Spring naar bijdragen

Gedenkwaardige posts


Aanbevolen berichten

Deze is waarlijk fantastisch! party.gif

Quote:
AndreasJ schreef het volgende:

Burgerhuwelijk, hè? Van dezelfde organisatie die ook bekeuringen uitschrijft. En God geeft geen bekeuringen aan fout geparkeerde mensen. Kerkelijk huwelijk vind ik zelf een beetje kritiek punt als het om homo's gaat. Een gebeuren die niet eventjes tussen neus emn lippen door behandeld moet worden, net zoals iedere kwestie waarin je God betrekt...

link

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 668
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Tuurlijk kimberly,

het is allemaal een keuze. Toen ze op de kleuterschool vroegen wat je wilde worden kwam iedereen met dingen als: piloot, dokter en soldaat. En ik moest zo nodig atheistische flikker zeggen.

Vandaar dus...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dit kan kloppen, ik zeg zelf heel eerlijk dat ik het idee homoseksualiteit, ook in de onschuldigere vormen gewoon een naar idee vind. Vergelijkbaar met mijn aversie tegen die afgrijselijke bontlaarsjes met balletjes. Niks religieus in ieder geval, ik vind ook niet dat ik de bijbel voor mijn persoonlijke-voorkeuren-karretje moet spannen.

Ik hoop niet dat ik hier meelenzende homo's tegen de schenen schop. Niks persoonlijks, ik wil alleen maar eerlijk zijn. En ik maak meer stampij over die verschrikkelijke bontlaarzen dan homoseksualiteit. Homo's zien er meestal gewoon normaal uit, die meisjes met abominabele wansmakelijke laarsjes zeten zichzelf voor schut met hun gecastreerde konijnen aan hun voeten.

biggrin.gifrofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

De context waarin de tekst zich afspeelt is als volgt: Er is getrouwd met Tamar. Er sterft en Onan moet als "zwagerplicht" een kind bij Tamar verwekken zodat zijn broer toch min of meer nakomelingen had. De seks die Onan dus met Tamar had was dus vaginaal. Maar Onan gunde zijn broer niet nakomelingen die eigenlijk van hem af kwamen en ging voor het zingen de kerk uit.

Het gaat dus niet in deze tekst over masturbatie of orale seks, maar om de onbereidheid van Onan om voor zijn broer nageslacht te verwekken. Die tekst is dus niet van toepassing, zeker niet als je hem in de context leest. Maar als deze tekst biblicistisch wordt aangehaald wil ik ook nog wel een tekst volkomen uit zijn verband rukken om te "bewijzen" dat orale seks geen probleem is.

Quote:
Bijbel schreef het volgende:

Mat 15:11

Niet wat de mond ingaat maakt een mens onrein, maar wat de mond uitkomt, dat maakt een mens onrein.

Link naar bericht
Deel via andere websites

waarbij het misschien een nuttige opmerking is dat dit een post is uit een topic over orale seks... knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Het bestaan van Atheïsten pleit voor het bestaan van God!

Deze vond ik ook wel ernstig rofl.gif

Trek het je iet aan alex, je hebt een zure atheist toch weer een flinke lachbui bezorgd. Toch fijn om te weten dat ik godsbewijs nummer één ben. Weet ik ook gelijk wat de zin van mijn leven is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik vond deze wel leuk puh2.gif

Quote:

Salam,

Anastasia, u heeft reeks de eerste helft van de shahadah afgelegd en daarom wil ik u van harte feliciteren.

''Ik getuig dat er geen godheid is dan God
, ik getuig dat Mohammed Gods boodschapper is.''

Marinus
Copy
doet het trouwens ook niet slecht.

''
Ik getuig dat er geen godheid is
dan God, ik getuig dat Mohammed Gods boodschapper is.''

[...]

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Je wordt bedankt. Soms heeft de omgeving het zelf al zwaar en wil je voor je kinderen het leven zo normaal mogelijk door laten gaan. Je hebt nog niet zo'n uitgebreide kennissenkring omdat je net verhuisd bent. En het maakt nu niet direct zo lekker contact als je binnenvalt met "Ik ben je nieuwe buurvrouw en depressief" Stap je dan eens naar de hulpverlening dan staan ze alleen klaar met een pillenpot, terwijl je een luisterend oor nodig hebt en een beetje ondersteuning.

En dan kies je ervoor er zelf doorheen te werken. En ja, op sommige momenten is dan alles zo donker dat je denkt, wat zou het makkelijk zijn als het over was. En laten we eerlijk zijn, de meeste mensen hebben ooit wel eens zo'n moment gehad , zelfs (of misschien vooral) pubers.

En natuurlijk doe ik dan lief en leuk bij de buurvrouw. Wie weet wordt ze wel een goede vriendin waarmee ik dingen kan ondernemen, de stad in kan gaan. Dat kan me alleen maar helpen om sneller uit de put te komen.

vind ik gewoon n hele mooie post yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid