Spring naar bijdragen

Hoe kregen jullie verkering?


Aanbevolen berichten

Hai beide,

Wat tof! Gefeliciteerd!

Nou, nog een reden om te weinig tijd voor credible te hebben, als je ook je tijd wilt besteden aan de liefde in je leven knipoog_dicht.gif

@ Robert: De feedback die ik gaf, heeft wellicht hiermee te maken knipoog_dicht.gif (babbelen we nog wel eens over)...

Carnaval, pfff al mijn collega's willen vrij om dat te vieren, dus werk ik. Echt een brabants feest he, die brabanders weten wat van feesten, als je een feest geeft betaal je je gelijk een ongeluk...

Maar goed, ik dwaal af.

Ik ben echt ontzettend blij voor jullie, werd ook erg stil van de getuigenis van Robert over zijn keuze voor de rkk met de dingen die nu op zijn pad zijn gekomen, Gods wegen zijn zo bijzonder! Gelukkig heb ik dat zelf ook ervaren.

Gods zegen, wijsheid en liefde toegewenst!

Liefs Diaan

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 378
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Oh, had ik hier net iets gepost over gezamenlijk carnaval vieren met crediblers, indien Robert zou willen ... wilde ik op mezelf antwoorden, edit ik de post en is bijna alle tekst weg, DUH! :-/ Anyway, Ahme ... euhm, Robert en ik gaan toch met z'n tweetjes, lekker romantisch verkleed als moslims, dus helaasch pindakaasch smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:16:00 schreef NienkeJ het volgende:
Ik weet nog wel een credible-stelletje
yes.gif

Maar laten we afwachten tot ze zelf ooit de moed krijgen om hun verhaal in dit topic te posten
knipoog_dicht.gif

Op wie doel jij engel.gif

@ Joelle: mijn verhaal is romantisch maar lekker voor ons engel.gif

(oke die is flauw widegrin.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:12:50 schreef wateengedoe2 het volgende:

[...]

Mmm .... er begint iets te kriebelen bij weg 2 .... Zou het .... wat zijn om .... als 4 feb (Misbezoek Amersfoort) succesvol is, een volgende meeting met carnaval (zo. 18 feb) in Hoogland* af te spreken
knipoog_dicht.gif
Maar dat moet Robert dan ook wel goed vinden, wie weet wil hij lekker romantisch met z'n tweetjes gaan (we zijn er inmiddels aan uit, dat we waarschijnlijk als Ahmed en Fatima gaan
widegrin.gif
)

* juist ten noorden van Amersfoort, met - voor zover ik weet - de grootste carnavalsoptocht boven de rivieren

Dank voor het aanbod, maar ik denk dat ik dan ook gezellig bij mijn vriendin wil blijven smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zeg, jullie willen toch niet zeggen ... Dat Joëlle en Diana verkering hebben, hè puh2.gifwidegrin.gif

Samengevoegde post 12-1-2007 22:23:00:

Quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:20:28 schreef Thorgrem het volgende:

[...]

Dank voor het aanbod, maar ik denk dat ik dan ook gezellig bij mijn vriendin wil blijven
smile.gif

OK, is prima!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:22:37 schreef wateengedoe2 het volgende:
Zeg, jullie willen toch niet zeggen ... Dat Joëlle en Diana verkering hebben, hè
puh2.gifwidegrin.gif

Joelle is zeker een lieve meid, alleen is mijn aanstaande wel net iets liever engel.gif haha

(ga ik nu niet hartstikke off topic engel.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:26:20 schreef Tom het volgende:

Geweldig dit! Robert en Edith ik ben gewoon helemaal blij door jullie verhaal! Wat een geweldige God hebben we toch.
big-smile.gifbig-smile.gifbig-smile.gif

Tom (en dit is serieus) kun jij jouw verhaal hier ook niet plaatsen? Het is immers geen dagelijkse kost dat iemand verkering met de Heer krijgt, zoals jij dat hebt worshippy.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:26:13 schreef Diana het volgende:

[...]

Joelle is zeker een lieve meid, alleen is mijn aanstaande wel net iets liever
engel.gif
haha

Ik ben het daar weer niet geheel mee eens, maar dat moge duidelijk zijn engel.gif

Quote:

(ga ik nu niet hartstikke off topic
engel.gif
)

Ja, BOT boosrood.gif

knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:29:17 schreef Thorgrem het volgende:

Nee een nieuw topic, waar users gaan stemmen wie van de vrijgezelle users met elkaar uitgaan. Wij maken dus de koppels.
smile.gif

zo moest ik een keer draaien op een brugger-avond en de junior mentoren hadden briefjes gemaakt met de namen van de bruggers en die moesten dan met elkaar gaan dansen widegrin.gif alleen de grap was dat de bruggers ook een briefje gemaakt met de naam van mijn naam erop en de 2 juniormentoren en dus stond ik even later met een klasgenote te dansen (was 16) tussen allemaal bruggers widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:29:17 schreef Thorgrem het volgende:

Nee een nieuw topic, waar users gaan stemmen wie van de vrijgezelle users met elkaar uitgaan. Wij maken dus de koppels.
smile.gif

Dan moeten we 'r een donatie topic van maken; wie 't hoogst bied mag met 'n vrijgezelle crewmember naar keuze uit? puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid