Spring naar bijdragen

welke games speel jij??


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 717
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Ik heb er twee spindels bij gekregen met een game of 50, maar het meeste wat er tussenzit is slecht werkende troep. Persoonlijk hou ik wat meer van origineel met mooi hoesje en boekje.

Door de snelle dood zijn sommige spellen moeilijk te vinden. En als ze dan te vinden zijn, zijn ze soms belachelijk duur.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Speel atm vrij weinig. Speel meer gezelschapspellen.

Als ik speel, doe ik soms Age of Empires 2 met mijn huisgenoot. Echt oldschool. Lord of the Rings, the battle for Middle Earth 2 : The Rise of the Witch King wil ik nog op netwerk spelen, maar dat werkt niet.

Verder heb ik the Orange Box met Half-life 2, aangevuld door Episode 1 en 2 en Team Fortress 2 en Portal. Allemaal heel leuk, maar ik heb er de tijd niet voor over om het echt te spelen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Niet als je op een private server zit nee, maar die zuigen.

Dat hangt maar net van de server af. Er zijn best goede servers.

(Waar ik zelf zit kan wel beter trouwens, rond bepaalde tijden lag enzo. Maar ik heb geen zin nieuwe char's aan te maken op een betere server.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Met WoW hoef ik anders ook niets te betalen.
puh2.gif

nee idd die private servers zuigen ik heb 5 maanden betaald WoW gespeeld en ben daarna ook private gegaan maar dat gaat vervelen omdat of je hebt weinig mensen of je bent zo klaar met armor en wapens verzamelen dus daarom speel ik nu Guild Wars dat is ook veel leuker met allemaal mensen waar je samen questen mee moet doen enzo...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoals ik al schreef, dat hangt maar net af van de server.

De server waar ik op zit is 'blizzlike'. Kortom, even moeilijk als het origineel. En op die server is het aardig druk.

Het enige minpunt is dat door de drukte er soms rond bepaalde tijden lag is en soms disconnection. De server is verder up-to-date.

Maar op een andere server waar ik wel eens heb gekeken was dat probleem er niet (misschien is daar wel een lagere populatie, dat weet ik niet).

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Dante: Wat ben jij slecht! copper2.gif Ik ben rechtvaardig, ik vermoord enkel autodieven en zakkenrollers. Ja, en af en toe rijd ik per ongeluk een voetganger over en moet ik die smerissen van me afhouden met zwaar geschut...

Maar dat is dan met GTA 2, ik weet niet of ze bij SA ook autodieven en zakkenrollers hebben om te straffen? smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

speelt er hier nog iemand wel eens Worms of andere oude (antieke) spellen (Civ, Elite, etc)?

Ik moet zeggen dat worms toch nog steeds één van de beste gezelschapsspellen is (bier+chips+worms = hele avond lol).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Worms 3d is rotzooi. Maar sindsdien is alles weer 2d geworden en het lijkt allemaal op elkaar, alleen minder blokkerig, iets andere landschappen en een paar extra wapens.

Welke worms maakt me niet zoveel uit (zolang het idd niet 3d is), ik heb er wel plezier mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Worms, da's met de holy hand grenades toch? Kan je dat ergens gratis downloaden (niet die 3d versie)?

Speel momenteel vooral Patience op de computer... zo tot mei denk ik, dan krijg ik m'n vakantiegeld en gaat er een Wii komen smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Worms 3d is rotzooi. Maar sindsdien is alles weer 2d geworden en het lijkt allemaal op elkaar, alleen minder blokkerig, iets andere landschappen en een paar extra wapens.

Welke worms maakt me niet zoveel uit (zolang het idd niet 3d is), ik heb er wel plezier mee.

zou worms eigenlijk voor de Wii opnieuw uitgegeven worden ofzo?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zou wel leuk zijn! Maar ik koop de Wii eigenlijk vooral voor de meesterlijke Nintendo spellen als Mario Galaxy en dat melige knokspel dat eraan komt, met al die Nintendo figuren. Schijnt erg goed te zijn, zeker als je het met vrienden speelt!

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb sinds donderdag Rainbow Six Vegas 2 voor de 360.. momenteel speel ik dat duspuh2.gif ik speel ook voornamelijk shooters, en af en toe komt er een rpg voorbij, en af en toe ook nog eens een spelletje met sport, en heel heel af en toe nog iets met race.. maar dat is zeer zeldenpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even een vraagje voor Wii-bezitters:

Je kan op de Wii ook oude Nintendo spellen downloaden. Weten jullie of je ook het spel Pop 'n Twinbee kunt krijgen? Die had ik vroeger op de Super Nintendo en het was een ontzettend leuk spel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid