Spring naar bijdragen

Het grote computerproblementopic


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 666
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ja smile.gif

Als je speelt in 1024x768 moet ie 786.432 pixels uitrekenen.

Als je speelt in 1440x900 moet ie 1.296.000 pixels uitrekenen.

Als je speelt in 1680x1050 moet ie 1.764.000 pixels uitrekenen.

Wanneer je speelt in 1920x1080 moet ie 2.073.600 pixels uitrekenen.

Dus dat scheelt een lieve duit smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had altijd een RGB monitor van DELL uit het stenen tijdperk. Formaat koelkast. maar toch niet groter dan 1024x800 of 1200x1024

Omdat ik nu die videokaart gratis kreeg, dacht ik, doe eens wild en liep ik de elektronicaboer binnen, en nu heb ik een lekkere 23' Syncmaster P2350. voor 159,- David Atttenborough's Life en Planet Earth docu's zien er ECHT GAAF uit op dat formaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

thumbsup.gif

Wat een nieuwe wereld hè?
smile.gif

Het is echt geweldig

Games doen het nu ook fantastisch, ik heb het probleem gevonden:

Bij het de-installeren van de oude videokaart heb ik blijkbaar alle nvidia dingen eraf gegooid, en sommige waren van het moederboard. De PC bleef zeuren om drivers van vage dingen als 'PCI Brug apparaat' etc , blijkbaar gaf dat een dusdanig conflict of traagheid dat de spellen vastliepen als de GPU iets zwaars moet doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Op de laptop van de baas wil ik een lichte online messenger gebruiken. Dus bv geen ebuddy die een constante stroom aan reclamefilmpjes in beeld geeft.

Weet iemand welke online messenger het "schoonst" is?

p.s. schoon in de zin van "zo min mogelijk reclame", niet in de zin van "mooi".

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is een optie maar helaas geen online (webbased) messender.

Ik wil graag gemakkelijk kunnen zien welke collega's er nog meer aan het werk zijn (we werken ambulant en zijn in steeds mindere mate op kantoor) en met hen kunnen overleggen.

Het voordeel van een online messenger is dat we niets hoeven te installeren en/of updaten. Dat zou namelijk weer meer werk voor de IT-afdeling opleveren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh, sorry een online versie. Kijk eens op www.meebo.com, daar kan je ook een klein programma installeren (paar kb) die je aanmeldt op de site (ook zonder admin rechten te installeren). Verder is het allemaal webbased. Het programma heb je niet nodig om gebruik te maken van de service, maar is wel handig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid