LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2007 Quote: Op donderdag 11 januari 2007 22:18:48 schreef wateengedoe2 het volgende: [...] Ik moest ff schrobben en vond deze: [...] (dat ging over jouw postcount van 665) Als je het dááruit hebt gehaald, dan heb ik helemáál respect voor je, dan ga ik je nog nét niet aanbidden, maar het scheelt niet veel (maar die post bedoelde je vast niet) Ehm... de één na laatste natuurlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2007 Quote: Mja, ik ben op dat andere vlak toch al voorzien, dus was sowieso niet nodig Er zijn meer jongens dan kerktorens, zegt mijn vader altijd, dus dan vind ik het alsnóg knap dat je het wist Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2007 Quote: Op donderdag 11 januari 2007 22:32:48 schreef wateengedoe2 het volgende: [...] Er zijn meer jongens dan kerktorens, zegt mijn vader altijd, dus dan vind ik het alsnóg knap dat je het wist Kwestie van omstandigheden optellen he? Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2007 Quote: Op donderdag 11 januari 2007 22:38:06 schreef Pius_XII het volgende: [...] Kwestie van omstandigheden optellen he? Robert was er nochtans erg stil over (hij had al zoiets van 'ja duh, ga jij overal rondstrooien dat je een vriendje hebt, dan kan ik nét niks meer zeggen zonder dat de hele goegemeente het gelijk doorheeft' ) Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2007 Het was te toevallig dat er twee mensen na elkaar hun verhaal neerzetten inderdaad. En hoeveel mensen zijn er nou op dit forum die eerst niet katholiek waren, maar dat later wel werden, die nog vrijgezel waren en in de juiste leeftijd vallen? Van harte gefeliciteerd beiden. En maak er wat moois van! Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 00:42:38 schreef TimonK het volgende: Het was te toevallig dat er twee mensen na elkaar hun verhaal neerzetten inderdaad. En hoeveel mensen zijn er nou op dit forum die eerst niet katholiek waren, maar dat later wel werden, die nog vrijgezel waren en in de juiste leeftijd vallen? Van harte gefeliciteerd beiden. En maak er wat moois van! Sluit ik me bij aan! ... Niet eens een datingsite en toch echte liefde... Link naar bericht Deel via andere websites
LaRosa 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 hihihih..ik wist het lekker al!! Veel geluk samen! Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Bedankt allemaal Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 09:53:59 schreef LaRosa het volgende: hihihih..ik wist het lekker al!! In jouw geval niet zo heel raar, natuurlijk (mocht iemand het nog niet doorhebben, LaRosa is die gemeenschappelijke vriendin uit onze verhalen!) Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 wAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAt Wat een verrassing! Ik had het nooit verwacht! Ik vind het heel erg leuk! Mooi verhaal ook! Wauwwww Gefeliciteerd Toevoeging: Ik ben nog steeds verbaasd! En ik vind het zoooooo leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 12:46:06 schreef Hester het volgende: wAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAt Quote: Toevoeging: Ik ben nog steeds verbaasd! En ik vind het zoooooo leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Ik had mn vriend op Flevo ontmoet. Hoe snel we verkering kregen, zo snel was het ook weer uit. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 @RobertF: En Levi dacht nog wel dat je verloofd was met de Kerk! *edit* Wij allemaal, natuurlijk Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 12:58:53 schreef JoostG het volgende: @RobertF: En Levi dacht nog wel dat je verloofd was met de Kerk! Ja, en ik ben ermee getrouwd. Hoe kán het Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Maar weg2 jij woont in Amersfoort en RobertF in Zutphen(voor zover ik af heb kunnen leiden uit posts), hoe doen jullie dat? Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Klik Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Ach, naar Edith reizen duurt bij mij even lang als naar school reizen, dus dat zit wel goed. En tja, hoewel ik straks de Bruid ben van Christus (nu nog in verloving), vindt Hij het niet zo erg als ik ook nog zou trouwen met een aardse doch bijzonder engelachtige vrouw. Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Tjemig de pemig, is nogal een verrassing. Ik wist dat Weg Zwei verkering heeft, maar de gelukkige was me niet bekend Uiteraard alle geluk van de wereld toegewenst, al is het ook wel leuk als er nog een ietsie pietsie voor andere mensen overblijft Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Ik ga hier pas wat posten als ik een verkering heb die over de mijlpaal van 1 maand heen is ¬¬ Moet ik nog steeds halen Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 14:58:31 schreef Dante het volgende: Ik ga hier pas wat posten als ik een verkering heb die over de mijlpaal van 1 maand heen is ¬¬ Moet ik nog steeds halen je hebt verkering? Was dat hetzelfde als die date van toen, ooit, in het gebedstopic? Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 * Nu worden wij toch wel nieuwsgierig Wanneer is het een maand aan? Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Edith en Robert, wat ontzettend leuk! Nog gefeliciteerd dan maar he! Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 15:31:05 schreef wateengedoe2 het volgende: * Nu worden wij toch wel nieuwsgierig Wanneer is het een maand aan? over 29 dagen? Van harte hoor...! Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 18:15:25 schreef Joëlle het volgende: Edith en Robert, wat ontzettend leuk! Nog gefeliciteerd dan maar he! Thenk joe ... Momenteel zijn Robert en ik zijn eerste carnaval aan het doorspreken. Ja, je wordt katholiek of je wordt het niet, hè! Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 21:48:26 schreef wateengedoe2 het volgende: [...] Thenk joe ... Momenteel zijn Robert en ik zijn eerste carnaval aan het doorspreken. Ja, je wordt katholiek of je wordt het niet, hè! Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik nog nooit carneval gevierd heb. Tuurlijk heb ik in het verleden wel behoorlijk gedronken in het carnevals weekend, mat dat had er weinig mee te maken Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten