Olorin 155 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Kun je wel de inhoud van de cd bekijken via windows verkenner? En heb je het zelfde probleem bij andere cd's? Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Quote: Op zaterdag 13 maart 2010 13:13:16 schreef Iriacynthe het volgende: Mijn laptop speelt geen cd'tjes meer! Mediaplayer opent wel gewoon als ik een cd insteek, maar doet dan eigenlijk verder niks en dan komt er deze melding: Er is een fout opgetreden bij het lezen van het cd-station in de digitale modus. Klik op OK om over te schakelen naar de analoge modus. Klik op Annuleren om te proberen opnieuw af te spelen in de digitale modus. Noch OK, noch annuleren leiden tot een afspelende cd. Andere player installeren? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Quote: Op zaterdag 13 maart 2010 13:32:26 schreef Olorin het volgende: Kun je wel de inhoud van de cd bekijken via windows verkenner? En heb je het zelfde probleem bij andere cd's? Ik heb het probleem bij verschillende cd's ja. Muziek die op mijn laptop staat, wil mediaplayer trouwens wel probleemloos afspelen. Gisteren speelde hij wel nog gewoon cd's trouwens. Maar wat bedoel je met inhoud van de cd bekijken? (In mediaplayer komen de titels van de liedjes trouwens wel, dus hij kan alleszins iéts lezen van wat er op de cd staat, hij speelt het gewoon niet.) Leid: Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik dat moet doen. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Je weet toch wel hoe je een nieuw programma moet installeren? Maar ja, als je WMP er om de een of andere reden mee ophoudt dan is dat ook niet iets om je bij neer te leggen natuurlijk. Vraag het anders op een computerforum link link Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Quote: Op zaterdag 13 maart 2010 13:37:25 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Ik heb het probleem bij verschillende cd's ja. Muziek die op mijn laptop staat, wil mediaplayer trouwens wel probleemloos afspelen. Gisteren speelde hij wel nog gewoon cd's trouwens. Maar wat bedoel je met inhoud van de cd bekijken? (In mediaplayer komen de titels van de liedjes trouwens wel, dus hij kan alleszins iéts lezen van wat er op de cd staat, hij speelt het gewoon niet.) Leid: Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik dat moet doen. Met 'windows verkenner/deze computer of hoe dat ook nu tegenwoordig weer heet. Zeg maar het programma waarmee je de inhoud van je harde schijf of usb stick ook mee kunt bekijken. En dan kijken of je de bestanden van je cd ermee kunt zien. En zo ja, dan kijken of je ze kunt openen door er dubbel op te klikken en kijken of ze dan wel afspelen. Dit programma: Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Ik slaag er meestal nog net in om een programma te installeren, maar ik zou niet weten waar ik zo'n andere player zou moeten vinden ofzo. Voor iemand die uren per dag zit te computeren, ben ik echt ontzettend digibeet. Ik ga het denk ik voorlopig maar houden op mijn standaard-approach bij dingen aan mijn laptop die het niet meer doen: negeren en hopen dat het weer werkt de volgende dag. Vaak lukt dat nog ook. Anders ga ik hier de halve dag mee zitten prutsen en krijg ik helemaal geen werk gedaan, ik ken mezelf... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Oh, dat. Daar komt gewoon op dat er een cd in zit, maar verder niks van welke cd of welke nummers daar op staan ofzo. Als ik erop klik, gaat het gewoon weer naar die niet-werkende mediaplayer dus daar heb ik niks aan. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Welk station geeft de cd aan? Staat er bijvoorbeeld (D: ) of (E: ) bij? Dan moet je even proberen links boven op de plek waar in de afbeelding > computer > staat te klikken en dan bijv D: intikken en op enter drukken. Als het goed is opent die dan de cd zonder meteen media player te openen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Ik ga me er nu gewoon niet meer mee bezig houden want ik moet echt werk doen, als het morgen nog niet werkt, bekijk ik het wel weer eens. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Of anders wachten tot je lieve vriend weer eens bij je langs komt. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Quote: Op zaterdag 13 maart 2010 13:56:10 schreef Olorin het volgende: Of anders wachten tot je lieve vriend weer eens bij je langs komt. Heeft ze een lieve vriend dan? Ik ken alleen een heersachtig type. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Quote: Op zaterdag 13 maart 2010 14:06:06 schreef dingo het volgende: [...] Heeft ze een lieve vriend dan? Ik ken alleen een heersachtig type. Tirannieke types zijn vaak grote lieverds in hun prive-leven Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Quote: Op zaterdag 06 maart 2010 15:29:45 schreef Jipperd het volgende: Lieve slimmerds ik heb een tijdje geleden windows geherinstalleerd en nu kan ik om een onverklaarbare reden mijn pc niet op standby zetten het vakje is niet klikbaar bij het afsluit-schermpje. Wat moet ik doen? [afb eelding] Iemand? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Welke Windows heb je? Link naar bericht Deel via andere websites
epTa 0 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ff alles weggedit, je hebt geloof ik alleen een afsluitscherm in XP? Vista en 7 regelen alles via menu, en daar is geen standby meer te vinden. In XP, ergens in Start-Configuratiescherm-Energiebeheer (Power Options?) Daar moet ergens een optie staan om Standby in te schakelen, misschien tegelijk met hibernation inschakelen. Andere goede reden kan zijn dat je nog niet de juiste videokaart drivers hebt geinstalleerd. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Quote: Op woensdag 31 maart 2010 11:04:04 schreef epTa het volgende: Gok dat je Windows 7 hebt, of Vista, in beide is geloof ik de standby optie verdwenen... Je link naar plaatje doet het niet. Sleep is de andere optie, even wennen. Lees nog eens Standby is niet klikbaar Link naar bericht Deel via andere websites
epTa 0 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Quote: Op woensdag 31 maart 2010 11:05:54 schreef Morphogenesis het volgende: [...] Lees nog eens Standby is niet klikbaar Ik was nog niet wakker, maar had het al geedit voordat je reageerde Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Het plaatje is idd niet zichtbaar dus een indicatie van welke versie Windows is wel handig. Ik zal er vanavond eens naar kijken. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Het volgende probleem doet zich voor: Ik wil een cd branden voor een vriend, dus ik koop mij een pak gewone standaard CD-R's bij de Kruidvat. Van 700 MB, 1-52x speed staat er op. Ik heb een gloednieuwe Vaio. Maar mijn computer weigert die meuk dus te herkennen, ik heb ze nu alle tien geprobeerd maar hij pakt ze niet, terwijl ik verder nooit problemen heb. Hoe kan dat? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Wat herkent je PC niet en waarmee wil je branden? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Even afgezien van het feit dat die hele goedkope cd's wel meer "coasters" hebben dan kwaliteitscd's wil het vaak nog wel eens helpen de schrijfsnelheid te verlagen naar bijvoorbeeld 20x ipv 52x. Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Je hebt een gloednieuwe Vaio: heb je daar al eerder CD's mee gebrand? Welk programma gebruik je om CD's te branden? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 En herkent Windows de brander niet, of de brandsoftware? Kan je wel dvd's afspelen? Zit er een brander in? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Er zit een brander in ja, en ik kan zelfs Blu-ray afspelen dus dat zit wel goed. Maar Windows heeft dus gewoon niet in de gaten dat er überhaupt een cd in zit, en de brandsoftware (PowerIso) ook niet. Er verschijnt in de verkenner geen optie om de cd te verkennen, niks. Ik heb er net een ander merk (gebrand; had geen blanco meer) in gestopt en die werkt wel. Dus er is echt iets aan het handje met die Kruidvat-dingen. Dingo, hoe verlaag ik die schrijfsnelheid? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Quote: Op woensdag 31 maart 2010 20:04:23 schreef Hongerige Wolf het volgende: Dingo, hoe verlaag ik die schrijfsnelheid? Kan meestal via de instellingen van het brandprogramma. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten