Robert Frans 1.653 Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 2 uur geleden zei Flash Gordon: “De joden” is geen entiteit die iets kan weten. Ook dat inderdaad. Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 978 Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 3 uur geleden zei Dolce Vita: Geen enkel ander volk dat over de hele wereld verspreid werd, heeft zijn oorspronkelijke kennis en geloof behouden. De joden echter wel. En dat dit zou gebeuren staat dus in de Bijbel beschreven De president van Turkije en de koning van Marokko kijken daar heel anders tegenaan. En @Fundamenteel ook: 8 uur geleden zei Fundamenteel: De islam is geen religie maar een doodscultus. De wereld zou er wijs aan doen die maffia sekte niet meer als religie te erkennen. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 Koffie en chocolademelk voor de liefhebbers!! Tenslotte is het hier een stamcafé, even de kelen smeren als dat nodig is.. Ook nog een muzziekie erbij of liever niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 46 minuten geleden zei Lobke: Koffie en chocolademelk voor de liefhebbers!! Tenslotte is het hier een stamcafé, even de kelen smeren als dat nodig is.. Ook nog een muzziekie erbij of liever niet? Heb net een bak pleur ingeschonken en de kerstman...zijn brute baard is in de keel gestopt. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 Voor u dan een degelijk lied, een beetje rustig......we houden met iedereen rekening. https://youtu.be/ZLlUDd2NDQk en....... Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 6 minuten geleden zei Lobke: Voor u dan een degelijk lied, een beetje rustig......we houden met iedereen rekening. https://youtu.be/ZLlUDd2NDQk Wat leuk, die kende ik nog niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 978 Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 2 uur geleden zei Lobke: Koffie en chocolademelk voor de liefhebbers!! Tenslotte is het hier een stamcafé, even de kelen smeren als dat nodig is.. Ook nog een muzziekie erbij of liever niet? Heerlijk! Dankjewel! Ben ik wel even aan toe. straks nog naar een crematie van een jonge kennis, die vorige week bij een verkeersongeval om het leven is gekomen. Triest verhaal. hij was onderweg naar zijn vriendin, remde op de snelweg voor een file, iemand anders reed hem van achteren aan. Hij zat klem tussen de vrachtwagen voor hem en de auto die hem van achteren aan reed. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 @Dat beloof ik, Wat erg!!En zo jong nog. Sterkte, zeker voor zijn vriendin en anderen die om hem geven. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 22 december 2017 Rapport Share Geplaatst 22 december 2017 10 uur geleden zei Dat beloof ik: Heerlijk! Dankjewel! Ben ik wel even aan toe. straks nog naar een crematie van een jonge kennis, die vorige week bij een verkeersongeval om het leven is gekomen. Triest verhaal. hij was onderweg naar zijn vriendin, remde op de snelweg voor een file, iemand anders reed hem van achteren aan. Hij zat klem tussen de vrachtwagen voor hem en de auto die hem van achteren aan reed. Wat erg... sterkte! Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Mijn deelnemingen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 978 Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 @Lobke. @Naeva en @Fundamenteel, bedankt. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Op 12/15/2017 om 22:15 zei Dolce Vita: Misschien een tip ook voor andere forummers: in het (Nederlandstalige) tijdschrift National Geographic van deze maand december staat een 30 pagina's lange reportage over "Jeus en de archeologen". Erg interessant, vind ik, met veel archeologische informatie dus en mooie afbeeldingen van en uit Jeruzalem. Ik kwam het vanmiddag tegen bij Albert Heijn, waar er nog maar 2 exemplaren beschikbaar waren. Ik heb het dus nog niet geheel gelezen, maar wel genoeg om het de moeite waard te vinden om het te kopen. Net gekocht bij de Coop Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Ik mis een koffiesmiley... het gewone leven is weer begonnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 2 uur geleden zei Naeva: Ik mis een koffiesmiley... het gewone leven is weer begonnen. Naeva lag rustig te slapen: Maar helaas, de wekker ging weer af: Moeizaam stond ze toen op: Met een lichte, bonkende koppijn: Zich ergerend aan haar veel te vrolijke man: Die ze daarom meteen wegstuurde: "Zonder koffie kom je er niet in!": Dus ging hij razendsnel aan het werk: Hij nam zelfs een bloemetje mee: Die ze vervolgens minzaam aannam: Om zich daarna op de koffie te storten: Nu was haar dag eindelijk begonnen: Tijd voor een lekker ontbijt: Maar toen werden de kinderen wakker...: Zoiets? Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 4 uur geleden zei Robert Frans: Naeva lag rustig te slapen: Maar helaas, de wekker ging weer af: Moeizaam stond ze toen op: Met een lichte, bonkende koppijn: Zich ergerend aan haar veel te vrolijke man: Die ze daarom meteen wegstuurde: "Zonder koffie kom je er niet in!": Dus ging hij razendsnel aan het werk: Hij nam zelfs een bloemetje mee: Die ze vervolgens minzaam aannam: Om zich daarna op de koffie te storten: Nu was haar dag eindelijk begonnen: Tijd voor een lekker ontbijt: Maar toen werden de kinderen wakker...: Zoiets? Iets minder idyllisch... Maar het is weer gelukt, iedereen op tijd op school, opvang en werk. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Moeizaam stond ze toen op: "KOFFIE! NU! HEEL RAP!" Dit dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Ja koffie is wel het enige dat mijn ochtendhumeur kan luchten Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 9 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Ook aan de koffie. Zo ook naar een crematie. Van een buurman van 84 die een heel goed leven heeft gehad. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Op 12/24/2017 om 13:37 zei MysticNetherlands: Net gekocht bij de Coop Dank voor de tip nog @Dolce Vita ben er nog niet aan begonnen maar staat op de lijst Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 9 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 50 minuten geleden zei MysticNetherlands: Dank voor de tip nog @Dolce Vita ben er nog niet aan begonnen maar staat op de lijst Graag gedaan. Bedankt voor de positieve ontvangst. Ook ik heb het nog niet helemaal gelezen. Komt nog. Pfff, vind dit wel ff lastig. Om half een richting crematie. Hij was een heel trotse man (met een groot hart, maar hij was wel een karakter). Gistermiddag kreeg ik alleen uit het niets (liep heel even in de stad en toen gebeurde het) een gigantische reuma-aanval op het heiligbeen. Het SI-gewricht is zo ontstoken als de neten. Roodgloeiend, ik had er de rillingen van, beroerd. Ik kon met moeite thuiskomen, want de pijn is niet te harden en je zakt dan door je been als je je volle gewicht erop zet. Het gaat in huis nu een stuk beter, ik ben intensief gaan smeren met diclofenac, kan niet anders. Innemen doe ik niet, dat trekt mijn maag niet meer. Ik kan tot nog toe in huis redelijk normaal lopen, maarja, dat was gisteren ook zo toen ik uit bed kwam, dus hoe het verder gaat vandaag weet ik niet. Maar als ik nu een harde schoen of laars met een hak aandoe, ook al is die maar 2 of 3 centimeter, dan gaat het niet goedkomen met lopen (en vooral niet omdat je bij een crematie meestal ofwel moet staan in de ontvangstkamer, en staan is een ramp, maar ook als ik kan zitten en daarna moet opstaan is al moeilijk genoeg). Het enige wat dan werkt is mijn Nike Airs. Nou heb ik wel helemaal zwarte, met een zool die ook zwart is en je ziet ook het Nikelogo niet, alles is zwart. Ik heb ook wel nette korte laarsjes met een klein hakje. Maar dan loop ik te strompelen met nette schoenen. Wat nu. Ik heb ook mijn moeder bij me en die loopt nog rotter. Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 9 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Nou ja, kwestie opgelost. Nike air. Het kan gewoon niet anders. En ik bemerk bemoediging van "boven" daarvoor. Wie er aanstoot aan neemt die mankeert iets ergers dan ik, denk ik dan maar. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 1 uur geleden zei Dolce Vita: Nou ja, kwestie opgelost. Nike air. Het kan gewoon niet anders. En ik bemerk bemoediging van "boven" daarvoor. Wie er aanstoot aan neemt die mankeert iets ergers dan ik, denk ik dan maar. Sterkte! Schietgebedje voor je gedaan uiteraard. Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 9 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 2 uur geleden zei MysticNetherlands: Sterkte! Schietgebedje voor je gedaan uiteraard. Dankjewel Mystic, lief van je. Het is heel goed gegaan. Het SI heeft zich zelfs heel goed gehouden. En bijna iedereen bleek vrij casual gekleed te zijn. Mijn nikes vielen helemaal niet op. Er was zelfs iemand met ongeveer dezelfde zwarte nikes met een spierwit logo (dan zie je dus duidelijker dat het sporschoenen zijn, bij de mijne zie je dat niet direct). Niet dat ik daarop heb gelet, maar ik keek heel even naar de grond (waterlanders opdrogend) en daar stond "toevallig" iemand met zulke nikes. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Wat erg voor je Dolce. Gaat het beter nu? Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 ja, naar bericht wat ik hier las. Ik ben ook een tobbert tegenwoordig. Ik hoop op steun voor je. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten