Spring naar bijdragen

Gedenkwaardige posts


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 668
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Lol. Daarmee bedoel ik dus karaoke cd's met Engelstalige nummers erop. Mijn schoonzus wil dat namelijk voor haar verjaardag. En aangezien de Mediamarkt toch zeker 5 minuten dichterbij is op de fiets dan de FRS leek mij het een legitieme vraag. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Quote:

[...]

Nou, Jobje onze veronderstelde homoseksuele kater is genezen. (Als iemand van jullie het wáágt halleluja te roepen....) En dat heeft ie zeg maar gevierd op katholieke wijze. (we hebben 17 kittens van hem rondlopen bij 3 poezen)
nosmile.gif

9 hebben al een adres gelukkig....

Jobje is nu een je-weet-wel-kater btw.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Misschien is het wel een erg sexy, goed geklede stoofpeer? Ik bedoel maar, ooit een slécht geklede stoofpeer gezien, nee toch?

(Maar ok, ik vond 'm ook wel grappig.)

Ik heb een vriend die zonder mij naar de kledingwinkel gaat, exact dat uitkiest wat ik leuk vind en dan nog precies in mijn maten ook. Zoiets als jemoeder die onderbroeken voor je koopt maar dan veeeeeeel beter. Ik haat shoppen voor kleding enorm en vriendlief doet niets liever.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik zie wel mogelijkheden tot een christelijk/atheistische samenwerking.

Christenen worden rijk als ze geld weggeven

Atheisten worden rijk als ze geld krijgen

connect the dots....

En voila: een metafysisch oecemenisch pyramidespel.
party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Nadat er aan Iria werd gevraagd of ze niet al een vriend had (omdat ze nogal veel over mooie mannen had en er graag naar keek enzo):

Quote:

[...]

Ik ben een grote bewonderaar van mannelijk schoon. Je stopt toch ook niet met naar tentoonstellingen te gaan zodra je één Picasso in huis hebt?
engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

(Thorgrem wil van allerlei oude topics van zijn hand sluiten, en ZVNNA vraagt waarom.)

Quote:

Eten wat over de houdbaarheid datum is gooi je toch ook de koelkast uit ondanks dat je er wellicht geen last van hebt?

Waarop zij zegt:

Quote:

geen goede vergelijking, een berg schimmels werkt meestal negatief, zo zou ik de meeste van jouw topics niet willen zien
smile.gif

smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ah, daarom houd ik vriendschappen met vrouwen (en mannen trouwens ook) lekker oppervlakkig totdat de ander zich 'goed genoeg' laat blijken om mijn intimiteit te verdienen. Het is dan ook makkelijk om oppervlakkige relaties te laten verwateren of af te kappen als je kleine handelingen na afwegen kan extrapoleren naar fiasco's in een diepgaandere relatie.

Meestal komt het niet zo ver, het is ook wel eens grappig om oppervlakkige vriendschappen te hebben en alleen maar te kletsen over koetjes en kalfjes. Niet iedere relatie moet per se diepgaand zijn, net zo min als iedere relatie oppervlakkig moet zijn. Het kan net zo vervelend zijn om met sommige vrienden alleen maar over dingen te praten die de ziel ten diepste roeren als een vriend die alleen maar over een bepaald oppervlakkig onderwerp kan praten.

Het is niet erg om muren om je hart te hebben, als je maar zorgt dat je ergens een deur hebt met een donders streng toelatingsbeleid.
smile.gif

smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid