hann 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 ze vragen me allemaal of ik wel echt een nederlander ben Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Ja, daar kan ik gelukkig geen last van hebben Kaas is ook niet allemaal hetzelfde. Ik zei het: zo'n bladerdeegje met parmaham en kerstomaat, daar mag voor mij gerust een schijfje mozarella bij. Maar aub geen schijf geel spul in m'n mond. Als ik het ruik, moet ik al braken. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Ik ben er geen fan van, zowel van wijn niet als van bier in voeding. Dat mag in m'n glas (wijn dan), maar in m'n bord hoef ik het niet. Ik doe altijd witte wijn in de risotto. Zonder die wijn vind ik het niet af. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 hoor ik hier een mede nietkaaseter? Ik gebruik regelmatig kaas. Feta en pecorino door het eten heen (of als bestandsdeel), brie en mozzarella als beleg, soms ook wel eens 'gewone' gele kaas (maar dan wel de goede kwaliteit, niet dat rubbere spul dus). Heksenkaas is trouwens ook lekker. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Jazeker. Ik ga het nooit uit mezelf eten, maar bv. kaas op pizza kan ik verdragen. Bij verdragen blijft het. Echt kaas als beleg op de boterham (brie of Hollandse kaas of zo) zal ik nooit eten, dat kan ik gewoon niet ruiken.Kruidenkaas vind ik lekker, maar dat noem ik niet echt kaas-kaas, snappie? ik hoor hier een zielsverwant! exact the same here Ja dat klopt helemaal, want ik houd daar dus niet van. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Heksenkaas is trouwens ook lekker. Heksenkaas? Hoort dat niet in het rijtje tenenkaas? Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 hoor ik hier een mede nietkaaseter? Ik gebruik regelmatig kaas. Feta en pecorino door het eten heen (of als bestandsdeel), brie en mozzarella als beleg, soms ook wel eens 'gewone' gele kaas (maar dan wel de goede kwaliteit, niet dat rubbere spul dus). Heksenkaas is trouwens ook lekker. het is niks persoonlijks, ik vind het gewoon smerig Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Pecorino heb ik eens gekocht om op die all'arrabiata te doen (voor mijn vriend), maar dat vond ik echt de vreselijkste kaas die ik ooit geroken heb XD Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Heksenkaas is trouwens ook lekker. Heksenkaas? Hoort dat niet in het rijtje tenenkaas? Heksenkaas is lekker. Zitten verschillende bestandsdelen doorheen en is heel erg romig. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Pecorino heb ik eens gekocht om op die all'arrabiata te doen (voor mijn vriend), maar dat vond ik echt de vreselijkste kaas die ik ooit geroken heb XD Ik zou het ook niet snel als broodbeleg gebruiken. Ik gebruik het voornamelijk als geraspte kaas voor de risotto en voor wanneer ik zelf pesto maak. (Als kaas op de pizza trouwens ook geschikt.) Je kunt in plaats daarvan ook Parmezaanse kaas gebruiken, maar Pecorino vind ik dan toch net iets lekkerder. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Dan heb ik liever Parmezaanse, aangezien dat toch niet zo sterk van smaak ik. Kaas met veel smaak wil ik vermijden Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Dat was nu net de reden dat ik de voorkeur aan Pecorino geef, dan proef ik het iig nog. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Pecorino kaas is mij nog een brug te ver, iets in die kaas staat me tegen. Heb het wel eens gegeten maar met opgetrokken neus. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Ik ben dol op kaas. Eet geen vlees, dus je moet toch wat en die vego-dingen lust ik niet. Maar we hadden laatst met mijn werk een kookworkshop en ze aten wild zwijn. Dus voor mijn collega en mij was er kaas uit een pakje, wit, weet niet wat het was,. Het zag er zalig uit, gebakken, maar ze vroegen aan m'n collega hoe bet smaakte. Hmm ja ehmm.. en ik zei tegen 'm dat het naar kauwgomballen smaakte, waarop ie de slappe lach kreeg. Echt smerig. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Quorn vind ik wel lekker, niet om veel te eten, maar af en toe eentje mag wel Wild zwijn of iets kaaskauwgombalachtig uit een pakje, haha! Mijn buikgriepdieet van de dag: geroosterd wit brood met een beetje boter, dadelijk erop zodat het een beetje smelt... Lekker hoor, geniet er echt van, zoiets simpels! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Ik ben dol op kaas. Eet geen vlees, dus je moet toch wat en die vego-dingen lust ik niet. Veel van die vega spullen vervelen enorm snel. Daarentegen vind ik gerechten die 'gebouwd' zijn zonder vlees ingrediënt wel erg lekker. Maar daar zit vaak wel kaas in inderdaad. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Kaas is dan ook een goede vleesvervanger en dat heb je zeker nodig als je uitsluitend vegetarisch wenst te eten. Eet je zo'n twee keer per week vlees, dan heb je geen vervangers nodig tijdens de andere maaltijden, want meer vlees heb je niet nodig in een week. Maar eet je geen vlees, dan ontkom je dus niet aan ingrediënten als kaas. Of natuurlijk vis, als je vegetarische eetgewoonte dat toelaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Mijn Frosties zijn klaar. Ik heb drie uur in de keuken gestaan, maar het was het waard. Frosty = Koekje + chocolade + glazuur + glazuur. Die ronde koekjes zijn: Koekje + karamel + chocolade + glazuur. En nog een Kerstman koekje, maar die is wat mislukt. Je krijgt er spontaan suikerziekte van. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Je kerstman is een beetje... Idd, laten we het op mislukt houden, haha Verder zijn ze wel leuk hoor, stuur je eentje per post? Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Jummie! Dit is mn buche de Noel, ook suikeroverdosis Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Die bakkerij-dingen zien er altijd goed uit. Ik ben gek op zoetigheid. Ijs,taart en dat soort dingen gaan er wel in. Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 the same here. ik vind het echt een wonder dat ik nog geen last heb van zwaar overgewicht ;p Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 the same here. ik vind het echt een wonder dat ik nog geen last heb van zwaar overgewicht ;p Haha, ik ben een soort van proefpersoon voor baksels van mijn oma en heb ook heel wat taarten, ijs en wat dies meer zij voorbij zie komen. Gelukkig smaakt het vaak wel goed en ach we zijn nog jong Ben blij dat ze het nog kan doen. Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 the same here. ik vind het echt een wonder dat ik nog geen last heb van zwaar overgewicht ;p Haha, ik ben een soort van proefpersoon voor baksels van mijn oma en heb ook heel wat taarten, ijs en wat dies meer zij voorbij zie komen. Gelukkig smaakt het vaak wel goed en ach we zijn nog jong Ben blij dat ze het nog kan doen. oma's bakken vaak het lekkerst. Nouja in mijn geval niet, maar ik heb gelukkig een moeder die ook al oma is dus in principe is het ook een oma die het lekkerst bakt dus dan komt het uiteindelijk toch weer neer op mijn begin zin. Ik hou wel van bakseltjes uitproberen en hoop later ook net zo'n goeie bakker als mn mama te worden! Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Quorn vind ik wel lekker, niet om veel te eten, maar af en toe eentje mag wel Wild zwijn of iets kaaskauwgombalachtig uit een pakje, haha! Mijn buikgriepdieet van de dag: geroosterd wit brood met een beetje boter, dadelijk erop zodat het een beetje smelt... Lekker hoor, geniet er echt van, zoiets simpels! Beterschap gewenst! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten