Spring naar bijdragen

Het grote computerproblementopic


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 666
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Schoolgebruik en wellicht af en toe een dvd'tje kijken. Ik ben geen gamer en bewerk geen foto's etc. Mijn computergebruik is voornamelijk internet en Office-programma's, omdat hij mee gaat naar mijn studie in Noord-Ierland wil ik er wel mee kunnen skypen smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn printer print nog steeds niet zwart. Ik heb de cartridge schoongemaakt en ook daar maakte hij van zwart paars en via photoshop print hij ook niet meer zwart... Bij 'print in grayscale'=>'black ink only' staan er zelfs alleen wat héle fijne lijntjes op het papier. Welke kleur kan ik niet echt zien nu maar het is vast geen zwart. Bij niet afdrukken met zwarte inkt kan hij wel zwart printen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm.. Wat voor printer heb je en hoe lang heb je m al?

Ben zelf net klaar met ruim een uur prutsen om iets uitgeprint te krijgen, uiteindelijk het ding vervloekt en een andere printer genomen (we hebben thuis gelukkig twee printers) Printers, het blijven vervelende dingen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Soms is het internet hier tergend traag, niet op mijn pc maar op alle pc's, en soms is het internet razendsnel. Ik heb op een of andere manier het idee dat de router volloopt met troep en dat ie daarom zo langzaam wordt. Is hier een oplossing voor? Wat meestal hielp in het verleden was de router aan- en uitzetten, maar het moet toch makkelijker kunnen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat aan de hand kant zijn is het volgende maar dat geldt alleen voor het wireless deel: de router ondersteunt Wifi 802.11 B, G en N. N functioneert redelijk los van B en G maar B en G zitten in elkaars vaarwater.

Op het moment dat een ouder apparaat met B connect met het accespoint kun je het accesspoint niet meer met G benaderen. Als alles en iedereen met G terugschakelt naar B wordt de bandbreedte dusdanig inefficiënt gebruikt dat N er ook last van krijgt en waarschijnlijk niet meer connect met N maar probeert te connecten op G en dan terugschakelt naar B met als gevolg dat alles en iedereen een even trage verbinding heeft.

De beste remedie is dan ook om alleen connectie op G of N toe te staan alleen kan er dan 1 of meer apparaten waarschijnlijk dan geen verbinding meer maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed, ik wilde onlangs Windows XP opnieuw installeren op mijn opa's computer. Het ging goed, totdat ik de pc opnieuw moest opstarten met de disc erin, want hij las hem niet.

Nu kan het zijn dat het komt doordat het een kopie'tje is(alhoewel hij het bij een andere pc wel deed).

Hoe kan ik dit het beste oplossen? Want opa kan nu niets meer. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

In de bios (F10 - F12 tijden starten) de cdrom als eeraste opstart mogelijkheid kiezen.

Als dat niet werkt, is de image\beatanden die je hebt gebrand niet bootable
smile.gif

Dit kan alleen als je een boot-menu hebt. Anders moet je in de BIOS de boot volgorde aanpassen naar eerst CD en daarna de HDD. BIOS in komen kan meestal via DEL of F2.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Dit kan alleen als je een boot-menu hebt. Anders moet je in de BIOS de boot volgorde aanpassen naar eerst CD en daarna de HDD. BIOS in komen kan meestal via DEL of F2.

Bedoelde ik ook, maar formuleerde het wat ongelukkig widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid