Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

3 uur geleden zei Mullog:

Nou nee, doorgaans krijgen die allergische reacties omdat het immuunsysteem te sterk reageert op onschuldige stoffen (Ontstaan van allergie). Dat is de gangbare theorie, maar er is niet zoveel over bekend. 

Mijn indruk is dat jullie helemaal niet zoveel weten maar dat je vooral een mening hebt over hoe het zit. Helaas worden meningen vaak niet gestaafd door de feiten.

Je bedoelt dat stukje uit de wiki over Edward Jenner? Mooi verhaal over hoe hij zijn eigen leven met een experiment in de waagschaal stelde en daarmee vaccineren uitvond (wat betekent dat jij hem een gruwel moet vinden want je moet niks van vaccineren hebben). 

Ik reageer daar niet op omdat het niet relevant is. Zoals ik al eerder schreef gaat het over specifieke virussen (of families van virussen). Edward Jenner gebruikte koepokken tegen de pokken, geen influenza. Dat je nooit de griep krijgt wil niet zeggen dat je gevrijwaard wordt van corona of pokken of HIV. Je bouwt weerstand tegen iets van hetzelfde niet tegen iets van iets anders. 

Daar heb ik toch op gereageerd?

Is dit niet duidelijk?

Je maakt er je eigen versie van. Dat onderstreepte heb ik nooit beweerd. Ik gebruikte deze binnen een context waarvan je uit een appel weer een peer boetseert.

Maar om het even in een notendop te herleiden. We hebben door natuurlijke selectie een aangeboren weerstandsmechanisme tegen de meeste influenza. Door de loop van tijd zal dat ook gebeuren met covid. Laat u niet wijsmaken dat je covid uit de wereld kan bannen. Gedenk in de eerste plaats hoe het wellicht verspreidde, door dieren. Dieren in het wild worden niet gevaccineerd en hoe het vaccin met mutaties zal omgaan is nog onbekend. Influenza muteerde ook meermaals en door de groepsimmuniteit kwamen we als samenlevingen tot een kruisimmuniteit waardoor meeste zelden ziek worden. Als je nu iedereen gaat opsluiten verlies je die kruisimmuniteit. Ook is de resistentie tegen influenza aangeboren, dus zal een weerbaar immuunsysteem zelden problemen hebben om mutaties te bestrijden. 

Waarom deze logica niet opgaat omdat het besmettelijker/gevaarlijker is, is,relatief. Eens we covid van de eerste keer natuurlijk verslagen (wat een verpletterende meerderheid doet), dan onthoudt uw immuunsysteem dat voor een klein jaar. Tenzij je met iemand besmet in contact komt en die immuniteit stijgt weer, kruisimmuniteit. Als we nu zelfs gezonde mensen gaan vaccineren, laten we de natuurlijke selectie een synthetisch parcours gaan. 

De pokken heb ik gebruikt om te tonen hoe ze tot vaccinaties zijn gekomen. Dat principe kan je vaccineren noemen. Waarom dat principe plots anders moet en de doden door het experiment doodgezwegen worden, wekt weinig vertrouwen. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat onderstreepte heb ik nooit beweerd.

Je beweert keer op keer hetzelfde als hieronder staat.

Op 9-3-2021 om 07:32 zei Fundamenteel:

onthoud wat de griep aan uw weerbaarheid deed, zie door uw evolutiebril en wetenschappelijk zonder compromis.

Wat ik schrijf is dat de weerbaarheid tegen de griep alleen tegen de griep is. Je doet of onze totale weerbaarheid van de griep afkomt en negeert daarbij gemakshalve een ellenlange evolutie tegen andere virussen, bacteriën, parasieten, wormen en pathogene in zijn algemeenheid. Je simplificeert en daardoor mis je het punt.

9 uur geleden zei Fundamenteel:

We hebben door natuurlijke selectie een aangeboren weerstandsmechanisme tegen de meeste influenza. <knip...knip> ... Ook is de resistentie tegen influenza aangeboren, dus zal een weerbaar immuunsysteem zelden problemen hebben om mutaties te bestrijden.

Als dat zo zou zijn dan zou de jaarlijkse griepspuit niet nodig zijn, dan zou een eeuw geleden er geen 100 miljoen slachtoffers aan de Spaanse griep gevallen zijn.

9 uur geleden zei Fundamenteel:

Waarom deze logica niet opgaat omdat het besmettelijker/gevaarlijker is, is,relatief. Eens we covid van de eerste keer natuurlijk verslagen (wat een verpletterende meerderheid doet), dan onthoudt uw immuunsysteem dat voor een klein jaar. Tenzij je met iemand besmet in contact komt en die immuniteit stijgt weer, kruisimmuniteit. Als we nu zelfs gezonde mensen gaan vaccineren, laten we de natuurlijke selectie een synthetisch parcours gaan.

Ik weet niet wat er relatief is aan absolute aantallen doden. Wat ik hoor en lees is dat het "toch maar 80+ is dat overlijdt" op een toon waar iedere vorm van medeleven in ontbreekt en het alleen maar gaat over eigen egoïstische belangen. Behalve dat alleen 80+ gewoon niet waar is vraagt blijkbaar niemand zich af. @thom zet mij in de negeer als ik vraag of we mensen de dag na hun 80ste verjaardag maar moeten euthaniseren. Blijkbaar wordt er niet alleen selectief uit (mis)informatie geplukt maar worden vervelende vragen ook vermeden.

9 uur geleden zei Fundamenteel:

De pokken heb ik gebruikt om te tonen hoe ze tot vaccinaties zijn gekomen. Dat principe kan je vaccineren noemen. Waarom dat principe plots anders moet en de doden door het experiment doodgezwegen worden, wekt weinig vertrouwen. 

Dat begreep ik. Ik heb echter nog steeds geen waterdicht bewijs gezien dat een covid vaccinatie tot de dood van iemand heeft geleid. Alleen een beperkt aantal gevallen waarbij er nadrukkelijk onderliggende klachten waren die vaak zo ernstig waren dat je je kunt afvragen of een aspirientje als niet fataal zou zijn geweest en waarom men überhaupt tot vaccineren overging.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mullog:

Wat ik hoor en lees is dat het "toch maar 80+ is dat overlijdt"

Behalve dat alleen 80+ gewoon niet waar is vraagt blijkbaar niemand zich af. @thom zet mij in de negeer als ik vraag of we mensen de dag na hun 80ste verjaardag maar moeten euthaniseren.

Nee natuurlijk is dat niet zo, dat alleen 80+ overlijdt. Dat jij dit aanhaalt als tegenargument is al zo'n zwak item.. en daarop weer verder lopen zeuren..

Kijk naar de 4 mm, de 40.000 doden die 'normaal' in een jaar ook sterven aan griep, ALS die cijfers kloppen betreft griepdoden omdat de corona-angst/media/sekteleiders mensen met onderliggende ziekten die sterven ook meegeteld worden als corona-doden, en kijk naar de 83 miljoen mensen die gevangen worden genomen in een systeem dat de mensheid knecht OP NIETS AF, omdat de cijfers jaarlijks relatief hetzelfde zijn al zolang jij en ik leven.

De Autobahnen worden toch ook niet vermeden, verboden of rigoureus omgebouwd omdat het jaarlijkse dodental opeens een andere naam zou krijgen? Bijvoorbeeld spookdoden van de Autobahn. Ahh.. iedereen s'nachts niet meer autrijden, ahhh, iedereen alleen overdag in de auto, alleen naar de winkel of werk. Speciaal rijbewijs voor iedereen, en die niet meewerkt mag niet meer autorijden. Inenten tegen de spookdoden verplicht, want ze waren in het rond... ahhh..

Ahhh.. de leugen en de machtsgeile gekte heerst, en de gehypnotiseerde massa buigt en gehoorzaamt.

😳

https://r.search.yahoo.com/_ylt=AwrIRlGqxklgC1IAQQifKgx.;_ylu=Y29sbwMEcG9zAzQEdnRpZAMEc2VjA3Ny/RV=2/RE=1615476522/RO=10/RU=https%3a%2f%2fwww.ad.nl%2fauto%2fwereldwijd-sterven-jaarlijks-1-3-miljoen-mensen-in-het-verkeer~a9a15e46%2f/RK=2/RS=_qddLnfzrx.X5WwInpni_joV4RI-

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
58 minuten geleden zei Mullog:

Je beweert keer op keer hetzelfde als hieronder staat.

Wat ik schrijf is dat de weerbaarheid tegen de griep alleen tegen de griep is. Je doet of onze totale weerbaarheid van de griep afkomt en negeert daarbij gemakshalve een ellenlange evolutie tegen andere virussen, bacteriën, parasieten, wormen en pathogene in zijn algemeenheid. Je simplificeert en daardoor mis je het punt.

Als dat zo zou zijn dan zou de jaarlijkse griepspuit niet nodig zijn, dan zou een eeuw geleden er geen 100 miljoen slachtoffers aan de Spaanse griep gevallen zijn.

Ik weet niet wat er relatief is aan absolute aantallen doden. Wat ik hoor en lees is dat het "toch maar 80+ is dat overlijdt" op een toon waar iedere vorm van medeleven in ontbreekt en het alleen maar gaat over eigen egoïstische belangen. Behalve dat alleen 80+ gewoon niet waar is vraagt blijkbaar niemand zich af. @thom zet mij in de negeer als ik vraag of we mensen de dag na hun 80ste verjaardag maar moeten euthaniseren. Blijkbaar wordt er niet alleen selectief uit (mis)informatie geplukt maar worden vervelende vragen ook vermeden.

Dat begreep ik. Ik heb echter nog steeds geen waterdicht bewijs gezien dat een covid vaccinatie tot de dood van iemand heeft geleid. Alleen een beperkt aantal gevallen waarbij er nadrukkelijk onderliggende klachten waren die vaak zo ernstig waren dat je je kunt afvragen of een aspirientje als niet fataal zou zijn geweest en waarom men überhaupt tot vaccineren overging.

Ook,al is,covid besmettelijker, uiteindelijk komen we tot een groepsimmuniteit die bewaard blijft door kruisimmuniteit.

ook al zijn de pokken covid niet, je kan ook op de natuurlijke manier resistent worden zonder vaccins. Vaccins zijn op dat principe gebouwd.

DUS vaccinatie is best alleen op de verzwakte immuunsystemen toe te passen en gezonde mensen NIET in lockdown te steken. Dan kom je tot natuurlijke resistentie en verloopt die natuurlijke selectie haar normale gang van zaken. Zoals dat altijd gebeurde in de geschiedenis. Covid zal een equilibrium bereiken, zelfs zonder vaccin. We zijn weerbaar genoeg daar een verpletterende meerderheid geneest waarvan velen niet eens symptomen hebben.

De enige die het punt mist ben jij en dat is omdat je denkbeeldige constructies maakt, woorden buiten de context legt en alzo alles verdraait. Keer op keer opnieuw en dat is enkel volharden in dezelfde fouten zonder enige intentie serieus deel te nemen aan deze discussie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei thom:

omdat de cijfers jaarlijks relatief hetzelfde zijn al zolang jij en ik leven.

Ik ga niet voor de 8ste keer mijn kopietje plaatsen. Overigens dacht ik onder de negeer te zitten.

9 uur geleden zei thom:

De Autobahnen worden toch ook niet vermeden,

Maar die keus heb je wel. Besmetting is lastig te vermijden als een deel van de bevolking zich niet aan de regels houdt.

9 uur geleden zei Fundamenteel:

Ook,al is,covid besmettelijker, uiteindelijk komen we tot een groepsimmuniteit die bewaard blijft door kruisimmuniteit.

Ik dacht dat je met kruisimmuniteit groepsimmuniteit bedoelde, maar blijkbaar bedoel je er iets anders mee. Ik kan nergens de betekenis van kruisimmuniteit vinden. Wat is dat?

9 uur geleden zei Fundamenteel:

DUS vaccinatie is best alleen op de verzwakte immuunsystemen toe te passen en gezonde mensen NIET in lockdown te steken

En wat zijn verzwakte immuunsystemen en hoe weet je welke mensen voldoende weerstand hebben. Echt, een cursusje biologie voor wat basiskennis zou helpen.

9 uur geleden zei Fundamenteel:

Covid zal een equilibrium bereiken, zelfs zonder vaccin.

Of een virus verdwijnt omdat alle gastheren overleden zijn. Nu zie ik dat bij covid niet gebeuren en er zal zeker een equilibrium bereikt worden waarbij er jaarlijks een aantal slachtoffers zijn. En misschien proberen we dan dat equilibrium in ons voordeel te brengen, misschien door te vaccineren..

9 uur geleden zei Fundamenteel:

De enige die het punt mist ben jij en dat is omdat je denkbeeldige constructies maakt,

Ik denk dat ik mijn aan de feiten hou, althans dat probeer ik. Jullie komen niet los van je beperkte, koude, vooringenomen mening. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Mullog:
10 uur geleden zei thom:

De Autobahnen worden toch ook niet vermeden,

Maar die keus heb je wel. Besmetting is lastig te vermijden als een deel van de bevolking zich niet aan de regels houdt.

Ja ik wist dat je op een detail zou ingaan in plaats van de vergelijking. ''Besmetting door een virus'' gaat niet via fijne deeltjes in de lucht maar de cellen raken vergiftigd door straling. De vergiftigde cellen scheiden lichaamseigen deeltjes uit dat men virus noemt. Maar zijn niet werkzaam als overdragers of zogenaamde besmetters. Dode materie dat afgevoerd wordt door gezonde cellen, wat griepverschijnselen opwekt, van mild tot dodelijk, bij die persoon.

Er is daar maar 1 oplossing voor; stoppen met de uitrol en gebruik van het stralingswapen wat 5G wordt genoemd en stoppen met het killervaccin voor dat zogenaamde virus wat nog nooit levend geïsoleerd is, laat staan dat het besmettelijk of gevaarlijk zou kunnen zijn of zelfs (h)erkend.

Nou, nu heb ik het wel vaak genoeg geschreven denk ik.

In wat nu volgt wordt nog eens beargumenteerd en verder gemakkelijker inzichtelijk gemaakt dat EMF-straling de primaire veroorzaker is van het thans de kop opstekende ‘coronasyndroom’, een acute aandoening van de luchtwegen die fataal kan verlopen.

Voorts wordt duidelijk dat voorgaande ‘pandemieën’ en catastrofale ziekteverschijnselen ook op basis van nuchtere beschouwingen te correleren zijn met de enorm toegenomen EMF-straling om ons heen over de afgelopen decennia.

https://apokalypsnu.nl/2021/03/11/emf-straling-triggert-corona-door-vervuiling-van-de-levens-ether/

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei thom:

Ja ik wist dat je op een detail zou ingaan in plaats van de vergelijking.

Maar ik ga daar wel op in. Je kiest er zelf voor de weg op te gaan en je kunt de autobahn zelf vermijden. Maar een virusbesmetting niet als niet iedereen zich aan de regels houdt. En waarom zouden we verkeersslachtoffers opeens anders noemen. Dat doen we bij corona ook niet. Dat jij het daar niet mee eens bent verandert niets aan dat feit.

1 uur geleden zei thom:

'Besmetting door een virus'' gaat niet via fijne deeltjes in de lucht maar de cellen raken vergiftigd door straling. De vergiftigde cellen scheiden lichaamseigen deeltjes uit dat men virus noemt. Maar zijn niet werkzaam als overdragers of zogenaamde besmetters. Dode materie dat afgevoerd wordt door gezonde cellen, wat griepverschijnselen opwekt, van mild tot dodelijk, bij die persoon.

Echt, als je deze onzin geloofd zit je niet in een bubble maar in een bunker.

 

1 uur geleden zei thom:

Er is daar maar 1 oplossing voor; stoppen met de uitrol en gebruik van het stralingswapen wat 5G wordt genoemd en stoppen met het killervaccin voor dat zogenaamde virus wat nog nooit levend geïsoleerd is, laat staan dat het besmettelijk of gevaarlijk zou kunnen zijn of zelfs (h)erkend.

Zie mijn vorige opmerking.

1 uur geleden zei thom:

Nou, nu heb ik het wel vaak genoeg geschreven denk ik.

Het genoegen is geheel wederzijds.

Weet je wat jullie probleem is. Je hebt een paar punten waar je best wel een punt hebt. Maar dat sneeuw volledig onder in de onzin die je eromheen uitkraamt waardoor iedere discussie onmogelijk wordt. Dat is best wel jammer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Mullog:

Weet je wat jullie probleem is. Je hebt een paar punten waar je best wel een punt hebt. Maar dat sneeuw volledig onder in de onzin die je eromheen uitkraamt waardoor iedere discussie onmogelijk wordt. Dat is best wel jammer.

Dat is 'ons' probleem niet, omdat alles met elkaar verband houdt. Of het houdt elkaar in verband zoals jij, of jullie dan ook, geloven dat jullie voorgeschoteld krijgen in de msm en tv journaals en praatprogramma's.

Natuurlijk is discussie niet mogelijk, omdat zoals ik al schreef er 2 kampen ontstaan; zij die het zien, en de gehypnotiseerden die menen te zien omdat ze geloven wat de msm en tv journaals en praatprogramma's jouw en jullie 24/7 voorhouden.

Andere inkijk in zaken worden niet gecombineerd met elkaar, omdat het geloof in het virus er is, het geloof dat het vaccin de oplossing is, het geloof dat alle maatregelen zin hebben, het geloof dat mensen die dit weerspreken onzin uitkramen, het geloof dat anderen die de maatregelen niet uitvoeren het gevaar vormen.

Je schrijft het zelf; ik kraam onzin uit, terwijl er zeer belangrijke punten aangehaald worden in de link die erbij zit en bevestigt mijn schrijven daarover.

Deze kennis over straling en griepverschijnselen wordt al een jaar gecensureerd.

Maar jij praat zinnig, oi oi oi... 🙈

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Mullog:

Ik ga niet voor de 8ste keer mijn kopietje plaatsen. Overigens dacht ik onder de negeer te zitten.

Maar die keus heb je wel. Besmetting is lastig te vermijden als een deel van de bevolking zich niet aan de regels houdt.

Ik dacht dat je met kruisimmuniteit groepsimmuniteit bedoelde, maar blijkbaar bedoel je er iets anders mee. Ik kan nergens de betekenis van kruisimmuniteit vinden. Wat is dat?

En wat zijn verzwakte immuunsystemen en hoe weet je welke mensen voldoende weerstand hebben. Echt, een cursusje biologie voor wat basiskennis zou helpen.

Of een virus verdwijnt omdat alle gastheren overleden zijn. Nu zie ik dat bij covid niet gebeuren en er zal zeker een equilibrium bereikt worden waarbij er jaarlijks een aantal slachtoffers zijn. En misschien proberen we dan dat equilibrium in ons voordeel te brengen, misschien door te vaccineren..

Ik denk dat ik mijn aan de feiten hou, althans dat probeer ik. Jullie komen niet los van je beperkte, koude, vooringenomen mening. 

Lol ge vraagt mij wat kruisimmuniteit is en zegt dan dat ik een cursus biologie moet doen. Doet gij eens ene begrijpend lezen want ik heb dat nu al 4x uitgelegd voor ge weer van appelen peren boetseerde.

Kruisimmuniteit is wanneer mensen elkaar constant blijven “besmetten” en ze alzo resistentie behouden. Ga je iedereen opsluiten verliezen ze na besmetting hun antistof geheugen tegen de griep/covid en andere ziektes. Onderzoek toonde dat mensen 8 maand na genezing nog altijd resistentie tegen covid hebben. 

Via een serologische test kan je die mensen eruit halen. Maar dat is niet eens nodig. Tijdens een pandemie beschermen ze meestal de zwakkeren en steken ze de zieken in quarantaine. Hoe ze deze pandemie aanpakte lijkt me wel pure moedwil dat equilibrium tegen te houden zodat de crisis blijft duren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei thom:

het geloof dat mensen die dit weerspreken onzin uitkramen,

Maar dat is wat je doet, met vergiftigde cellen door straling. Je gooit gewoon 200 jaar wetenschappelijk medisch onderzoek in het putje vanwege een aantoonbaar foute claim uit een onduidelijke bron. Als je dan ook nog een groter plan ziet voor het knechten van de mensheid, waar naar mijn mening echt wel eenvoudigere methoden voor zijn, dan is er geen gemeenschappelijke basis waarop we praten. Ik zie het niet zozeer als 2 kampen maar eerder als 2 verschillende werelden. En dat verschil is moeilijk te overbruggen, voor mij net zo goed als voor jou. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ga je iedereen opsluiten verliezen ze na besmetting hun antistof geheugen tegen de griep/covid en andere ziektes.

Bedankt voor de uitleg.

Maar volgens mij hangt het erg van de de ziekte af of het immuunsysteem de ziekte onthoudt of niet. Ik ben gevaccineerd tegen gele koorts en dat hoeft maar een keer in je hele leven. Dan is het klaar. De jaarlijkse vaccinatie tegen de griep is ook omdat je lichaam misschien wel onthoudt welke griep je gehad hebt maar daarmee niet voorbereidt is tegen een nieuwe variant. Dan heb je dus niks aan kruisimmuniteit.

Ik begrijp niet wat je bedoelt met het equilibrium tegenhouden. Voor het immuunsysteem is het volstrekt onbekend of het beschermd tegen een "natuurlijke" infectie of een "kunstmatige" infectie door een vaccin. Het lijkt mij dat je het equilibrium vooral in het voordeel van de mens wilt hebben en ik zie niet in waarom je dat dan niet zou mogen bereiken door mensen "kunstmatig" te besmetten waardoor je veel eerder en een veel grotere groep hebt die gezellig kan groepsimmuniteiten.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei Mullog:

Ziet er toch echt anders uit dan covid

Vergiftigde cellen door straling is geen onzin. 

En vanuit die vergiftigde cellen komen deeltjes los, en die deeltjes zijn lichaamseigen rna en dna stukjes ingekapseld door eiwitten. En dat noemen ''ze'' een virus.

Je dwaalt weer af Mullog.

1 uur geleden zei Mullog:

Maar dat is wat je doet, met vergiftigde cellen door straling.

Vergiftigde cellen door straling. Moeilijk te begrijpen?

Blijkbaar wel.

Voorlopig ben ik wel weer voor even klaar met uitleggen van steeds hetzelfde.

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Mullog:

Bedankt voor de uitleg.

Maar volgens mij hangt het erg van de de ziekte af of het immuunsysteem de ziekte onthoudt of niet. Ik ben gevaccineerd tegen gele koorts en dat hoeft maar een keer in je hele leven. Dan is het klaar. De jaarlijkse vaccinatie tegen de griep is ook omdat je lichaam misschien wel onthoudt welke griep je gehad hebt maar daarmee niet voorbereidt is tegen een nieuwe variant. Dan heb je dus niks aan kruisimmuniteit.

Ik begrijp niet wat je bedoelt met het equilibrium tegenhouden. Voor het immuunsysteem is het volstrekt onbekend of het beschermd tegen een "natuurlijke" infectie of een "kunstmatige" infectie door een vaccin. Het lijkt mij dat je het equilibrium vooral in het voordeel van de mens wilt hebben en ik zie niet in waarom je dat dan niet zou mogen bereiken door mensen "kunstmatig" te besmetten waardoor je veel eerder en een veel grotere groep hebt die gezellig kan groepsimmuniteiten.  

 Ja uiteraard hangt het van de ziekte af, maar ik deelde reeds een onderzoek via sciencemag dat aantoonde dat dit geheugen +8 maand werd behouden. Het lijkt zelfs zo met kruisimmuniteit dat ge dat geheugen overgeeft aan anderen zonder ze met de ziekte te besmetten. https://nieuws.vsuhomeopathie.be/dr-eric-mertens-kruisimmuniteit/

De gele koorts is iets anders natuurlijk. Maar bij respiratoire ziektes zoals de griep of covid is dat wel zo. Wat ik bedoel met een equilibrium dan is dat de “oversterfte” zal stabiliseren en we covid gewoon worden als de griep. Waarmee ze nu vaccineren is een aangepaste versie die ons geen geheugen geeft tegen de originele variant. Als gezonde mens neem ik liever gewoon de originele variant in onze evolutie via natuurlijke selectie mee dan de synthetische van Pfizer. Echter ga ik vrijheden verliezen als ik mezelf niet aan onnodig meer gevaar blootstel door vaccinatie. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Fundamenteel:

Het lijkt zelfs zo met kruisimmuniteit dat ge dat geheugen overgeeft aan anderen zonder ze met de ziekte te besmetten. https://nieuws.vsuhomeopathie.be/dr-eric-mertens-kruisimmuniteit/

Daar staat bij: "het is speculatie, maar"
Welnu, onderzoek het dan en kom met resultaten, dr Eric Mertens.
Maar we zijn vanaf de publicatoedatum bijna een jaar verder, en het blijft bij de speculatie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor de informatie "spitters" onder ons is dit artikel misschien ook wel het onderzoeken waard. Ik durf er geen oordeel over uit te spreken maar heb natuurlijk al eerder aangegeven dat ik zeer wantrouwend ben over de berichtgeving van de overheid die meestal kritiekloos wordt overgenomen door de massamedia. Is het virus dat rondwaart erger dan "gewone" griep? Het lijkt er soms wel op. We horen en lezen vreselijke verhalen. Ik laatst ook weer over een ex-collega die drie weken in coma heeft gelegen. Is het veel erger? Sommigen zeggen van wel en anderen van niet. Zoek het maar uit! Ik weet het niet maar ik weet wel dat "gewone" griep ook zeer ernstige gevolgen kon hebben, tot de dood aan toe. Ik heb er één van mijn beste vrienden aan verloren. Die was nog geen veertig. Maar dat kwam nooit zo in het nieuws zoals nu voortdurend het geval is. Het werd toen blijkbaar als een "gewoon" risico beschouwd. De Spaanse griep daarentegen was natuurlijk wel weer zeer ernstig. En het zou zomaar kunnen dat er weer een werkelijk ernstige echte pandemie gaat uitbreken. Maar of dat nu al het geval is betwijfel ik nog steeds, ondanks alle pogingen om zoveel mogelijk angst te zaaien.

https://www.xandernieuws.net/algemeen/e-225-000-beloning-uitgeloofd-voor-leveren-bewijs-van-bestaan-sars-cov-2/

De commentaren vind ik ook wel interessant.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Daar staat bij: "het is speculatie, maar"
Welnu, onderzoek het dan en kom met resultaten, dr Eric Mertens.
Maar we zijn vanaf de publicatoedatum bijna een jaar verder, en het blijft bij de speculatie.

Er staat: het LIJKT dat... Nochtans is dat maar zijpraat van de werkelijke context geweest. Dat het minder abstract was leek al uit de bron he :) “homeopathie”. 

En we weten nu dat mensen na besmetting +8 maand resistentie tegen covid behouden. Als je die mensen niet opsluit kom je tot een equivalent van massa vaccinatie. Je vaccineert enkel degene wiens immuunsysteem verzwakt is en dus een steuntje nodig heeft. Zoals we dat altijd deden.

De wetenschappen keerden zich en de echte wetenschappers kwamen nooit aan bod. Onze tv virologen werden nooit eens geconfronteerd met een andere kritische viroloog. Deze criticasters werden gewoon onderworpen aan nazipraktijken en dat staat gebookmarked in de annalen van de geschiedenis.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Fundamenteel:

 Ja uiteraard hangt het van de ziekte af, maar ik deelde reeds een onderzoek via sciencemag dat aantoonde dat dit geheugen +8 maand werd behouden. Het lijkt zelfs zo met kruisimmuniteit dat ge dat geheugen overgeeft aan anderen zonder ze met de ziekte te besmetten. https://nieuws.vsuhomeopathie.be/dr-eric-mertens-kruisimmuniteit/

De gele koorts is iets anders natuurlijk. Maar bij respiratoire ziektes zoals de griep of covid is dat wel zo. Wat ik bedoel met een equilibrium dan is dat de “oversterfte” zal stabiliseren en we covid gewoon worden als de griep. Waarmee ze nu vaccineren is een aangepaste versie die ons geen geheugen geeft tegen de originele variant. Als gezonde mens neem ik liever gewoon de originele variant in onze evolutie via natuurlijke selectie mee dan de synthetische van Pfizer. Echter ga ik vrijheden verliezen als ik mezelf niet aan onnodig meer gevaar blootstel door vaccinatie. 

Foutje rechtzetten: Ze geven ons wel een geheugen tegen de originele variant, maar is niet hetzelfde als de originele variant. Werkt ook minder goed dan covid natuurlijk verslaan. Het lijkt me dat je beter resistentie opbouwt via de natuurlijke weg dan de synthetische. Als gezonde mens dan, zwaarlijvigen of risicopatiënten zijn een ander verhaal. Hoewel ik mensen zichzelf al “risicopatiënt” hoorde noemen terwijl ze dat helemaal niet zijn. Maar ieder maakt die rekening maar voor zichzelf. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

“it’s like raaaaaii-ain on your wedding day, and who would’ve thought it figured”

A Polish doctor recently recorded a video of himself getting the experimental COVID-19 vaccine. He mocked the critics who questioned the efficacy of the vaccine while getting jabbed. Ironically, the doctor died just days later, although the cause of his death was reported to be heart failure. https://greatgameindia.com/doctor-mocks-vaccine-critics-dies/

Geen leedvermaak, alleen wel treffend hoe hij tijdens de vaccinatie spotte met anti vaxxers. Alsof mensen die sceptisch over deze experimentele vaccins zijn meteen anti vax zijn. Die propaganda heeft toch geluk dat 80% van de bevolking compleet dumbfucked is. Niet dat ik de wijze ben.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

In samenwerking met de Canadian Health Alliance roepen wij, op basis van het gebrek aan medisch bewijs en de veroorzaakte schade, alle regeringsniveaus op om onmiddellijk te stoppen met het promoten van het volgende beleid:

• Lockdowns en fysieke afstand
• Bevorderen van het gebruik van mondkapjes
• Handen wassen en oppervlakken reinigen met giftige ontsmettingsmiddelen
• Quarantaine van asymptomatische mensen en sociaal isolement
• Gebruik van RT-PCR-tests op mensen
• Het bepleiten van onvoldoende geteste gen-modificerende COVID-19         vaccinaties (onvoldoende proeven op mensen en dieren)
• Onnodige COVID-19 beleidsmaatregelen in ziekenhuizen en andere instellingen   voor gezondheidszorg
• Bedrijfssluitingen of -beperkingen
• Beperkingen voor kerken en gebedshuizen
• Sluiting van openbare voorzieningen zoals scholen, speelplaatsen, parken en     recreatievoorzieningen
• Een onjuiste voorstelling van de COVID-situatie in de media
• Het gebruik van angst en andere psychologische dwangtechnieken
https://apokalypsnu.nl/2021/03/12/stop-de-maskers-de-pcr-tests-en-leugens-in-media-canadese-artsen-spreken-zich-uit-tegen-de-covid-maatregelen-en-roepen-op-deze-onmiddellijk-te-stoppen-frontnieuws/ 

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Fundamenteel:

Kruisimmuniteit is wanneer mensen elkaar constant blijven “besmetten” en ze alzo resistentie behouden.

Het zat me dwars en ik heb nog even verder gezocht. Er wordt wat anders onder verstaan. Het was nogal een zoektocht want de term wordt regelmatig gebezigd maar een definitie is moeilijk te vinden. Uiteindelijk op pagina 32 van het boek, Vaccinatie een fascinerend onderwerp van Rekveld en Rodenburg onderstaande definitie gevonden in een stuk over paardengriep.

Citaat

Sommige virusstammen lijken zo op elkaar dat immuniteit voor de ene stam ook bescherming biedt voor een andere stam (zogenaamde kruisimmuniteit). En net als bij het humane influenzavirus muteert het paardeninfluenzavirus regelmatig.

Dan is wat je hieronder stelt niet correct

17 uur geleden zei Fundamenteel:

Het lijkt zelfs zo met kruisimmuniteit dat ge dat geheugen overgeeft aan anderen zonder ze met de ziekte te besmetten.

Verder is dit eigenlijk ook raar omdat bekend is wanneer je niet meer besmettelijk bent

Citaat

Bron RIVM: Als je 24 uur geen klachten (koorts, hoesten, verkoudheid) meer hebt, en het is een week nadat je ziek bent geworden, kun je in elk geval geen andere mensen meer besmetten.

terwijl zoals jij het schrijft of we elkaar continue lopen te besmetten. 

17 uur geleden zei Fundamenteel:

Wat ik bedoel met een equilibrium dan is dat de “oversterfte” zal stabiliseren en we covid gewoon worden als de griep.

Natuurlijk ontstaan er een equilibrium en natuurlijk verdwijnt de oversterfte maar het gaat over de manier waarop de oversterfte verdwijnt. Oversterfte wordt als volgt bepaald. Je houd bij hoeveel mensen er jaarlijks dood gaan en berekent daarvan het gemiddelde. Als er dan in een jaar aanzienlijk meer mensen doodgaan kan kun je kijken wat daarvan de oorzaak is. In 2019 was er volgens mij een oversterfte in Frankrijk bij bejaarden in de zomer die toegeschreven is aan de extreme hitte van die zomer. Als je niks aan covid zou doen gaan er jaarlijks meer mensen dood dan wat nu het gemiddelde is, dus wordt het gemiddelde hoger. En daarmee verdwijnt de oversterfte omdat deze wordt opgenomen in het gemiddelde.

6 uur geleden zei Fundamenteel:

De wetenschappen keerden zich en de echte wetenschappers kwamen nooit aan bod. Onze tv virologen werden nooit eens geconfronteerd met een andere kritische viroloog. Deze criticasters werden gewoon onderworpen aan nazipraktijken en dat staat gebookmarked in de annalen van de geschiedenis.

Tot op heden heb ik dit nog niet gezien. Wat ik wel heb gezien is dat wetenschappers die met serieuze bezwaren en argumenten komen serieus behandeld worden. 

6 uur geleden zei Fundamenteel:

Ze geven ons wel een geheugen tegen de originele variant, maar is niet hetzelfde als de originele variant.

De hele variant is een werkend virus. Wat ze geven is een verzwakt virus met daarin de kenmerken waarop je immuunsysteem kan reageren en waarmee het geheugen wordt opgebouwd. Je lichaam weet niet of iets uit een spuit komt of echt is. Als jij speelgoed voor je kinderen koopt waar een batterij in moet dan ziet dat speelgoed ook niet of je er een Duracell, Varta, Philips of willekeurig ander merk in stopt. Het gaat gewoon werken.

28 minuten geleden zei Fundamenteel:

Niet dat ik de wijze ben.

Fijn dat je het zelf zegt ☺️

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Fundamenteel:

Het lijkt me dat je beter resistentie opbouwt via de natuurlijke weg dan de synthetische. Als gezonde mens dan, zwaarlijvigen of risicopatiënten zijn een ander verhaal

Wat te doen met die laatste categorieen mensen dan? 

17 uur geleden zei Fundamenteel:

“it’s like raaaaaii-ain on your wedding day, and who would’ve thought it figured”

A Polish doctor recently recorded a video of himself getting the experimental COVID-19 vaccine. He mocked the critics who questioned the efficacy of the vaccine while getting jabbed. Ironically, the doctor died just days later, although the cause of his death was reported to be heart failure. https://greatgameindia.com/doctor-mocks-vaccine-critics-dies/

Geen leedvermaak, alleen wel treffend hoe hij tijdens de vaccinatie spotte met anti vaxxers. Alsof mensen die sceptisch over deze experimentele vaccins zijn meteen anti vax zijn. Die propaganda heeft toch geluk dat 80% van de bevolking compleet dumbfucked is. Niet dat ik de wijze ben.

Het interesseert je niet of de verhalen die brengt ook kloppen he? Als het maar goed klinkt dan brengt je het. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid