Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Mullog:
11 minuten geleden zei thom:

Nee natuurlijk niet. Ik bedoel daarmee te zeggen; je eigen woorden komen als een boemerang terug.

 

Zoiets hoopte ik al. 👍

Ja, wat dacht je dan dan.🙄

 

5 minuten geleden zei Mullog:
11 minuten geleden zei thom:

Het hele jaar door gedaan; feiten feiten en feiten.

Ik heb wat anders gelezen. Vermoedens, doorgaans niet onderbouwd, en veel verzinsels. Zoals ik eerder schreef, we leven in verschillende werelden. 

Ja, je ziet het of je ziet het niet.

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

21 minuten geleden zei Mullog:

Dan moeten die cijfers toch eenvoudig door al die alternatieve sites weerlegd kunnen worden. Maar het enige waar je mee komt is Corona=Griep en bovenstaande bewijst volgens mij het tegendeel.

Er vallen me drie zaken op.

1. De meeste "wappies" die ik lees, gebruiken dezelfde cijfers en statistieken als de WHO en het RIVM. Met diezelfde gegevens proberen ze aan te tonen hoe onzinnig het gevoerde beleid is.

2. Absolute experts, in Nederland bijvoorbeeld Pierre Capel, worden nu ook weggezet (en geboycot) als viruswappies., terwijl virologen die aangetoond corrupt zijn gebleken bijna dagelijks als de echte experts aan ons worden gepresenteerd. Zet jou dat niet aan het denken?

3. Onze overheid vertelde ons vanaf het allerprilste begin al dat een vaccin de enige oplossing was. Hoe konden ze dat nu weten? En artsen die probeerden hun patiënten te redden met simpele en goedkope medicijnen werden onmiddellijk weggezet als kwakzalvers, ondanks de goede resultaten die ze behaalden. Niet alleen in Nederland hoor maar wereldwijd. 

Overigens succes met je vaccinatie(s) hoor. Ik hoop oprecht dat je er geen schade van ondervindt. Maar besef wel dat de vaccins slechts voorlopig zijn goedgekeurd, als noodoplossing. De langtermijneffecten zijn gewoon simpelweg nog onbekend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Willempie:

Er vallen me drie zaken op.

1. De meeste "wappies" die ik lees, gebruiken dezelfde cijfers en statistieken als de WHO en het RIVM. Met diezelfde gegevens proberen ze aan te tonen hoe onzinnig het gevoerde beleid is.

2. Absolute experts, in Nederland bijvoorbeeld Pierre Capel, worden nu ook weggezet (en geboycot) als viruswappies., terwijl virologen die aangetoond corrupt zijn gebleken bijna dagelijks als de echte experts aan ons worden gepresenteerd. Zet jou dat niet aan het denken?

3. Onze overheid vertelde ons vanaf het allerprilste begin al dat een vaccin de enige oplossing was. Hoe konden ze dat nu weten? En artsen die probeerden hun patiënten te redden met simpele en goedkope medicijnen werden onmiddellijk weggezet als kwakzalvers, ondanks de goede resultaten die ze behaalden. Niet alleen in Nederland hoor maar wereldwijd. 

Overigens succes met je vaccinatie(s) hoor. Ik hoop oprecht dat je er geen schade van ondervindt. Maar besef wel dat de vaccins slechts voorlopig zijn goedgekeurd, als noodoplossing. De langtermijneffecten zijn gewoon simpelweg nog onbekend.

Inmiddels mag duidelijk zijn dat vaccineren niet de oplossing is, maar een nieuw onderdeel van het probleem. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
57 minuten geleden zei Mullog:

Daarmee kan een bacterie of virus niet resistent worden tegen een vaccin. Ik denk, maar weet het niet zeker

Dank je voor je reactie. Het lijkt wel logisch maar bij het bovenstaande heb ik zo mijn twijfel. Indien het virus geen lichaamseigen stof is, zoals wordt beweerd, is het dus iets dat kan muteren om te overleven. Maar ik hoop dat je gelijk hebt. We zullen het zien.

Overigens heb ik nog nergens inhoudelijk commentaar gelezen op de argumenten van Pierre Capel. Jij wel? Het lijkt me dat critici worden "weggetoverd".

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Willempie:

is de mensheid dan niet bezig een verschrikkelijke ramp over zichzelf uit te roepen? Vooral gegeven het feit dat virussen blijkbaar vele malen besmettelijker zijn dan bacteriën?

Ik kan alleen maar instemmen met deze post, ook ik vraag mij af of men bezig is een ramp over de mensheid te brengen van Bijbelse proporties

Link naar bericht
Deel via andere websites
56 minuten geleden zei antoon:

Ik kan alleen maar instemmen met deze post, ook ik vraag mij af of men bezig is een ramp over de mensheid te brengen van Bijbelse proporties

Zonder deze Green card op je telefoon ben je in Israël beperkt. 

Ik lees dat leden van deze partij zelfs geen bankrekening meer kunnen openen...

Lijkt in de verte wel op mark of the beast... 

bewerkt door Hermanos2
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei thom:

Ja, wat dacht je dan dan.🙄

 

Wat ik je vroeg natuurlijk. Anders had ik het niet gevraagd. 

3 uur geleden zei thom:

Ja, je ziet het of je ziet het niet.

Nee, "Je gaat het pas zien het pas als je het doorhebt" (J. Cruijff). Dat zullen we wel van elkaar vinden :-)

3 uur geleden zei Willempie:

. De meeste "wappies" die ik lees, gebruiken dezelfde cijfers en statistieken als de WHO en het RIVM. Met diezelfde gegevens proberen ze aan te tonen hoe onzinnig het gevoerde beleid is.

Dat kan wel zo zijn maar ik heb mij copy/paste verhaal nu hier 8 keer geplaatst en er is nog niemand geweest die gezegd en aangetoond heeft dat de cijfers niet kloppen, dat de conclusies niet kloppen, dat je op basis van die cijfers met andere argumenten en andere logica tot andere conclusies kunt komen. Ik wacht af.

3 uur geleden zei Willempie:

. Absolute experts, in Nederland bijvoorbeeld Pierre Capel, worden nu ook weggezet (en geboycot) als viruswappies.

Ik wil erop wijzen dat Pierre Cape emeritus hoogleraars is wat betekent dat hij met pensioen is. Dat is hij sinds 1 september 2002 (op 56 jarige leeftijd). Dat betekent dat hij al 18 jaar niet meer actief is in wetenschappelijk onderzoek. Ik heb verder geen oordeel over hem maar iemand die 18 jaar niet meer actief is in het vakgebied vertrouw ik minder dan wetenschappers die nog actief zijn. Ik zie het zo, een chirurg die 18 jaar geen operaties heeft gedaan mag niet meer in mij snijden.

3 uur geleden zei Willempie:

Onze overheid vertelde ons vanaf het allerprilste begin al dat een vaccin de enige oplossing was. Hoe konden ze dat nu weten? En artsen die probeerden hun patiënten te redden met simpele en goedkope medicijnen werden onmiddellijk weggezet als kwakzalvers, ondanks de goede resultaten die ze behaalden. Niet alleen in Nederland hoor maar wereldwijd.

Omdat voor virussen volgens mij in principe de enige oplossing een vaccinatie is. Hoewel hier ook uitzonderingen op zijn. Voor HIV bestaat geen medicijn alleen een medicijnencocktail die je de rest van je leven moet slikken om de ziekte onder controle te houden.

Verder is er wel degelijk onderzocht of er geen andere middelen waren en in tegenstelling tot wat jij beweert is er tot op heden nog geen pil gevonden die succesvol de ziekte te lijf gaat. Wel zie je dat men steeds beter weet hoe in het ziekenhuis te behandelen wat tot betere resultaten leidt. @Fundamenteel maakte recent de opmerking dat over HIV wel duidelijke informatie wordt gegeven en waarom dan over corona niet? Daarbij vergetend dat het misschien wel 5 of 10 jaar geduurd heeft voordat dit bij HIV het geval was (zo niet langer). Bij corona zal dit niet anders zijn. 

3 uur geleden zei Willempie:

Overigens heb ik nog nergens inhoudelijk commentaar gelezen op de argumenten van Pierre Capel. Jij wel? Het lijkt me dat critici worden "weggetoverd".

Ik ben niet op zoek. Ik heb ook nog andere hobby's dan corona :-)

3 uur geleden zei Willempie:

Indien het virus geen lichaamseigen stof is, zoals wordt beweerd, is het dus iets dat kan muteren om te overleven.

Dat doet het toch ook, muteren. Engelse variant, Braziliaanse variant, Zuid Afrikaanse variant, er is geen einde aan. Influenza muteert toch ook, Waarom denk je dat er jaarlijks een griepspuit is voor het nieuwe seizoen. Dat is geen herhaling van het vorig jaar maar gewoon een spuit tegen de nieuwe varianten die ze verwachten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Mullog:

Respect dat je ook een keer toegeeft dat je er naast zit. 👍

Maar wat nu weer kruiscontanimatie is dat tot een equilibrium zal leiden?

Het is allemaal heel eenvoudig:

  1. Je immuunsysteem ziet niet of lichaamsvreemde stoffen door een "natuurlijke" infectie of door een "onnatuurlijk" vaccin in het lichaam komt
  2. Als een lichaamsvreemde stof in je lichaam komt reageert (bij de meeste mensen) je immuunsysteem met beschermende maatregelen
  3. Is het een "onnatuurlijk" vaccin waarop het reageert dan is dit vaccin zwak en daarmee praktisch een 100% kans dat er geen gevolgen zijn terwijl je immuunsysteem leert hoe het moet reageren, en daarmee voorbereid is op een aanval door een "natuurlijke" besmetting
  4. Is het een "natuurlijke" besmetting dan is het een virus op volledige kracht en is de uitkomst ongewis

Op basis van deze 4 argumenten laat ik mij vaccineren. Al het andere, equilibriums, kruiscontaminatie, kruisimmuniteit, groepsimmuniteit en wat er verder ook aspecten zijn die erbij gesleept worden leiden allemaal af van de kern en veroorzaken mist en ruis die de bovenstaande 4 overwegingen uit beeld laten verdwijnen. 

Als jij om andere reden je niet laat vaccineren dan heb je het volste recht om dat te besluiten.

Uw betoog zou kloppen waren we over een vaccinatie bezig zoals we dat naar klassieke normen doen. Wat ze nu doen is een corona-achtig eiwit opwekken, is dit identiek aan het originele? En daar is mijn zorg voor latere kruisimmuniteit, maar nu in juist perspectief gebruikt.

wat ze eerder deden om uw lichaam die stof te laten herkennen was u inspuiten met een zwakkere variant of totaal inactief originele variant. Vaccinatie hoeft niet “onnatuurlijk” te zijn, maar nu hebben we met synthetische varianten te maken. En zelfs in de “biologisch eiwit” vaccins voegt men onnodig meer stoffen toe. En het zijn dan vaak die bijgevoegde stoffen die oorzaak van meer ellende zijn bij een minderheid mensen die “opwegen tegen de nadelen.”

Ik vind toch dat we bij een experimenteel vaccin onderscheid moeten kunnen maken tussen mensen die al covid hebben gehad voor vaccinatie en die dat niet hadden. Wat stelt een lopend onderzoek anders voor? Want geef toe, we hebben vaak met nat vingerwerk te maken als het over de gevolgen op de lange termijn gaat, nu is dat niet anders.

8 uur geleden zei Willempie:

Antibiotica tegen bacteriën, zowel schadelijke als goede (iets met zuurstof minnend en zuurstof mijdend). Gaat al decennia lang "goed", in die zin dat we ernstige infecties gemakkelijk kunnen bestrijden. De andere kant van het verhaal is dat er steeds meer mutaties voorkomen die bijna of geheel resistent zijn tegen de beschikbare antibiotica. Is het dan vergezocht om je af te vragen of de vaccins niet juist ernstigere mutaties veroorzaken? Indien dit zo zou werken, is de mensheid dan niet bezig een verschrikkelijke ramp over zichzelf uit te roepen? Vooral gegeven het feit dat virussen blijkbaar vele malen besmettelijker zijn dan bacteriën? Zomaar een vraag. Ik meen te begrijpen dat @Fundamenteel daar ook op wijst maar dan met gebruik van technische termen die we niet elke dag horen.

Inderdaad, mensen denken dat een vaccin alles oplost zonder naar de oorzaak te kijken en de mensen die ons de “oplossing aanbieden.”

Zie de wonderverhalen hoe vaccinatie tot meer welvaart zal leiden waardoor mensen automatisch minder kinderen zullen maken en er terug meer stabiliteit komt. Pardon my French, maar dat is bull f... shit. Als ze werkelijk iets willen doen, dan zorgen ze dat die mijnwerkers (vaak kinderen) eerlijk loon en onderwijs krijgen. Dan zou men niet vaccineren in arme regio’s uit het zicht van de wereld en waar geen deftige media zijn, enkel corrupte leiders. Kobalt mijnen zijn de vrucht van deze wereldleiders hun daden.

1 + 1 = altijd 2, altijd.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei antoon:

Ik kan alleen maar instemmen met deze post, ook ik vraag mij af of men bezig is een ramp over de mensheid te brengen van Bijbelse proporties

De superbacterie is niet het enige. Gedenk die dodelijke schimmel die in opmars is.

Als ge ziet hoeveel bacteriedodende stoffen de mens, bovenop het massale anti biotica gebruik, in de natuur ejaculeert is dat eigenlijk hallucinant. Alleen de kwade gaan overheersen en de nuttige gaan dood.

Toen ik in de chemie werkte werd veel troep via een biologische filter gehaald alvorens in de natuur te lozen. In die filter zaten hele kolonies bacteriën waar die vanuit de normale natuur niet in zouden overleven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Fundamenteel:

Wat ze nu doen is een corona-achtig eiwit opwekken, is dit identiek aan het originele? En daar is mijn zorg voor latere kruisimmuniteit, maar nu in juist perspectief gebruikt.

Kruisimmuniteit is als twee virussen zo op elkaar lijken dat je door immuun te worden voor het ene virus automatisch ook immuun wordt voor het andere. En waarom zou je je daar zorgen voor maken? Kruisimmuniteit is juist een mooi mechanisme dat extra helpt.

Verder is er bij vaccineren helemaal geen sprake van kruisimmuniteit.

10 uur geleden zei Fundamenteel:

En het zijn dan vaak die bijgevoegde stoffen die oorzaak van meer ellende zijn bij een minderheid mensen die “opwegen tegen de nadelen.”

Natuurlijk joh, het virus kent een overlijdens percentage van ongeveer 1% en het vaccin van 0,000001% of zoiets. Duidelijk dat de balans doorslaat naar niet vaccineren. En dan laat je je toch testen voordat je je laat vaccineren. Niemand die je dat verbiedt.

Ik heb je mijn overwegingen vertelt. Als jij andere hebt dan is dat prima. We leven in een vrij land (althans hier in Nederland, hoe het in België is weet ik niet 😄)

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Mullog:

Dat kan wel zo zijn maar ik heb mij copy/paste verhaal nu hier 8 keer geplaatst en er is nog niemand geweest die gezegd en aangetoond heeft dat de cijfers niet kloppen, dat de conclusies niet kloppen, dat je op basis van die cijfers met andere argumenten en andere logica tot andere conclusies kunt komen. Ik wacht af.

Ik vraag me dan altijd af wie zo'n rapport heeft gemaakt en in opdracht van wie en wie het heeft gefinancierd. "Wiens brood men eet, diens woord men spreekt." Maar er bestaan ook onafhankelijke onderzoeken van bezorgde wetenschappers die hier regelmatig voorbij komen.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Fundamenteel:

BREAKING: Nederlands ondertiteld. Goed opletten. De man heeft gelijk. Ze hebben de vector beschermd met een omhulsel. Anders zou ons lichaam de vector van het vaccin afbreken voor het een eiwit kan aanmaken.

Dat is dezelfde man waarover ik eerder schreef

Citaat

De man is 84. Zijn (inmiddels gesloten) YouTube kanaal is gefactchecked door de Duitse organisatie Corrective die zijn claims als uiterst discutabel kwalificeerde. De universiteit van Mainz zag zich genoodzaakt zich van de professor te distantiëren en hij wordt nu gezien als een gerenommeerd zelf verklaard expert in complottheorieën  (bron).

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Mullog:

Ik wil erop wijzen dat Pierre Cape emeritus hoogleraars is wat betekent dat hij met pensioen is. Dat is hij sinds 1 september 2002 (op 56 jarige leeftijd). Dat betekent dat hij al 18 jaar niet meer actief is in wetenschappelijk onderzoek. Ik heb verder geen oordeel over hem maar iemand die 18 jaar niet meer actief is in het vakgebied vertrouw ik minder dan wetenschappers die nog actief zijn. Ik zie het zo, een chirurg die 18 jaar geen operaties heeft gedaan mag niet meer in mij snijden.

Ik bedoelde wetenschappelijke kritiek, niet ad hominem. Het is trouwens onjuist dat Capel niet langer betrokken is bij wetenschappelijk onderzoek. Hij zit er nog steeds volop in.

15 uur geleden zei Mullog:

Dat doet het toch ook, muteren. Engelse variant, Braziliaanse variant, Zuid Afrikaanse variant, er is geen einde aan. Influenza muteert toch ook, Waarom denk je dat er jaarlijks een griepspuit is voor het nieuwe seizoen. Dat is geen herhaling van het vorig jaar maar gewoon een spuit tegen de nieuwe varianten die ze verwachten.

Exact!

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Willempie:

Ik vraag me dan altijd af wie zo'n rapport heeft gemaakt en in opdracht van wie en wie het heeft gefinancierd. "Wiens brood men eet, diens woord men spreekt." Maar er bestaan ook onafhankelijke onderzoeken van bezorgde wetenschappers die hier regelmatig voorbij komen.  

Ik heb werkelijk geen idee wie dat rapport maakt. Maar de cijfers over de aantallen moeten makkelijk te controleren zijn. En er niemand die ze weerspreekt. Waarom beginnen de ontkenners daar niet eens gewoon mee in plaats van alleen maar twijfels proberen te zaaien zonder met feiten te komen?

2 minuten geleden zei Willempie:

Ik bedoelde wetenschappelijke kritiek, niet ad hominem. Het is trouwens onjuist dat Capel niet langer betrokken is bij wetenschappelijk onderzoek. Hij zit er nog steeds volop in.

Ik vind dat moeilijk te geloven. Als je in 2002 met pensioen gaat dan verlaat je de wetenschappelijk wereld en de praktijk waarin je in dagelijkse discussies met collega's over de uitdagingen en de inhoud discussieert. Hij is daar al 18 jaar uit weg!!! Lezingen geven voor een niet academisch publiek is wat anders dan meedraaien in de wetenschap.

Verder heb ik eerlijk gezegd geen idee waar de man het allemaal over heeft en zoals gezegd ik heb ook andere hobby's 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Mullog:

Ik heb werkelijk geen idee wie dat rapport maakt. Maar de cijfers over de aantallen moeten makkelijk te controleren zijn. En er niemand die ze weerspreekt. Waarom beginnen de ontkenners daar niet eens gewoon mee in plaats van alleen maar twijfels proberen te zaaien zonder met feiten te komen?

Pierre Capel gebruikt gewoon de cijfers en statistieken van de WHO en het RIVM. Hebben we allang kunnen vaststellen. Zelfs de belachelijk gemaakte Engel heeft dat tot nu toe ook gedaan. Hij was de eerste die met "aerosolen" kwam. Dat was uiteraard allemaal maar onzin maar ondertussen is wel gebleken dat hij gewoon op het juiste spoor zat. Kritische wetenschappers zijn geen gekkies maar juist onmisbaar voor de wetenschap. Wereldwijd zijn er duizenden wetenschappers en artsen die ons waarschuwen. Zijn die allemaal gek? Maar zelfs als er maar één was, zou ik daarnaar luisteren. Ik geloof niet zo in wetenschappelijke "consensus".

18 minuten geleden zei Mullog:

Ik vind dat moeilijk te geloven. Als je in 2002 met pensioen gaat dan verlaat je de wetenschappelijk wereld en de praktijk waarin je in dagelijkse discussies met collega's over de uitdagingen en de inhoud discussieert. Hij is daar al 18 jaar uit weg!!! Lezingen geven voor een niet academisch publiek is wat anders dan meedraaien in de wetenschap.

Kijk even linksonder.

https://profs.library.uu.nl/index.php/profrec/getprofdata/202/7/78/0

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Mullog:

Dat is dezelfde man waarover ik eerder schreef

 

Maar wat hij in die film zegt klopt toch? Omdat hij kritiek en zorgen uit, gaan we dan niet beter op de inhoud in dan op de man? Dat laatste komt uit de conditionering van deze wereld, laten we herboren worden in waarheid. Is wat hij zegt in die film waarheid of gelogen?

28 minuten geleden zei Mullog:

Kruisimmuniteit is als twee virussen zo op elkaar lijken dat je door immuun te worden voor het ene virus automatisch ook immuun wordt voor het andere. En waarom zou je je daar zorgen voor maken? Kruisimmuniteit is juist een mooi mechanisme dat extra helpt.

Verder is er bij vaccineren helemaal geen sprake van kruisimmuniteit.

Natuurlijk joh, het virus kent een overlijdens percentage van ongeveer 1% en het vaccin van 0,000001% of zoiets. Duidelijk dat de balans doorslaat naar niet vaccineren. En dan laat je je toch testen voordat je je laat vaccineren. Niemand die je dat verbiedt.

Ik heb je mijn overwegingen vertelt. Als jij andere hebt dan is dat prima. We leven in een vrij land (althans hier in Nederland, hoe het in België is weet ik niet 😄)

 

Hoe lijken virussen op elkaar Mullog? Mutaties, en dat is waar kruisimmuniteit bij helpt.

Draai eens door google: autism prevalence america.

1 op 56 kinderen wordt daar met autisme of add/adhd kenmerken gediagnosticeerd. Er is volgens vele geen verband bewezen met vaccinatie, maar is 1 op 56 niet hallucinant hoog en toevallig in synchrone lijn met hun verplichte vaccinatie? 24 vaccins voor ze 2 jaar oud zijn.

Geen verband? Spijtig dat je ermee spot.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Maar wat hij in die film zegt klopt toch? Omdat hij kritiek en zorgen uit, gaan we dan niet beter op de inhoud in dan op de man? Dat laatste komt uit de conditionering van deze wereld, laten we herboren worden in waarheid. Is wat hij zegt in die film waarheid of gelogen?

Geen idee want ik heb de video niet gezien. De man is een onbetrouwbare bron. Dat is niet mijn probleem dat is een probleem dat de man zelf veroorzaakt heeft door onzin te verkopen. Ik heb geen zin om bij iemand van iedere uitspraak te moeten gaan onderzoeken of het de waarheid is of dat het onzin is. 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Mutaties, en dat is waar kruisimmuniteit bij helpt.

Virussen, ja, full-blown virussen in de kracht van hun leven (als ze zouden leven). Geen delen van virussen. Dan heb je het niet over kruisimmuniteit. 

 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

1 op 56 kinderen wordt daar met autisme of add/adhd kenmerken gediagnosticeerd.

Dit is al een eeuwigheid geleden gedebunked, 660.000 kinderen over een periode van 10 jaar. Groot Deens onderzoek toont aan dat vaccinaties geen autisme veroorzaken. Ga je nu weer ouwe koeien uit de sloot halen?

bewerkt door Mullog
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Willempie:

Wereldwijd zijn er duizenden wetenschappers en artsen die ons waarschuwen.

Ik heb in mijn discussie met @Fundamenteel eens uitgezocht hoe dat zit met die aantallen. In België zijn ongeveer 19.000 huisartsen waarvan er ongeveer 950 zich verenigd hadden in artsenvoorrijheid. Dat waren ook nog eens vooral huisartsen die in de alternatieve hoek zaten (of zitten). Zelfs als er duizenden zijn is dat nog maar een klein percentage van het totaal. Ik ben dus niet echt onder de indruk van aantallen.

Dat wordt dan ook gecombineerd met veel informatie die gemanipuleerd wordt. 

1 uur geleden zei Willempie:

Kijk even linksonder.

Klopt, maar in 2002 is hij emeritus hoogleraar geworden, en dus met pensioen gegaan. Je kunt hem huren voor een praatje Pierre Capel | Speakers Academy

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Mullog:

Ik heb in mijn discussie met @Fundamenteel eens uitgezocht hoe dat zit met die aantallen. In België zijn ongeveer 19.000 huisartsen waarvan er ongeveer 950 zich verenigd hadden in artsenvoorrijheid. Dat waren ook nog eens vooral huisartsen die in de alternatieve hoek zaten (of zitten). Zelfs als er duizenden zijn is dat nog maar een klein percentage van het totaal. Ik ben dus niet echt onder de indruk van aantallen.

Dat wordt dan ook gecombineerd met veel informatie die gemanipuleerd wordt. 

Klopt, maar in 2002 is hij emeritus hoogleraar geworden, en dus met pensioen gegaan. Je kunt hem huren voor een praatje Pierre Capel | Speakers Academy

Je had vooral de gekende propaganda van de msm moeten zien, hoe ze met kritische artsen omgingen. Een sterk voorbeeld stellen, een paar “publiek lynchen” om een voorbeeld naar de rest te sturen. Het is zo doorzichtig dat ze niet eens doorhebben dat het gros van de burger hun show doorziet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Mullog:

Klopt, maar in 2002 is hij emeritus hoogleraar geworden, en dus met pensioen gegaan. Je kunt hem huren voor een praatje Pierre Capel | Speakers Academy

Het is en blijft ad hominem. Het hoort over argumenten te gaan. Tot nu toe heb ik nog geen enkele wetenschappelijke weerlegging gelezen. Hij wordt, net zoals veel anderen, gewoon genegeerd. De enige weerlegging die ik heb gelezen is dat hij het virus onderschat. Maar dat is natuurlijk geen wetenschappelijk argument maar meer een uiting van een emotioneel onderbuikgevoel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Mullog:

Geen idee want ik heb de video niet gezien. De man is een onbetrouwbare bron. Dat is niet mijn probleem dat is een probleem dat de man zelf veroorzaakt heeft door onzin te verkopen. Ik heb geen zin om bij iemand van iedere uitspraak te moeten gaan onderzoeken of het de waarheid is of dat het onzin is. 

Virussen, ja, full-blown virussen in de kracht van hun leven (als ze zouden leven). Geen delen van virussen. Dan heb je het niet over kruisimmuniteit. 

 

Dit is al een eeuwigheid geleden gedebunked, 660.000 kinderen over een periode van 10 jaar. Groot Deens onderzoek toont aan dat vaccinaties geen autisme veroorzaken. Ga je nu weer ouwe koeien uit de sloot halen?

Kijk, corona is van patiënt 0 na mutatie van mens op mens overgedragen. Ja? Maar deze variant is reeds gemuteerd. Degene die dus door de eerste variant besmet waren, hebben door de kruisimmuniteit normaliter weinig hinder van mutaties. Mijn vraag: hoe is dat met vaccins in vergelijking bij mensen die wel en niet geïnfecteerd waren met covid? 

Ik vind het vrij hoogmoedig en naïef een man met doctoraat af te schrijven omdat ge wat korte tekst over hem las via de algoritmes van google.

concreet: hij zegt dat ze een aangepast virus beschermen zodat het dieper in uw biologie kan dringen dan covid zelf zou doen. Ons beschermingsmechanisme zou anders de vector van het vaccin doden voor het tot replicatie kan komen. De effecten op lange termijn zijn onbekend omdat ze dat pas na 2j kunnen evalueren.

Voor mij is dat niet debunked. Ik vind 1 op 56 kinderen met autisme waar gedwongen vaccinaties (24 voor ze 2j zijn) een aardig patroon schetsen. Toen ik op twitter actief was volgde ik vele Amerikaanse moeders die beweerden pas veranderingen te merken na het vaccin. Let wel, ik spreek over Amerika nu en niet in Europa. Hier zijn maar enkele vaccins verplicht en is het cijfer significant lager.

Maar dat is wellicht een discussie waar we nooit zullen uitkomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Willempie:

Het is en blijft ad hominem. Het hoort over argumenten te gaan.

Zoals gezegd, ik heb nog geen enkel argument van hem gelezen. Dus ik weet het niet. Heb je een publicatie over corona (die ik kan lezen, want ik ga geen uur naar Weltschmerz zitten kijken)?

4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar deze variant is reeds gemuteerd. Degene die dus door de eerste variant besmet waren, hebben door de kruisimmuniteit normaliter weinig hinder van mutaties.

Ik denk dat dit een verkeerde interpretatie van kruisimmuniteit is. 

6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik vind het vrij hoogmoedig en naïef een man met doctoraat af te schrijven omdat ge wat korte tekst over hem las via de algoritmes van google.

Dat mag je vinden. Maar de man ondergraaft zelf zijn betrouwbaarheid. Dat doe ik niet. De vraag is gerechtvaardigd waarom er iedere keer figuren naar voren worden geschoven die met foute informatie komen. Dat moet je toch ook aan het denken zetten. 

8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Voor mij is dat niet debunked.

En dan houdt alles op. Het verhaal is de wereld ingekomen door een aangetoond frauduleus artikel gebaseerd op statistisch niet significante data (ik meen dat er 12 kinderen getest waren) en dat is teruggetrokken door het tijdschrift (ik meen Lancet) en de betreffende wetenschapper is uit zijn ambt gezet of zoiets. N.a.v. daarvan wordt er 10 jaar lang een studie verricht (o.a. want er zijn er meer maar niet zo grootschalig en langdurig) op 660.000 kinderen met als conclusie dat er geen relatie is en dat wordt dan niet geloofd.

Als je dat ontkend of negeert zijn er geen argumenten meer om je te overtuigen. Dan is het klaar. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Mullog:

Zoals gezegd, ik heb nog geen enkel argument van hem gelezen. Dus ik weet het niet. Heb je een publicatie over corona (die ik kan lezen, want ik ga geen uur naar Weltschmerz zitten kijken)?

Hier worden de hoofdzaken wel zo'n beetje benoemd. In het kort.

https://www.performinthestorm.com/en/episodes/9/

En hieronder de brandbrief waarover je leest

https://brandbriefggz.nl/brandbrief/

bijvoorbeeld in

https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/binnenland/2020/09/hoogleraar-die-brandbrief-tegen-coronaregels-ondertekende-het-middel-erger-dan-de-kwaal/

 

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid