Spring naar bijdragen

Keukenprins(ess)entopic [3]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 996
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Mijn risotto is meestal eenvoudig:

Risotto rijst ( :E ), scheut droge witte wijn meekoken, groente bouillon, ui, paddenstoelen (meestal champignons), pecorino kaas en rucula.

aangezien mijn partner geen champignons lust, kopen wij ook vaak van die gedroogde paddenstoelen, zijn geen veldpaddestoelen maar een ander soort. Hebben echt een andere smaak, ik vind het allebei lekker. Misschien leuk om eens te proberen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag op zijn Cobybryants gegeten, brood met daarop gehakt schnitzel, met een dressing van mayo uit de knijpfles die klinkt alsof de kok last heeft van valse lucht. Daar bovenop weer brood en dat in zes oneven grote stukken gesneden. Uiteraard geserveerd met lauw warme Franse frietjes. Nou Cobybryant, loopt het water je al in de mond? Ook de liefde van een vrouw gaat door de maag nota bene! :+

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vandaag op zijn Cobybryants gegeten, brood met daarop gehakt schnitzel, met een dressing van mayo uit de knijpfles die klinkt alsof de kok last heeft van valse lucht. Daar bovenop weer brood en dat in zes oneven grote stukken gesneden. Uiteraard geserveerd met lauw warme Franse frietjes. Nou Cobybryant, loopt het water je al in de mond? Ook de liefde van een vrouw gaat door de maag nota bene! :+

_O- Ja, heeeerlijk. Stuur je het even op met de post?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vandaag op zijn Cobybryants gegeten, brood met daarop gehakt schnitzel, met een dressing van mayo uit de knijpfles die klinkt alsof de kok last heeft van valse lucht. Daar bovenop weer brood en dat in zes oneven grote stukken gesneden. Uiteraard geserveerd met lauw warme Franse frietjes. Nou Cobybryant, loopt het water je al in de mond? Ook de liefde van een vrouw gaat door de maag nota bene! :+

_O- Ja, heeeerlijk. Stuur je het even op met de post?

Het pas in een enveloppe dus ik doe dat meteen even. Bijkomend voordeel is dat ik er niet eens aan hoef te likken, hij plakt zo ook wel.

image.php?imgID=1107

Wat ruik ik toch??

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid