Spring naar bijdragen

Gedenkwaardige posts


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 668
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Het belangrijkste is denk ik je realiseren dat je geen consument bent.
knipoog_dicht.gif

Ik begrijp het wel, heb hetzelfde hier, maar ik ben onderdeel van de parochie, ik ben daar door God geplaatst, en als ik wat wil veranderen, dan zal ik proberen daar initiatieven toe te ondernemen.
smile.gif
Het is net als met familie, die kies je ook niet, daar heb je het mee tre doen.
smile.gif

Omdat het gewoon treffend is.

Juist omdat als ik mensen hoor ze vaak (onbewust denk ik) een consumenten houding hebben. Ik betrap me er zelf ook trouwens wel op.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

* Kenny schopt MC nog eens heldhaftig na als hij op de grond ligt!

Wij mannen van de goeie lengte moeten voor elkaar opkomen.
e_53.gif

Quote:

[...]

Oh de hobbits vallen aan. Ik voelde al een kwartier wat aan mijn knieën kietelen en toen ik naar beneden keek waren kenny en eli me inderdaad in elkaar aan het slaan.

rofl.gifwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Bemoedigd door al jullie positieve reacties, hier weer een nieuw liedje van onze hand...

Graag weer jullie reacties!!
smile.gif

Liefs Lisette

(en ook namens dj Adrie natuurlijk!
knipoog_dicht.gif
)

Prachtig om zo opgeruimd te blijven, een droge opmerking te plaatsen ondanks alle negatieve reacties en toch ook jezelf opnieuw bloot te stellen door feedback te vragen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ik heb zelf ook een verleden van hekserij en doe er alles aan omdat buiten de deur te houden. en daarom staat God zo centraal bij soaken. Het is niet op de grond liggen en wachten tot God komt en dus maar naar muziek luisteren. Het is verwachten dat God komt als je Hem uit nodigt (heilige Geest) om dingen in je hart te bewerken. (pijn uit het verleden, onvergevings gezindheid, genezing enz.)

Het nut van gouden tanden?

laat u wil worden gedaan op aarde als ook zo in de hemel?

miss heeft iedereen daar gouden tanden?

in ieder geval waren ze van hun tand problemen af
smile.gif

@Gorthaur het gebeurd nog steeds, is geen verhaal maar een getuigenis en die mensen zijn genezen van hun gebits problemen, en hebben gouden tanden. dat heeft niks met oplappen te maken. Het probleem is ook verholpen.

rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

In het jubileummeetfeestdingtopic:

Quote:

Voor iedereen die wel komt, neem CD's enzo mee! Ook mp3 spelers zijn welkom!

Quote:

Hehe
devil.gif

Quote:

HEHEHE!

widegrin.gif

Straks krijg ik nog spijt dat ik niet ga. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
"The Black Mathematician" schreef het volgende:

Dat begrijp ik heel goed, maar als de cijfertjes laten zien dat er een verband is tussen veel masturberen en minder prostaatkanker dan ligt de interpretatie van "masturbatie is gezond" voor de hand.

Ik ga me ook niet bezig houden met de theologische component van onderzoeken dat vlees van koeien met BSE gevaarlijk is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Peter R. de Vries zou de liefde met zichzelf bedrijven als hij daartoe fysiek gezien in staat was. Ik vind het een sensatiezoekende kwal die er niet voor zou schuwen om iemand de bak in te laten draaien voor de spreekwoordelijke "15 minutes of fame".

Da's mijn mening dan

rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

hier heb ik me helemaal een scheur om gelachen:

Quote:

Mijn getuigenis

Ik begon te lezen in het oude testament van de bijbel,

Ik las dat de joden dieren offers brachten aan God

Mijn vrouw en ik waren pas enkele jaren getrouwd

Wij besloten een boerderij te kopen om zo aan de dieren

Te komen om zo ook, God offers te kunnen brengen

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid