Spring naar bijdragen

welke games speel jij??


Aanbevolen berichten

Fallout 3 heb ik heel even gespeeld. Vond het niet zo leuk op een gegeven moment. Al vond ik het begin zwaar geniaal enzo, dat je jezelf geboren kon zien worden widegrin.gif

Atm. speel ik F.E.A.R. op extreme difficulty in 3D op me 3D scherm widegrin.gif Dat zorgt voor erg zweterige handjes, zoniet een vuile broek crysmile.gif\

Verder heb Frontlines: Fuel of War gisteren nog even gespeeld. Is wel een aardig spelletje. Een FPS à la battlefield maar dan minder vaak voertuigen besturen en in de singleplayer heb je een doel, in BF niet.

Even kijken hoor.. Oh ja, Hitman Bloodmoney. Zwaar geniaal spel.worshippy.gif

Oh, en ik ga denk ik binnenkort een subscriptie afsluiten voor Lord of the Rings online denk ik smile.gif

En Maplestory private server rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 717
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Jij bent wel redelijk tecnisch lijkt me, dus je krijgt een technisch verhaal widegrin.gif

Dit is een speciale monitor die de mogelijkheid heeft de verticale resolutie 2x te laten zien naast elkaar. Men ziet 3D omdat het vanuit 2 oogpunten wordt bekeken. Doordat de verticale resolutie 2x wordt weergeven, ben je in staat 3D te zien.

Zonder bril is het een puinhoop. Die bril zorgt dat je ipv van 1050px, 525px ziet per oog. Dus met normaal gebruik moet je geen bril dragen want dat ziet er niet uit. De bril laat met het ene glas de andere pixels zien dan met het andere glas. Het zit om en om zeg maar.

Dus als je monitor 2x de verticale resolutie uitzend, en je beeld deelt um door tweeën, krijg je alsnog 1050px, alleen vanuit twee punten bekeken, en zie je 3D.

Overigens denken veel mensen dat er nu handen, kogels etc je beeldscherm uitkomen. Dat is dus niet zo. Je gaat diepte zien. En dan in de meest letterlijke vorm van het woord. Je kijkt niet langer tegen een beeldscherm, je kijkt er door heen als het ware. alsof je door een raam kijkt.

Dit klinkt niet boeiend, maar als je het ziet is het echt een wereld van verschil.. Echt geweldig party.gif

Maar..

Je hebt ook filmpjes en spellen die werken met "4D" (bestaat niet, weet ik puh2.gif)

Dat wil zeggen dat je niet alleen diepte ziet, maar dat het ook je beeldscherm uitkomt. Die extra dimensie dus. En dat is tha bomb widegrin.gif

En dan heb je zoeits van.. ik pak het even maar het zit gewoon in je beeldscherm widegrin.gif

Heb je in het dolfinarium die 3D film wel is gezien? Daar moet je aan denken smile.gif

Dus als je een sterke computer hebt(hij moet immers de grafische kracht x2 doen vanwege de verticale resoluties), en je houd van gamen, is dit een ge-weld-ige monitor smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klinkt wel heel vet! Waarom moet het trouwens een aparte monitor zijn? Kan een gewoon beeldscherm het niet simuleren?

Philips zo'n ding zonder bril? Vaag zeg! Nou, ff wachten op het holodeck dan maar. widegrin.gif

Ik snap trouwens niet waarom er nooit VR dingen op de markt gebracht zijn. Die dingen bestaan al zo vreselijk lang, ik zou ook denken dat er best markt voor is...


Samengevoegd:

Ben benieuwd of dat philips ding dan ook een nieuwe generatie tv's gaat opleveren, als opvolger van de HD tv ofzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Klinkt wel heel vet! Waarom moet het trouwens een aparte monitor zijn? Kan een gewoon beeldscherm het niet simuleren?

Philips zo'n ding zonder bril? Vaag zeg! Nou, ff wachten op het holodeck dan maar.
widegrin.gif

Ik snap trouwens niet waarom er nooit VR dingen op de markt gebracht zijn. Die dingen bestaan al zo vreselijk lang, ik zou ook denken dat er best markt voor is...

Normale monitoren kunnen 3D afspelen, maar dan krijg je dat rood\groene beeld. Dan heb je zo'n idioot rood\groen brilletjes voor nodig.

Deze monitor zorgt ervoor dat als je door de bril kijkt, de verticale resolutie gehalveerd wordt. bij andere monitoren is dat niet het geval.. Gelukkig widegrin.gifclown.gif

Anders had ik het goedkoper kunnen doen puh2.gif


Samengevoegd:

Quote:

Klinkt wel heel vet! Waarom moet het trouwens een aparte monitor zijn? Kan een gewoon beeldscherm het niet simuleren?

Philips zo'n ding zonder bril? Vaag zeg! Nou, ff wachten op het holodeck dan maar.
widegrin.gif

Ik snap trouwens niet waarom er nooit VR dingen op de markt gebracht zijn. Die dingen bestaan al zo vreselijk lang, ik zou ook denken dat er best markt voor is...


Samengevoegd:

Ben benieuwd of dat philips ding dan ook een nieuwe generatie tv's gaat opleveren, als opvolger van de HD tv ofzo.

Op hardware.info staat informatie erover. Ik zal zo is kijken voor de link. Maar ik dacht, weet niet zeker, dat dat ook voor televisies gaat uitkomen. Alleen wanneer weet ik niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Vet hoor!

Behalve dan dat die vierde kwartaal 2008 noemt.
knipoog_dicht.gif

clown.gifrofl.gif

Nooit gezien bloos.gif

Dan zal die er al zijn rofl.gif

Quote:
De prijs zal wel weer belachelijk duur zijn.
nosmile.gif

Dat wel ja... Maar je wacht een jaar en je hebt um 30% goedkoper smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Chrono Trigger is echt heel leuk big-smile.gif echt een tijdloze klassieker.

Ik speel op het moment met name Soma Bringer (geniale, Diablo-achtige RPG voor de DS) en Knights in the Nightmare (een nog genialere SRPG-shmup combo, ook voor de DS)

Vooral met die laatst heb ik erg veel plezier yes.gif heerlijk complex en chaotisch

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik speel nu: Bible games.

Neej grapje lol, is wel bestaande oude game.

Ik speel nu:

-GTA IV

-Prototype

Mijn beste games zijn wel

-Star Wars: Knights of the old republic.

-GTA San Andreas

-Halo 3

-Star Wars Battlefront 2

-Gears of War 2

En verder nog nie lol, maar ik vind veel games leuk dus das ook goed genoeg hopelijk smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik speel nu: Bible games.

Neej grapje lol, is wel bestaande oude game.

Ik speel nu:

-GTA IV

-Prototype

Mijn beste games zijn wel

-Star Wars: Knights of the old republic.

-GTA San Andreas

-Halo 3

-Star Wars Battlefront 2

-Gears of War 2

En verder nog nie lol, maar ik vind veel games leuk dus das ook goed genoeg hopelijk
smile.gif

Pc\PS3 of Xbox?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Xbox 360.

Inderdaad een goede keus knipoog_dicht.gif De PS3 vind ik qua design mooier maar de xbox360 is goedkoper.

Grafisch gezien doen ze niet zo heel veel voor elkaar onder. Ik zag een keer een demo van het spel resident evil 5 een keer in de gameshop op zowel de Ps3 als de XBOX 360, en ik zag eigenlijk niet zoveel verschil in grafisch opzicht. Misschien dat bepaalde kenners dit kunnen waarnemen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
"Dannyr" schreef het volgende:

Inderdaad een goede keus
knipoog_dicht.gif
De PS3 vind ik qua design mooier maar de xbox360 is goedkoper.

Idd, Ps3 wel mooier design maar ik ga niet 400 eurie betalen voor een game console dat nauwlijsk verschilt van de 360.

Quote:
"Dannyr" schreef het volgende:

Grafisch gezien doen ze niet zo heel veel voor elkaar onder. Ik zag een keer een demo van het spel resident evil 5 een keer in de gameshop op zowel de Ps3 als de XBOX 360, en ik zag eigenlijk niet zoveel verschil in grafisch opzicht. Misschien dat bepaalde kenners dit kunnen waarnemen?

Nope, grafisch gezien zijn ze bijna hetzelfden. Naturlijk verschilt dat ook per game, maar per console nauwlijks.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Inderdaad een goede keus
knipoog_dicht.gif
De PS3 vind ik qua design mooier maar de xbox360 is goedkoper.

Grafisch gezien doen ze niet zo heel veel voor elkaar onder. Ik zag een keer een demo van het spel resident evil 5 een keer in de gameshop op zowel de Ps3 als de XBOX 360, en ik zag eigenlijk niet zoveel verschil in grafisch opzicht. Misschien dat bepaalde kenners dit kunnen waarnemen?

Technisch gezien kan de PS3 veel sterkere games aan. RE 5 is gebouwd op een engine waarschijnlijk dat voor beide goed aansluit. Niet te zwaar enzo.

Overigens heeft de xbox een betere videokaart dan een PS3, alleen heeft de PS3 een beest van een processpr, die 8 kernen bevat. De grafische rekenkracht haalt hij ook uit de processor. Aangezien de games die er nu zijn technisch gezien onder het niveau liggen van de PS3, maar op het goede niveau van de xbox, zou het verstandiger zijn om een PS3 te nemen. die is ook klaar voor de toekomst. alhoewel in 2012\2013 een herziene versie uitkomt.

Xbox kan de PS3 niet bijbenen.

De PS3 de PC niet. Wat dat betreft is het wel grappig. Jaren lang heeft de PS2 de game markt gedomineerd, maar sinds de opkomst van de dual\quad core cpu's, en de SLi opstellingen(2 videokaarten), domineert de pc de markt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Xbox kan de PS3 niet bijbenen.

De PS3 de PC niet. Wat dat betreft is het wel grappig. Jaren lang heeft de PS2 de game markt gedomineerd, maar sinds de opkomst van de dual\quad core cpu's, en de SLi opstellingen(2 videokaarten), domineert de pc de markt.

Dat de gameconsoles de pc niet kunnen bijbenen zit er ook wel in. Daar gameconsoles steeds met standaard chipssets en videokaarten worden geleverd, terwijl er in de tussentijd(meestal een aantal jaren!!) dat een consolefabrikant weer een nieuwe opvolger heeft voor de vorige console, er voor de Pc er al weer tig nieuwe en snellere chips en videokaarten zijn ontwikkeld die meestal ook nog wel in te bouwen zijn.

Wat dat betreft zullen gameconsoles altijd achterlopen op de pc, of de gameindustrie moet elk jaar met een nieuwe console komen, maar dat zien ze natuurlijk ook niet zitten knipoog_dicht.gif

Voor een onderlinge vergelijkig klik eens op de onderstaande link:

link

Uiteraard is de Wii wel weer een apart verhaal die loopt qua gameplay weer voorop op de xbox 360 en PS3. Al moet je dat grafische verhaal dan natuurlijk niet meewegen. Toch laat nintendo zien dat het ontwikkelen van de gameplay soms nog beter aanslaat, dan alleen het ontwikkelen van de grafische capaciteiten van een gameconsole. Want er zijn meer Wii's verkocht dan PS3 en XBOX360 consoles.

Dus ook met nieuwe gameplaytechnologieen kun je een gat in de markt slaan. Ook al ziet het er grafisch wat minder uit. Mensen willen vooral plezier beleven aan games, en nemen dan wel genoegen met minder eye-candy wijzen de verkoopcijfers uit!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat de gameconsoles de pc niet kunnen bijbenen zit er ook wel in. Daar gameconsoles steeds met standaard chipssets en videokaarten worden geleverd, terwijl er in de tussentijd(meestal een aantal jaren!!) dat een consolefabrikant weer een nieuwe opvolger heeft voor de vorige console, er voor de Pc er al weer tig nieuwe en snellere chips en videokaarten zijn ontwikkeld die meestal ook nog wel in te bouwen zijn.

Deels waar. Als AMD nooit met een dual core was gekomen(AMD was de 1e) had de Pc nooit kunnen winnen. Ik weet nog dat ik met een pentium 4 een playstation 2 wilde emuleren. Dat ging dus ècht niet. Ik heb het een nacht aan laten staan, en hij was zelfs toen nog niet bezig met inladen. Nu haal ik als ik playstation 2 emuleer 60+ frames per seconde. Zat dus.

Quote:
Wat dat betreft zullen gameconsoles altijd achterlopen op de pc, of de gameindustrie moet elk jaar met een nieuwe console komen, maar dat zien ze natuurlijk ook niet zitten
knipoog_dicht.gif

Je koopt een gameconsole omdat de gameplay leuk is. Veel gamers die het om de grpahics doen, hebben een pc om, inderdaad, upgrades te doen aan hardware.

Als Sony, Nintendo of Microsoft slim zijn, gaan ze de Tesla technology gebruiken van Nvidia.

Hiermee gebruik je videokaarten als processor.

Voorbeeld: de Core i7 heeft 4 cpu kernen van elk bijvoorbeeld 2.67, 3 en 3,2GHz. Mijn videokaart heeft 112 gpu kernen, van elk 1.9GHz. Gebruik je dat 7 keer, en zet je dat in Tesla mode, ben je veel, maar dan ook veel sneller uit. En met deze strategie zouden de consoles moeten kunnen winnen. Wat de PS3 heeft; 2x 6600 ultra in SLi, met een cpu van 8 cores. Hij haalt de rekenkracht deels uit de 6600 in SLi, maar veel meer uit de CPU. Het zou beter zijn als het andersom zou zijn.

Dat is voor de gemiddelde mens niet te betalen, en dus niet te evenaren, en zijn de graphische mogelijkheden oneindig. Neem Crysis. De GTX295, de snelste single card atm, kan deze niet bepaald vloeiend afspelen met 16xQ AA, 16xAF, very high settings en in 1920x1200.

Het zou miss gaan, maar het is kapot zwaar.

Mijn Pc red het iig niet puh2.gif

Quote:
Voor een onderlinge vergelijkig klik eens op de onderstaande link:

Leuke link smile.gif

Even een citaat:

Quote:
Op de website die DannyR gaf:

Volgens de Japanse gigant kan de PlayStation 3 (PS3) wel 216 gflops aan (Giga Floating Point-berekeningen) in vergelijking met de 6 gflops van de PS 2.

Ter vergelijking: 2 8600GT's in Tesla zou, in theorie, meer rekenkracht moeten geven dan een Core i7!!

Overigens om de echte kracht eruit te halen moet je de Tesla GPU's van Nvidia gebruiken, of Firestream van ATI.

Maar verder hoe of wat weet ik ook niet.

Quote:
Uiteraard is de Wii wel weer een apart verhaal die loopt qua gameplay weer voorop op de xbox 360 en PS3. Al moet je dat grafische verhaal dan natuurlijk niet meewegen. Toch laat nintendo zien dat het ontwikkelen van de gameplay soms nog beter aanslaat, dan alleen het ontwikkelen van de grafische capaciteiten van een gameconsole. Want er zijn meer Wii's verkocht dan PS3 en XBOX360 consoles.

De Wii heeft een breder doelgroep. Xbox en PS3 hebben een doelgroep van ruimgeschat 15-40 jaar. Wii 5-60 jaar. Bij wijze van.

Quote:
Dus ook met nieuwe gameplaytechnologieen kun je een gat in de markt slaan. Ook al ziet het er grafisch wat minder uit. Mensen willen vooral plezier beleven aan games, en nemen dan wel genoegen met minder eye-candy wijzen de verkoopcijfers uit!

Zekers smile.gif

Maar je moet ook kijken naar welke games er op de Wii gespeeld kunnen worden. Xbox en PS3 vooral shooters en dat soort games. FPS, TPS, RPG dat soort dingen.

Wii heeft dat niet, Makkelijker toegangbaar voor een grotere doelgroep, wat natuurlijk heel slim bekeken is.

Gamen is gaaf! big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mens-erger-je-niet... en van de week op de Zomerwende een soezen werpspel begeleid. Soort giga sjoelbak, en als je raak sjoelt komt er met een verbluffende snelheid een negerzoen op je afgevuurd met een kattepult. Verder speelde ik Früher Delta Force - Land Warrior, en BHD TS.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Maar je moet ook kijken naar welke games er op de Wii gespeeld kunnen worden. Xbox en PS3 vooral shooters en dat soort games. FPS, TPS, RPG dat soort dingen.

Wii heeft dat niet, Makkelijker toegangbaar voor een grotere doelgroep, wat natuurlijk heel slim bekeken is.

Gamen is gaaf!
big-smile.gif

Inderdaad komt de hardcore gamer er wat bekaaid van af. Maar als je moeite doet zijn er wel een paar pareltjes:

Resident evil 4 op de Wii is echt een game die ook de hardcore gamer op de Wii zal bekoren. Nog steeds een topper wat het TPS genre betreft.

Al zijn er maar weinig van die uitschieters op de Wii. Metroid Prime 3 corruption is ook zo'n goede FP shooter op de Wii

Maar dit soort goede games daar heb je helaas maar een handvol van op de Wii, terwijl die op de andere consoles in overvloed te vinden zijn

Mario kart daarintegen een leuke familie game of met een stel vrienden tegen elkaar....en uiteraard ook erg leuk voor kinderen. Mariokart spreekt een heel groot deel van het gamepubliek wel aan.

Helaas worden de Wii-gamers wel heel erg vaak overspoeld met party games, en met veel games gericht op kinderen. En dat is voor de overige gamers minder aantrekkelijk. Af en toe mogen er wat meer games van het kaliber RE4 en Zelda twilight princess uitkomen op de Wii. Maar goed gelukkig heb ik ook nog mijn xbox 360 dus ik kom wel aan mijn trekken wat dat betreft!

Wel vind ik met name de sportgames zoals tennis en golf en darten op de Wii het best tot hun recht komen. Voor sportgames is de Wii het meest geschikt!

Al met al kan ik me wel vinden in je commentaar.


Samengevoegd:

Quote:

Mens-erger-je-niet... en van de week op de Zomerwende een soezen werpspel begeleid. Soort giga sjoelbak, en als je raak sjoelt komt er met een verbluffende snelheid een negerzoen op je afgevuurd met een kattepult. Verder speelde ik Früher Delta Force - Land Warrior, en BHD TS.

Gewoon een potje risken als bordgame op tafel met de hele familie eromheen blijft ook leuk. Ouderwets hoeft wat dat betreft niet altijd minder leuk te zijn. Soms vind ik een potje risk in de huiskamer leuker dan Wii-en knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Inderdaad komt de hardcore gamer er wat bekaaid van af. Maar als je moeite doet zijn er wel een paar pareltjes:

Resident evil 4 op de Wii is echt een game die ook de hardcore gamer op de Wii zal bekoren. Nog steeds een topper wat het TPS genre betreft.

Al zijn er maar weinig van die uitschieters op de Wii. Metroid Prime 3 corruption is ook zo'n goede FP shooter op de Wii

Maar dit soort goede games daar heb je helaas maar een handvol van op de Wii, terwijl die op de andere consoles in overvloed te vinden zijn

Mario kart daarintegen een leuke familie game of met een stel vrienden tegen elkaar....en uiteraard ook erg leuk voor kinderen. Mariokart spreekt een heel groot deel van het gamepubliek wel aan.

Helaas worden de Wii-gamers wel heel erg vaak overspoeld met party games, en met veel games gericht op kinderen. En dat is voor de overige gamers minder aantrekkelijk. Af en toe mogen er wat meer games van het kaliber RE4 en Zelda twilight princess uitkomen op de Wii. Maar goed gelukkig heb ik ook nog mijn xbox 360 dus ik kom wel aan mijn trekken wat dat betreft!

Wel vind ik met name de sportgames zoals tennis en golf en darten op de Wii het best tot hun recht komen. Voor sportgames is de Wii het meest geschikt!

Ondanks dat ik meer richting hardcore gaming ga, omdat ik dat leuker vind, krijg ik toch nog kriebels in mn buik als ik dat deuntje hoor van mario widegrin.gif

Wat is dat geweldig.. big-smile.gif

Eigenlijk is het vergelijken van Xbos&PS3 tussen een Wii hetzelfde als het vergelijken van appels en peren.

Quote:
Al met al kan ik me wel vinden in je commentaar.

Gelukkig widegrin.gif

Quote:
Gewoon een potje risken als bordgame op tafel met de hele familie eromheen blijft ook leuk. Ouderwets hoeft wat dat betreft niet altijd minder leuk te zijn. Soms vind ik een potje risk in de huiskamer leuker dan Wii-en
knipoog_dicht.gif

Is ook leuk ja.

Levensweg vind ik leuk smile.gif

Oh ja, en Supaplex party.gif

En ken je Terminal Velocity?

Ohh.. Dat was zo gruwelijk gaaf.. widegrin.gifbig-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid