Spring naar bijdragen

Gedenkwaardige posts


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 668
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Ik heb slecht een half uurtje pauze op me werk, daarom een snelle reactie.

Een Atheïst die de hemel ziet als iets angstig. het klinkt onlogisch, maar het is voor hem heel logisch. Dat heeft te maken omdat in de hemel God centraal staat, daar is geen keuze in wel of niet. Atheisten geloven niet in een god, dus ze missen het centrale punt. Daarbij, is in de hemel God ook het doel van het leven op aarde, en het eind doel van in de hemelen. Een atheist kent geen god, of wil deze uberhaupt erkennen dus dan is er geen doel voor hem. Het opvallende is, dat de atheist wel bang is voor de dood, omdat ze niet weten wat na de dood er komt, een christen die gelooft en vertrouwd het woord Gods, weet dat wel, en dat is (kan) een hele vertroosting zijn.

Het gaat niet om het feit of ellende en vreugde wel of niet samenhangen, gezien we ellende moeten meemaken om vreugde te kunne begrijpen, maar om het feit dat God zo groot is, dat we ellende niet in de hemele hoeven te krijgen om te weten wat vreugde is. Die boodschap krijg je van God. Een atheist gelooft niet in een god, dus krijg die boodschap niet. dat was het ff, ga weer werken
puh2.gif

Deze gaat naar de gedenkwaardige posts. Gedenkwaardig lachwekkend en tenenkrommend bedoel ik dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Laten we mijn theorie eens testen in je antwoord op mijn post beste Piet (onderstaand is jouw manier van redeneren):

1) Dit is mijn waarheid

2) Mijn waarheid hoeft niet bijbels onderbouwd te worden, want het is toch logisch

3) Als ik een goed tegenargument krijg dan doe ik:

a) herhaal 1) en 2)

B)
geen antwoord geven

c) een niet relevante tekst quoten als antwoord

d) roepen dat ik dat toch allang heb uitgelegd

4) Als ik alleen maar goede tegenargumenten krijg van een persoon dan doe ik:

a) de persoon aanvallen door te roepen dat hij/zij aan inlegkunde doet en een dogmatische houding heeft

B)
Non argumenten roepen en verontwaardigd worden want het kan toch niet waar zijn

c) discussie afsluiten en persoon voortaan negeren want het wordt een ja/nee gevecht (ook al heb ik geen enkel argument om dat ook daadwerkelijk te onderbouwen)

5) Herhaal eerste 4 stappen totdat niemand meer de moeite neemt om nog in te gaan op mijn uitleg

6) Conclusie trekken dat mijn waarheid dus wel goed moet zijn.

Dit is ook een kandidaat! Echt GEWELDIG!!! rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Huilend op de grond voor de zonden van dit land.

Quote:

Ook voor het eten?
nosmile.gif

Quote:

Het zou wel vreemde blikken geven denk ik als je uit eten gaat.

dit zorgde voor een groot lachsalvo bij mijn mams en mij puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op vrijdag 14 december 2007 09:11:41 schreef Michie23 het volgende:

[...]

Toch ken ik verhalen van mensen die aan een rots hingen en het uitschreeuwden naar God en weer veilig op de grond kwamen

En mohamed schreef toen:

Ik zou graag wat bronnen/bewijzen zien want van zoiets wordt iedereen toch net zo blij als de sinterklaas in pius zijn avater!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Relevantie = nul, maar goed, ik verveelde me, en bushokjes slopen, oude vrouwtjes beroven of m'n hond dansen leren met de stroomstok vond ik wat te inspannend, dus ik dacht, laat ik in plaats daarvan maar wat speculeren over de geboorte van Christus.

worshippy.gifrofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:

Kiezen voor ziekte en armoede is geen lijden voor Christus, dit is het negeren van een groot offer van Christus.

Je bent pas echt een bikkel die lijdt voor Christus als je morgen op straat de waarheid van het evangelie gaat verkondigen, zieken gaat genezen en demonen gaat uitdrijven. Dan zul je net als Stefanus en Paulus worden gestenigd en worden vervolgd.

rofl.gifrofl.gifrofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid