Spring naar bijdragen

Gedenkwaardige posts


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 668
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Als je nou eens kijkt naar de omschrijvingen naar God in je laatste posting, wat ben je dan?

1. Zijn Kind --> Hij is jou Vader

2. Je bent schoongewassen in het Bloed van Zijn Zoon --> Je bent een Godsmoordenaar

3. Hij is jou HEER --> Dus ben jij zijn knecht

4. Hij is jou Redder --> Dus jij bent hulpeloos

5. Hij is jou Meester --> Dus ben jij zijn slaaf (of leerling)

7. Hij is jou Koning --> Dus jij bent zijn onderdaan.

Zie jij die dingen ook in? Je kunt nog zo keihard al die dingen helemaal stuiterdestuiterbeleven en superradicaal voor Jezus gaan in je leven. Je kunt inzien dat God je Koning, Meester of Heer is, maar zie je ook in dat jij 'ellendig, en jammerlijk, en arm, en blind, en naakt' bent?

Als laatste, je roept om vast voedsel in plaats van melk, wist je dat die melk juist heel voedzaam is en dat het altijd nog God is die beslist of jij klaar bent voor dat voedsel. Denk je nou echt dat het allemaal koek en ei zou zijn wanneer je 'gaat leven door de Geest' (ik hoop van harte dat je niet bedoeld dat de melk niet het leven door de Geest is overigens).

Melk is toch een van de dingen die in de Bijbel synoniem is met het aller mooiste.. Beter dan goud zelfs. Denk daar eens over na, weet je plaats.

Nog even en ik ruil mijn NBV in voor een Statenvertaling, mijn Opwekking voor de Psalmen, Arie vd Veer voor Dirk Heemskerk of Willem v. Vlastuin, de CU voor de SGP en de telegraaf voor het RD.

Ik denk dat ik als evangelo steeds bevindelijker begin te worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mwah, Aalt, dat vind ik een beetje een slap argument, als je een keer een tampon gebruikt kan dat vlies ook al breken, er zit dan wel een gaatje in het maagdenvlies maar lang niet groot genoeg voor zo'n tampon.

Quote:

Helaasch, je hebt dan een verbond met je tampon.
rofl.gif

Quote:

Zou je die dan nog wel mogen weggooien na gebruik?

rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik word wakker en denk: hey, een verkoper aan de deur. Hm, dit duurt wel erg lang voor een verkoper... zou het waar kunnen zijn? Hoera, een Jehova!
widegrin.gif

party.gif

JG: "Wij zitten over de hele wereld!"
smile.gif

Ik: "Wij ook."
yes.gif

JG: "Niet waar!"
boosrood.gif

Ik: "Nou, misschien op antartica niet."
clown.gif

JG: "Weet je door wie de Katholieke kerk is opgericht?"
devil.gif

Ik: "O nee, krijgen we het Constantijn verhaal weer?"
nosmile.gif

JG: "Eh ja? Dat was een heiden he..."
devil.gif

Ik: "Lees je kerkvaders, Ignatius van Antiochie heeft het in 110 al over de Katholieke kerk."
smile.gif

JG: "En jij gelooft dat?"
boosrood.gif

Ik: "Ja, het is gewoon historisch materiaal. Hoe denkt u dat u aan uw Bijbel komt? Dat is het 'product' van de kerk."
idea8.gif

JG: "En Mozes dan?"
yes.gif

Ik: "Wat heeft die er dan mee te maken?"
verbaasd.gif

JG: "Die was profeet!"
worshippy.gif

Ik: "O, u denkt dat de Bijbel uit de hemel is komen vallen?"
puh2.gif

JG: "We hebben toch hulp van God nodig?"
pray.gif

Ik: "Dat betwijfel ik niet."
knipoog_dicht.gif

JG: "Waaraan kennen we waar geloof dan?"
engel.gif

Ik: "Persoonlijk of dogmatisch?"
stuutje.gif

JG:
verbaasd.gifboosrood.gifbloos.gifcry.gifnosmile.gif

Fijne dag
bye.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Men zou kunnen zeggen zo niet zeker er zal een opwekking in dit land komen,niet een opwekking die wordt gedacht in de pinksterclubjes,maar een terugkeer tot de Kerk van Jezus Christus,waar iedereen zich schuldig is bij te voegen.Die opwekking zal er komen door het aanhoudende gebed van hen die daar elke dag in de Kerk en thuis om bidden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mijn homoseksuele kater Job is stiekum toch hetero. Zelfs mijn huisdieren verraden me....
boosrood.gif

Hoe ik het weet? nou als onze poes jet 5 kopietjes van Job uitperst is het nog al voor de hand liggend... jobje word morgen verwerkt tot babi pangang.
boosrood.gif

Beschuit met muisjes dan maar? puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pius liet een berichtje achter m'n profiel en ik vind em persoonlijk wel gedenkwaardig rofl.gif (Belangrijk om te weten; ik ben supervisor van een callcenter puh2.gif )

Quote:
Wees gegroet Liset,

Druk met telefoneren,

Het callcenter is met u.

En u heeft de meest prettige stem onder uw telefonistes.

Verleid ons niet tot onnodige aankopen.

Maar verlos ons van ons geldoverschot

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Pius liet een berichtje achter m'n profiel en ik vind em persoonlijk wel gedenkwaardig
rofl.gif
(Belangrijk om te weten; ik ben supervisor van een callcenter
puh2.gif
)

Hij's goed, ja! widegrin.gif En ik zal het berichtje van Pius in míjn profiel hier maar niet posten, want dan staat morgen de politie aan zijn deur! engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Jeeeej alle jongens door de pleej! Jongens zijn gemeej! Jeej verzuipeej! Hupsakeej, vastgebondeej in de zeej! Jeej hoezeej hoezeej, jongens zijn niet okeeeeeej!
widegrin.gifwidegrin.gif

Grinnik widegrin.gif

Ondanks dat ik zelf jongen ben vind ik dit soort spot echt om te gillen en té melig om niet hier te posten...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[

Mond op mond reclame werkt meestal het best.]

Viezerik
bloos.gif

volgens mij is het mond tot mond

Quote:

Officieel wel.. maar mond-op-mond is soms veel lekkerder.

Quote:

ja mond op mond is wel lekker
puh.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid