Spring naar bijdragen

Keukenprins(ess)entopic [3]


Aanbevolen berichten

Oooo, dat ziet er lekker uit Floes!

Het heeft weinig met koken te maken, maar ik heb net een persimon op. Dat is echt mijn nieuwe gezonde verslaving! Zo lekker, en bij de Aldi maar 1,79 ofzo voor een doosje vol.

kaki-persimon-ensalada.jpg

|P

Het ziet er een beetje uit als een kaki?

Ik heb lekker oliebollen op ^^

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 996
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hw, alvast smakelijk dan!

Mijn taartenbakspulletjes (fondant, verschillende mixen, tylosepoeder, tools, kleurstoffen...) komen volgende week binnen! Als ik m'n eerste taart heb gemaakt, zal ik het resultaat tonen :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb vissoep gemaakt. Ik had in de vriezer nog vissenkoppen, volgens mij poon. Als ik vis koop op de markt, vraag ik of ze de koppen ook inpakken. Kost niks en levert heerlijke bouillon op nadat je alle gore zooi (ogen e.d.) eruit gezeefd hebt. Vervolgens heb ik een courgette, rode ui, knoflook en aardappel gefruit, dit erin gegooid. Blikje tomatenblokjes. Peper en zout. Klaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Noem je mij nou een leugenaar?

Pastawater is geweldig.

Nee hoor, ik ben het gewoon niet met je eens, maar ik heb je link gelezen en zal het eens proberen. (F)

Ik heb het geprobeerd en had inderdaad de indruk dat de tomatensaus nog beter smaakte! Zal er nog een paar keer mee experimenteren alvorens ik besluit of het me tussen de oren zit, of omdat ik gewoon bang ben je 'nogmaals' voor leugenaar uit te maken. :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben op zoek naar een gerechtje.

Mijn moeder is vrijdag weg, en anders ging ze snel een soep maken, maar daar heb ik geen zin in. dus ik stelde voor dat ik wat ging maken.

Maar wat? :(

Op vrijdag eten we meestal geen aardappels, maar alle soorten pasta. ik wil in die trend blijven, maar ook niet te gewoon eten. ik wil iets speciaals, maar niet te speciaals, en zeker lekker.

en gemakkelijk :E

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben op zoek naar een gerechtje.

Mijn moeder is vrijdag weg, en anders ging ze snel een soep maken, maar daar heb ik geen zin in. dus ik stelde voor dat ik wat ging maken.

Maar wat? :(

Op vrijdag eten we meestal geen aardappels, maar alle soorten pasta. ik wil in die trend blijven, maar ook niet te gewoon eten. ik wil iets speciaals, maar niet te speciaals, en zeker lekker.

en gemakkelijk :E

Dus niet te moeilijke maar toch speciale pasta? Wat ik deze week qua pasta maak, is volkoren penne met spinazie à la crème, rookvlees voor op de boterham in stukjes, gekookte eieren in partjes en parmezaanse kaas (of gewone Hollandse kaas).

Ik heb nu een tajine in de oven staan, met kippenpoten, ui, knoflook, gember, saffraan, gewelde abrikozen en hele amandelen. Erbij couscous met knolselderij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid