elkaar te combineren. Er zit alleen een groot verschil in de datacapaciteit die de frequentiebanden kunnen bieden. Het 5G-netwerk gaat continu na welke frequentie het meest efficiënt is voor jouw mobiele activiteit. Als je weinig datacapaciteit vraagt kan volstaan worden met 700 megahertz (0,7 GHz in het plaatje), maar hoe meer data je gebruikt, hoe meer je doorgeleid zal worden naar de hogere 3,5 gigahertz en 26 gigahertz frequentiebanden.

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei thom:
1 uur geleden zei Bastiaan73:

Heb je je al door een coronapatiënt in je gezicht laten hoesten en niezen om te bewijzen dat dit en andere virussen niet bestaan? :-)

Nee vandaag nog niet. Het is wel al 100 jaar geleden met de Spaanse griep onderzocht; slijm van patiënten overgebracht op gezonde mensen, ingespoten, uitgesmeerd, weggehoest; niet besmettelijk door overdracht op deze manieren.

Vergiftigde cellen, die dit zogenaamde virus loslaat als zeer kleine deeltjes, kunnen wél door elektronificatie van de atmosfeer ontstaan; frequenties die het lichaam moet ondergaan en daardoor griepverschijnselen kunnen optreden. Dat is een mogelijke en zeer aannemelijke verklaring voor deze hype.

De mens is een gevoelig wezen voor straling, met al dat vocht in zijn lijf.

Nog maar een keer. ?

43 minuten geleden zei thom:

Heb jij al wetenschappelijk bewijs gevonden op internet, of in het echt, dat er een levende virus is geïsoleerd?

Bastiaan? Mullog?

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei thom:

Nog maar een keer. ?

Bastiaan? Mullog?

Om infectieziekten, zoals COVID-19, zo goed mogelijk te kunnen bestrijden, verzamelt het RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu  voortdurend verschillende gegevens. Eén van de manieren waarop het RIVM gegevens verzamelt, is door onderzoek te doen in rioolwater. Het rioolwater bij rioolwaterzuiveringsinstallaties wordt onderzocht op de aanwezigheid van een specifieke ziekteverwekker. Zo kunnen onderzoekers zien of de ziekteverwekker onder de bevolking verspreid is. Het RIVM doet dit nu voor het nieuwe coronavirus, maar deed dat ook al  voor het poliovirus en antibiotica resistente bacteriën.

Begin maart werd het nieuwe coronavirus in afvalwater uit Tilburg en Kaatsheuvel aangetroffen. Dat was direct nadat de eerste Nederlandse COVID-19 patiënt was gemeld op 27 februari. Er was toen een toename van het coronavirus in rioolwater te zien, die in lijn was met die in ziekenhuisopnames. Sinds half februari zijn ook monsters rioolwater getest van de luchthaven Schiphol, afkomstig van passagiers, medewerkers en in mindere mate uit vliegtuigen. Begin maart werd daar het nieuwe coronavirus in aangetroffen. 

Vanaf april neemt het RIVM wekelijks rioolwater monsters bij 29 rioolwaterzuiveringsinstallaties in Nederland. Vanaf juli is het aantal rioolwaterzuiveringsinstallaties waar wekelijks rioolmonsters worden genomen verhoogd naar 79. Omgerekend is dit afkomstig van bijna 60% van de Nederlandse bevolking. We kunnen zo zien in welke gemeenten of provincies het nieuwe coronavirus in rioolwater toe- of afneemt. Een toename is ook al te zien in gemeenten en provincies waar nog geen besmette mensen gemeld zijn.

Door van rioolwater verspreid over Nederland monsters te nemen is het mogelijk om de verspreiding van het coronavirus te onderzoeken. Rioolwateronderzoek is een waardevol instrument om een eventuele opleving van het virus snel te signaleren en in te kunnen grijpen. Daarom is dit een goede aanvulling op de nationale COVID-19 surveillance, zoals het testen van mensen die gezondheidsklachten hebben. Het RIVM blijft samen met de waterschappen het rioolwater onderzoeken op het nieuwe coronavirus.

Bron: https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/onderzoek/rioolwater

~

Covid-19 Nationale SARS-CoV-2 Afvalwatersurveillance

Organisatie: RIVM/I&V/Z&O

Publicatie datum: 2020-08-19

Onderwerp(en): gezondheid

Dit bestand bevat de volgende karakteristieken per bemonsterde afval-/rioolwaterzuiveringsinstallatie (AWZI/RWZI) in Nederland: Datum van monster, AWZI/RWZI code, AWZI/RWZI naam, X-coördinaat locatie, Y-coördinaat locatie, Postcode locatie, Code Veiligheidsregio, Naam veiligheidsregio, percentage verzorgingsgebied AWZI/RWZI in veiligheidsregio, SAR... meer

Bron: https://data.rivm.nl/geonetwork/srv/dut/catalog.search#/search?any_OR__title=coronavirus&isChild='false'&fast=index

~

https://data.rivm.nl/covid-19/COVID-19_rioolwaterdata.csv

Dit bestand bevat de volgende karakteristieken per bemonsterde afval-/rioolwaterzuiveringsinstallatie (AWZI/RWZI) in Nederland: Datum van monster, AWZI/RWZI code, AWZI/RWZI naam, X-coördinaat locatie, Y-coördinaat locatie, Postcode locatie, Code Veiligheidsregio, Naam veiligheidsregio, percentage verzorgingsgebied AWZI/RWZI in veiligheidsregio, SARS-CoV-2 RNA per milliliter, Tijdseenheid van monstername Het bestand is als volgt opgebouwd: per zuiveringsinstallatie wordt er 24 uur lang, per tijdseenheid een monster genomen van het rioolwater. Deze monsters worden door onderzoekers van het RIVM geanalyseerd op het aantal virusdeeltjes. Een record bevat voor elke bemonsterde afval-/rioolwaterzuiveringsinstallatie (AWZI/RWZI) de bijbehorende locatiespecifieke gegevens en het aangetroffen SARS-CoV-2 RNA per milliliter (mL) afvalwater. Het bestand wordt minimaal wekelijks ververst, of wanneer nieuwe analyse gegevens voor de betreffende locatie beschikbaar zijn (voor 16:00).

Bron: https://data.rivm.nl/geonetwork/srv/dut/catalog.search#/metadata/a2960b68-9d3f-4dc3-9485-600570cd52b9

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een virus is een microscopisch klein deeltje dat bestaat uit erfelijk materiaal, verpakt in een eiwitomhulsel. Virussen worden pas biologisch actief als zij cellen van levende organismen binnendringen.

Virussen hebben geen eigen voortplantingsapparaat en geen eigen stofwisseling. Ze zijn daarom volledig afhankelijk van gastheerorganismen. Er is geen sluitende definitie van leven, zodat er nog niet gezegd kan worden of virussen leven.

De diameter van een virusdeeltje is tussen de 20 en 300 nanometer. Hierdoor is een virus niet met een gewone microscoop te zien. Dat kan wel met een elektronenmicroscoop.

Een individueel virusdeeltje wordt ook wel virion genoemd. Virussen worden bestudeerd in de virologie, een onderdeel van de medische microbiologie.

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Virus_(biologie)

Er is geen sluitende definitie van leven. Hierdoor is er geen eenduidig antwoord op de vraag of virussen leven.

Een organisme met de volgende zeven eigenschappen wordt beschouwd als levend, namelijk: homeostase, organisatie, metabolisme, groei, aanpassingen, prikkelbaarheid (reacties op de omgeving) en voortplanting. Virussen voldoen niet aan alle criteria.[1]

Argumenten dat een virus niet leeft:

  1. Virussen zijn buiten een gastheercel inactief. Gedurende deze tijd buiten een gastheercel wordt er geen biologische activiteit waargenomen.[2]
  2. Virussen zijn afhankelijk van de stofwisseling van de gastheercel.
  3. Virussen hebben een levende cel nodig om zich te vermenigvuldigen en te overleven.
  4. Virussen zijn niet-cellulair.
  5. Virussen hebben geen stofwisseling.

Argumenten dat een virus wel leeft:

  1. Een virus doet aan endocytose.
  2. Wanneer virussen de gastheercel binnenkomen, wordt het viraal nucleïnezuur actief. Het virus is echter afhankelijk van de stofwisseling van de cel.
  3. Vanuit medisch standpunt worden virussen als levend gezien omdat zij pathogeen kunnen zijn en infectie en ziekte bij de mens veroorzaken.
  4. Veel levende organismen hebben andere organismen nodig om in leven te blijven, waaronder bacteriën die in cellen leven. Ook een virus heeft een cel nodig om te overleven.[3]
  5. Het mimivirus heeft een soort stofwisseling.
  6. Virussen zijn onderhevig aan evolutie.

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Virus_(biologie)#Virussen:_levend_of_niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze afbeelding met een rasterelektronenmicroscoop toont SARS-CoV-2 (in geel), het virus dat COVID-19 veroorzaakt dat is geïsoleerd bij een patiënt in de Verenigde Staten, tevoorschijn komt uit het oppervlak van cellen (blauw en roze) die in het laboratorium zijn gekweekt. Krediet: NIAID-RML.

COVID-19-SEM.jpg

Bron: https://www.microscopeworld.com/p-4317-covid-19-under-the-microscope.aspx

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei thom:

Levend geïsoleerd.

Geen restanten van uitgestoten dood (doet niets) genetisch materiaal van de mens, wat alleen een virus genoemd wordt. Een aanname.

Maar nu; levend geïsoleerd.

Misschien zou je beter eerst eens even kunnen aangeven welke van mijn grondrechten op welke wijze geschonden gaan worden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Mullog:

Misschien zou je beter eerst eens even kunnen aangeven welke van mijn grondrechten op welke wijze geschonden gaan worden?

Maar dat is toch al een paar keer langsgekomen; 

 

3 uur geleden zei Bastiaan73:

Omdat Thom te beroerd was om zelf iets inhoudelijks te plaatsen en alleen een link gaf ben ik uit nieuwsgierigheid in dat artikel m.b.v. ctrl+f gaan zoeken op het woord 'grondrechten'. In dat artikel komt het woord maar liefst één keer voor:

De wet is een gevaar voor de grondrechten

– de anderhalve meter-maatregel wordt vastgelegd

– Minister krijgt bevoegdheid om zonder instemming van het parlement hele bedrijfssectoren,

 » Lees verder

Bron: https://apokalypsnu.nl/2020/08/19/nog-een-keer-de-spoedwet-of-tijdelijke-wet-maatregelen-covid-19/

Dat 'Lees verder' is dan weer een link naar een andere website waar het rijtje véél ietsje uitgebreider is:

De wet is een gevaar voor de grondrechten
– de anderhalve meter-maatregel wordt vastgelegd
– Minister krijgt bevoegdheid om zonder instemming van het parlement hele bedrijfssectoren, scholen, verpleeghuizen, gebouwen, openbare plaatsen, gebieden en inrichtingen te sluiten
– De minister mag demonstraties, vergaderingen en manifestaties verbieden.

en dat citeerde ik. Maar alleen omdat Thom er te beroerd voor was. Ik sta totaal niet achter dit soort paranoïde complotwebsites, noch achter die zeikerds die zeuren dat ze van hun grondrechten worden beroofd. Ga eens naar Wit-Rusland zou ik tegen hen willen zeggen.

En voel jij je vrij, met het verplichte mondkapje?

18 minuten geleden zei Bastiaan73:

Deze afbeelding met een rasterelektronenmicroscoop toont SARS-CoV-2 (in geel), het virus dat COVID-19 veroorzaakt dat is geïsoleerd bij een patiënt in de Verenigde Staten, tevoorschijn komt uit het oppervlak van cellen (blauw en roze) die in het laboratorium zijn gekweekt. Krediet: NIAID-RML.

COVID-19-SEM.jpg

Bron: https://www.microscopeworld.com/p-4317-covid-19-under-the-microscope.aspx

Foto's van materiaal wat uitgestoten wordt.

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei thom:

En voel jij je vrij, met het verplichte mondkapje?

Ik woon in Den Haag en reis zelden tot nooit met het openbaar vervoer. Dus is het mondkapje voor mij niet verplicht. Ik heb ze echter wel altijd bij me, voor als ik pech zou krijgen met m'n fiets of als deze gejat zou worden en ik met het openbaar vervoer zou moeten. Ik ben vrij om zonder mondkapje met de fiets naar m'n werk te gaan, vrij om zonder mondkapje m'n werk te doen, vrij om zonder mondkapje boodschappen te doen, vrij om thuis geen mondkapje te dragen, vrij om zonder mondkapje een e-scooter te huren, vrij om zonder mondkapje een wandelingetje te maken enz. Woon jij in Rotterdam of Amsterdam?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Bastiaan73:

Ik woon in Den Haag en reis zelden tot nooit met het openbaar vervoer. Dus is het mondkapje voor mij niet verplicht. Ik heb ze echter wel altijd bij me, voor als ik pech zou krijgen met m'n fiets of als deze gejat zou worden en ik met het openbaar vervoer zou moeten. Ik ben vrij om zonder mondkapje met de fiets naar m'n werk te gaan, vrij om zonder mondkapje m'n werk te doen, vrij om zonder mondkapje boodschappen te doen, vrij om thuis geen mondkapje te dragen, vrij om zonder mondkapje een e-scooter te huren, vrij om zonder mondkapje een wandelingetje te maken enz. Woon jij in Rotterdam of Amsterdam?

Het gaat mij niet om de momenten dat je het mondkapje NIET op hoeft te doen, maar wanneer het moet!

Waarom?

Het is bewezen onzin.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei thom:

Het gaat mij niet om de momenten dat je het mondkapje NIET op hoeft te doen, maar wanneer het moet!

Waarom?

Het is bewezen onzin.

Wanneer moet jij in het bijzonder dan een mondkapje op doen? In welke situatie?

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid