Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Fundamenteel:

msm zegt dat reeds miljoenen mensen gevaccineerd zijn en daar maar 15 gevallen van trombose. Maar het is geen klassieke trombose, later.

Hieronder een link, dat de mensen wel moeten tekenen voor een vaccin, maar die mensen nagelaten wordt te vertellen over de bijwerkingen. 

https://mail.niburu.co/binnenland/16096-ook-het-rivm-en-de-ggd-kunnen-nu-voor-een-tribunaal

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

1 uur geleden zei thom:

Hieronder een link, dat de mensen wel moeten tekenen voor een vaccin, maar die mensen nagelaten wordt te vertellen over de bijwerkingen. 

https://mail.niburu.co/binnenland/16096-ook-het-rivm-en-de-ggd-kunnen-nu-voor-een-tribunaal

Heftig. Ik had die arts wel gezien, ook gepost hier, maar ik wist niet dat mensen een papier moesten tekenen en niet van de gevaren op de hoogte zijn gebracht. 

Maar ja, ergens perfect voorspelbaar. Ze hebben alles tot in de puntjes voorbereid . Kassa kassa en de beleidsmakers die geld ontvangen om mee te spelen hebben niet door welk beest ze op de bevolking loslaten. Ik heb op andere kanalen al geopperd dat dit de genocide van de eeuw kan zijn.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Fundamenteel:

Kom er later op terug, intussen:

msm zegt dat reeds miljoenen mensen gevaccineerd zijn en daar maar 15 gevallen van trombose. Maar het is geen klassieke trombose, later.

Dat is 15 teveel. Als zou blijken dat het door het vaccin komt en niet door Zweedse balletjes, is dat nog altijd veel minder dan dat er onder die miljoen door corona zouden zijn gestoten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Fundamenteel:

Heftig. Ik had die arts wel gezien, ook gepost hier, maar ik wist niet dat mensen een papier moesten tekenen en niet van de gevaren op de hoogte zijn gebracht. 

Dat verzin je zelf.

Mijn schoonvader is Pfizer gevaccineerd en kreeg bij de vaccinatie keurig een bijsluiter met alles erop en eraan. En dat formulier is dat je toestemming geeft dat wordt geregistreerd dat je gevaccineerd bent. Niks meer en niks minder. En dat is een gevolg van de privacywetgeving die tegenwoordig zo streng is dat je zelfs aan jezelf toestemming moet geven als je je naamplaatje op de voordeur wilt schroeven. 

En zo kun je alles omdraaien. We willen privacy maar zitten wel met z'n allen op facebook. En als je dan als gevolg van die privacy een formuliertje moet tekenen voor registratie (en niet tekenen mag ook) dan is dat opeens verdacht.

8 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik heb op andere kanalen al geopperd dat dit de genocide van de eeuw kan zijn.

De tijd zal het leren. Maar aangezien ik het einde van de eeuw niet ga halen zal ik het nooit weten.

bewerkt door Mullog
Link naar bericht
Deel via andere websites
55 minuten geleden zei Mullog:

Dat verzin je zelf.

Mijn schoonvader is Pfizer gevaccineerd en kreeg bij de vaccinatie keurig een bijsluiter met alles erop en eraan. En dat formulier is dat je toestemming geeft dat wordt geregistreerd dat je gevaccineerd bent. Niks meer en niks minder. En dat is een gevolg van de privacywetgeving die tegenwoordig zo streng is dat je zelfs aan jezelf toestemming moet geven als je je naamplaatje op de voordeur wilt schroeven. 

En zo kun je alles omdraaien. We willen privacy maar zitten wel met z'n allen op facebook. En als je dan als gevolg van die privacy een formuliertje moet tekenen voor registratie (en niet tekenen mag ook) dan is dat opeens verdacht.

De tijd zal het leren. Maar aangezien ik het einde van de eeuw niet ga halen zal ik het nooit weten.

Ik verzin niets. Ik vat samen wat ik las. 

3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat is 15 teveel. Als zou blijken dat het door het vaccin komt en niet door Zweedse balletjes, is dat nog altijd veel minder dan dat er onder die miljoen door corona zouden zijn gestoten. 

Alleen sterven aan covid vooral ongezonde, zwaarlijvige of oude mensen. Aan het vaccin kan iedereen sterven die zelfs covid hadden overleefd.

De enige die volledige immuniteit hebben zijn de fabrikanten en hun collaborateurs wanneer het mis gaat bij ons. Omdraaien die logica.

11 uur geleden zei Mullog:

Ik heb alleen van gevallen gehoord, niet dat er iemand is overleden aan trombose.

En als die 380.000 besmet waren geweest dan waren daar 3.800 doden bij gevallen.

Ken je ze dan?

Weet jij dat dan?

In de media zeggen ze dat er tiental gevallen op miljoental mensen stierven. Na de 6e met een “trombose” zagen ze dat de bloedstollingen op meerdere plaatsen zijn. Dus het zijn geen klassieke bloedstollingen. Op de tv wuiven ze dat meteen weg met “x aantal mensen per jaar krijgen trombose, dit is misschien niet het vaccin.” Bull f shit. Dat 1 of max 3 mensen dat voorhadden, ok. Maar zo kort op elkaar in link bij vaccinatie; dan lijkt het meer van wel dan niet. Dit was alleen AstraZeneca, tiental landen stopte het gebruik ermee, Belgie doet verder.

Ik weet zeker dat tussen al die vaccinatiedoden enkele mensen zullen zijn die covid hadden overleefd ja. Na anderhalf jaar pandemie is het heetste van de soep voorbij. Nu beginnen ze over een Britse en zal zelfs na vaccinatie de show verder gaan.

remember dat wappies u zeiden dat het na vaccinatie niet gaat beteren, maar verslechteren. Dus koester vooral geen valse hoop. Hitler is een koorknaap vergeleken bij deze enkele lieden in de VN. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Na eerste spuit van pfizer moe en griepverschijnselen paar dagen daarna mijn de ambulance op het werk door hevige hyper, tweede spuit idem dito en miskraam.

Ik ken mijn vrouw heb het in de gaten gehouden, ze wist trouwens niet dat ze zwanger was. Dit op korte termijn de lange weet ik nog niet hoop dat het meevalt.

Wat zijn jullie ervaringen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Thinkfree:

Na eerste spuit van pfizer moe en griepverschijnselen paar dagen daarna mijn de ambulance op het werk door hevige hyper, tweede spuit idem dito en miskraam.

Ik ken mijn vrouw heb het in de gaten gehouden, ze wist trouwens niet dat ze zwanger was. Dit op korte termijn de lange weet ik nog niet hoop dat het meevalt.

Wat zijn jullie ervaringen?

Tja, wat zal ik ervan zeggen. Je moest er ook nog voor betalen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Iemand postte dit elders, ik vond het het delen waardig. Dat was 2007; hoeveel is vandaag realiteit? Maar wij zullen de wappie zijn onze natuur te willen respecteren in plaats van alles tot een imitatie te synthetiseren zodat de smeerlapperij kan blijven duren.

https://m.youtube.com/watch?v=OfBGfDX8aTU&feature=youtu.be

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik verzin niets. Ik vat samen wat ik las. 

En ik vertel hoe het bij mijn schoonvader is gegaan.

5 uur geleden zei Fundamenteel:

Alleen sterven aan covid vooral ongezonde, zwaarlijvige of oude mensen.

Als straf? Behalve dan diegene die niet zwaarlijvig, ongezond of oud zijn. Die hebben gewoon pech.

5 uur geleden zei Fundamenteel:

In de media zeggen ze dat er tiental gevallen op miljoental mensen stierven.

Als de media dat zeggen dan heb je vast wel een link.

In Nederland 32 covid doden per dag. Ik denk dat jou gevoel voor getalsverhoudingen minimaal is, als het al aanwezig is. 

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Iemand postte dit elders, ik vond het het delen waardig. Dat was 2007; hoeveel is vandaag realiteit? Maar wij zullen de wappie zijn onze natuur te willen respecteren in plaats van alles tot een imitatie te synthetiseren zodat de smeerlapperij kan blijven duren.

https://m.youtube.com/watch?v=OfBGfDX8aTU&feature=youtu.be

De Bilderberg conferentie bestaat nog altijd en is nog altijd een inspiratie voor complottheorieën. Oud nieuws. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mullog:

En ik vertel hoe het bij mijn schoonvader is gegaan.

Als straf? Behalve dan diegene die niet zwaarlijvig, ongezond of oud zijn. Die hebben gewoon pech.

Als de media dat zeggen dan heb je vast wel een link.

In Nederland 32 covid doden per dag. Ik denk dat jou gevoel voor getalsverhoudingen minimaal is, als het al aanwezig is. 

De Bilderberg conferentie bestaat nog altijd en is nog altijd een inspiratie voor complottheorieën. Oud nieuws. 

Natuurlijk niet als straf. Het is gewoon zinloos dan gezonde mensen te vaccineren die covid natuurlijk verslagen. 

En na vaccinatie gaan mensen blijven sterven, tot meer dan 32 per dag. Wat ga je dan zeggen? Nog altijd vaccineren want...?

Het gaat niet over die organisatie, ik vroeg: hoeveel van die complottheorieën (film van 2007) zijn vandaag realiteit? 

In Texas zijn de maatregelen nota bene opgeheven en zakte het dodentol. Datastatistiek is niet altijd zo abstract als we wensen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Fundamenteel:
11 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat is 15 teveel. Als zou blijken dat het door het vaccin komt en niet door Zweedse balletjes, is dat nog altijd veel minder dan dat er onder die miljoen door corona zouden zijn gestoten. 

Alleen sterven aan covid vooral ongezonde, zwaarlijvige of oude mensen. Aan het vaccin kan iedereen sterven die zelfs covid hadden overleefd.

De enige die volledige immuniteit hebben zijn de fabrikanten en hun collaborateurs wanneer het mis gaat bij ons. Omdraaien die logica.

We hadden het over de bloedstolsels. Je bent het weer eens kwijt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Het is gewoon zinloos dan gezonde mensen te vaccineren die covid natuurlijk verslagen. 

Ik zou zeggen, zorg dat je besmet raakt, en als je het overleefd dan ben je klaar :-)

1 uur geleden zei Fundamenteel:

En na vaccinatie gaan mensen blijven sterven, tot meer dan 32 per dag.

In Nederland stierven er ongeveer 414 mensen per dag (gemiddeld) in 2019 (dus voor corona). In België ongeveer 299 per dag (in 2019). Ik ben blij dat in in Nederland woon want gerelateerd aan het aantal inwoners gaan er hier relatief minder dood :-)

Maar die extra covid doden heb ik niet nodig.

8 uur geleden zei Fundamenteel:

In de media zeggen ze dat er tiental gevallen op miljoental mensen stierven.

En heb je al bronnen gevonden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei Mullog:

Ik zou zeggen, zorg dat je besmet raakt, en als je het overleefd dan ben je klaar :-)

In Nederland stierven er ongeveer 414 mensen per dag (gemiddeld) in 2019 (dus voor corona). In België ongeveer 299 per dag (in 2019). Ik ben blij dat in in Nederland woon want gerelateerd aan het aantal inwoners gaan er hier relatief minder dood :-)

Maar die extra covid doden heb ik niet nodig.

En heb je al bronnen gevonden?

Dat was op tv, en enkel over AstraZeneca. Daartegenover legde ze het aantal doden per jaar die aan trombose stierven om dat te relativeren. Maar de dag daarvoor zeiden ze dat de bloedstollingen op meerdere plaatsen in het lichaam vonden. Bij een klassieke trombose is dat op 1 plaats, zo een bloedklonter. Ik zag ook op de tv een vrouw van de EU uitleggen dat het risico voor covid nog steeds groter is dus ze een gunstig advies voor AstraZeneca blijven geven. 

Ik zou het niet verzinnen want het cijfer speelt in uw voordeel ;)

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik zag ook op de tv een vrouw van de EU uitleggen dat het risico voor covid nog steeds groter is dus ze een gunstig advies voor AstraZeneca blijven geven. 

 

Wat voor risico voor gezonde mensen? Die hele caccinatie drift bevalt mij niet, mijn schoondochter had  hoge koorts na de prik, ook vind ik het niet kunnen dat men alleen maar voor die buitenlandse vakantie zich onderwerpt aan een medische behandeling waarvan men niet alles weet en die in de beginfase is, trouwens ook ongezonde mensen hebben meer baat bij een omslag in hun levenspatroon dan bij die prik.

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei antoon:

Wat voor risico voor gezonde mensen? Die hele caccinatie drift bevalt mij niet, mijn schoondochter had  hoge koorts na de prik, ook vind ik het niet kunnen dat men alleen maar voor die buitenlandse vakantie zich onderwerpt aan een medische behandeling waarvan men niet alles weet en die in de beginfase is, trouwens ook ongezonde mensen hebben meer baat bij een omslag in hun levenspatroon dan bij die prik.

 

Dat je schoonmoeder koorts heeft is een goed teken, nl. dat het immuunsysteem op de juiste manier reageert. Dat had je kunnen weten als je tevoren had ingelezen over het vaccin, hoe het werkt en wat het met mensen doet.

Medische behandeling bij buitenlandse vakantie, waar heb je het in vredesnaam over?  

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei antoon:

Wat voor risico voor gezonde mensen?

Ik stel bij jou hetzelfde voor als wat ik tegen @Fundamenteel gezegd heb. Laat je besmetten, ziek het uit en je bent klaar.

3 uur geleden zei antoon:

Die hele caccinatie drift bevalt mij niet, mijn schoondochter had  hoge koorts na de prik,

Maar @antoon, als kenner van het immuunsysteem moet jij toch weten dat dit een normale reactie is. 

3 uur geleden zei antoon:

ook vind ik het niet kunnen dat men alleen maar voor die buitenlandse vakantie zich onderwerpt aan een medische behandeling waarvan men niet alles weet en die in de beginfase is, trouwens ook ongezonde mensen hebben meer baat bij een omslag in hun levenspatroon dan bij die prik.

Maar @antoon, jij kunt wel vinden dat dit niet moet kunnen, maar die mensen beslissen dat toch individueel zelf, het is toch hun eigen besluit, of ze het willen, of ze hun levenspatroon willen veranderen. Dat is een net zo individueel besluit als dat jij ooit genomen hebt om lid te worden van de WTG en je aan alle regels daarvan te onderwerpen.

bewerkt door Mullog
Link naar bericht
Deel via andere websites

Zijn wij allemaal door onze kinderen en supermarkten al niet meermaals blootgesteld aan het virus? Gedenk die simulaties hoe snel een virus verspreid? Something to think about.

Verder AstraZeneca, 6 vrouwen ontwikkelen zeldzame hersentrombose na vaccinatie. Duitsland stopte met vaccineren. Wie geen verband ziet is de enige echte wappie hoor. Bron, draai zelf door google want is een betalend artikel. “Zeldzame hersentrombose 6 vrouwen Duitsland”

6 uur geleden zei antoon:

Wat voor risico voor gezonde mensen? Die hele caccinatie drift bevalt mij niet, mijn schoondochter had  hoge koorts na de prik, ook vind ik het niet kunnen dat men alleen maar voor die buitenlandse vakantie zich onderwerpt aan een medische behandeling waarvan men niet alles weet en die in de beginfase is, trouwens ook ongezonde mensen hebben meer baat bij een omslag in hun levenspatroon dan bij die prik.

 

Ik weet het. We worden belazerd op wereldschaal. De foutjes zijn moedwil.

voor het eerst in mijn leven vrees ik de genezing meer dan de ziekte.

En ik ben een hypochonder he

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Zijn wij allemaal door onze kinderen en supermarkten al niet meermaals blootgesteld aan het virus?

Wie weet. Misschien heb je het al gehad. Je zou je kunnen laten testen.

Maar als je het al gehad hebt is het risico helemaal minimaal. Echt, als waar is wat door je beweerd wordt, dat het virus voor normale gezonde mensen onschuldig is, dan zie ik niet waarom je je niet laat besmetten. Als het verder toch onschuldig is. En je ontloop je daarmee de vaccinatie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei Mullog:

Wie weet. Misschien heb je het al gehad. Je zou je kunnen laten testen.

Maar als je het al gehad hebt is het risico helemaal minimaal. Echt, als waar is wat door je beweerd wordt, dat het virus voor normale gezonde mensen onschuldig is, dan zie ik niet waarom je je niet laat besmetten. Als het verder toch onschuldig is. En je ontloop je daarmee de vaccinatie.

Het punt is dat we allemaal massaal blootgesteld zijn. Een virus laat zich niet door beleid compromiseren. Wees op uw uiterste hoede voor kabinetten die denken de wetenschap binnen beleid te rammen. Het werkt andersom.

Je zei zelf al dat covid besmettelijker is dan de griep, dus...

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Je zei zelf al dat covid besmettelijker is dan de griep, dus...

In de eerste seconden van het filmpje zie je rechts een schermpje waarin de verspreiding zichtbaar wordt gemaakt. Daaronder staat een R met een waarde. Die R is het reproductiegetal. Het reproductiegetal laat zien hoe snel het virus zich verspreidt. Dit getal geeft aan hoeveel mensen gemiddeld besmet worden door één patiënt. Als het getal kleiner is dan 1 dan neemt de verspreiding af, als het getal groter is dan 1 neemt de verspreiding toe waarbij deze harder gaat naarmate het getal groter is.

Alle maatregelen die genomen worden zijn bedoeld om de covid R zo klein mogelijk te houden. In Nederland was de waarde op 1 maart 1,06 (bron).

Hoewel de besmettelijkheid natuurlijk een rol speelt, HIV verspreid zich moeilijker dan covid, bepaald de R de snelheid van verspreiden. 

Uiteindelijk kom je altijd op cijfertjes uit :-) 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid