Spring naar bijdragen

welke games speel jij??


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 717
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

De eerste C&C vond ik geweldig. De eerste Red Alert was ook prima. Daarna vond ik het echter meer van het zelfde. (de Warcraft RTS games hebben mij in die tijd meer geboeid)

Ik vond juist de warcraft rts games veel van het zelfde. Met name in de spellen zelf. (Niet dat het mij weerhield te spelen, dat terzijde)

Van Red Alert II vond ik het speeltempo wel lekker.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

De eerste C&C vond ik geweldig. De eerste Red Alert was ook prima. Daarna vond ik het echter meer van het zelfde. (de Warcraft RTS games hebben mij in die tijd meer geboeid)

Maar laat als je hem gespeeld hebt even weten hoe je hem vind.
smile.gif

Starcraft was geniaal widegrin.gif

Verder vind ik TS van de C&C serie nog steeds het leukst.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...

Op het moment speel ik veel Pro Evolution Soccer 8, Spider-Man 3 en Dragonball Z Budokai Tenkaichi 3 op de PS2. smile.gif

Ik heb ook net in een paar uurtjes Pirates of the Caribbean; At World's End uitgespeeld.

Verder ben ik ook weer into Dungeon Keeper I & II. worshippy.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op het moment speel ik veel Pro Evolution Soccer 8, Spider-Man 3 en Dragonball Z Budokai Tenkaichi 3 op de PS2.
smile.gif

Ik heb ook net in een paar uurtjes Pirates of the Caribbean; At World's End uitgespeeld.

Verder ben ik ook weer into Dungeon Keeper I & II.
worshippy.gif

PES rules knipoog_dicht.gif

Ik speel laatste tijd op de Wii party.gif

Fifa2008, mario&Sonic op de ol. spelen, wii-sports enz

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op het moment speel ik veel Pro Evolution Soccer 8, Spider-Man 3 en Dragonball Z Budokai Tenkaichi 3 op de PS2.
smile.gif

Ik heb ook net in een paar uurtjes Pirates of the Caribbean; At World's End uitgespeeld.

Verder ben ik ook weer into Dungeon Keeper I & II.
worshippy.gif

Dat van Pirates of the Caribbean doe je wel aardig. Prince of Persia en Paganitzu heb ik vroeger zo oneindig veel gespeeld. En wat te denken van het altijd interessante spel Supaplex. puh2.gif

Maar voor mij is Donkey Kong veruit het meest verslavende spel ooit geweest. Daar speelde ik zo tot 2 uur in de nacht mee. Geweldig. En dat bleef voor mij ook een hele poos mooi om te spelen.

Tegenwoordig speel ik niet zo veel meer. Af en toe nog een potje tennis en Fifa 2008 en Pro Evolution Soccer 2008 ook nog wel is, maar dat stelt allemaal vrij weinig meer voor.

Fifa 1998 of 1999 ( ik weet het niet meer precies ) was altijd wel leuk. Het in de zaal spelen om dan met oneindig hoge scores te eindigen. 105 - 100 bijvoorbeeld. widegrin.gif

En de Tony Hawk's zijn wel leuk, maar meer om met anderen te spelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat van Pirates of the Caribbean doe je wel aardig. Prince of Persia en Paganitzu heb ik vroeger zo oneindig veel gespeeld. En wat te denken van het altijd interessante spel Supaplex.
puh2.gif

Maar voor mij is Donkey Kong veruit het meest verslavende spel ooit geweest. Daar speelde ik zo tot 2 uur in de nacht mee. Geweldig. En dat bleef voor mij ook een hele poos mooi om te spelen.

Tegenwoordig speel ik niet zo veel meer. Af en toe nog een potje tennis en Fifa 2008 en Pro Evolution Soccer 2008 ook nog wel is, maar dat stelt allemaal vrij weinig meer voor.

Fifa 1998 of 1999 ( ik weet het niet meer precies ) was altijd wel leuk. Het in de zaal spelen om dan met oneindig hoge scores te eindigen. 105 - 100 bijvoorbeeld.
widegrin.gif

En de Tony Hawk's zijn wel leuk, maar meer om met anderen te spelen.

Aaaah, die goede oude tijd toen de voetballers er allemaal hetzelfde uitzagen en je kon scoren door voor de keeper te gaan staan terwijl hij de bal weg trapte. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Aaaah, die goede oude tijd toen de voetballers er allemaal hetzelfde uitzagen en je kon scoren door voor de keeper te gaan staan terwijl hij de bal weg trapte.
smile.gif

Die tijd idd. worshippy.gif Eerlijk is eerlijk, daarna is er niet meer zo'n goed voetbalspel geweest. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

gta 4, lijkt me ook vet en assasins creed, maarja moet ik eerst een andere pc aanschaffen, heb nog een single core.

trouwens, games die ik nu nog speel, zijn.

hellgate london

the witcher

company of heroes-opposing fronts

gothic III

bioshock

starwars-knights of the old republic

dracula-origin

sommige zijn wat oud, maar mijn pc trekt het.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik moet nog even oefenen, heb 5 wedstrijden gespeeld en alle 5 verloren :S

Na SimCity is dit wel ongeveer de meeste vette game die er is. Heb hier vroeger echt weken aan besteed. Kabba Samura, Saviola en Kim Kallstrom waren altijd mijn toppertjes.

big-smile.gif

Het is ook goed om te scouten bij eerste divisie clubsyes.gif

Heb in het tweede sieozne dat ik speelde 2 spelers overgenomen van (ik dacht) FC Emmen en Fortuna Sittard en die zijn nu uitgegroeid tot Europese topspelers met een vaste plek in het Nederlands elftal. Heb ze overgenomen toen ze 16 jaar ofzo waren.

Verder heb ik Sneijder en van de Vaart op mn middenveld yes.gif Plus Akinfeev op het doel, één van de betere keepers in het spel.

Lulinha is ook een aanrader. IS in het begin van het spel nog jong, maar als hij genoeg speeltijd krijgt als invaller of dmv verhuur, dan wordt het een hele goeie!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar ook die spelertjes helpen mij niet direct aan een overwinning. Bij FM gaat het vooral om de taktiek die je gebruikt en dát gedeelte heb ik nog niet helemaal onder de knie. En daarbij komt dat ik nog even moet wennen aan de nog uitgebreidere opties die je hebt. 4 jaar uit het FM/CM wereldje werk je niet in 2 uur weg puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Maar ook die spelertjes helpen mij niet direct aan een overwinning. Bij FM gaat het vooral om de taktiek die je gebruikt en dát gedeelte heb ik nog niet helemaal onder de knie. En daarbij komt dat ik nog even moet wennen aan de nog uitgebreidere opties die je hebt. 4 jaar uit het FM/CM wereldje werk je niet in 2 uur weg
puh2.gif

Nee dat duurt wel ffies ja knipoog_dicht.gif

Zie profiel*

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid