Spring naar bijdragen

Het grote computerproblementopic


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 666
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

zit er niks intern?

Oh, en kijk dan bij boot devices oid of er een usb apparaat bij zit wat op een CD drive kan lijken.

Dat zit er sowieso. Hij heeft hem nu 1 keer herkent en vervolgens niet meer. Ach, het zal wel. Ik heb de pc nu gewoon weer zoals hij was en ik ruim hem even op en dan is het goed.

Opa weet nog niet dat hij binnenkort een laptop krijgt, dus om nu heel die pc perfect te maken heeft ook niet zo heel veel zin.

Hij doet het nu in ieder geval. Is alleen zo traag als een tiet. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

De accu van mn laptop doet heel gek. Als ie opgeladen is en vol is, gaat mn laptop soms 5 min nadat ik hm heb opgestart alweer uit. (alleen het lampje gaat knipperen, er komt geen melding dat de batterij bijna leeg is) Vervolgens als ik hem heb aangesloten in het stopcontact issie binnen een paar minuten weer vol. verbaasd.gif

Weet iemand wat dit is?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe lang gebruik je je laptop al? Als hij al een paar jaar oud is kan het best zijn dat je accu te oud is en je hem moet vervangen. Anders zou ik het niet weten.

Hij kan sowieso niet binnen een paar minuten opgeladen zijn, dus miss is er ook wel wat anders aan de hand. Maar dat zou ik niet weten..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij is bijna 2 jaar oud.Ik gebruik hm wel veel, maar ik dacht dat ie wel zo lang meekan?

Nee dat issie normaal gesproken ook niet idd. Maar nu geeft ie dat wel aan, en das ook wel logisch als ie eigenlijk al vol zat maar aangeeft dat ie leeg is en dus uitgaat (en pas weer aangaat als je de stekker erin doet)

Ik koop echt nooit een Asus weer. Alleen maar problemen met dat ding. En ik ben al zo computertechnisch. hamer.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben zojuist ook overgstapt naar de zakelijke merken. Zijn echt veel beter. Maar het kan best dat een accu na twee jaar intensief gebruiken op is. Kwestie van naar de computerwinkel, even laten controleren en kijken hoeveel een nieuwe accu kost. Als dat over de 150 euro komt zou ik het niet doen en gewoon een nieuwe laptop kopen. Toshiba of HP of Packard Bell zouden goede merken moeten zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan van mijn pc niet in kleur printennot_happy.gif Alle print instellingen staan goed maar zowel vanuit word als vanuit photoshop print hij de foto's zwart-wit. Van de laptop van mijn vader print hij wel gewoon in kleur. Wij hebben nog steeds een HP deskjet 2300 series.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Volgens mij loopt mn garantie nog tot eind oktober dus ik ga er gelijk 't weekend maar even langs.

En anders wordt het idd maar een nieuwe kopen denk ik.
nosmile.gif
Bedankt iig en ik zal de merken onthouden
smile.gif

Accu's vallen bijna nooit onder je gewone garantie. Gewoon een nieuwe accu kopen misschien even laten testen of het de adapter of de accu is.

Heb zelf een dell en die was na anderhalf jaar ook op gebruikt. Nu doe ik al weer 3 jaar met een andere accu en goede adapter (dus geen kabelbreuken enzo).

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid