Spring naar bijdragen

Het grote computerproblementopic


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 666
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hm, in de linten kan ik geen help-menu vinden en onder de Office knop ook niet. In het Help en Ondersteuningscherm van Windows verdwaal ik al helemaal... Ik vind jullie schatten dat jullie zo geduldig zijn, maar ik vrees dat ik maar gewoon tegen dat gekke icoontje aan moet kijken. Word zelf doet het vlekkeloos, het is meer een schoonheidsdingetje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...

Oké, ik was dus bezig mijn smsjes op pc over te zetten. Het bestand is een .nbu bestand wat ik niet kan openen. Via internet een programma geprobeerd te vinden om het wel te kunnen en uitgekomen bij 'Registry Reviver'. Maar ik kan hem nog steeds niet openen not_happy.gif

Vraag 1: wat nu?

Vraag 2: waar ik Registry Reviver dan wel nuttig voor?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik ken het verder niet, maar vind het een beetje scamachtig uitzien.

Registry opschonen doe ik eigenlijk nooit, maar het zou zo kunnen dat het helpt je pc sneller te maken.

kan dat.

Het helpt idd wel een beetje je pc sneller te maken, en dan is CCleaner ook idd de enige tool waarvan ik zeker weet dat er geen 'cadeautjes' bij zittenknipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 7 months later...

hallo,

ik ben al een tijdje weer aan het Call of Duty aan het spelen (Modern warefer2) met een kameraad en die heeft een headset. dus ik dacht ik koop er ook een. ik heb een gekocht bij de satrun -- creative -- is het merk dacht ik. maar ik ga dus spelen en ik hoor wel muziek van het schieten maar, ik kan zelf niet praten door mijn headset heen want dan hoor ik me zelf niet en andere zeggen ook dat ze me niet horen kan iemand mij helpen?

-- ik zou het fijn vinden als iemand mij kan helpen --

Link naar bericht
Deel via andere websites
hallo,

ik ben al een tijdje weer aan het Call of Duty aan het spelen (Modern warefer2) met een kameraad en die heeft een headset. dus ik dacht ik koop er ook een. ik heb een gekocht bij de satrun -- creative -- is het merk dacht ik. maar ik ga dus spelen en ik hoor wel muziek van het schieten maar, ik kan zelf niet praten door mijn headset heen want dan hoor ik me zelf niet en andere zeggen ook dat ze me niet horen kan iemand mij helpen?

-- ik zou het fijn vinden als iemand mij kan helpen --

Waarschijnlijk heb je in je besturingssysteem de microfoon niet open gezet waardoor hij het niet doet.

Battlefield 3 komt overigens binnenkort uit. Die zou je eens kunnen proberen, mijn inziens veel beter dan CoD:MW2.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid