Spring naar bijdragen

welke games speel jij??


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 717
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 7 months later...

Ben computerspelletjes een beetje moe. Gisteren eindelijk weer es m'n Xbox aangezet en een paar uurtjes KoTOR gespeeld. Probleem is dat ik dan tot in het holst van de nacht achter dat ding zit en de volegdne dag weer moet werken hamer.gif

Van het weekend voor het eerst in 10jr. Triviant gespeeld, ge-wel-dig widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

KoTOR is een waar meesterwekje. Ik kan me heel goed voorstellen dat je de tijd een beetje kwijt raakt omdat je gewoon in het verhaal gezogen wordt big-smile.gif.

Ik heb eens een onderzoek gelezen waarin naar voren kwam dat als je een groot deel van de nacht achter de computer zit dat je daar ook echt een kater van kan krijgen.

Zelf ben ik de laatste tijd niet zo bezig met spelletjes. Af en toen een potje Star Fox of Mario kart online (met de Nintendo DS) en daar blijft het wel bij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb alleen kotor I gedaan.

Een mooi spel, hoewel er van mij wel wat meer vrijheid in had gemogen en het good-evil deel wel iets uitgewerkt had mogen zijn.

Oja, en meer vrijheid in je besturen, in gevechten bijv.

(Een hele lijst, maar ik heb het spel met veel plezier gespeeld.)

Oblivion komt ook op de PS3 uit, en zal (logisch, gezien de release datum) iets mooier en uitgebreider zijn dan de xbox versie.

Nu moet de PS3 nog meer dan de helft goedkoper worden en wie weet koop ik h'm dan wel (ik wil MGS4!).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zelfde kritiek als ik, te weinig vrijheid. Onzichtbare muren kan ik niet uitstaan.

Vond ik ook het grootste probleem aan Fable. Die was oorspronkelijk als free-roaming adventure gepland, maar om de ontwikkeltijd in te korten hebben ze dat op het einde nog laten vallen.

Oblivion wordt ongeveer identiek op PS3.

Xbox360 krijgt een paar extreem veelbelovende 3rd party exclusives: Bioshock en Alan Wake.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het vooral jammer dat er zo weinig nut in zit om door het heelal te touren. De enige reden waarom je naar een andere planeet zou gaan, is om daar weer je missie te halen. Net alsof je levels speelt, maar dan de volgorde mag kiezen.

Dat had wel wat vrijer gemogen. Dat die planeten niet zo gefocused zijn op de main missie.

Oblivion op de ps3 zitten wel enkele kleine verschillen. Zoals een extra guild (hoewel daar miss. wel een expansion voor de xbox voor uit komt) en het schijnt grafisch toch een 'tikje' mooier te zijn.

Ik hoop dat je ook op de ps3 versie mods kunt gebruiken, zoals dat op de pc ook kan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben zeer benieuwd naar de ontwikkelingen tussen de Xbox 360 en de PS3. Ben ook benieuwd of Sony het waar kan maken met online mogelijkheden, Xbox live heeft zich inmiddels al bewezen.

Maar ik denk dat we nu offtopic gaan en dit beter voort kunnen zetten in het console topic.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik game niet echt meer maar als ik toch nog speel dan zijn het voornamelijk RPGs. Knights of the Old Republic was meesterlijk en hoewel het voor veel mensen een anticlimax was vond ik Fable: The lost chapters ook een heel onderhoudend spel. Verder speel ik nog steeds The Sims 2, dat spel blijft me vermaken.

Ik game voornamelijk op de PC maar heb ook een Xbox 360.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 09 oktober 2006 18:35:32 schreef Tom het volgende:

Ik game niet echt meer maar als ik toch nog speel dan zijn het voornamelijk RPGs. Knights of the Old Republic was meesterlijk en hoewel het voor veel mensen een anticlimax was vond ik Fable: The lost chapters ook een heel onderhoudend spel. Verder speel ik nog steeds The Sims 2, dat spel blijft me vermaken.

Ik game voornamelijk op de PC maar heb ook een Xbox 360.

Fable vond ik ook een heel leuk spel

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 09 oktober 2006 18:35:32 schreef Tom het volgende:

Ik game niet echt meer maar als ik toch nog speel dan zijn het voornamelijk RPGs. Knights of the Old Republic was meesterlijk en hoewel het voor veel mensen een anticlimax was vond ik Fable: The lost chapters ook een heel onderhoudend spel. Verder speel ik nog steeds The Sims 2, dat spel blijft me vermaken.

Ik game voornamelijk op de PC maar heb ook een Xbox 360.

sims 2!! ownt

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid