Spring naar bijdragen

Hoe kregen jullie verkering?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

wat leuk om, als topicstarter, al die verhalen te lezen. Ik hoop dat jullie het ok vinden als ik even een mededeling tussendoor gooi. Het is big nieuws, maar om nou een nieuw topic te starten... dus daarom hier: WIJ GAAN TROUWEN!!! Met oudejaarsnacht ben ik in Praag op de romantische Karelsbrug gevraagd. 25 april 2008 wordt de dag! We gaan het zaterdag aan de beide ouders vertellen, dus het moet nog een beetje geheim blijven, maar ik kan het wel uitschreeuwen van geluk, dus daarom doe ik dat even hier. WWWWWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!

Ok, dat lucht op!

X Lucky

ps. sterkte voor de mensen die graag verkering zouden hebben, en het wel eens moeilijk hebben als ze dit soort verhalen lezen. Ik was ook eentje van jullie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 378
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op donderdag 04 januari 2007 18:43:17 schreef lucky84 het volgende:

ps. sterkte voor de mensen die graag verkering zouden hebben, en het wel eens moeilijk hebben als ze dit soort verhalen lezen. Ik was ook eentje van jullie.

Dat is fijn om te horen knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 04 januari 2007 18:43:17 schreef lucky84 het volgende:

Hoi allemaal,

wat leuk om, als topicstarter, al die verhalen te lezen. Ik hoop dat jullie het ok vinden als ik even een mededeling tussendoor gooi. Het is big nieuws, maar om nou een nieuw topic te starten... dus daarom hier: WIJ GAAN TROUWEN!!! Met oudejaarsnacht ben ik in Praag op de romantische Karelsbrug gevraagd. 25 april 2008 wordt de dag! We gaan het zaterdag aan de beide ouders vertellen, dus het moet nog een beetje geheim blijven, maar ik kan het wel uitschreeuwen van geluk, dus daarom doe ik dat even hier. WWWWWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!

Ok, dat lucht op!

X Lucky

ps. sterkte voor de mensen die graag verkering zouden hebben, en het wel eens moeilijk hebben als ze dit soort verhalen lezen. Ik was ook eentje van jullie.

Ik ben echt zo blij voor jullie! Ik kan me ook niet makkelijk een romantischer plaats voor een aanzoek voorstellen....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:24:28 schreef Leidenschaft het volgende:

Ja. Niet zo'n vreselijk boeiende hoor, gewoon leuk. Beetje bioscoop, concertjes en toen was de pest definitief uitgebroken
puh2.gif

(Vinden jullie ook niet dat ik soms praat als een seniele kip?)

Ik dacht meer aan een schaap eigenlijk...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:24:28 schreef Leidenschaft het volgende:

Ja. Niet zo'n vreselijk boeiende hoor, gewoon leuk. Beetje bioscoop, concertjes en toen was de pest definitief uitgebroken
puh2.gif

(Vinden jullie ook niet dat ik soms praat als een seniele kip?)

klink niet bi spannend, maar niet iedereen heeft een luv-laif zoals ai.... puh2.gif Antwoord op je vraag: JA! (maar je bent lang niet de enige... knipoog_dicht.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

*gaat op zoek naar het happy-single topic voor Nienke* puh2.gif

alstu puh2.giflink

@Mr. Emilio: lijkt 'n beetje op mijn verhaal knipoog_dicht.gif Alleen ging dat allemaal over msn, wat uitgebreid werd naar email en sms. Na 4 maand contact hadden we een soort internet relatie (gene verkering ofzo, want we hadden elkaar nog nooit gezien, maar eigk wel weer een soort van verkering). Nog weer 5 maand daarna onze eerste ontmoeting. En direct de eerste *date* (een concert van de artiest die we toen beiden helemaal geweldig vonden puh2.gif) al verkering. Alleen is dat na bijna 1.5 jaar op de klippen gelopen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:40:52 schreef Eru Iluvatar het volgende:

[...]

Niet meer lang, hoor, als t aan mij ligt
puh2.gif

luv is in the air?

Samengevoegde post 10-1-2007 23:44:22:

Quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:37:38 schreef Leidenschaft het volgende:

Hij is een pokerguru. En in Vegas kun je niks anders dan pokeren (zegt hij, ik ben er nooit geweest).

Marru, ik denk dat ik dat van "niks bijzonders" toch terug moet nemen. Dat vertekent het beeld nogal. Waarom heb ik dat nou gezegd? Zie je wel dat ik een seniele kip ben.

een pokerguru? rofl.gif

Samengevoegde post 10-1-2007 23:45:18:

Quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:36:30 schreef Joëlle het volgende:

*gaat op zoek naar het happy-single topic voor Nienke*
puh2.gif

alstu
puh2.gif

@Mr. Emilio: lijkt 'n beetje op mijn verhaal
knipoog_dicht.gif
Alleen ging dat allemaal over msn, wat uitgebreid werd naar email en sms. Na 4 maand contact hadden we een soort internet relatie (gene verkering ofzo, want we hadden elkaar nog nooit gezien, maar eigk wel weer een soort van verkering). Nog weer 5 maand daarna onze eerste ontmoeting. En direct de eerste *date* (een concert van de artiest die we toen beiden helemaal geweldig vonden
puh2.gif
) al verkering. Alleen is dat na bijna 1.5 jaar op de klippen gelopen.

Bij ons zat tussen eerste mail en verkering nog geen 6 weken... bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:46:17 schreef Eru Iluvatar het volgende:

[...]

Er zit een langdurige digiflirt in de kabel zou een betere zijn
puh2.gif

Wat prachtig omschreven bloos.gif

Sowieso is dat ook een betere benaming wanneer je tegen de steeds vergaandere verengelsing bent puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Mr. Emilio:

Oke, zo kan 't ook ja widegrin.gif

Ach ja, als je maar gelukkig bent met z'n twee, toch? big-smile.gif

(mijn eerste verkering was zo mogelijk erg hilarisch. Veel vriendinnen waren verliefd op jongen A. Ik was verliefd op jongen B. en vond jongen A. gewoon aardig, maar verder niets of zo. A. En B. waren dikke vrienden en ik had er aan 't begin van 't jaar voor gezorgd dat ik samen met Kelskip telkens of voor of achter jongen B. (en dus jongen A.) kwam te zitten... En wie kreeg als eerste verkering met jongen A. die ineens toch heel lief en interessant bleek te zijn? Juist, ik japuh2.gif Nou waren we nog geen 13 jaar oud, maar dat terzijde puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:49:13 schreef Joëlle het volgende:

@ Mr. Emilio:

Oke, zo kan 't ook ja
widegrin.gif

Ach ja, als je maar gelukkig bent met z'n twee, toch?
big-smile.gif

(mijn eerste verkering was zo mogelijk erg hilarisch. Veel vriendinnen waren verliefd op jongen A. Ik was verliefd op jongen B. en vond jongen A. gewoon aardig, maar verder niets of zo. A. En B. waren dikke vrienden en ik had er aan 't begin van 't jaar voor gezorgd dat ik samen met Kelskip telkens of voor of achter jongen B. (en dus jongen A.) kwam te zitten... En wie kreeg als eerste verkering met jongen A. die ineens toch heel lief en interessant bleek te zijn? Juist, ik ja
puh2.gif
Nou waren we nog geen 13 jaar oud, maar dat terzijde
puh2.gif
)

GTST-materiaal... rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:00:06 schreef Joëlle het volgende:

GTST nog wel..
dis.gif

verkering vragen ging overigens via een briefje
puh2.gif

Meer iets voor 'n schoolsoap dus
puh2.gif

(just for the record.. Inmiddels ben ik ouder en wijzer
puh2.gif
)

Jij kan er ook nies aan doen... Was je eigenlijk al geboren toen GTST begon? puh2.gifpuh2.gif Het begon toch ECHT op een school...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid