Spring naar bijdragen

Hoe kregen jullie verkering?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 378
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 6 months later...

ik heb ook wel een verhaal voor jullie puh2.gif

maar het is geen verkering hoor, maar oke

ik ben dus 30, en heb kids, maar ben alleenstaand.

ik zit op een christelijke site, en ik had vragen over iets met mn zoon.

toen zag ik zo iemand 'gewoon íemand' die in de zorg werkte.

ik besloot hem eens te vragen of hij me wat info kon geven over datgene waar ik op vastliep.

kreeg mail terug, en zo ging dat een tijdje over en weer, gewoon zakelijk zegmaar.

gaandeweg mail adressen uitgewisseld, en begonnen mailtjes persoonlijker te worden.

we hadden het over onze vorige relaties enzo, en de verhalen van onze beider laatste relatie leken best veel op elkaar, en jawel..

bleek dat onze laatste exen nu dus met elkaar gaan!

nouja, dat is echt heeel apart, hij woont hier meer als 100 km vandaan, en op de site zitten over de 1000 mensen, dus ik snap nog steeds niet hoe dit kan.

we bleken ook erg veel raakvlakken te hebben, zelfde dingen tegengekomen in het leven, etc.

zelfde ideeën over het geloof, kortom, we zijn nog steeds niet uitgepraat, en dat gaat nu al zo'n 6 weken aan.

we hebben elkaar 1 keer gezien, dat is dan wel weer apart, want diegene die je dan voor het eerst ziet is dezelfde die al zoveel van je weet over mail en chat..

maar het was wel gezellig, en we zien elkaar binnenkort weer.

of het nou vriendschap blijft, of wat anders, daar heb ik op het moment nog geen idee van, maar het is toch wel en mooi verhaal vind ik zelf. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja is ook écht bizar ja,

ik heb gelijk mn zusjes gebeld van moet je nou weer horen, wat ik nou weer heb!

en niemand kan nog echt een redelijk antwoord geven over hoe dit zo kon lopen..

ik geloof niet in toeval, wel in leiding van God,

dus hij zal me dan wel op deze man geattendeerd hebben denk ik..?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe ik verkering kreeg? Sjah.. LANG verhaal... maar om het kort (en puntsgewijs) te houden:

- voor 30 juni 2007: JohnM is uitgekeken op vrouwen en besluit om als vrijgezel de wereld te trotseren en een knallende carriere te maken in de zakenwereld en boven alles lekker te genieten van al het goede op deze planeet...

- 30 juni 2007: examenfuif van vrienden uit tienerclub kerk: John ontmoet leuke meid

- tussen juli en oktober 2007: John praat erg veel met leuke meid, belt zn telefoonrekening torenhoog, skyped elke avond, haalt zn MSN verslaving weer naar boven en gaat uiteraard ook een keertje uiteten met leuke meid en een paar keer op bezoek en samen naar kerk enzo. Uiteraard veel hoog en laagvliegers, pijnlijke momenten, leuke momenten, veel gebed, veel zoeken, denken en lachen.

- 10/10/2007: verkering

En uiteindelijk komt JohnM tot de conclusie dat blond, krulletjes en blauwe ogen toch wel apart zijn bij zn vriendin smile.gif En dat te bedenken dat het voorheen altijd brunette met groene ogen moest zijn puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb verkering gekregen via ICQ. Ik zat in Voorschoten, het meisje in kwestie in Dedemsvaart. M'n ouders waren wel verbaasd toen ik in m'n eentje naar boven ging en in m'n eentje tien minuten later weer naar beneden kwam en zei "ik geloof dat ik verkering heb...". (Ze zullen wel hebben gedacht: vroegâh ging dat toch anders. widegrin.gif)

Moest daarna nog drie dagen wachten tot ik haar voor 't eerst weer zag, en dat was tot overmaat van ramp ook nog eens op haar verjaardagsfeestje... knipoog_dicht.gif

Internet is wel een uitkomst. Ik klapte nl altijd gruwelijk dicht zodra ik de kans kreeg te spreken met het meisje waarop ik verliefd was. Ik kon dat simpelweg niet. Als er geen ICQ was geweest...

Link naar bericht
Deel via andere websites

En dan heb ik 't hele romantische deel maar gewoon weggelaten.

Het kaartje op 3 maart, samen naar de film op 5 maart (Hannibal widegrin.gif), bij haar op bezoek op 6 maart (om Kid A van Radiohead uit te lenen), goede gesprekken in "Ichthuscafé" op 7 maart, samen themakring van Ichthus op 8 maart, en dan op 9 maart via ICQ ineens de vrij venijnig klinkende vraag van haar: "heb jij me nou wel of niet dat kaartje gestuurd vorige week?"

En dan een heel weekend verkering hebben maar elkaar niet kunnen zien. Verschrikkelijk! En als we elkaar dan zien, zit er een kamer vol visite, we wilden 't niet direct aan de grote klok hangen, maar we zaten wel héél dicht tegen elkaar. smile.gif

Ik had haar een rampzalig cadeautje gegeven. En onze poging tot zoenen een dag later, was ook toch bepaald anders dan we ons hadden voorgesteld nadat we in films 1000x hadden gezien hoe het moest. widegrin.gif

Daarna was het wél leuk. Het cadeau en de "eerste zoen" vergeten, en fijn dag in dag uit op de bank hangen en films kijken. Fijn, die gedeelde interesses. yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dostojevski: Leuk verhaal ook. Wel echt nerdy, via internet verkering krijgen
worshippy.gif
Zo zie je nog maar weer eens waar internet allemaal goed voor is
party.gif

Nerdy? Zeg schaap, ook ik heb mijn vriend via internet leren kennen en dat zelfs via een forum. Dus euh.. het is eerder andersom, je bent nogal nerd als je je vriend/vriendin niet via internet vind puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Nerdy? Zeg schaap, ook ik heb mijn vriend via internet leren kennen en dat zelfs via een forum. Dus euh.. het is eerder andersom, je bent nogal nerd als je je vriend/vriendin niet via internet vind
puh2.gif

Nerdy = juist goed! yes.gif Ik ben zelf ook een forumverslaafde websitebouwende msn-nerd die haar vriend mede heeft kunnen bemachtigen dankzij de mogelijkheden van het internet. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid