Spring naar bijdragen

Het grote computerproblementopic


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 666
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb een vraagje:

Weet een van jullie een betrouwbaar analyse programma om je hardware te analyseren? Ik wil namelijk weten of ik 2 of 4 ram sloten in mijn laptop heb :). Speccy geeft namelijk aan dat ik 4 ramsloten heb, maar een programma als CPU-Z geeft aan dat ik 2 sloten heb :?. Het gaat om de volgende laptop: Dell Precision M6500.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik zit net een filmpje op Youtube te kijken en ineens stopt mijn geluid op de laptop ermee, zowel met als zonder externe speakers. Speakers werken wel op mijn telefoon. Wat kan dit zijn?

Wat voor OS heb je op je laptop?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vista.

Ik ben niet bepaald computerdebiel ofzo, dus ik had al van alles zitten proberen. Maar nu komt het raarste: ik start hem opnieuw op, doet het niet. Ik start hem na allerlei kunst- en vliegwerk radeloos nog een keer opnieuw op, doet het weer. Nou ja, het zal wel.

Gelukkig maar ;)!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vista.

Ik ben niet bepaald computerdebiel ofzo, dus ik had al van alles zitten proberen. Maar nu komt het raarste: ik start hem opnieuw op, doet het niet. Ik start hem na allerlei kunst- en vliegwerk radeloos nog een keer opnieuw op, doet het weer. Nou ja, het zal wel.

Word je laptop niet te warm toevallig? Dat is echt zo iets wat dit soort rare verschijnselen kan opleveren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 9 months later...

Beste mensen, ik heb een MKV bestand die niet op mijn tv of mediaspeler kan worden afgespeeld. Ik ben het bestand nu aan het converteren, maar dat lijkt echt uren te duren (10 uur). Bestaat er ook een handige app/programma die snel MKV bestanden kan converteren?

Link naar bericht
Deel via andere websites
VLC media player al geprobeerd? ik kan me herinneren dat die alles inslikt en uitspuugd in welke vorm je maar wilt.

Waar ben je het nu mee aan het proberen?

Total Video Converter. Op zich een goed programma, maar gigantisch traag. VLC al een keer geprobeerd, maar was ik ook niet tevreden over.

EDIT: Heb een goede gevonden en is binnen 3 uur klaar :#!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid